ekkoet Skrevet 16. mars 2016 #4341 Skrevet 16. mars 2016 35 minutter siden, FruPotter skrev: Den eneste kjente personen jeg har møtt er Haakon Magnus for en god del år siden, haha. Ellers er det få kjente/berømte mennesker jeg har møtt! @ekkoet samme spørsmål tilbake! Kronprinsen er jo ikke verst. Jeg var nabo i barndommen med en idrettsutøver som var verdens beste og blant verdens i sin sport i en lang periode (ikke snakk om fribeegolf, men en relativt stor sport). Er litt paranoid på gjenkjenning, så sier ikke navnet. @FruPotter Bruker du briller eller linser?
Gjest FruPotter Skrevet 16. mars 2016 #4342 Skrevet 16. mars 2016 3 timer siden, ekkoet skrev: Kronprinsen er jo ikke verst. Jeg var nabo i barndommen med en idrettsutøver som var verdens beste og blant verdens i sin sport i en lang periode (ikke snakk om fribeegolf, men en relativt stor sport). Er litt paranoid på gjenkjenning, så sier ikke navnet. @FruPotter Bruker du briller eller linser? Å, så artig da! :D Neida han er ikke så ille! Husker jeg ble skikkelig sint fordi jeg ikke kom i avisa, selv om de intervjuet meg. Hadde jo så lyst til å komme i lokalavisa... Begge deler! Bør egentlig bruke briller hver dag, men briller er bare i veien. Så jeg bruker linser oftest! @ekkoet Har du reist mye? I så fall, hvor har du vært?
Summers Skrevet 16. mars 2016 #4343 Skrevet 16. mars 2016 5 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Hva var teksten? Var det humor? Var ikke noe spennende, "Gratulerer med dagen". Sender ofte slike meldinger som snap med bilde av meg. 4 timer siden, Jacklost skrev: @Summers Hva er din favoritt serie? Ser lite på TV, men liker South Park. @ekkoet Har du husdyr? @Jacklost Har du sett siste sesong av South Park?
Gjest bruker83924 Skrevet 16. mars 2016 #4344 Skrevet 16. mars 2016 Den 15.03.2016 at 16.18, FruPotter skrev: så sant, så sant! Noen ganger er det underholdene, andre ganger blir det bare så dumt at jeg blir irritert og må krysse meg ut. Hehe! @ElizabethTaylor Hva, i dine øyne, er dine dårligste egenskaper? Jeg liker ikke kritikk, men er selv flink til å kritisere andre (heldigvis aldri høyt da). Det tror jeg mange er flinke til, i hvert fall på kg Jeg er veldig flink til å stresse, veldig nærtagende, tenker det verste i alle situasjoner, kan være veldig krass uten å mene det, er til tider svært negativ uten å mene det, og er av og til litt klønete sosialt. @FruPotter Hva er dine beste egenskaper? Den 15.03.2016 at 11.04, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Hva tenker du om tattoveringer. Har du noen? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er ikke sånn veldig glad i tatoveringer. Har derfor ingen, og ønsker ikke å ta en i fremtiden. Jeg liker det ikke fordi jeg syns det er lite fint, rett og slett Har ikke noe i mot at andre tar det, og "skryter" selfølgelig av tatoveringene venner tar. @ekkoet Hvordan pleier du deg selv? Tenker da i forhold til å ta vare på seg selv. Trening, hudpleie, hårfjerning osv. Den 15.03.2016 at 7.14, Jacklost skrev: @ElizabethTaylor Har du sett Frustrerte Fruer før? Sett et par ganger når det har gått på tv. Har vurdert å se det da @Jacklost Hva er din favorittartist akkurat nå? Den 15.03.2016 at 6.13, Summers skrev: mSlipper den ut, både fordi jeg ønsker at fluen skal leve og fordi jeg synes det er ekkelt å drepe fluen. Om en veps surrer rundt meg passer jeg også på å ikke løpe fra vepsen siden de ofte følger etter og jeg er redd den skal gå seg vil om den følger for langt etter meg. Vet egentlig ikke om veps og slikt kan gå seg vil, men får dårlig samvittighet om en veps har fulgt meg for lenge. @ElizabethTaylor Hva er drømmejobben innenfor det du utdanner deg som? Ååw, koselig da! Drømmejobben er nok å starte et eget firma der jeg tilbyr naturbaserte opplevelser. Gjerne i nord en plass. @Summers Hvem håper du vinner valget i USA?
Gjest Jacklost Skrevet 16. mars 2016 #4345 Skrevet 16. mars 2016 (endret) 2 timer siden, Summers skrev: Ser lite på TV, men liker South Park. @Jacklost Har du sett siste sesong av South Park? Jeg ser ikke på serien så nei 4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Det tror jeg mange er flinke til, i hvert fall på kg Jeg er veldig flink til å stresse, veldig nærtagende, tenker det verste i alle situasjoner, kan være veldig krass uten å mene det, er til tider svært negativ uten å mene det, og er av og til litt klønete sosialt. @FruPotter Hva er dine beste egenskaper? Jeg er ikke sånn veldig glad i tatoveringer. Har derfor ingen, og ønsker ikke å ta en i fremtiden. Jeg liker det ikke fordi jeg syns det er lite fint, rett og slett Har ikke noe i mot at andre tar det, og "skryter" selfølgelig av tatoveringene venner tar. @ekkoet Hvordan pleier du deg selv? Tenker da i forhold til å ta vare på seg selv. Trening, hudpleie, hårfjerning osv. Sett et par ganger når det har gått på tv. Har vurdert å se det da @Jacklost Hva er din favorittartist akkurat nå? Ååw, koselig da! Drømmejobben er nok å starte et eget firma der jeg tilbyr naturbaserte opplevelser. Gjerne i nord en plass. @Summers Hvem håper du vinner valget i USA? Nico og vinz, jeg klarer ikke å velge bare en av dem @ElizabethTaylor Føler du deg som et perfekt menneske? @Summers Liker du Simpsons? @FruPotter Jeg har Wii, det spillet jeg har spilt mest på Wii må være Super Smash Bros. Brawl. Jeg spilte det utrolig mye det første året både alene og med kompisen min Endret 16. mars 2016 av Jacklost
ekkoet Skrevet 16. mars 2016 #4346 Skrevet 16. mars 2016 4 timer siden, FruPotter skrev: @ekkoet Har du reist mye? I så fall, hvor har du vært? Jeg ser ikke på meg selv som så voldsomt bereist, men det har vel blitt noen land etterhvert. Bare for min egen del må jeg ramse opp for å telle over. Sverige, Danmark, Nederland (bare mellomlanding, tells egentlig ikke), Tyskland, Frankrike, Monaco, Portugal, Spania, Italia, Hellas, Kypros, Kroatia, Montenegro, Skottland, England, USA, Malaysia og Australia. 3 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Har du husdyr? Nei. Liker dyr, men synes det er litt styr, spesielt opp mot ferier. 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Hvordan pleier du deg selv? Tenker da i forhold til å ta vare på seg selv. Trening, hudpleie, hårfjerning osv. Haha, det var da et spm. Trener, passer vekten (dvs jeg kutter i kaloriinntak om jeg går over en viss vekt), klipper meg, barberer meg, passer på at det ellers ikke er for hårete noen steder. Hudpleie er fraværende med unntak av solkrem og tilhørende. @ElizabethTaylor Den kan du jo få tilbake :-) @Summers Etter norsk og engelsk, kan du noen andre språk? @FruPotter Sover du noengang midt på dagen?
SunnivaOslo Skrevet 16. mars 2016 #4347 Skrevet 16. mars 2016 Den Tuesday, March 15, 2016 at 19.53, Summers skrev: @SunnivaOslo Hva skal du i påsken? Være i Oslo og en liten svipptur til Stockholm,håper på fint vær og sol🌞🌞 @Summers hva er ditt favorittreisemål og hvorfor?
Gjest FruPotter Skrevet 16. mars 2016 #4348 Skrevet 16. mars 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Det tror jeg mange er flinke til, i hvert fall på kg Jeg er veldig flink til å stresse, veldig nærtagende, tenker det verste i alle situasjoner, kan være veldig krass uten å mene det, er til tider svært negativ uten å mene det, og er av og til litt klønete sosialt. @FruPotter Hva er dine beste egenskaper? Jepp, det er sant! Jeg er også klønete, spesielt i samtaler. Skjemmes av og til over det som kommer ut av munnen min. Bare sier ting uten å tenke... Det er nok at jeg er veldig rolig, og som regel glad! Blir ikke så fort sint. Og det tror jeg mange legger merke til - folk starter aldri opp en krangel med meg f.eks, fordi de vet at jeg ikke er den typen. @ElizabethTaylor Samme spørs. til deg! :D
Gjest FruPotter Skrevet 16. mars 2016 #4349 Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, ekkoet skrev: Jeg ser ikke på meg selv som så voldsomt bereist, men det har vel blitt noen land etterhvert. Bare for min egen del må jeg ramse opp for å telle over. Sverige, Danmark, Nederland (bare mellomlanding, tells egentlig ikke), Tyskland, Frankrike, Monaco, Portugal, Spania, Italia, Hellas, Kypros, Kroatia, Montenegro, Skottland, England, USA, Malaysia og Australia. @FruPotter Sover du noengang midt på dagen? Det er i alle fall mye mer enn meg! Oh yes - om jeg kunne få velge, så hadde jeg sovet mesteparten av dagen. Elsker å sove, og blir fort trøtt så da blir det en del middagslurer. Av og til lurer jeg litt på... Kanskje jeg egentlig er 80 på innsiden. @ekkoet Hvordan var det i Italia? Har alltid hatt lyst til å dra dit!
Summers Skrevet 17. mars 2016 #4350 Skrevet 17. mars 2016 4 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Hvem håper du vinner valget i USA? Hillary Clinton. Synes hun er den eneste seriøse kanidaten, i tillegg er hun nok meget kompetent med tanke på CVen hennes. Politisk synes jeg hun er OK for å være amerikaner. 4 timer siden, Jacklost skrev: @Summers Liker du Simpsons? Så det da jeg var yngre, men lenge siden jeg har gått lei. 2 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Etter norsk og engelsk, kan du noen andre språk? Jeg kan tysk og leser regelmessig tyske nettsider. 1 time siden, SunnivaOslo skrev: Være i Oslo og en liten svipptur til Stockholm,håper på fint vær og sol🌞🌞 @Summers hva er ditt favorittreisemål og hvorfor? Jeg er glad i skiferie, står litt på snowboard, liker afterski og skiferie er hva kompisene mine liker best også. Synes det er viktig å dra på ferie med godt selskap. @ElizabethTaylor Driver du med friluftsliv, i så fall hva? @ekkoet Føler du fortsatt at du lærer ting om livet? @Jacklost Har du spilt Splatoon? Hvis ja hva synes du om spillet? @SunnivaOslo Er du ute og nyter sola når det er sol?
Gjest Jacklost Skrevet 17. mars 2016 #4351 Skrevet 17. mars 2016 7 timer siden, Summers skrev: @Jacklost Har du spilt Splatoon? Hvis ja hva synes du om spillet? Jeg har ikke spilt det @ClosedParadise Hvem er det på det nye profilbildet ditt? @Mysticgirl Hva er opphavet til navnet ditt?
ekkoet Skrevet 17. mars 2016 #4352 Skrevet 17. mars 2016 11 timer siden, FruPotter skrev: @ekkoet Hvordan var det i Italia? Har alltid hatt lyst til å dra dit! Jeg er ikke særlig på reisebrev:-) Har vært 2 ulike ganger i Venezia, det er som man forventer synes jeg. Det er spesielt, fint og mye turister. Begge gangene var egentlig å gå igjennom, spise litt, se litt mer, tur på vannet og spise igjen om kvelden. Nok med en dag for meg. Best uten barn. Ikke vært særlig i byen utenom kanalene. Samme med Pisa, bare at der var det mindre å se på :-) slik jeg husker. Var en liten uke på et sydensted, der italienerne selv reiser på ferie. Det var egentlig som alle andre sydensteder. Vært innom Sicilia, men der var jeg så kort at jeg kan ikke si jeg fikk noe inntrykk. Ikke vært i Roma, så det må vel være neste, evt å leie feriehus litt mer på landet. 9 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Føler du fortsatt at du lærer ting om livet? Hehe, jeg er ikke 70, så selvfølgelig. Det tror jeg man gjør til man dør. Man skifter hele veien syn på perioden man var i, er i og skal i. I tillegg til alle andre nye opplevelser og situasjoner man havner i. @Summers Når synes du man er voksen? Ikke når er man myndig, men når tror/mener du at man føler seg/er voksen? @FruPotter Har du bedrevet noen idrett oppigjennom? Evt hvorfor ikke?
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. mars 2016 #4353 Skrevet 17. mars 2016 2 timer siden, Jacklost skrev: Jeg har ikke spilt det @ClosedParadise Hvem er det på det nye profilbildet ditt? @Mysticgirl Hva er opphavet til navnet ditt? Ingenting, bare fant på noe
Gjest bruker83924 Skrevet 17. mars 2016 #4354 Skrevet 17. mars 2016 17 timer siden, Jacklost skrev: Nico og vinz, jeg klarer ikke å velge bare en av dem @ElizabethTaylor Føler du deg som et perfekt menneske? Nei, absolutt ikke. @Jacklost syns du det er mye press på gutter/menn i dag, da i forhold til utseende, jobb, og lønn? 15 timer siden, ekkoet skrev: Haha, det var da et spm. Trener, passer vekten (dvs jeg kutter i kaloriinntak om jeg går over en viss vekt), klipper meg, barberer meg, passer på at det ellers ikke er for hårete noen steder. Hudpleie er fraværende med unntak av solkrem og tilhørende. @ElizabethTaylor Den kan du jo få tilbake :-) Prøver å trene og spise sunt, hudpleie, sminke, gå til frisøren, barbere meg, bruke selvbruning. De typiske tingene jenter gjør i dag. @ekkoet Jeg spør det samme spørsmål som jeg stiller Jacklost over 14 timer siden, FruPotter skrev: Jepp, det er sant! Jeg er også klønete, spesielt i samtaler. Skjemmes av og til over det som kommer ut av munnen min. Bare sier ting uten å tenke... Det er nok at jeg er veldig rolig, og som regel glad! Blir ikke så fort sint. Og det tror jeg mange legger merke til - folk starter aldri opp en krangel med meg f.eks, fordi de vet at jeg ikke er den typen. @ElizabethTaylor Samme spørs. til deg! :D Ja, det er fort gjort det blir tolket feil. Jeg tror og jeg fort kan høres veldig bastant ut, og "JEG HAR RETT", uten at jeg egentlig er det Du høres koselig ut! Jeg får ofte høre at jeg er veldig snill, setter ofte de jeg er glad i før meg. Bryr meg utrolig mye om alt og alle, og ønsker kun det beste til de som står meg nært. Er flink til å lage mat(hvis jeg kan ha det som en egenskap). Engasjerer meg mye for det jeg har interesse for. Og er en flink problemløser, da mest i forhold til jobb. @FruPotter Blir du med på kg-treffet i april? 12 timer siden, Summers skrev: Hillary Clinton. Synes hun er den eneste seriøse kanidaten, i tillegg er hun nok meget kompetent med tanke på CVen hennes. Politisk synes jeg hun er OK for å være amerikaner. @ElizabethTaylor Driver du med friluftsliv, i så fall hva? Både enig og uenig i deg der. Syns hun virker noe useriøs, da hun er noe kjøpt og betalt akkurat nå. Liker bedre han andre demokratiske kanidaten, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Men Hillary er helt klart bedre en Trumph. Ikke sånn som jeg ser på som friluftsliv. Går noen fjellturer i ny og ne, og liker å være ute i naturen. Men driver ikke med noe særlig med telttur i ødemarken, jakt og fiske, utendørsklatring osv. Har veldig lyst å bli flinkere til det da. @Summers Driver du med jakt?
ekkoet Skrevet 17. mars 2016 #4355 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: syns du det er mye press på gutter/menn i dag, da i forhold til utseende, jobb, og lønn? . @ekkoet Jeg leser jo om det, men jeg greier ikke å relatere meg til det. Nå har jeg et normalt utseende, kropp jeg er happy med, god jobb, grei lønn. Jeg er i tillegg gift og har egentlig ingen jeg trenger å overbevise om noe. Det er jo mulig at jeg hadde hatt det annerledes om jeg ikke var i den situasjonen. Jeg er heller ikke helt sikker på hvor presset kommer fra. For kvinner ser jeg det jo gjennom medier osv., men at gutter skal føle at de trenger å matche utseende og kroppen til paradise-deltakere - den ser jeg ikke. Jeg vil tro pengepresset er større, rike foreldre vs de som har det trangt. Men det er igjen ikke så kjønnsavhengig tror jeg. @ElizabethTaylor Føler du noe press på deg? Og er det mye eller sånn helt greit?
Gjest Jacklost Skrevet 17. mars 2016 #4356 Skrevet 17. mars 2016 @ElizabethTaylor Jeg vet ikke helt egentlig, jeg har ikke tenkt over det @ElizabethTaylor Har du hatt dårlig selvtillit før? (Begynner å gå helt tom for spørsmål her ) @Mysticgirl Hvilket årstall er du født i?
bailey Skrevet 17. mars 2016 #4357 Skrevet 17. mars 2016 Falt litt ut jeg, folkens. Men, bedre sent enn aldri Den 8.3.2016 at 9.22, ekkoet skrev: @bailey Markerer du agen idag eller er det bare enda en dag? Nei, dagen ble ikke markert på noen som helst måte. Den 9.3.2016 at 14.13, incognita skrev: @bailey Hva er den beste dokumentaren du noen gang har sett? Jeg husker ikke navnet på den, så her må jeg komme tilbake til deg. Men er en dokumentar fra 2.verdenskrig. Den 8.3.2016 at 2.40, ElizabethTaylor skrev: @bailey Beskriv din personlighet. Jeg er ganske så snill og omsorgsfull og bryr meg generelt veldig mye om menneskene rundt meg. Som barn var jeg veldig sjenert, men med årene har jeg blitt mer utadvent. Jeg kan allikevel bli tilbaketrukken i situasjoner jeg er usikker eller der andre ta veldig stor plass. Jeg har aldri behov for å være midtpunkt og trives ikke med den rollen. Ellers er jeg veldig sta og egenrådig, til dels utålmodig og ekstremt kontrollfreak. Jeg bekymrer meg stort sett hele tiden og krisemaksimerer litt til tider. Jeg er distré og vimsete, litt klumsete og veldig nysgjerrig. Følelsesladet til tusen og gråter av alt - godt eller vondt, jeg griner... Også er jeg litt smårar. Men, hvem er vel ikke det da? Elsker å lære nye ting og har et stort behov for å fullføre det jeg starter på. Setter muligens litt høye krav til meg selv, men etter noen år med sykdom har jeg blitt flinkere til å se mine begrensninger og senke kravene. Tørr humor, ganske barnslig og ler mye. Sist, men ikke minst, jeg prokrastinerer. Alltid. Uansett. @ekkoet Hva slags type antrekk føler du deg mest vel i? @incognita Kan du anbefale meg en god dokumentar? @ElizabethTaylor Din tur! Beskriv personligheten din @Jacklost Hvilken artist/band vil du aller helst se live? @FruPotter Hva inneholder det perfekte påskeegget?
Gjest FruPotter Skrevet 17. mars 2016 #4358 Skrevet 17. mars 2016 (endret) 9 timer siden, ekkoet skrev: Jeg er ikke særlig på reisebrev:-) Har vært 2 ulike ganger i Venezia, det er som man forventer synes jeg. Det er spesielt, fint og mye turister. Begge gangene var egentlig å gå igjennom, spise litt, se litt mer, tur på vannet og spise igjen om kvelden. Nok med en dag for meg. Best uten barn. Ikke vært særlig i byen utenom kanalene. Samme med Pisa, bare at der var det mindre å se på :-) slik jeg husker. Var en liten uke på et sydensted, der italienerne selv reiser på ferie. Det var egentlig som alle andre sydensteder. Vært innom Sicilia, men der var jeg så kort at jeg kan ikke si jeg fikk noe inntrykk. Ikke vært i Roma, så det må vel være neste, evt å leie feriehus litt mer på landet. @FruPotter Har du bedrevet noen idrett oppigjennom? Evt hvorfor ikke? Blir nok ferie der en gang tenker jeg - har så lyst til å reise litt rundt og se nye steder! Har bare vært i Spania og Sverige så langt. Nei, det har jeg ikke. Var ikke så glad i idrett som barn, men kunne godt spille fotball med brødrene i hagen. Jeg var veldig kreativ og likte musikk, tegning etc. Likte å fikle med mine ting. Svømming var jeg ganske glad i da! Etterhvert ble jeg glad i jogging! Så har vært litt aktiv, men aldri vært med på en idrett. @ekkoet Er det noe du har veldig lyst til å oppnå før du dør? Endret 17. mars 2016 av FruPotter skrivefeil
Gjest FruPotter Skrevet 17. mars 2016 #4359 Skrevet 17. mars 2016 6 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Ja, det er fort gjort det blir tolket feil. Jeg tror og jeg fort kan høres veldig bastant ut, og "JEG HAR RETT", uten at jeg egentlig er det Du høres koselig ut! Jeg får ofte høre at jeg er veldig snill, setter ofte de jeg er glad i før meg. Bryr meg utrolig mye om alt og alle, og ønsker kun det beste til de som står meg nært. Er flink til å lage mat(hvis jeg kan ha det som en egenskap). Engasjerer meg mye for det jeg har interesse for. Og er en flink problemløser, da mest i forhold til jobb. @FruPotter Blir du med på kg-treffet i april? Det er flotte egenskaper det! Heldig du er som er flink til å lage mat! Jeg er helt motsatt på det feltet... Baking og matlaging er nok en av de svake sidene mine. Prøvde å lage muffins en gang, men de ble helt flate. Og så skulle jeg steke pai, men la den rett på rista uten noe under og den smeltet gjennom... Jeg må nesten se om det passer med jobb, men hvis det gjør det kan det godt hende jeg blir med. Høres i alle fall veldig morsomt ut! @ElizabethTaylor Hva er det skumleste du har opplevd?
Gjest FruPotter Skrevet 17. mars 2016 #4360 Skrevet 17. mars 2016 28 minutter siden, bailey skrev: @FruPotter Hva inneholder det perfekte påskeegget? Ooooh... Jeg er glad i godis. Det inneholder japp, kvikklunsj, smågodt-jordbær med sukker på, tyrkisk pepper og hva som helst av lakris. Har vurdert å dra til Finland bare for å kunne kose meg med salt lakris. @bailey Hvis du ser på TV, hva er det du som regel ser på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå