Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

2 timer siden, bailey skrev:

Jeg tar meg ofte i å gå å nynne ute blandt folk. Får stort sett alltid noen rare blikk :fnise:

Jeg prøver å slippe billig unna og tar med brød :laugh: 

@summers Beste øl? 

Prøver å slippe billig unna jeg også på tapas, tar noe som ikke trenger å lages. Får litt på prestasjonsangst også, synes det er kjipt om jeg lager noe som ikke er godt nok. 

Liker best Corona eller annet øl som ikke har så sterk ølsmak om jeg først drikker.

@bailey Er du en ølhund?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rossin
Den 21/03/2016 at 21.12, bailey skrev:


@Rossin Hvilken plasseing ble det i nm? Fornøyd? 

Det ble 20-etellerannet av ca 50 deltakere. Ikke megafornøyd, men jeg blir stadig bedre og bedre, så topp 16 er mulig å nå i løpet av et par år, kanskje? Håper det.

 

@bailey Beskriv livet ditt slik du tror det vil være, om 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
Den 22.3.2016 at 7.30, Jacklost skrev:

Så du er 24 med? Hyggelig å møte andre folk som er 1991 modeller :)

Det var veldig fint sagt, tusen takk :)

Ikke egentlig, det eneste jeg er redd for er at jeg fortsatt sliter med sosial angst og fortsatt er jomfru. Jeg kan ikke se for meg noen større skam enn å være 30 og jomfru :flau:

@ElizabethTaylor Har du sett One Tree Hill før?

Jeg er 92-modell, men blir 24 år i år :) 
Nei, sånn må du ikke tenke. Du finner deg mest sannsynligvis en flott jente, når du bare møter den rette! Det er nok mange som er jomfru i den alderen, uten at de snakker så høyt om det. Og er absolutt ikke noe å skamme seg over.

Nei, har ikke sett noe særlig på One Tree Hill.

@Jacklost Hva bruker du meste parten av fritiden din på?

Den 22.3.2016 at 9.20, ekkoet skrev:

Utfra hvor lang barndommen er i tid (og hvor lang en time føles når du er barn og venter på noe) er det overraskende hvor lite jeg husker, bare små øyeblikk.

Jeg måtte tenke meg endel om nå, men kom på en fra barneskolen, tipper 8-årsalderen, jeg ble holdt utenfor en lek i noen friminutt. Dette i seg selv var ikke så ille, men det førte til at jeg ikke ville gå på skolen og være i klassen. Jeg ble ikke mobbet, hadde venner, men hadde fått en fiks idé om at jeg ble holdt utenfor. Jeg ville ikke på skolen mer. Jeg var borte fra skolen (sideundervisning) i i noen uker/måneder (ikke sikker på hvor lenge).

Til slutt fant foreldre og skole ut at eneste måten var å tvinge meg tilbake, slepe meg inn og sette meg i klasserommet. (I ettertid ser man vel at dette burde egentlig vært gjort med en gang). Men den dagen var ille, fra jeg fant ut hva jeg skulle og prøvde å motsette meg, til jeg satt i klasserommet og hulket og følte alle så på meg som en raring (og det gjorde de nok). Så...den dagen.

 

@ElizabethTaylor Jeg har sett disse klippene fra VG-tv hvor deltagerne blir spurt hvem Angela Merkel er osv. Hva tenker du om at flere i paradise ikke kan svare for seg?

Off, det hørtes ikke noe hyggelig ut i det hele tatt! For et barn er det jo vondt å bli holdt utenfor, uansett om det er et engangstilfelle eller skjer flere ganger. Håper det gikk bra i ettertid :hjerte:

Jeg tenker vel mest at de blir spurt når de er fulle på premiere-festen, og tuller litt med intervjueren/seerne. Er nok mye spilling ettersom de er Paradise-deltakere, og derfor fremstiller seg litt dummere enn det de er. Så klart er det nok 1 eller 2 uvitende deltakere, som ikke har fulgt så godt med. Men tviler på at det gjelder alle :) 

@ekkoet Er du allergisk mot noe?

Den 22.3.2016 at 15.22, Fox Mulder skrev:

 

@ElizabethTaylor Blir du i partyhumør av Ex`s og Oh`s sangen?

Måtte sette den på nå, da jeg ikke var sikker på om jeg hadde hørt den før. Men joda, har hørt den på radioen. Ikke den sangen jeg er mest fan av. Liker bedre Fast Car-remixen.

@Fox Mulder Hva slags musikk hører du på mest?

Den 22.3.2016 at 19.54, Hummels skrev:

 

@ElizabethTaylor hva er favorittdyret ditt?

Før var det hest, nå er det vel katt. 

@Hummels Hvorfor har du så mange brukere?

Den 22.3.2016 at 20.04, bailey skrev:

En i nærmeste familie er blitt syk, så tenker mye på det om dagen. Krysser fingrene for at alt går bra :)

@ElizabethTaylor Beste disneyfilm?

Offda! Krysser fingrene for deg, håper det ordner seg :hjerte:

Det må nok være Frost, Skjønnheten og udyret, eller Løvenes Konge.

@bailey Enn din?

Den 23.3.2016 at 11.44, Lady skrev:

Spiser ofte god morgen yoghurt.

@ElizabethTaylor skal du på kg treff i april?✨

Jaa :laugh:

@Lady Har du blitt overtalt til å bli med enda?

Den 22.3.2016 at 15.13, minister-mio skrev:

 

@elizabethtaylor hva gjør du i påsken?

Er i Valdres :)

@minister-mio Ser du frem til å møte meg i april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg er 92-modell, men blir 24 år i år :) 
Nei, sånn må du ikke tenke. Du finner deg mest sannsynligvis en flott jente, når du bare møter den rette! Det er nok mange som er jomfru i den alderen, uten at de snakker så høyt om det. Og er absolutt ikke noe å skamme seg over.

Nei, har ikke sett noe særlig på One Tree Hill.

@Jacklost Hva bruker du meste parten av fritiden din på?

Off, det hørtes ikke noe hyggelig ut i det hele tatt! For et barn er det jo vondt å bli holdt utenfor, uansett om det er et engangstilfelle eller skjer flere ganger. Håper det gikk bra i ettertid :hjerte:

Jeg tenker vel mest at de blir spurt når de er fulle på premiere-festen, og tuller litt med intervjueren/seerne. Er nok mye spilling ettersom de er Paradise-deltakere, og derfor fremstiller seg litt dummere enn det de er. Så klart er det nok 1 eller 2 uvitende deltakere, som ikke har fulgt så godt med. Men tviler på at det gjelder alle :) 

@ekkoet Er du allergisk mot noe?

Måtte sette den på nå, da jeg ikke var sikker på om jeg hadde hørt den før. Men joda, har hørt den på radioen. Ikke den sangen jeg er mest fan av. Liker bedre Fast Car-remixen.

@Fox Mulder Hva slags musikk hører du på mest?

Før var det hest, nå er det vel katt. 

@Hummels Hvorfor har du så mange brukere?

Offda! Krysser fingrene for deg, håper det ordner seg :hjerte:

Det må nok være Frost, Skjønnheten og udyret, eller Løvenes Konge.

@bailey Enn din?

Jaa :laugh:

@Lady Har du blitt overtalt til å bli med enda?

Er i Valdres :)

@minister-mio Ser du frem til å møte meg i april?

Selvfølgelig! Veldig!

@ElizabethTaylor har du prøvd rulleski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Den 23. mars 2016 at 21.46, bailey skrev:

Trenger jo absolutt ikke være kjedelig å ikke ha noen planer :)

Perfekt?  Langt der i fra. Jeg er fornøyd med meg selv, men perfekt er absolutt ikke. 

Om jeg legger godsiden til så er den ganske ålreit :) Men jeg har skrevet så lite de siste årene så den var finere før.

@Jacklost Beste kvinnelige artist? 
@Summers Synger du i dusjen eller andre steder når du er alene? 

Taylor Swift :)

7 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg er 92-modell, men blir 24 år i år :) 
Nei, sånn må du ikke tenke. Du finner deg mest sannsynligvis en flott jente, når du bare møter den rette! Det er nok mange som er jomfru i den alderen, uten at de snakker så høyt om det. Og er absolutt ikke noe å skamme seg over.

Nei, har ikke sett noe særlig på One Tree Hill.

@Jacklost Hva bruker du meste parten av fritiden din på?

Off, det hørtes ikke noe hyggelig ut i det hele tatt! For et barn er det jo vondt å bli holdt utenfor, uansett om det er et engangstilfelle eller skjer flere ganger. Håper det gikk bra i ettertid :hjerte:

Jeg tenker vel mest at de blir spurt når de er fulle på premiere-festen, og tuller litt med intervjueren/seerne. Er nok mye spilling ettersom de er Paradise-deltakere, og derfor fremstiller seg litt dummere enn det de er. Så klart er det nok 1 eller 2 uvitende deltakere, som ikke har fulgt så godt med. Men tviler på at det gjelder alle :) 

@ekkoet Er du allergisk mot noe?

Måtte sette den på nå, da jeg ikke var sikker på om jeg hadde hørt den før. Men joda, har hørt den på radioen. Ikke den sangen jeg er mest fan av. Liker bedre Fast Car-remixen.

@Fox Mulder Hva slags musikk hører du på mest?

Før var det hest, nå er det vel katt. 

@Hummels Hvorfor har du så mange brukere?

Offda! Krysser fingrene for deg, håper det ordner seg :hjerte:

Det må nok være Frost, Skjønnheten og udyret, eller Løvenes Konge.

@bailey Enn din?

Jaa :laugh:

@Lady Har du blitt overtalt til å bli med enda?

Er i Valdres :)

@minister-mio Ser du frem til å møte meg i april?

På å se tv, så tragisk som det er :P Jeg har sosial angst så jeg møter aldri folk

7 timer siden, Fox Mulder skrev:

Rock, men liker det meste.

@Jacklost Hvilken farge har du på påskeegget ditt?

Har ikke noe påskeegg :P

@incognita Hvorfor er du ikke i denne tråden lenger?

@Mann 42 Ser du på Vikings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rossin

@ElizabethTaylor viser du fingeren slik som Eminem i 8-mile, med bøy i det første leddet i de andre fingrene, eller på den gamle måten med alle fingrene bøyd som neve bortsett fra den midterste?

@Summers spilte du pog da du var liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rossin skrev:

@Summers spilte du pog da du var liten?

Jeg vet hva pog er, men jeg spilte ikke noe særlig.

@Rossin Har du sett på påskekrim i år?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Summers skrev:

@Aye Hva legger du i signaturen din?

At vi skal jobbe som en kaptein og leke som en pirat ;) det som står. 

@Summers vært noen steder i påsken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Aye skrev:

At vi skal jobbe som en kaptein og leke som en pirat ;) det som står. 

@Summers vært noen steder i påsken? 

Vært med familien(foreldre, søsken, tanter, onkler, kusiner, fettere og besteforeldre). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.3.2016 at 22.51, Summers skrev:

@bailey Er du en ølhund?

Jeg liker øl, men er absolutt ingen spesialist. Foretrekker lyst øl selv, så Corona e.l. er favoritten, men kan fint drikke mer "eksotisk" øl også, men da helst i mindre mengder. 

Den 23.3.2016 at 1.25, Rossin skrev:

 

@bailey Beskriv livet ditt slik du tror det vil være, om 10 år.

Jeg har egentlig sluttet å se for meg hvordan ting blir fremover i tid, da det av erfaring aldri blir slik man tror, men om jeg skal tippe er vel godt etablert, hus, to unger, stasjonsvogn og lever et ganske "normalt" liv. 

Den 23.3.2016 at 0.51, ElizabethTaylor skrev:

 

Offda! Krysser fingrene for deg, håper det ordner seg :hjerte:

Det må nok være Frost, Skjønnheten og udyret, eller Løvenes Konge.

@bailey Enn din?

 

Takk :hjerte:

Elsker disney, men favoritten tror jeg er Robin Hood :)

@Summers Synes du det er kjipt at påsken snart er over eller er det godt å komme tilbake til rutiner? 
@ElizabethTaylor Fineste gave du har fått? 
@Rossin Hva gjør du helst en lørdagskveld? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Jacklost skrev:

 

@bailey Har du hatt en god påske? :)

Ja, det har jeg :) Vært en veldig rolig påske blottet for både fjell og skigåing, men har vært hjemme hos min mor og det er alltid koselig.

@Jacklost Enn du? Hva har høydepunktet vært denne påsken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jacklost skrev:

Piraten i profilbildet ditt :)

Vann :)

@bailey Har du hatt en god påske? :)

@Fox Mulder Håper du det kommer en ny sesong?

Åja. Det er sjørøveren fra mumfie. Elsket å se på mumfie som barn :P 

@Jacklost siste du har spist da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, bailey skrev:


@Summers Synes du det er kjipt at påsken snart er over eller er det godt å komme tilbake til rutiner? 
 

Akkurat rutinene er jeg ikke så glad i, men gleder meg til å spise lunch sammen med vennene mine samt at jeg skal i bursdag til helgen. Prøver å legge opp ting slik at jeg alltid jeg alltid har noe å glede meg til kort tid frem i tid.

@bailey Ser du nyhetene på NRK?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Summers skrev:

Akkurat rutinene er jeg ikke så glad i, men gleder meg til å spise lunch sammen med vennene mine samt at jeg skal i bursdag til helgen. Prøver å legge opp ting slik at jeg alltid jeg alltid har noe å glede meg til kort tid frem i tid.

@bailey Ser du på nyhetene på NRK?

Sjeldent. Leser stort sett nyheter på nett.

@Summers Har du et godt forhold til foreldrene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...