Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
4 timer siden, FruPotter skrev:

Prøver å lære meg å like bøker igjen (holder på med en bok nå faktisk), så det kan godt hende at jeg gjør det! Har i alle fall lyst til å prøve! :) Ja jeg hørte det - spennende! :D

@Jacklost Liker du å lese? I så fall, hvilken bok liker du best? 

Både og men jeg leser aldri bøker fordi jeg orker aldri :P Har noen bøker jeg gjerne skulle fått lest :)

32 minutter siden, Summers skrev:

@Jacklost Har du håndholdt spillkonsoll?

Ja :nigo: Har gameboy color, gameboy advance, gameboy sp, ds lite (Hadde DSi før men ga den til søstera mi) 3ds, new 3ds xl og ps vita. Litt av en samling :P

@FruPotter På profilbildet ditt, bruker du briller eller tok du dem på for bildet på samme måte som at du la til det lynet?

@Summers Har du spilt Zelda spill før?

Gjest FruPotter
Skrevet
26 minutter siden, Jacklost skrev:

Både og men jeg leser aldri bøker fordi jeg orker aldri :P Har noen bøker jeg gjerne skulle fått lest :)

@FruPotter På profilbildet ditt, bruker du briller eller tok du dem på for bildet på samme måte som at du la til det lynet?

Samme her. Skolen ødela lysten for å lese. De tvang oss til å lese 40 minutter hver eneste dag i uka, og etter dette ble jeg lei av bøker. Men prøver meg på nytt nå da! :) 

Har på meg briller, men tegnet over dem for at de skulle sees ekstra godt, haha. 

@Jacklost Har du et favorittspill? Av alle typer spill. :) 

Gjest incognita
Skrevet
20 timer siden, Summers skrev:

Har sett Doug Stanhope, synes han er vittig. Har også sett Stian Blipp, Bård Tufte Johansen og Dagfinn Lyngbø.

@incognita Hvem har du sett?

Hmm. Pablo Francisco, Jeff Dunham, Gabriel Iglesias og Jim Gaffigan. I tillegg til noen norske, Otto Jespersen blant annet - synes ikke norsk stand-up er speseilt morsomt. 

@Summers Har du sett noe fra noen av de jeg har sett?

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
17 minutter siden, FruPotter skrev:

Samme her. Skolen ødela lysten for å lese. De tvang oss til å lese 40 minutter hver eneste dag i uka, og etter dette ble jeg lei av bøker. Men prøver meg på nytt nå da! :) 

Har på meg briller, men tegnet over dem for at de skulle sees ekstra godt, haha. 

@Jacklost Har du et favorittspill? Av alle typer spill. :) 

Jeg har generelt aldri likt å lese lange setninger generelt :P Så boka må være skikkelig spesiell for at jeg skal orke å lese den :fnise: Har skipa over mye tekst i spill fordi jeg ikke gadd å lese :ler:

Det må være Paper Mario The Thousand Year Door :) Jeg elsker det spillet! :) Paper Mario 64 og Majoras Mask havner veldig nære :)

@FruPotter Samme spørsmål tilbake til deg :)

@incognita Har du sett spørsmålet mitt?

Endret av Jacklost
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Jacklost skrev:

@incognita Har du sett spørsmålet mitt?

Må slutte å spør om slike ting, Jack.

Anonymkode: 0d05b...a56

Gjest FruPotter
Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Jeg har generelt aldri likt å lese lange setninger generelt :P Så boka må være skikkelig spesiell for at jeg skal orke å lese den :fnise: Har skipa over mye tekst i spill fordi jeg ikke gadd å lese :ler:

Det må være Paper Mario The Thousand Year Door :) Jeg elsker det spillet! :) Paper Mario 64 og Majoras Mask havner veldig nære :)

@FruPotter Samme spørsmål tilbake til deg :)

Kjenner meg så igjen i det! Haha! :fnise: Må ta meg pauser midt i lesinga, for det blir for mye på en gang...

Å, jeg elsker det spillet! :D 

På førsteplass kommer nok Mario Kart Double Dash. Og så liker jeg Team Fortress 2, + så alt for mye mer... :ler:

@Jacklost Hva er det første du hadde gjort dersom du våknet opp som en kvinne?? :bond: 

Gjest Jacklost
Skrevet
45 minutter siden, FruPotter skrev:

Kjenner meg så igjen i det! Haha! :fnise: Må ta meg pauser midt i lesinga, for det blir for mye på en gang...

Å, jeg elsker det spillet! :D 

På førsteplass kommer nok Mario Kart Double Dash. Og så liker jeg Team Fortress 2, + så alt for mye mer... :ler:

@Jacklost Hva er det første du hadde gjort dersom du våknet opp som en kvinne?? :bond: 

Kjekt at vi elsker samme spill (Hvis du mente the Thousand Year Door spillet?) :D Mario Kart Double dash spilte jeg mye på gamecube, brukte å spille 2 player med barndomskompisen min :) Donkey Kong bana var favoritten min, den med kanona som skyter oss til toppen av fjellet :biggrin:

Da hadde jeg utforsket kroppen min :P

@FruPotter Har du spilt Mario Kart Wii før?

@Fox Mulder Har du sett Lost før?

Skrevet
12 timer siden, Jacklost skrev:

Ja :nigo: Har gameboy color, gameboy advance, gameboy sp, ds lite (Hadde DSi før men ga den til søstera mi) 3ds, new 3ds xl og ps vita. Litt av en samling :P

@Summers Har du spilt Zelda spill før?

Har spilt omtrent hele Zeldaserien. 

@Jacklost Følte du at du fikk mye ut av Vitaen? 

12 timer siden, incognita skrev:

Hmm. Pablo Francisco, Jeff Dunham, Gabriel Iglesias og Jim Gaffigan. I tillegg til noen norske, Otto Jespersen blant annet - synes ikke norsk stand-up er speseilt morsomt. 

@Summers Har du sett noe fra noen av de jeg har sett?

Har sett Pablo Francisco og Gabriel Iglesias. Jeg er egentlig ikke så fan av stand up, er kun Doug Stanhope jeg har tatt insj til å se, de andre gangene har jeg bare hengt på når andre har ønsket å se showene.  Ikke sikker på hvorfor, jeg ler av ganske mye, men stand up og komedier ler jeg sjeldent av.

@incognita Hva synes du om strawberry daiquiri?

Gjest Jacklost
Skrevet

Summers, nei føler ikke jeg har fått noe ut av den. Kjøpte den for et år siden og jeg har bare spilt Dexter på den og så vidt prøvd noen andre spill. Kjøpte det mest for å spille psp spill :)

@Summers Hva er favoritt zelda spillet ditt?

@Wonders Hvem er det på profilbildet ditt?

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Summers, nei føler ikke jeg har fått noe ut av den. Kjøpte den for et år siden og jeg har bare spilt Dexter på den og så vidt prøvd noen andre spill. Kjøpte det mest for å spille psp spill :)

@Summers Hva er favoritt zelda spillet ditt?

Selv kjøpte jeg den for å spille playstation plus spill, var ganske mange gode spill man fikk gratis helt til sony ga opp konsollen. Nå kommer det vel bar indiespill

Vanskelig å si hvilket jeg likte best, men kanskje OOT. Var det første Zeldaspillet jeg spilte og da jeg spilte det så hadde jeg ikke tilgang til så mange spill. 

@Jacklost Har du Wii U? Hvis ja, begynner du å bli utålmodig på det nye Zeldaspillet?

Skrevet
17 timer siden, FruPotter skrev:

@ekkoet Er det en musikksjanger du absolutt hater, eller kan du høre på litt av hvert? :) 

Jeg hører på mye litt av hvert, men det er noen ting jeg helst ikke hører på. 

Rock som er for hard. Growling og generelt der tempo er skrud opp, harmonier er fraværende og det høres egentlig ut som noen kjefter på noen over en maskin som bråker.

Usikker på hva sjangeren dekker, men dubstep. Har egentlig aldri tatt meg tiden til å finne ut om skrillex er en sjanger eller dj, men synes det er generelt irriterende.

Danseband kan være en lidelse, men noe kan og gå i likegyldighetskategorien.

Jazz som blir for sær. Liker mye jazz, men når det høres ut som en tilfeldig rekke toner sammensatt så faller jeg av. Da blir det støy.

15 timer siden, Summers skrev:

@ekkoet Er du konfliktsky?

Ja, det er jeg. Jeg har lært at noen ganger må man stå opp for seg selv eller andre, men jeg hater det egentlig og unngår det om jeg kan.

@Summers Når tok du sist en selfie?

@FruPotter Hvem er den mest berømte personen du har møtt? (møtt vil si utvekslet ord med eller vært borti).

Skrevet
12 minutter siden, ekkoet skrev:

@Summers Når tok du sist en selfie?

I dag, men det var teksten på bildet som var formålet, ikke å vise bilde av meg.

@ekkoet Er du en som lett gir opp?

Skrevet
1 time siden, Summers skrev:

I dag, men det var teksten på bildet som var formålet, ikke å vise bilde av meg.

@ekkoet Er du en som lett gir opp?

Nei. Men jeg er gjerne en som vurderer det som at "det er ikke verdt å bruke så mye energi på" og går videre.

Men noen ting skal man bare få til, da gir jeg ikke opp.

@Summers Hva var teksten? Var det humor?

Gjest Fox Mulder
Skrevet
12 timer siden, Jacklost skrev:

@Fox Mulder Har du sett Lost før?

Veldig lite, men sett og lest nok for å skjønne hva som foregår.

@Jacklost Ser du på spill walkthrough på youtube?

Gjest Jacklost
Skrevet
3 timer siden, Summers skrev:

Selv kjøpte jeg den for å spille playstation plus spill, var ganske mange gode spill man fikk gratis helt til sony ga opp konsollen. Nå kommer det vel bar indiespill

Vanskelig å si hvilket jeg likte best, men kanskje OOT. Var det første Zeldaspillet jeg spilte og da jeg spilte det så hadde jeg ikke tilgang til så mange spill. 

@Jacklost Har du Wii U? Hvis ja, begynner du å bli utålmodig på det nye Zeldaspillet?

Ja, og ja jeg begynner å bli litt utålmodig men jeg skjønner også at de vii bruke lang tid på å lage spillet skikkelig så da klarer jeg å vente :) Jeg får nøye meg med andre Zelda spill i mellomtiden

5 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Veldig lite, men sett og lest nok for å skjønne hva som foregår.

@Jacklost Ser du på spill walkthrough på youtube?

Noen ganger :)

@Fox Mulder Gjør du?

@Summers Hva er din favoritt serie?

Gjest FruPotter
Skrevet
13 timer siden, Jacklost skrev:

Kjekt at vi elsker samme spill (Hvis du mente the Thousand Year Door spillet?) :D Mario Kart Double dash spilte jeg mye på gamecube, brukte å spille 2 player med barndomskompisen min :) Donkey Kong bana var favoritten min, den med kanona som skyter oss til toppen av fjellet :biggrin:

Da hadde jeg utforsket kroppen min :P

@FruPotter Har du spilt Mario Kart Wii før?

Ja, det var det jeg mente! :D Elsket Donkey Kong også, vi spilte det hele tiden. Vi hadde Donkey Kong Country - å så mange minner, haha. :laugh:

Nei, faktisk ikke. Vi fikk aldri Wii og kjente ikke særlig mange med det heller! :) (Men vi ønsket det. Nå har jeg ps4, så det går helt greit)

@Jacklost Har/har du hatt Wii? Hva spilte du mest? 

Gjest FruPotter
Skrevet
2 timer siden, ekkoet skrev:

Jeg hører på mye litt av hvert, men det er noen ting jeg helst ikke hører på. 

Rock som er for hard. Growling og generelt der tempo er skrud opp, harmonier er fraværende og det høres egentlig ut som noen kjefter på noen over en maskin som bråker.

Usikker på hva sjangeren dekker, men dubstep. Har egentlig aldri tatt meg tiden til å finne ut om skrillex er en sjanger eller dj, men synes det er generelt irriterende.

Danseband kan være en lidelse, men noe kan og gå i likegyldighetskategorien.

Jazz som blir for sær. Liker mye jazz, men når det høres ut som en tilfeldig rekke toner sammensatt så faller jeg av. Da blir det støy.

@FruPotter Hvem er den mest berømte personen du har møtt? (møtt vil si utvekslet ord med eller vært borti).

Da er vi to! Og så klarer jeg ikke høre på middelaldrende kvinner som prøver seg på norsk type "country"-musikk (ikke noe fint i mine ører).

Den eneste kjente personen jeg har møtt er Haakon Magnus for en god del år siden, haha. Ellers er det få kjente/berømte mennesker jeg har møtt! :) 

@ekkoet samme spørsmål tilbake! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...