bailey Skrevet 18. mars 2016 #4381 Skrevet 18. mars 2016 23 timer siden, Rossin skrev: Hun har glimt i øyet og har former, gjerne stor rumpe og/eller store pupper. Jeg liker alle hårfarger. Jeg faller ofte for spesielt utseende. Høy panne, tette øyne, rare tenner - karakter er viktig! Og så må hun lukte godt. 15 timer siden, Rossin skrev: @bailey hvilke av drømmedamepunktene var "deg"? Jeg har former, men jeg har veldig små pupper og rumpa er ikke voldsomt stor den heller... Skulle gjerne hatt litt større rumpe, egentlig... Relativt høy panne og rare tenner. Lukter godt! Glimt i øyet? Jah, det spørs det da 20 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @bailey Har du noen gang gjort noe du egentlig ikke har hatt noe særlig lyst til å gjøre, men som har føltes godt ut etter på? Så gøy du er så interessert i bryllup. Jeg har nemlig null peiling.. Måtte google de to kjolemerkene/designerne og det var virkelig nydelige kjoler! Litt artig for jeg likte faktisk et bilde av en brudekjole på instagram for en ukes tid siden (noe jeg sjelden gjør) og det var faktisk fra ene merket du nevnte. Tilfeldig! Får håpe et frieri kommer din vei om ikke alt for lenge Jeg føler jeg gjør ting jeg ikke har lyst til relativt ofte egentlig, og som regel føles det godt etterpå Er det ting jeg ikke har full kontroll på så kvier jeg meg stort sett alltid for å gjøre det, men det går heldigvis fort over 15 timer siden, Jacklost skrev: @bailey Hvem er det på profilbildet ditt? Audrey Hepburn 8 timer siden, ekkoet skrev: @bailey Hva var det siste du handlet på nett? Jeg har faktisk ikke handlet på nett siden før jul. Det synes jeg er ganske godt gjort! Jeg handlet da en sånn kullsyremaskin. 5 timer siden, FruPotter skrev: @bailey Spør det samme som deg! Er så vidt jeg vet ingen av de som vet jeg er her inne Ellers så tror jeg ingen av de vet hvor kontrollfreak jeg egentlig er. Klarer å skjule det ganske så godt..@Rossin Hva får deg til å le? @Jacklost Rareste stedet du har tisset? @ekkoetBeste norske film? @ElizabethTaylor Hvor går drømmeferien? @FruPotter Har du god selvtillit?
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4382 Skrevet 18. mars 2016 18 minutter siden, Rossin skrev: @FruPotter hva synes du om barter som denne? Ooh, tenker mye forskjellig... Kanskje litt sært, men også litt stilig! Litt blandede følelser. Tenker at hvis man vil ha det - go for it. Læreren min på ungdomsskolen hadde sånn bart - han hadde visst hatt den siden han var 18, og vi fikk bildebevis også. Og han var den kuleste læreren på skolen! @Rossin Favoritt tv-serie? (begynner å gå tom for spørsmål snart, haha)
minister-mio Skrevet 18. mars 2016 #4383 Skrevet 18. mars 2016 @Summers hva er ditt forhold til skismøring?
Gjest Rossin Skrevet 18. mars 2016 #4384 Skrevet 18. mars 2016 33 minutter siden, bailey skrev: Relativt høy panne og rare tenner. Lukter godt! Glimt i øyet? Jah, det spørs det da @Rossin Hva får deg til å le? Jeg stemmer for panne-bilde. Denne humoren:https://www.youtube.com/watch?v=WDmFzriTCPE 6 minutter siden, FruPotter skrev: Ooh, tenker mye forskjellig... Kanskje litt sært, men også litt stilig! Litt blandede følelser. Tenker at hvis man vil ha det - go for it. Læreren min på ungdomsskolen hadde sånn bart - han hadde visst hatt den siden han var 18, og vi fikk bildebevis også. Og han var den kuleste læreren på skolen! @Rossin Favoritt tv-serie? (begynner å gå tom for spørsmål snart, haha) Topp tre action/drama i tilfeldig rekkefølge: Sopranos, Breaking Bad, Six Feet under. Favoritthumorserie: Curb your enthusiasm (see video over) @bailey hvordan ser drømmemannen ut? @FruPotter jeg ble dødsnysgjerrig på youtube-kanalen din. lyst til å gi oss noen flere hint om hva det handler om? @minister-mio hva slags jakke bruker du om vinteren?
minister-mio Skrevet 18. mars 2016 #4385 Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, Rossin skrev: Jeg stemmer for panne-bilde. Denne humoren:https://www.youtube.com/watch?v=WDmFzriTCPE Topp tre action/drama i tilfeldig rekkefølge: Sopranos, Breaking Bad, Six Feet under. Favoritthumorserie: Curb your enthusiasm (see video over) @bailey hvordan ser drømmemannen ut? @FruPotter jeg ble dødsnysgjerrig på youtube-kanalen din. lyst til å gi oss noen flere hint om hva det handler om? @minister-mio hva slags jakke bruker du om vinteren? Så varm som mulig, gjerne hette med fuskepelskant @Rossin hva er din favoritthobby?
Gjest Rossin Skrevet 18. mars 2016 #4386 Skrevet 18. mars 2016 Et øyeblikk siden, minister-mio skrev: Så varm som mulig, gjerne hette med fuskepelskant @Rossin hva er din favoritthobby? Den er så sær at jeg ikke vil avsløre det. Men jeg skal spille NM i morgen, det kan jeg si @minister-mio hvilken kake er du flinkest til å bake?
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #4387 Skrevet 18. mars 2016 44 minutter siden, bailey skrev: @ekkoetBeste norske film? Nei, det vet jeg ikke. Det er ingen som hopper opp. Er noen som er OK, men greier ikke trekke frem en som "BEST" @bailey Har du prøvd appen MSQRD?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2016 #4388 Skrevet 18. mars 2016 12 minutter siden, Rossin skrev: https://www.youtube.com/watch?v=WDmFzriTCPE @bailey @FruPotter Æ lola. Og til dere andre, insjill for taggen, klarte ikke å fjerne den! Jeg kjeder meg og vil være med! @bailey : Hva er det rareste/mest upassende du har ledd av? @FruPotter : Hva ønsker du deg mest akkurat nå (av materielle ting)? Så ble dere ikke tagga til ingen nytte!
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4389 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, ekkoet skrev: Har spilt assassins tidligere på xbox 360, kult konsept, men skjønner hva du mener. Mitt problem er at jeg av og til får pauser som gjør at det er lenge mellom hver gang jeg spiller, så de trekkene som satt i fingrene er borte. Når man da er kommet litt ut i spillet på litt vanskeligere nivå, så er det for hardt å begynne igjen. Kjøpte ps4 før jul, så jeg har kun fallout 4, var egentlig grunnen til at jeg kjøpte boksen. Neste spill ville være fifa. @FruPotterDrikker du øl alene? (hvilken type) Jepp! Det er gøy når man får det til, men så er det mye å huske på hvis man vil ha litt kulere angrep. Det er sant. Det er flere uker siden jeg spilte det sist, så jeg har nok glemt mesteparten. Men nå skal jeg ta meg litt tid å sette meg inn i det. Fallout 4, ja! Lurer på om samboer kjøpte det for en stund siden. Har ikke prøvd det enda! Som regel! Jeg liker Carlsberg, Chang og Isbjørn. Har blitt mye Chang i det siste! @ekkoet Trener du? I så fall hva?
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4390 Skrevet 18. mars 2016 20 minutter siden, Rossin skrev: Topp tre action/drama i tilfeldig rekkefølge: Sopranos, Breaking Bad, Six Feet under. Favoritthumorserie: Curb your enthusiasm (see video over) @FruPotter jeg ble dødsnysgjerrig på youtube-kanalen din. lyst til å gi oss noen flere hint om hva det handler om? Ooh, elsker Breaking Bad! En god blanding av alt - litt videoblogg, litt gaming, challenges, tag-videoer (uten at jeg har blitt tagget, haha). Ting jeg personlig synes er morsomt. Jeg er litt awkward, så liker å få frem det. @Rossin Har du en historie bak brukernavnet eller liker du bare rosiner? hihi!
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #4391 Skrevet 18. mars 2016 7 minutter siden, FruPotter skrev: @ekkoet Trener du? I så fall hva? Prøver, men blir ikke så fast som jeg skulle ønsket. Jogging og en slags høyintensitetstrening på et studio. Hadde meg nettopp en influensa, så er noen uker siden sist. Synes det er typisk, alltid når jeg er godt i gang kommer det en greie som gjør jeg må ta pause, så er det 2 steg tilbake (som assasins) @FruPotterHva er tagging på youtube?
minister-mio Skrevet 18. mars 2016 #4392 Skrevet 18. mars 2016 23 minutter siden, Rossin skrev: Den er så sær at jeg ikke vil avsløre det. Men jeg skal spille NM i morgen, det kan jeg si @minister-mio hvilken kake er du flinkest til å bake? Spennende! eplekake @Rossin er du nervøs og hvordan er du forberedt til NM?
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4393 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, bailey skrev: Er så vidt jeg vet ingen av de som vet jeg er her inne Ellers så tror jeg ingen av de vet hvor kontrollfreak jeg egentlig er. Klarer å skjule det ganske så godt..@FruPotter Har du god selvtillit? Ja har veldig god selvtillit. Selvfølgelig har jeg dårlige dager, men hvem har vel ikke det. La på meg 8-10 kilo i løpet av fjoråret, men jeg er faktisk ganske fornøyd, fordi jeg har fått stor rumpe, og litt pupper (finally!!)! Men har begynt å trene igjen nå, for helsa sin del. @bailey Er det noen du likner veldig på, og får høre ofte? F.eks. familiemedlem, kjendis, etc. :D
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4394 Skrevet 18. mars 2016 19 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @bailey : Hva er det rareste/mest upassende du har ledd av? @FruPotter : Hva ønsker du deg mest akkurat nå (av materielle ting)? Så ble dere ikke tagga til ingen nytte! Haha Så omtenksom du er da! Tjaa, jeg trenger meg ny pc, men har lyst til å fotografere igjen, så øverst på lista ligger nok kamera. @kisskissbangbang Enn du da?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2016 #4395 Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, FruPotter skrev: Haha Så omtenksom du er da! Tjaa, jeg trenger meg ny pc, men har lyst til å fotografere igjen, så øverst på lista ligger nok kamera. @kisskissbangbang Enn du da? Jeg ønsker meg en enebolig, men skal jeg legge lista litt lavere (og det burde jeg sikkert) kunne jeg tenke meg et skap fullt av famtastisk kult og motiverende treningstøy. @minister-mio :Hvem hadde du helst sendt ut på KG-date? @ekkoet : Hvilken kvalitet setter du høyest hos kona di? @ElizabethTaylor : Tror du man kan elske dyra sine like mye som man elsker barna sine?
minister-mio Skrevet 18. mars 2016 #4396 Skrevet 18. mars 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Jeg ønsker meg en enebolig, men skal jeg legge lista litt lavere (og det burde jeg sikkert) kunne jeg tenke meg et skap fullt av famtastisk kult og motiverende treningstøy. @minister-mio :Hvem hadde du helst sendt ut på KG-date? @ekkoet : Hvilken kvalitet setter du høyest hos kona di? @ElizabethTaylor : Tror du man kan elske dyra sine like mye som man elsker barna sine? @Katten.2.0 og @kisskissbangbang @kisskissbangbang hviler band var det siste du så live?@FruPotter hvor mange bor det der du bor?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2016 #4397 Skrevet 18. mars 2016 6 minutter siden, minister-mio skrev: @Katten.2.0 og @kisskissbangbang @kisskissbangbang hviler band var det siste du så live?@FruPotter hvor mange bor det der du bor? Tror vi hadde passa jævlig dårlig sammen. Det var Røyksopp Kan det kalles et band? Hbis ikke var deet.. cc cowboys @minister-mio : Hva var det siste du lo av?
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #4398 Skrevet 18. mars 2016 13 minutter siden, kisskissbangbang skrev: @ekkoet : Hvilken kvalitet setter du høyest hos kona di? Hun liker meg. Mer seriøst må det vel være at hun er snill. @kisskissbangbang Redd for edderkopper?
minister-mio Skrevet 18. mars 2016 #4399 Skrevet 18. mars 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Tror vi hadde passa jævlig dårlig sammen. Det var Røyksopp Kan det kalles et band? Hbis ikke var deet.. cc cowboys @minister-mio : Hva var det siste du lo av? Så synd, så for meg en perfekt match Jeg husker ikke sist jeg lo, jeg er ekstremt kjedelig egentlig @kisskissbangbang rød eller hvit? @ekkoet Hva er planene for påsken?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2016 #4400 Skrevet 18. mars 2016 5 minutter siden, ekkoet skrev: Hun liker meg. Mer seriøst må det vel være at hun er snill. @kisskissbangbang Redd for edderkopper? Neei, men kan bli det dersom jeg mister dem av syne. De er okey så lenge jeg vet hvor de er og hva de driver med. 4 minutter siden, minister-mio skrev: Så synd, så for meg en perfekt match Jeg husker ikke sist jeg lo, jeg er ekstremt kjedelig egentlig @kisskissbangbang rød eller hvit? @ekkoet Hva er planene for påsken? Tja. Egentlig like glad i begge, men til forskjellige anledninger. @Rossin : Føler du for å grine av dette: http://m.kjendis.no/2016/03/18/kjendis/bestefar/viral/sosiale_medier/knuser/43579887/?www=1#_ga=1.246102599.273534706.1457355297 ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå