Summers Skrevet 4. mai 2016 #4601 Skrevet 4. mai 2016 (endret) 13 timer siden, incognita skrev: Støvsuging er ikke min jobb. Jeg pleier å si til typen at han ser ut som supermann når han løfter sofaen med ene armen (tipper den på høykant liksom) og støvsuger under med andre. @Summers har du ferieplaner til sommeren? LOL:-) Ser ikke ut som det blir så mye ferie på meg, trenger pengene pluss at det ikke har vært så stort engasjement til å få til en ferietur. 3 timer siden, minister-mio skrev: @Summers hvem var den siste du sendte tekstmelding til? Pappa. Sender kun tektsmeldinger til mamma og pappa, med andre bruker jeg facebook eller snapchat. @incognita Hva er dine oppgaver i hjemmet? Siden dere har arbeidsfordeling og det ikke er din jobb å støvsuge. @minister-mio Er dagen i dag bedre enn gårsdagen? Endret 4. mai 2016 av Summers
Gjest incognita Skrevet 4. mai 2016 #4602 Skrevet 4. mai 2016 4 timer siden, minister-mio skrev: Toy Story Nei, må gjøre det snart. @Summers hvem var den siste du sendte tekstmelding til? @incognita hvem var den siste du snakket med ansikt til ansikt? Min kjære mor. 23 minutter siden, Summers skrev: LOL:-) Ser ikke ut som det blir så mye ferie på meg, trenger pengene pluss at det ikke har vært så stort engasjement til å få til en ferietur. Pappa. Sender kun tektsmeldinger til mamma og pappa, med andre bruker jeg facebook eller snapchat. @incognita Hva er dine oppgaver i hjemmet? Siden dere har arbeidsfordeling og det ikke er din jobb å støvsuge. @minister-mio Er dagen i dag bedre enn gårsdagen? Jeg vasker tøy, stryker og bretter. Forbereder alle måltider (inkludert matpakke til supermannen), skifter sengetøy og tørker støv. @minister-mio Hva er din favorittblomst? @Summers Trives du godt med tanken på litt tradisjonelle kjønnsroller?
Yme Skrevet 4. mai 2016 #4603 Skrevet 4. mai 2016 Den 29.03.2016 at 22.36, Rossin skrev: Jeg fikk panikk og sletta alle KG-folk på FB. Nå har jeg deaktivert FB helt, så nei, jeg fikk ikke sett det! Men send på PM'a, faen! Jeg har det tydeligvis ikke mer. Lå sikkert på det gamle tegnebrettet, og det har jeg rota bort etter jeg kjøpte nytt, men jeg kan selvfølgelig lage et til.@Summers Hvis du måtte ha sex med en grønnsak, hvilken hadde det vært, og hvorfor.@Wisket Hvem av vikingene syns du er heitest?
Gjest Fox Mulder Skrevet 4. mai 2016 #4605 Skrevet 4. mai 2016 @incognita Hvilke kjeks kjøpte jeg i sted, Tom og Jerry eller Marianne?
Summers Skrevet 4. mai 2016 #4606 Skrevet 4. mai 2016 6 timer siden, incognita skrev: @Summers Trives du godt med tanken på litt tradisjonelle kjønnsroller? Jeg synes kvinner bør tenke nøye over de langvarige konsekvensene ved å jobbe deltid. Om dama jobber deltid fordi hun har lavest inntekt synes jeg mannen som får jobbe fulltid bør kompensere dama økonomisk. Om dama virkelig ønsker tradisjonelle kjønnsroller så synes jeg det er legitimt. Selv kunne jeg levd fint både med og uten litt tradisjonelle kjønnsroller. 4 timer siden, Yme skrev: @Summers Hvis du måtte ha sex med en grønnsak, hvilken hadde det vært, og hvorfor. Jeg hadde sugd en gulrot og om jeg ikke hadde sluppet unne med det så hadde jeg valgt grønnsak og aktivitet slik at jeg slapp å bli penetrert. @incognita Lurer på hva du ville svart på ditt eget spørsmål. @Yme Ønsker du å få barn i løpet av livet?
Gjest incognita Skrevet 4. mai 2016 #4607 Skrevet 4. mai 2016 41 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Hvilke kjeks kjøpte jeg i sted, Tom og Jerry eller Marianne? Tom&jerry - eneste kjeksen som smaker godt. 23 minutter siden, Summers skrev: Jeg synes kvinner bør tenke nøye over de langvarige konsekvensene ved å jobbe deltid. Om dama jobber deltid fordi hun har lavest inntekt synes jeg mannen som får jobbe fulltid bør kompensere dama økonomisk. Om dama virkelig ønsker tradisjonelle kjønnsroller så synes jeg det er legitimt. Selv kunne jeg levd fint både med og uten litt tradisjonelle kjønnsroller. Jeg hadde sugd en gulrot og om jeg ikke hadde sluppet unne med det så hadde jeg valgt grønnsak og aktivitet slik at jeg slapp å bli penetrert. @incognita Lurer på hva du ville svart på ditt eget spørsmål. @Yme Ønsker du å få barn i løpet av livet? Interessant. Jeg er veldig for tradisjonelle kjønnsroller på enkelte måter, for eksempel liker jeg at mannen har siste ordet i forholdet. Dette gir meg en trygghetsfølelse jeg lever godt med. Samtidig er jeg absolutt en karrierekvinne som kjører mitt eget løp for å komme meg opp og frem. @Fox Mulder Er du litt betatt om dagen? @Summers Tror du jeg får mange sinnafeminister på nakken nå?
Summers Skrevet 4. mai 2016 #4608 Skrevet 4. mai 2016 (endret) 27 minutter siden, incognita skrev: Jeg er veldig for tradisjonelle kjønnsroller på enkelte måter, for eksempel liker jeg at mannen har siste ordet i forholdet. Dette gir meg en trygghetsfølelse jeg lever godt med. Samtidig er jeg absolutt en karrierekvinne som kjører mitt eget løp for å komme meg opp og frem. @Summers Tror du jeg får mange sinnafeminister på nakken nå? Jeg tror du hadde fått mye pes om du skrev noe sånt i en kronikk i avisa eller i en egent tråd på KG. Ikke så mye pes i denne tråden:-) Tror ikke jeg hadde vært komfortabel med å ha siste ordet. Liker ikke å måtte passe på at jeg ikke overkjører personen. @incognita Liker du at venner/kollegaer/familie også har siste ordet eller er det kun mannen din som skal ha det? Endret 4. mai 2016 av Summers
Gjest Fox Mulder Skrevet 4. mai 2016 #4609 Skrevet 4. mai 2016 52 minutter siden, incognita skrev: Tom&jerry - eneste kjeksen som smaker godt. Interessant. Jeg er veldig for tradisjonelle kjønnsroller på enkelte måter, for eksempel liker jeg at mannen har siste ordet i forholdet. Dette gir meg en trygghetsfølelse jeg lever godt med. Samtidig er jeg absolutt en karrierekvinne som kjører mitt eget løp for å komme meg opp og frem. @Fox Mulder Er du litt betatt om dagen? Det stemmer, veldig gode! Ikke mer enn vanlig, har en liten crush på Astrid S for øyeblikket
Gjest incognita Skrevet 4. mai 2016 #4610 Skrevet 4. mai 2016 1 time siden, Summers skrev: Jeg tror du hadde fått mye pes om du skrev noe sånt i en kronikk i avisa eller i en egent tråd på KG. Ikke så mye pes i denne tråden:-) Tror ikke jeg hadde vært komfortabel med å ha siste ordet. Liker ikke å måtte passe på at jeg ikke overkjører personen. @incognita Liker du at venner/kollegaer/familie også har siste ordet eller er det kun mannen din som skal ha det? Dette gjelder kun i forholdet til mannen. Ikke ellers. @Summers hvor gammel var du første gangen du hadde sex?
Summers Skrevet 4. mai 2016 #4611 Skrevet 4. mai 2016 27 minutter siden, incognita skrev: Dette gjelder kun i forholdet til mannen. Ikke ellers. @Summers hvor gammel var du første gangen du hadde sex? 16, like etter jeg starta på VGS. @incognita Hvor mange barn ønsker du? Og hvis du vet, hvorfor ønsker du det antallet?
Gjest incognita Skrevet 4. mai 2016 #4612 Skrevet 4. mai 2016 8 minutter siden, Summers skrev: 16, like etter jeg starta på VGS. @incognita Hvor mange barn ønsker du? Og hvis du vet, hvorfor ønsker du det antallet? 1 eller 2. Få fordi da kan de følges opp tett samtidig som jeg ikke må ofre min egen karriere i særlig stor grad. @Summers ønsker du deg barn? Hvor mange?
Summers Skrevet 5. mai 2016 #4613 Skrevet 5. mai 2016 10 timer siden, incognita skrev: 1 eller 2. Få fordi da kan de følges opp tett samtidig som jeg ikke må ofre min egen karriere i særlig stor grad. @Summers ønsker du deg barn? Hvor mange? Vet ikke om jeg ønsker barn, men om jeg skulle hatt så tror jeg jeg hadde ønsket 2. Mindre jobb og billigere enn 3 unger samtidig som jeg tror at det kan være en tung byrde å være alenebarn når foreldrene blir så gamle at de er mer avhengig av ungene enn omvendt. @incognita Hva fikk deg til å ønske å bli sykehusdirektør? Ikke akkurat lett å få pasientene, de ansatte og eierne fornøyde.
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4614 Skrevet 5. mai 2016 3 timer siden, Summers skrev: Vet ikke om jeg ønsker barn, men om jeg skulle hatt så tror jeg jeg hadde ønsket 2. Mindre jobb og billigere enn 3 unger samtidig som jeg tror at det kan være en tung byrde å være alenebarn når foreldrene blir så gamle at de er mer avhengig av ungene enn omvendt. @incognita Hva fikk deg til å ønske å bli sykehusdirektør? Ikke akkurat lett å få pasientene, de ansatte og eierne fornøyde. Det var sagt sånn litt på tull egentlig, det kommer nok neppe til å skje med det første. Men det ville unektelig vært spennende og veldig krevende. @Summers Bruker du fuktighetskrem i ansiktet?
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4615 Skrevet 5. mai 2016 @Fox Mulder Pleier du å bruke bannord i det daglige? @SophiaLoren Hvorfor skiftet du brukernavn? @Hindenburg Hvis jeg ikke lenger skulle hett incognita, hva mener du ville vært et passende brukernavn for meg?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4616 Skrevet 5. mai 2016 Den 4.5.2016 at 14.37, Summers skrev: @minister-mio Er dagen i dag bedre enn gårsdagen? Absolutt. @Summers er du god i matte?
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mai 2016 #4617 Skrevet 5. mai 2016 3 timer siden, incognita skrev: @Fox Mulder Pleier du å bruke bannord i det daglige? @SophiaLoren Hvorfor skiftet du brukernavn? @Hindenburg Hvis jeg ikke lenger skulle hett incognita, hva mener du ville vært et passende brukernavn for meg? Kun i frustrasjon. @incognita Hva med deg? @minister-mio Har du vært på tv før?
minister-mio Skrevet 5. mai 2016 #4618 Skrevet 5. mai 2016 Den 4. mai 2016 at 15.15, incognita skrev: Min kjære mor. Jeg vasker tøy, stryker og bretter. Forbereder alle måltider (inkludert matpakke til supermannen), skifter sengetøy og tørker støv. @minister-mio Hva er din favorittblomst? @Summers Trives du godt med tanken på litt tradisjonelle kjønnsroller? Jeg er kjedelig der, jeg liker orkidéer og roser. @incognita har du mange planter hjemme?
Gjest incognita Skrevet 5. mai 2016 #4619 Skrevet 5. mai 2016 21 minutter siden, Fox Mulder skrev: Kun i frustrasjon. @incognita Hva med deg? @minister-mio Har du vært på tv før? Sjeldent. Jeg har noen gloser som jeg drar til med når jeg er sint/får vondt osv, men de er ikke av verste sort. 11 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg er kjedelig der, jeg liker orkidéer og roser. @incognita har du mange planter hjemme? Ingen akkurat nå, men jeg er på flyttefot. Vanligvis har jeg pleid å ha noen både ute og inne, mest snittblomster kanskje. Helst som jeg har fått av min kjære. @Fox Mulder Når på året har du fødselsdag, og pleier hvordan pleier du typisk å feire? @minister-mio Hvilke 3 brukere her inne tror du hadde passet godt inn på paradise hotel?
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. mai 2016 #4620 Skrevet 5. mai 2016 30 minutter siden, incognita skrev: @Fox Mulder Når på året har du fødselsdag, og pleier hvordan pleier du typisk å feire? Sommeren. 2 cool 4 celebration @incognita Spiller du tv spill? @Summers Er det for tidlig å spise softis?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå