Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Fox Mulder
Skrevet
22 minutter siden, incognita skrev:

Jeg er faktisk ikke noe glad i å gå på kino. :ninja:

@Fox Mulder ønsker du deg barn og kone (full pakke)? 

Det ønsker jeg meg en gang i fremtiden. Navn på barn har jeg hatt i tankene noen år allerede faktisk :) 

@Summers Liverpool eller United

Videoannonse
Annonse
Gjest Fox Mulder
Skrevet
28 minutter siden, Rossin skrev:

@Fox Mulder har du klappa til noen i voksen alder?

Nei.

Hva med deg?

Skrevet (endret)
4 timer siden, Jacklost skrev:

Unnskyld. Skal ikke stille deg flere spørsmål

@Yvonne Hvordan har det vært å være på kg i så mange år fra du var tenåring? Må ha vært litt av en reise :)

Kommer ikke på flere spørsmål nå

Det er veldig rart å tenke på. Jeg kom hit da jeg var 12 år (fylte 13 samme år) og i dag er jeg 29 (fyller 30). Det er merkelig å tenke på. Jeg har på en måte levd godt over halve livet på nettet, og det er morsomt å gå tilbake og se på hva jeg skrev da jeg var yngre. Ulempen er at andre kan dra opp igjen det man skrev da man var tenåring og ungdom, og meninger/følelser/tanker har jo forandret seg mye på den tida. Jeg var nok også litt mer direkte før, da jeg var helt ung, rollen som debattant er jo gjerne noe man vokser inn i med tiden. Ikke misforstå, jeg står for alt jeg har skevet, det er ikke det, men livet forandrer seg jo, og det gjør jo også vi mennesker. :) 

Det fine er at jeg har fått lov til å bli kjent med mange flotte mennesker. Jeg har knyttet vennskap og bånd som ikke bare er her på KG, men også i det virkelige liv. Det er koselig! Og gjennom moddejobben har jeg fått lov til å oppleve mye, og det har vært veldig gøy og morsomt. Det morsomste er å se hvordan KG har holdt seg til tross for teknologisk utvikling og konkurranse fra andre sosiale medier. Man skulle jo tro at vi ble lei av å diskutere, og det skal vel sies at jeg ikke er like aktiv som i begynnelsen av 20-åra, men KG holder seg godt.

@Jacklost Har du noen planer for den kommende helgen? 

@incognita Har du noen ganger følt at du har "driti på draget", som det så pent heter, her på KG? 

Endret av Yvonne
Gjest Jacklost
Skrevet
14 minutter siden, Yvonne skrev:

Det er veldig rart å tenke på. Jeg kom hit da jeg var 12 år (fylte 13 samme år) og i dag er jeg 29 (fyller 30). Det er merkelig å tenke på. Jeg har på en måte levd godt over halve livet på nettet, og det er morsomt å gå tilbake og se på hva jeg skrev da jeg var yngre. Ulempen er at andre kan dra opp igjen det man skrev da man var tenåring og ungdom, og meninger/følelser/tanker har jo forandret seg mye på den tida. Jeg var nok også litt mer direkte før, da jeg var helt ung, rollen som debattant er jo gjerne noe man vokser inn i med tiden. Ikke misforstå, jeg står for alt jeg har skevet, det er ikke det, men livet forandrer seg jo, og det gjør jo også vi mennesker. :) 

Det fine er at jeg har fått lov til å bli kjent med mange flotte mennesker. Jeg har knyttet vennskap og bånd som ikke bare er her på KG, men også i det virkelige liv. Det er koselig! Og gjennom moddejobben har jeg fått lov til å oppleve mye, og det har vært veldig gøy og morsomt. Det morsomste er å se hvordan KG har holdt seg til tross for teknologisk utvikling og konkurranse fra andre sosiale medier. Man skulle jo tro at vi ble lei av å diskutere, og det skal vel sies at jeg ikke er like aktiv som i begynnelsen av 20-åra, men KG holder seg godt.

@Jacklost Har du noen planer for den kommende helgen? 

@incognita Har du noen ganger følt at du har "driti på draget", som det så pent heter, her på KG? 

Jeg er glad du har blitt værende her i alle de årene, nok til at jeg fikk blitt medlem og sett deg her :) Du er en veldig god og hyggelig moderator og bruker synes jeg :)

Gjøre noe med mamma og søster som jeg er på ferie hos :)

@Yvonne Er du, eventuelt var du fan av Hello Kitty?

3 timer siden, incognita skrev:

Hun er incognita. :opplyser: 

Vel, jeg synes iallefall du stiller de beste spørsmålene, også svarer du så fint og utfyllende også. Flink gutt :kose:  haha!

Bildene er ikke av meg, men hun er på en måte et bilde av personligheten min. Utseendemessig er jeg alt annet enn henne, jeg har blondt langt hår, er alt annet enn radmager, og kler meg ikke så dystert. :fnise: 

@Jacklost Har du noen gang vært på bowling? Likte du det isåfall?

@ekkoet Er du en utadvent person som lett kommer i kontakt med andre?

Det var greit :) Men jeg liker Wii bowling best :biggrin: @incognita Hva var førsteinntrykket ditt av meg på kg?

2 timer siden, Fox Mulder skrev:

Ja, helt greit !:P 

@incognita Skal du se Batman vc Superman filmen på kino?

@Jacklost Favorittspillet?

Akkurat nå er det Paper Mario: The Thousand-Year Door :)

Gjest incognita
Skrevet
25 minutter siden, Yvonne skrev:

Ja, det har jeg ofte følt :fnise: Kan ikke komme på en spesiell situasjon, men det forekommer titt og ofte. :fnise: 

5 minutter siden, Jacklost skrev:

@incognita Hva var førsteinntrykket ditt av meg på kg?

Ikke noe spesielt tror jeg. :vetikke: 

@Yvonne Hvilken serie er du hektet på for tiden?

@Jacklost Kan du en skikkelig god allebarna-vits?

Gjest Jacklost
Skrevet
15 minutter siden, incognita skrev:

Ja, det har jeg ofte følt :fnise: Kan ikke komme på en spesiell situasjon, men det forekommer titt og ofte. :fnise: 

Ikke noe spesielt tror jeg. :vetikke: 

@Yvonne Hvilken serie er du hektet på for tiden?

@Jacklost Kan du en skikkelig god allebarna-vits?

Alle barna dro på tur utenom Tor, han tok seg en lur :biggrin: 

Eventuelt

Alle barna dro på tur utenom Tor, han var sur :P

@incognita Kan du mange vitser?

@Fox Mulder Har du sett Californication? I så fall, hva synes du om serien?

Skrevet
6 timer siden, Summers skrev:

@ekkoet Er du god på ski?

Langrenn - nei. Jeg er i grei form, men mangler nok på noe vis teknikk. Har ikke gått så mye. Blir fragått av kamerater som går oftere på ski.

Nedover - tja. Jeg har stått litt, men der er det mer som å sykle. Eneste er at jeg merker at jeg blir litt mer forsiktig.

5 timer siden, incognita skrev:

Bildene er ikke av meg, men hun er på en måte et bilde av personligheten min. Utseendemessig er jeg alt annet enn henne, jeg har blondt langt hår, er alt annet enn radmager, og kler meg ikke så dystert. :fnise: 

Der forsvant det inntrykket jeg hadde av deg, da må jeg begynne på nytt.

5 timer siden, incognita skrev:

@ekkoet Er du en utadvent person som lett kommer i kontakt med andre?

Om det er mange sterke personligheter holder jeg meg litt tilbake, men om folk er på samme "nivå" som meg eller inadvente er jeg ofte den som drar samtalen. Men jeg er ikke en person som kan gå alene på byn og treffe folk.

@Summers Hvordan er det med deg og ski/vinteridrett? Har fått endel spm i det "sporet" *humre*. Født med ski på beina?

@incognita Hvordan kobler du personligheten din til et bilde av noen som ser annerledes ut enn deg? Hva er det med din personlighet som passer mørk/tynn/dyster.

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, ekkoet skrev:

@incognita Hvordan kobler du personligheten din til et bilde av noen som ser annerledes ut enn deg? Hva er det med din personlighet som passer mørk/tynn/dyster.

Hmmm. Hvis jeg kun kjente meg selv personlighetsmessig er det omtrent slik jeg ville tippe at jeg så ut. Forstår du hva jeg mener? 

@ekkoet Synes du at flere brukere burde hatt bilde av seg selv som avatar?

Gjest Fox Mulder
Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

@Fox Mulder Har du sett Californication? I så fall, hva synes du om serien?

Elsker den! Kjøpte serien på dvd til 299,- bare :Nikke:

@Jacklost Hva er den desidert dårligste filmen du har sett?

Gjest bruker83924
Skrevet
Den 8.3.2016 at 15.55, Lady skrev:

Foundation. ✨

@ElizabethTaylor Hva jobber kjæresten din med? 

Kjæresten min jobber deltid i securitas. Han er student :)

@Lady Føler du deg av og til ensom, selv om du er i et rom fult av venner og bekjente? 

Den 8.3.2016 at 23.09, Summers skrev:

Byråkrat i et departement er målet.

Ligge i senga og se youtubevideoer og å sosialisere litt med kompiser.

@ElizabethTaylor Jobber du fulltid?

Nei. Har 2 deltidsjobber + student

@Summers jobber du ved siden av studiet?

Den 9.3.2016 at 8.34, ekkoet skrev:

Jeg har vært et B-menneske tidligere og er nok det innerst inne nå og. Jeg liker å være lenge oppe.

Men jeg har begynt å få den uroligheten og dårlige samvittigheten om jeg ligger for lenge om morgenen. I tillegg gjør rutiner at jeg er oppe tidlig og fornuft gjør at jeg (som oftest) har begynt å legge meg tidlig og.

@ElizabethTaylor Er du flink å tegne?

Nei. Er veldig dårlig til å tegne.

@ekkoet Kan du spille et instrument, og i så fall hvilke?

Skrevet
9 timer siden, Fox Mulder skrev:

@Summers Liverpool eller United

United, men jeg er ikke veldig engasjert i fotball, ser for det meste bare på Champions League.

@Fox Mulder Hvor mye smågodt har du kjøpt denne uka?

5 timer siden, ekkoet skrev:

@Summers Hvordan er det med deg og ski/vinteridrett? Har fått endel spm i det "sporet" *humre*. Født med ski på beina?

Det er nok mest med at jeg  ikke husker hvem jeg har spurt hva om. Vet jeg har spurt skispørsmål, men trodde ikke at jeg hadde spurt akkurat det spørsmålet til deg. Prøver å stå en del på ski, mest fordi det er vanlig å stå mye på ski i vennegjengen min.

@ekkoet Ser du mye på youtube?

3 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Ja, en butikk og en selgerjobb.

@ElizabethTaylor Hva er det du studerer?

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
7 timer siden, Fox Mulder skrev:

Elsker den! Kjøpte serien på dvd til 299,- bare :Nikke:

@Jacklost Hva er den desidert dårligste filmen du har sett?

Så billig! Hvor? Må kjøpe den selv :P Har ikke fulgt med siden sesong 2 og det triste som skjedde i siste episode der :(

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Second_Jungle_Book:_Mowgli_%26_Baloo Brutalt kjedelig...

Eller det kan ha vært denne https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Jungle_Book:_Mowgli%27s_Story Begge to ser like ut uansett

@Fox Mulder Er David Duchovny favoritt skuespilleren din?

@incognita Hvem er din favoritt skuespiller :)

Endret av Jacklost
Skrevet
Den 8.3.2016 at 22.26, Jacklost skrev:

Svarer deg her siden jeg ikke vil være aktiv i mer enn en spørretråd :)

Jeg kan svare deg på pm :)

@Perelandra Har du malt profilbildet ditt?

Ok :)

Nei, har ikke malt bildet selv. Det er fra et kort jeg har kjøpt i en kunsthåndverksbutikk. "Næmen, det er jo meg og katta mi!" sa jeg da jeg kjøpte kortet. Jeg har flere ganger tenkt på å lage profilbildet selv. Det kunne vært spennende!

Gjest Rossin
Skrevet
13 timer siden, Fox Mulder skrev:

Nei.

Hva med deg?

Nei, men jeg har blitt beskyldt for det. Haha!

@Mysticgirl Beskriv en perfekt førstedate.

Skrevet
11 timer siden, incognita skrev:

Hmmm. Hvis jeg kun kjente meg selv personlighetsmessig er det omtrent slik jeg ville tippe at jeg så ut. Forstår du hva jeg mener? 

@ekkoet Synes du at flere brukere burde hatt bilde av seg selv som avatar?

(Dette blir litt sammenblanding av svar og spm.)

Mnjei. Grunnen til at jeg spurte var at jeg ikke ville greie å gjøre det for meg selv. Hvordan "mapper" man en egenskap/personlighetstrekk til et annet utseende enn det som faktisk reflekteres gjennom hvordan man er selv?

@incognita Kan du nevne et personlighetstrekk som avatarpersonen din reflekterer, men som ikke du selv føler du reflekterer?

Om jeg synes flere burde ha bilde av seg selv? Nei. Jeg har det jo ikke selv heller. Jeg setter pris på anonymiteten og forstår godt om andre vil bevare den og. Om jeg skal mene noe i nabolaget der er unødvendig bruk av AB. Man bør ha mulighet til å bruke AB om man ikke har lyst å få noe knyttet til sin person, eller noen tilfeller bruker, i tilfelle noen vet eller får vite hvem man er. Men konstant AB'ing er bare irriterende. Men er det lov, så er det lov.

8 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg kan vel spille gitar, det må jeg vel kunne si, selv om nivået ikke er så høyt.. Og jeg vet foran og bak på et piano, men jeg vil ikke si at jeg kan spille piano.

5 timer siden, Summers skrev:

@ekkoet Ser du mye på youtube?

Alt er relativt. Jeg ser nok mer enn gjennomsnittsnordmannen, men ikke MYE.

@Summers har du et youtubeklipp til meg du anbefaler? 

@ElizabethTaylor Kan du spille noe?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
42 minutter siden, Rossin skrev:

Nei, men jeg har blitt beskyldt for det. Haha!

@Mysticgirl Beskriv en perfekt førstedate.

Perfekt kan være så mangt. Både det å bli bedt på kino eller middag kan være koselig. Men også det å ta en tur i skogen, fiske litt og bare kose seg ute er jeg veldig glad i :)

Hva liker du best å gjøre da?

Skrevet
Den 9. mars 2016 at 14.57, Fox Mulder skrev:

Problemet blir riktignok hvis nummer 2 og 3 på lista står nærmest inngangen og 1 et helt annet sted i butikken :fnise:

Prøver, men det blir ofte cheatday :laugh:

@Lady Hvordan er det å bo i Oslo?

Det fint, sentralt :)

@Fox Mulder Hvor i landet bor du?

9 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Kjæresten min jobber deltid i securitas. Han er student :)

@Lady Føler du deg av og til ensom, selv om du er i et rom fult av venner og bekjente? 

Nei. Er veldig dårlig til å tegne.

Ja.

@ElizabethTaylor Har du godt forhold til familie?

Skrevet

Kan jeg bare få komme med et lite innlegg utenom diskusjonen?

Når man siterer noen så vil alle personene som nevnes i sitatet bli varslet om at de er nevnt i tråden (selv om det bare er en sitatkopi av noe man har lest før). Om man i sitatet sletter alt som ikke angår den som spør og svarer så unngår man dette.

Feks om incognita spør meg og summers om noe i et innlegg.
Dersom jeg svarer med sitat, men tar ikke bort spørsmålet til summers, så vil summers varsles igjen, selv om jeg ikke har skrevet noe nytt til ham.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...