Gjest Fox Mulder Skrevet 21. mars 2016 #4421 Skrevet 21. mars 2016 10 minutter siden, Kristiansand123 skrev: Nei 😞 Fox Mulder , hva er ditt ekte navn ? 😜 Jeg har spist opp mitt Mitt ekte navn tørr jeg ikke si, men ikke Reidar, John, Andreas, Henrik, Tor, Alexander, Gudmund eller Håkon
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #4422 Skrevet 22. mars 2016 12 timer siden, Summers skrev: Jeg er ikke helt på fluornivå, men tror jeg er ganske grei på å smøre ski. Synes det er gøy å smøre ski, sett på youtubevideoer, lest meg opp og brukt litt penger på forskjellig smøreutstyr. Ja, går både på utseende og det at man er på forskjellige steder i livet. @minister-mio Hvor opptatt er du av kostholdet? Ikke så veldig opptatt av det, men prøver å spise variert og ta vare på helsa da.. @Summers kan du beskrive din påske 2016 med tre ord? Hvilke i så fall
Gjest Fox Mulder Skrevet 22. mars 2016 #4424 Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: @Fox Mulder heter du Johannes? Nei @minister-mio Hvor gammel er du?
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #4425 Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, Fox Mulder skrev: Nei @minister-mio Hvor gammel er du? 30-ish @Fox Mulder hvorfor hello kitty avatar?
Gjest Fox Mulder Skrevet 22. mars 2016 #4426 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, minister-mio skrev: 30-ish @Fox Mulder hvorfor hello kitty avatar? Fordi hun er søt
Gjest Fox Mulder Skrevet 22. mars 2016 #4427 Skrevet 22. mars 2016 @minister-mio Fått noen merkelige pm før?
Gjest bruker83924 Skrevet 22. mars 2016 #4428 Skrevet 22. mars 2016 Den 18.3.2016 at 7.18, Jacklost skrev: Trist å høre at du også har dårlig selvtillit /: Jeg har selv dårlig selvtillit, enda verre enn noensinne nå slik at jeg blir irritert bare av å se meg i speilet eller å se bilde av meg... Jeg synes du er en av de vakreste på kg og jeg synes du virker som en fantastisk kvinne Du er snill mot meg og alle andre og det setter jeg veldig stor pris på @ElizabethTaylor Gruer du deg til du fyller 30? Det er jo ikke mange årene igjen før de fleste av oss her på kg er over 30 O: Tusen takk, Jacklost! Det var virkelig fint sagt av deg ♡ Trist å høre at du og sliter med selvtilliten/selvfølelsen. Jeg syns du virker som en utrolig hyggelig gutt, som både er kjekk og oppegående. Er du like hyggelig i virkeligheten som her inne, så tror jeg de fleste mennesker vil synes godt om deg Nei, egentlig ikke. Heldigvis 6 år til jeg fyller det Når jeg ser hvor mange som er i 29-30 årene, som enda går rundt å surrer uten mening i livet, eller nylig har startet utdanningen, så hjelper det på. Har mange år til jeg blir gammel! @Jacklost Gruer du deg til å bli 30? Den 18.3.2016 at 13.49, ekkoet skrev: Var vel 21. Jeg hadde (har) en venninne (bare venninne) som jeg skulle på byn med, bare vi to, ingen andre kjente. Hun fikset et vorspiel med noen tidligere kolleger hun hadde jobbet i en klesbutikk med. Jeg hadde ingen planer om å treffe noen, men ble sittende mer og mer og prate med hun ene (som jeg først syntes virket overlegen) og på slutten av kvelden var det bare oss to. Neste dag tok jeg mot til meg og sendte henne en melding om at jeg ville treffe henne igjen (noe som er/var ulikt meg å gjøre) og derfra gikk det... @ElizabethTaylor Du ser paradise? Hva er det egentlig som fenger der? Hadde du hatt "det som kreves" for å være med? (tenker da personlighet). For en koselig historie Ja, det gjør jeg. Nei, jeg hadde ikke hatt det som kreves. Hadde ikke taklet å bli filma 24/7. Jeg elsker PH pga dramaet♡ @ekkoet Har du en opplevelse som barn som sitter sterkt i minne? Den 18.3.2016 at 17.17, FruPotter skrev: Herregud! :o Jeg har opplevd omtrent det samme som nr 1! Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært! Har sett alle dokumentarene om det. Det er godt det gikk bra med dere! What?? Jeg skal aldri flytte til Chile da, hahaa! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Hadde sikkert tisset meg ut eller noe. Har så sensitiv blære... Gikk inn på matbutikken for å handle. Tok en handlevogn, gikk forbi en mann som smilte veldig til meg. Litt creepy, men tenkte ikke over det. Han sa hei i bakgrunnen, men jeg visste ikke om det var til meg. Jeg gikk videre, og etterhvert la jeg merke til at han fulgte etter meg - uansett hvor jeg gikk, var han bak meg. Plutselig kom han rundt en sving og begynte å spørre meg ut - hva jeg het, hvor jeg bodde, osv. Jeg fortalte han så lite som mulig, og ga beskjed om at jeg ikke var interessert. Han sa nemlig at han ville lage meg en middag fra hans hjemland, at han ville ta meg med hjem, osv. Jeg sa nei, at jeg hadde kjæreste, jeg var ikke interessert. Han fortsatte å følge etter meg, kommenterte at rumpa mi så bra ut i buksa mi... Og så forsvant han. Gikk til kassa, betalte og da jeg skulle gå ut døra sto han der og ventet på meg... Jeg gikk bare rett forbi han og hjemover, mens han stirret etter meg... Et par måneder etterpå: Gikk og handlet på butikken (som jeg alltid handlet på). Jeg sto med kroppen og fjeset vendt mot en vegg med varer... Plutselig hører jeg en stemme i bakgrunnen som sier: "Hei, *navn*"... Jeg stivnet helt, av skrekk. Og kom meg raskt ut av butikken. Det var samme mannen... Har en til, men orker ikke å skrive. Kort sagt - ble fulgt etter av en hvit varebil, hele veien hjem. Hadde det ikke vært for at den kjørte sakte etter meg, hele veien hjem til meg og sto utenfor, så hadde jeg ikke blitt så redd. Men det var jo åpenbart at de fulgte etter... :/ Var 16 da det skjedde. @ElizabethTaylor Samme spørsmål til begge to: Hva er de beste filmene dere har sett, og hva er grunnen til at de er så bra? Å herregud, hadde freaket ut av den siste der. Hvite varebiler som følger etter meg, er min store skrekk! Kan jeg nevne en miniserie? I så fall Stolthet og fordom (1995). Den har alt: romanse, komedie, gentlemenn, sterke kvinner, og Colin Firth ♡ Hvis jeg må si film, så nevner jeg Guardians of the galaxy. Den har humor, flinke skuespillere, godt manus, gode effekter, god historie. @FruPotter Hva gjør du i påska? Den 18.3.2016 at 22.53, bailey skrev: Så gøy du er så interessert i bryllup. Jeg har nemlig null peiling.. Måtte google de to kjolemerkene/designerne og det var virkelig nydelige kjoler! Litt artig for jeg likte faktisk et bilde av en brudekjole på instagram for en ukes tid siden (noe jeg sjelden gjør) og det var faktisk fra ene merket du nevnte. Tilfeldig! Får håpe et frieri kommer din vei om ikke alt for lenge Jeg føler jeg gjør ting jeg ikke har lyst til relativt ofte egentlig, og som regel føles det godt etterpå Er det ting jeg ikke har full kontroll på så kvier jeg meg stort sett alltid for å gjøre det, men det går heldigvis fort over @ElizabethTaylor Hvor går drømmeferien? De har veldig pene kjoler ja. Men Berta er vel favoritten, men fryktelig dyr. Flink som klarer å presse deg da! Jeg er ikke så flink til det @bailey Hva opptar tankene dine ekstra mye for tiden? Den 18.3.2016 at 0.24, kisskissbangbang skrev: @ElizabethTaylor : Tror du man kan elske dyra sine like mye som man elsker barna sine? Jeg tror enkelte kan det, men ikke alle. Jeg tror man kan elske de like mye, men på forskjellige måter. Uten at det ene et mindre eller høyere. Handler vel mye om hvordan synet er på dyr, og om man ser dyrets egenverdi. @kisskissbangbang Er barna dine flinke med dyr? Og hva er "favorittdyret" deres?
Gjest Jacklost Skrevet 22. mars 2016 #4429 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Tusen takk, Jacklost! Det var virkelig fint sagt av deg ♡ Trist å høre at du og sliter med selvtilliten/selvfølelsen. Jeg syns du virker som en utrolig hyggelig gutt, som både er kjekk og oppegående. Er du like hyggelig i virkeligheten som her inne, så tror jeg de fleste mennesker vil synes godt om deg Nei, egentlig ikke. Heldigvis 6 år til jeg fyller det Når jeg ser hvor mange som er i 29-30 årene, som enda går rundt å surrer uten mening i livet, eller nylig har startet utdanningen, så hjelper det på. Har mange år til jeg blir gammel! @Jacklost Gruer du deg til å bli 30? Så du er 24 med? Hyggelig å møte andre folk som er 1991 modeller Det var veldig fint sagt, tusen takk Ikke egentlig, det eneste jeg er redd for er at jeg fortsatt sliter med sosial angst og fortsatt er jomfru. Jeg kan ikke se for meg noen større skam enn å være 30 og jomfru @ElizabethTaylor Har du sett One Tree Hill før? @bailey Hvem er det på profilbildet?
ekkoet Skrevet 22. mars 2016 #4430 Skrevet 22. mars 2016 11 timer siden, bailey skrev: @ekkoet Tre funfacts om deg? Jeg har aldri prøvd å røyke (eller snuse for den saks skyld). Jeg er dårlig til å kjenne igjen ansikter og koble navn Jeg har tatt på meg en aftershave i dag som jeg ikke har brukt på lenge og sitter og er veldig happy med hvordan jeg lukter. 5 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg elsker PH pga dramaet♡ @ekkoet Har du en opplevelse som barn som sitter sterkt i minne? Utfra hvor lang barndommen er i tid (og hvor lang en time føles når du er barn og venter på noe) er det overraskende hvor lite jeg husker, bare små øyeblikk. Jeg måtte tenke meg endel om nå, men kom på en fra barneskolen, tipper 8-årsalderen, jeg ble holdt utenfor en lek i noen friminutt. Dette i seg selv var ikke så ille, men det førte til at jeg ikke ville gå på skolen og være i klassen. Jeg ble ikke mobbet, hadde venner, men hadde fått en fiks idé om at jeg ble holdt utenfor. Jeg ville ikke på skolen mer. Jeg var borte fra skolen (sideundervisning) i i noen uker/måneder (ikke sikker på hvor lenge). Til slutt fant foreldre og skole ut at eneste måten var å tvinge meg tilbake, slepe meg inn og sette meg i klasserommet. (I ettertid ser man vel at dette burde egentlig vært gjort med en gang). Men den dagen var ille, fra jeg fant ut hva jeg skulle og prøvde å motsette meg, til jeg satt i klasserommet og hulket og følte alle så på meg som en raring (og det gjorde de nok). Så...den dagen. @ElizabethTaylor Jeg har sett disse klippene fra VG-tv hvor deltagerne blir spurt hvem Angela Merkel er osv. Hva tenker du om at flere i paradise ikke kan svare for seg? @bailey Hvor lenge har du vært gift?
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #4431 Skrevet 22. mars 2016 13 timer siden, Fox Mulder skrev: @minister-mio Fått noen merkelige pm før? Ja, den rareste var han som vennligst ba meg sende han bilder av puppene til en kjent blogger. Aner ikke hvorfor han trodde jeg hadde tilgang på slike bilder. @Fox Mulder har du et typisk nordisk fornavn? @elizabethtaylor hva gjør du i påsken?
Gjest Fox Mulder Skrevet 22. mars 2016 #4432 Skrevet 22. mars 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Ja, den rareste var han som vennligst ba meg sende han bilder av puppene til en kjent blogger. Aner ikke hvorfor han trodde jeg hadde tilgang på slike bilder. @Fox Mulder har du et typisk nordisk fornavn? @elizabethtaylor hva gjør du i påsken? Både for og mellomnavn @Jacklost Skal du se Batman vs Supermann på kino? @ElizabethTaylor Blir du i partyhumør av Ex`s og Oh`s sangen? @Lady McDreamy eller McSteamy? @minister-mio Hvilken type humor liker du?
Summers Skrevet 22. mars 2016 #4433 Skrevet 22. mars 2016 (endret) Den 3/21/2016 at 12.53, ekkoet skrev: @Summers Hvor mye ser du for deg å betale for din første bolig (evt hva betalte du?) Eier ikke bolig. Har ikke sett noe på boliger så aner ikke hva jeg ser for meg å betale, men jeg kommer jo ut fra studiene med evig med gjeld så spørsmålet blir vel hvor billig kan man få boliger. Min utdanning gjør det også vanskelig å få jobb utenfor Oslo. Ikke helt ideelt. Hadde vært fint om boligprisene sluttet å stige nå slik at man ikke kom enda lenger bakpå. @ekkoet Pynter du til påske? Altså ikke om det er pyntet til påske hos deg, men om du personlig har vært med på pyntingen. 15 timer siden, minister-mio skrev: @Summers kan du beskrive din påske 2016 med tre ord? Hvilke i så fall Ikke tre ord. Jobbe, bli dullet med av foreldrene mine og malt påskeegg. @minister-mio Har du gjort noen påseaktiviteter? Endret 22. mars 2016 av Summers
PeeWee Skrevet 22. mars 2016 #4435 Skrevet 22. mars 2016 43 minutter siden, Summers skrev: @PeeWee Har du lest Nozick? Ja, men problemet er at de aller fleste argumentene der kun fungerer om man allerede er liberalist.
ekkoet Skrevet 22. mars 2016 #4436 Skrevet 22. mars 2016 (endret) 2 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Pynter du til påske? Altså ikke om det er pyntet til påske hos deg, men om du personlig har vært med på pyntingen. Nei. Jeg har hengt opp en papirkylling jeg fikk fra jentungen om det teller, men det andre er det konen som har tatt seg av. @Summers Selv om du ikke har planer nå, ser du for deg at du eier hus, har kone og x barn når du er 45? Endret 22. mars 2016 av ekkoet
Summers Skrevet 22. mars 2016 #4437 Skrevet 22. mars 2016 55 minutter siden, ekkoet skrev: @Summers Selv om du ikke har planer nå, ser du for deg at du eier hus, har kone og x barn når du er 45? Ser for meg å ha blitt skilt når jeg er 45. Ville blitt negativt overrasket om jeg ikke eide bolig og det med barn vet jeg ikke. @ekkoet Kommer du til å se den nye Batmanfilmen på kino?
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #4438 Skrevet 22. mars 2016 3 timer siden, Summers skrev: Eier ikke bolig. Har ikke sett noe på boliger så aner ikke hva jeg ser for meg å betale, men jeg kommer jo ut fra studiene med evig med gjeld så spørsmålet blir vel hvor billig kan man få boliger. Min utdanning gjør det også vanskelig å få jobb utenfor Oslo. Ikke helt ideelt. Hadde vært fint om boligprisene sluttet å stige nå slik at man ikke kom enda lenger bakpå. @ekkoet Pynter du til påske? Altså ikke om det er pyntet til påske hos deg, men om du personlig har vært med på pyntingen. Ikke tre ord. Jobbe, bli dullet med av foreldrene mine og malt påskeegg. @minister-mio Har du gjort noen påseaktiviteter? Jada, vært med slekta, lest krim og spist appelsin og kvikk lunsj @Summers er du kunstnerisk av deg?
Gjest Hummels Skrevet 22. mars 2016 #4439 Skrevet 22. mars 2016 Den 20.3.2016 at 21.20, Jacklost skrev: Nei Nei Senga Ja @Mysticgirl Hvor gammel er du? @Hummels Ser du mye på fotball? Ja en del. Den 21.3.2016 at 12.49, Summers skrev: Jeg er ikke helt på fluornivå, men tror jeg er ganske grei på å smøre ski. Synes det er gøy å smøre ski, sett på youtubevideoer, lest meg opp og brukt litt penger på forskjellig smøreutstyr. Ja, går både på utseende og det at man er på forskjellige steder i livet. @minister-mio Hvor opptatt er du av kostholdet? @Hummels Hvor ofte spiller du fotball? Noen ganger i uka. Varierer. @ElizabethTaylor hva er favorittdyret ditt?
bailey Skrevet 22. mars 2016 #4440 Skrevet 22. mars 2016 16 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @bailey Hva opptar tankene dine ekstra mye for tiden? En i nærmeste familie er blitt syk, så tenker mye på det om dagen. Krysser fingrene for at alt går bra 12 timer siden, Jacklost skrev: @bailey Hvem er det på profilbildet? Hmm, mener jeg svarte deg på dette for noen dager siden? Det er Audrey Hepburn 10 timer siden, ekkoet skrev: @bailey Hvor lenge har du vært gift? Jeg er ikke gift Vært sammen med samboeren i to-tre år. @ElizabethTaylor Beste disneyfilm? @Jacklost Hva er planene for påsken? @ekkoet Er du en streng far? @minister-mio Hvor gammel er du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå