Gjest incognita Skrevet 2. mai 2016 #4561 Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, Hindenburg skrev: Spenstig. Det må nok bli Ørjan Burøe. Han virker som en skikkelig smart og kul fyr. @incognita Trives du på kjøkkenet? Hahaha ...du ass!! Jeg trives både her og der. @Hindenburg Tar du på deg en slags rolle på forumet som en litt treig dust?
KaDust Skrevet 2. mai 2016 #4562 Skrevet 2. mai 2016 15 minutter siden, minister-mio skrev: @KaDust hva betyr nicket ditt? Det betyr ingenting, men det er et "ord" eller en lyd ei venninne kom på for meg i barnehagen. Hun bare fortsatte å kalle meg det i årene etter, så jeg begynte å bruke det på nettet siden det var et nick som aldri var tatt. 19 minutter siden, incognita skrev: @KaDust Har du bodd i et annet land? Nei, det kommer jeg heller aldri til å være. Norge er det eneste landet jeg føler tilhørighet til. @incognita Hva slags natur liker du best? (Skog, innsjøer, elver, fjell, hav, kyst ... ) @minister-mio Hva er favoritt-hobbyen din?
Gjest Hindenburg Skrevet 2. mai 2016 #4563 Skrevet 2. mai 2016 11 minutter siden, incognita skrev: Hahaha ...du ass!! Jeg trives både her og der. @Hindenburg Tar du på deg en slags rolle på forumet som en litt treig dust? Trist du oppfatter det slik. Jeg har alltid gjort det til et poeng å være tro mot den personene jeg er, det være seg på forum og blant venner/familie. @incognita Blir du ofte pinlig berørt av mennesker du omgås?
Ferny Skrevet 2. mai 2016 #4564 Skrevet 2. mai 2016 1 time siden, Summers skrev: Jeg hadde satset på @Ferny . @incognita Hørt det nye Beyonce-albumet enda? Hvis ja, hva synes du? Hehe, da er jeg veldig nysgjerrig på hvordan du tror jeg ser ut, @Summers....
Gjest incognita Skrevet 2. mai 2016 #4565 Skrevet 2. mai 2016 14 minutter siden, Hindenburg skrev: Trist du oppfatter det slik. Jeg har alltid gjort det til et poeng å være tro mot den personene jeg er, det være seg på forum og blant venner/familie. @incognita Blir du ofte pinlig berørt av mennesker du omgås? Bare deg når du oppfører deg dust på KG @Hindenburg hva er ditt beste ferieminne?
Gjest Tasia Skrevet 2. mai 2016 #4566 Skrevet 2. mai 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Bare deg når du oppfører deg dust på KG @Hindenburg hva er ditt beste ferieminne? Dere altså
Gjest incognita Skrevet 2. mai 2016 #4567 Skrevet 2. mai 2016 4 minutter siden, Tasia skrev: Dere altså Hva mener du?
Gjest Tasia Skrevet 2. mai 2016 #4568 Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hva mener du? Dere er bare litt søte ;-)
minister-mio Skrevet 2. mai 2016 #4570 Skrevet 2. mai 2016 1 time siden, KaDust skrev: @minister-mio Hva er favoritt-hobbyen din? Surfing 1 time siden, incognita skrev: Så romantisk Jeg har ikke akkurat tradisjon for å høre kongens tale. @minister-mio har du noen gang spist et insekt med vilje? Nei fysj @incognita Hvordan er stemningen der du er nå? @KaDust Hvordan høres Kadust-lyden ut? @Fox Mulder Liker du hvitvin?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mai 2016 #4571 Skrevet 2. mai 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: @Fox Mulder Liker du hvitvin? Nei, en sup gir normalt en mine. Type baby taste lemon for first time @Herr Heftig Mac eller PC
Gjest Nordavind Skrevet 2. mai 2016 #4572 Skrevet 2. mai 2016 3 timer siden, incognita skrev: @Nordavind Hvilket land er det mest eksotiske du har besøkt i 2016? Akkurat i 2016 har det ikke vært mye eksotikk. England kanskje? @KaDust hvor ofte trener du for tiden? @incognita skal du jobbe fredag eller blir det langhelg?
Summers Skrevet 2. mai 2016 #4573 Skrevet 2. mai 2016 (endret) 1 time siden, Ferny skrev: Hehe, da er jeg veldig nysgjerrig på hvordan du tror jeg ser ut, @Summers.... Altså jeg har ikke sett deg for meg, jeg har bare tenkt at du er veldig pen. Er fordi du har skrevet ting som antyder at du er pen(blitt sjekket opp på gaten,osv). Endret 2. mai 2016 av Summers
KaDust Skrevet 2. mai 2016 #4574 Skrevet 2. mai 2016 28 minutter siden, minister-mio skrev: @KaDust Hvordan høres Kadust-lyden ut? Det er veldig rett frem egentlig. En kort Ka-dust. Kort ka. @minister-mio Hvorfor kalte du deg minister-mio?
KaDust Skrevet 2. mai 2016 #4575 Skrevet 2. mai 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: @KaDust hvor ofte trener du for tiden? Hver dag. Hva med deg?
Gjest incognita Skrevet 2. mai 2016 #4576 Skrevet 2. mai 2016 33 minutter siden, minister-mio skrev: Surfing Nei fysj @incognita Hvordan er stemningen der du er nå? @KaDust Hvordan høres Kadust-lyden ut? @Fox Mulder Liker du hvitvin? Avslappende. 5 minutter siden, Nordavind skrev: Akkurat i 2016 har det ikke vært mye eksotikk. England kanskje? @KaDust hvor ofte trener du for tiden? @incognita skal du jobbe fredag eller blir det langhelg? Jobb gitt. @KaDust er venninnen din sunnmøring? @minister-mio hvis du ikke hadde TV, hvordan skulle du møblert stuen din? @Nordavind Hvor mange kg-berter har du på snap?
KaDust Skrevet 2. mai 2016 #4577 Skrevet 2. mai 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Avslappende. Jobb gitt. @KaDust er venninnen din sunnmøring? @minister-mio hvis du ikke hadde TV, hvordan skulle du møblert stuen din? @Nordavind Hvor mange kg-berter har du på snap? Nei, fra Akershus. Det er mange som tror at nicket er fra "Ka for ein dust", men det er det altså ikke. Det er bare en sammensatt lyd som ei unge på 3 år fant på, på stående fot i et forsøk på komme på kallenavn til alle i barnehagen. @incognitaHva skal du gjøre i sommerferien?
Gjest incognita Skrevet 2. mai 2016 #4578 Skrevet 2. mai 2016 Et øyeblikk siden, KaDust skrev: Nei, fra Akershus. Det er mange som tror at nicket er fra "Ka for ein dust", men det er det altså ikke. Det er bare en sammensatt lyd som ei unge på 3 år fant på, på stående fot i et forsøk på komme på kallenavn til alle i barnehagen. @incognitaHva skal du gjøre i sommerferien? Ja, eller så enkelt som " ka dust", som i "hvem dust" I sommee skal jeg utforske mitt nye samboerskap med alt det innebærer @KaDust hva er ditt beste skjønnhetstips?
melatonin Skrevet 2. mai 2016 #4579 Skrevet 2. mai 2016 @Teriyaki Er du klar over at et innlegg du har skevet er med som et eksempel på Showet til Bård Tufte Johansen, mann 44? Han snakket om KG og flere brukere og innlegg var med!
Gjest Nordavind Skrevet 2. mai 2016 #4580 Skrevet 2. mai 2016 28 minutter siden, KaDust skrev: Hver dag. Hva med deg? Flink du er! Jeg trener bare 3 ggr i uka for tiden. Ser du på Paradise hotel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå