bailey Skrevet 17. mars 2016 #4361 Skrevet 17. mars 2016 14 minutter siden, FruPotter skrev: Ooooh... Jeg er glad i godis. Det inneholder japp, kvikklunsj, smågodt-jordbær med sukker på, tyrkisk pepper og hva som helst av lakris. Har vurdert å dra til Finland bare for å kunne kose meg med salt lakris. @bailey Hvis du ser på TV, hva er det du som regel ser på? Ser ikke så ofte på tv, men hender jeg setter på Helt perfekt, Tid for hjem eller Typisk deg (Om det fortsatt heter det?) @FruPotter Er det noe dine nærmeste venner ikke vet om deg? En interesse du ikke har fortalt om, en uvane du skjuler godt osv.
Gjest bruker83924 Skrevet 17. mars 2016 #4362 Skrevet 17. mars 2016 12 minutter siden, FruPotter skrev: Det er flotte egenskaper det! Heldig du er som er flink til å lage mat! Jeg er helt motsatt på det feltet... Baking og matlaging er nok en av de svake sidene mine. Prøvde å lage muffins en gang, men de ble helt flate. Og så skulle jeg steke pai, men la den rett på rista uten noe under og den smeltet gjennom... Jeg må nesten se om det passer med jobb, men hvis det gjør det kan det godt hende jeg blir med. Høres i alle fall veldig morsomt ut! @ElizabethTaylor Hva er det skumleste du har opplevd? Hehe Det hadde vært kjekt hvis du kunne, i hvert fall nå som jeg har bestilt tur! Litt sjokkert over meg selv, ikke akkurat typisk meg det her Hmm, jeg har tre ting som jeg husker veldig godt. 1. Jeg og søsteren min var på et kjøpesenter i Chile. Jeg var 15 år. Søsteren min skulle prøve noen klær, og jeg skulle betale for noen. Da begynte en mann å følge etter meg i butikken. Det var helt forferdelig. Det første jeg la merke til, var at han sto bak meg og pusta meg i nakken. Når jeg hadde betalt, så fulgte han etter over alt jeg var. Husker blant annet jeg prøvde å løpe vekk fra han. Han forsvant ikke før en butikkansatt la merke til det. Da løp han sin vei, og jeg så han heldigvis ikke igjen. 2. Det var i Thailand under Tsunamien i 2004. Under selve bølgen, så visste man jo ikke helt hva som hadde skjedd, alt gikk så fort. Der vi var, i Ao Nang, gjorde heldigvis ikke bølgen like stor skade. Jeg husker det som mye verre tiden etter. Husker spesielt godt på kvelden, enten var det samme dag eller dagen etter, at jeg og mamma skulle ta pedikyr for å roe meg ned litt. Plutselig begynte folk å løpe oppover gaten og rope: "It's a new wave comming!". Da løp vi alle ut av salongen, og oppover gatene. Da var jeg helt ufattelig redd. Heldigvis var det falskalarm, satt i gang av pøbler som ville på røvertukt. 3. Denne siste hendelsen er egentlig litt morsom, selv om jeg var pisseredd når det skjedde: Vi hadde akkurat kommet oss inn på hotellrommet, etter flyturen til Chile. Vi bodde i 13 etg i et 16 etg hotell, i Santiago. Jeg var akkurat ferdig i dusjen, og satte den ene foten ned på gulvet, da jeg følte rommet veiva. Jeg går ut av badet, og spør søsteren min om hun merker det. Neida, hun følte det ikke. Så begynte det å veive/riste kraftigere, jeg hiver på meg klærne, og vi begge løper ut. Der møter vi på mamma og pappa. Alle 4 springer ned alle etg ned til resepsjonen, der vi møter en resepsjonist som ser rart på oss I Chile må du skjønne, er dette daglig kost. Må også legge til at de første 24 timene, opplevde vi hele 3 jordskjelv. @FruPotter Spør det samme tilbake
Gjest Rossin Skrevet 17. mars 2016 #4363 Skrevet 17. mars 2016 @bailey: beskriv en god og en dårlig kysser. @ElizabethTaylor: hva synes du om menn med sånt skjegg:
Gjest bruker83924 Skrevet 17. mars 2016 #4364 Skrevet 17. mars 2016 (endret) 1 time siden, Rossin skrev: @ElizabethTaylor: hva synes du om menn med sånt skjegg: Syns han mannen på bilde kledde det veldig godt. Mens jeg kjenner andre, blant annet kjæresten min, som ikke hadde kledd det så godt. Jeg er heller ikke sånn veldig glad i å kysse gutter med så mye skjegg, syns det stikker sånn. @Rossin Hva spiste du til middag i dag? 7 timer siden, ekkoet skrev: Jeg er heller ikke helt sikker på hvor presset kommer fra. For kvinner ser jeg det jo gjennom medier osv., men at gutter skal føle at de trenger å matche utseende og kroppen til paradise-deltakere - den ser jeg ikke. Jeg vil tro pengepresset er større, rike foreldre vs de som har det trangt. Men det er igjen ikke så kjønnsavhengig tror jeg. @ElizabethTaylor Føler du noe press på deg? Og er det mye eller sånn helt greit? Ja, det er mye press. Men mest på kropp og utseende. På de andre feltene, som skole og utdannelse, så føler jeg folk lager sitt eget press. @ekkoet Hvordan møtte du din kone? 7 timer siden, Jacklost skrev: @ElizabethTaylor Har du hatt dårlig selvtillit før? (Begynner å gå helt tom for spørsmål her ) Hehe, det går fint! Ja, har hatt og har vel enda... @Jacklost Hva er favorittsnopet ditt? 2 timer siden, bailey skrev: Jeg er ganske så snill og omsorgsfull og bryr meg generelt veldig mye om menneskene rundt meg. Som barn var jeg veldig sjenert, men med årene har jeg blitt mer utadvent. Jeg kan allikevel bli tilbaketrukken i situasjoner jeg er usikker eller der andre ta veldig stor plass. Jeg har aldri behov for å være midtpunkt og trives ikke med den rollen. Ellers er jeg veldig sta og egenrådig, til dels utålmodig og ekstremt kontrollfreak. Jeg bekymrer meg stort sett hele tiden og krisemaksimerer litt til tider. Jeg er distré og vimsete, litt klumsete og veldig nysgjerrig. Følelsesladet til tusen og gråter av alt - godt eller vondt, jeg griner... Også er jeg litt smårar. Men, hvem er vel ikke det da? Elsker å lære nye ting og har et stort behov for å fullføre det jeg starter på. Setter muligens litt høye krav til meg selv, men etter noen år med sykdom har jeg blitt flinkere til å se mine begrensninger og senke kravene. Tørr humor, ganske barnslig og ler mye. Sist, men ikke minst, jeg prokrastinerer. Alltid. Uansett.@ElizabethTaylor Din tur! Beskriv personligheten din Da kan jeg svare. Viktig å få med seg Paradise først Du høres ut som en hyggelig jente, som jeg har lyst å bli kjent med Jeg syns det er litt vanskelig å beskrive personligheten min. Som barn hadde jeg litt lite sosiale antenner, og pratet non stop. Var veldig sosial, ukonsentrert, voldsom, og glad i å leke. Rett og slett veldig umoden. Før, i slutten av tenårene, var jeg også svært sosial. Elsket å feste, trene, og latet som jeg hadde svært god selvtillit. Jeg elsket å få oppmerksomhet, og da helst av gutter. Kunne være stor i kjeften, og fikk lett uvenner ettersom jeg tok mye plass. Heldigvis har jeg lagt fra meg dette med årene, og det var nok en kompensering for dårlig selvtillit pga mye mobbing og utestenging i barndommen. De siste årene har jeg mistet meg selv litt, og vet egentlig ikke helt hvem jeg er. Jeg står liksom i et skille mellom hvem jeg har blitt, siden jeg slitt litt de siste årene, og hvem jeg ønsker å bli. Det jeg kan beskrive med personligheten min, er at jeg er en drømmer. Jeg er dårlig til å leve i nuet, og tenker konstant på det neste som skal skje. Jeg stresser svært fort, krisemaksimerer den minste ting, og tenker alltid på det verste som kan skje. Jeg prater enda mye, men har blitt veldig redd for at andre ikke slipper til når jeg prater, og derfor tror jeg mange ser på meg som litt sær og rar. Jeg syns det er vanskelig å finne ting å prate om med nye personer, som gjør at jeg kan si mye tilfeldig og sært. Som også gjør at folk tenker jeg er rar. Jeg er også ganske så kontrollfreak, og hater når ting ikke blir gjort på min måte. Men er ikke perfeksjonist, det er jeg for lat til. Jeg tenker og bekymrer meg mye. Så hvis kjæresten, venner eller et familiemedlem sitter på et fly, så sitter jeg konstant å sjekker nettaviser og ankomstlisten til flyplassen for å se at alt går bra. Jeg har sterke meninger, men ikke redd for å si de høyt. Men samtidig respekterer jeg at andre kan ha andre meninger. Jeg kan bli fort sur, høylytt, og engasjert, men heldigvis er jeg ikke langsur(bare mellomsur) @bailey Hvis kjæresten din skal fri, hvordan vil du bli fridd til? Endret 17. mars 2016 av ElizabethTaylor
bailey Skrevet 17. mars 2016 #4365 Skrevet 17. mars 2016 46 minutter siden, Rossin skrev: @bailey: beskriv en god og en dårlig kysser. En god kysser er en som leser meg godt og som terger litt. Jeg vil ikke ha tunge og full guffe meg en gang, men et kyss som bygger seg opp. Forsiktig i starten, tar seg god tid og varierer en del. Litt tunge, men ikke for mye. Så blir det røffere, og han tar kontrollen. Det liker jeg! Myke lepper og god tannhygiene er et must. En dårlig kysser går rett på, tunga inn i kjeften og ruller'n rundt. Stive lepper, hard tunge, litt for mye spytt og null variasjon. @Rossin Hvordan ser drømmedama ut?
Gjest Rossin Skrevet 17. mars 2016 #4366 Skrevet 17. mars 2016 (endret) 54 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Rossin Hva spiste du til middag i dag? Jeg lagde en slags fiskegryte a la Hellstrøm. Stekte purreløk kjapt, hadde oppi et par poteter i små biter, vann, hvitvinseddik, tomatpure, salt og pepper. Kokte opp og blenda med stavmikser. Helte blandinga over rå fiskeskiver i en tallerken og hadde over krutonger, cherrytomater og peppermynte. Enkelt og kjempegodt 31 minutter siden, bailey skrev: @Rossin Hvordan ser drømmedama ut? Hun har glimt i øyet og har former, gjerne stor rumpe og/eller store pupper. Jeg liker alle hårfarger. Jeg faller ofte for spesielt utseende. Høy panne, tette øyne, rare tenner - karakter er viktig! Og så må hun lukte godt. @bailey er du drømmedama? @ElizabethTaylor hva slags sushibit er favoritten? Endret 17. mars 2016 av Rossin
Summers Skrevet 17. mars 2016 #4367 Skrevet 17. mars 2016 11 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Når synes du man er voksen? Ikke når er man myndig, men når tror/mener du at man føler seg/er voksen? Er du på Civita? Så samme spørsmålet der i dag. Tror det avhenger fra person til person, hva slags livssituasjon man er i, osv. Tror også man føler press fra samfunnet når man er over 25. Tror man da forventes å oppføre seg som en voksen person. 9 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Driver du med jakt? Har jegerprøven og har vært med venner på jakte noen få ganger, men jeg driver ikke aktivt med jakt.Tok jegerprøven mest pga det sosiale. @ekkoet Om du skulle vært med i en realityserie, hvilken ville det vært? @ElizabethTaylorTror du FrP/Høyre-regjeringen er kjøpt og betalt av de rike?
Gjest bruker83924 Skrevet 17. mars 2016 #4368 Skrevet 17. mars 2016 (endret) 2 timer siden, Rossin skrev: Jeg lagde en slags fiskegryte a la Hellstrøm. Stekte purreløk kjapt, hadde oppi et par poteter i små biter, vann, hvitvinseddik, tomatpure, salt og pepper. Kokte opp og blenda med stavmikser. Helte blandinga over rå fiskeskiver i en tallerken og hadde over krutonger, cherrytomater og peppermynte. Enkelt og kjempegodt @ElizabethTaylor hva slags sushibit er favoritten? Hørtes godt ut! Må være en av de med tang rundt seg, også må den ha laks og sånn sterk rød dressing inni. Heter kanskje terriaki-dressing? Det er i hvert fall veldig godt. @Rossin Er du glad i å gå på restaurant? 1 time siden, Summers skrev: Har jegerprøven og har vært med venner på jakte noen få ganger, men jeg driver ikke aktivt med jakt.Tok jegerprøven mest pga det sosiale. @ElizabethTaylorTror du FrP/Høyre-regjeringen er kjøpt og betalt av de rike? Både og. De blir jo så klart støttet, men ikke av alle de rike. Jeg tror den største parten av de rikeste i Norge stemmer arbeiderpartiet, mens de rike som vi ofte ser i media stemmer Frp og høyre. De fleste jeg kjenner som stemmer de to partiene er enten vanlig middelklasse ungdom, eller bygdefolk. Endret 18. mars 2016 av ElizabethTaylor
bailey Skrevet 17. mars 2016 #4369 Skrevet 17. mars 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Syns han mannen på bilde kledde det veldig godt. Mens jeg kjenner andre, blant annet kjæresten min, som ikke hadde kledd det så godt. Jeg er heller ikke sånn veldig glad i å kysse gutter med så mye skjegg, syns det stikker sånn. @Rossin Hva spiste du til middag i dag? Ja, det er mye press. Men mest på kropp og utseende. På de andre feltene, som skole og utdannelse, så føler jeg folk lager sitt eget press. @ekkoet Hvordan møtte du din kone? Hehe, det går fint! Ja, har hatt og har vel enda... @Jacklost Hva er favorittsnopet ditt? Da kan jeg svare. Viktig å få med seg Paradise først Du høres ut som en hyggelig jente, som jeg har lyst å bli kjent med Jeg syns det er litt vanskelig å beskrive personligheten min. Som barn hadde jeg litt lite sosiale antenner, og pratet non stop. Var veldig sosial, ukonsentrert, voldsom, og glad i å leke. Rett og slett veldig umoden. Før, i slutten av tenårene, var jeg også svært sosial. Elsket å feste, trene, og latet som jeg hadde svært god selvtillit. Jeg elsket å få oppmerksomhet, og da helst av gutter. Kunne være stor i kjeften, og fikk lett uvenner ettersom jeg tok mye plass. Heldigvis har jeg lagt fra meg dette med årene, og det var nok en kompensering for dårlig selvtillit pga mye mobbing og utestenging i barndommen. De siste årene har jeg mistet meg selv litt, og vet egentlig ikke helt hvem jeg er. Jeg står liksom i et skille mellom hvem jeg har blitt, siden jeg slitt litt de siste årene, og hvem jeg ønsker å bli. Det jeg kan beskrive med personligheten min, er at jeg er en drømmer. Jeg er dårlig til å leve i nuet, og tenker konstant på det neste som skal skje. Jeg stresser svært fort, krisemaksimerer den minste ting, og tenker alltid på det verste som kan skje. Jeg prater enda mye, men har blitt veldig redd for at andre ikke slipper til når jeg prater, og derfor tror jeg mange ser på meg som litt sær og rar. Jeg syns det er vanskelig å finne ting å prate om med nye personer, som gjør at jeg kan si mye tilfeldig og sært. Som også gjør at folk tenker jeg er rar. Jeg er også ganske så kontrollfreak, og hater når ting ikke blir gjort på min måte. Men er ikke perfeksjonist, det er jeg for lat til. Jeg tenker og bekymrer meg mye. Så hvis kjæresten, venner eller et familiemedlem sitter på et fly, så sitter jeg konstant å sjekker nettaviser og ankomstlisten til flyplassen for å se at alt går bra. Jeg har sterke meninger, men ikke redd for å si de høyt. Men samtidig respekterer jeg at andre kan ha andre meninger. Jeg kan bli fort sur, høylytt, og engasjert, men heldigvis er jeg ikke langsur(bare mellomsur) @bailey Hvis kjæresten din skal fri, hvordan vil du bli fridd til? Ditto! Jeg tror jeg hadde likt deg skikkelig godt Ikke noe koselig å at du har blitt mobbet og utestengt i barndommen, og jeg håper du "finner" deg selv. Men du høres ut som en veldig ålreit jente, og jeg har fått et veldig godt inntrykk av deg Jeg har faktisk ikke gjort meg opp noen tanker om et eventuelt frieri. Jeg er ikke så fryktelig romantisk av meg, og er mer opptatt av at ting skal være typisk oss, så det kunne gjerne skjedd på et sted vi har gode minner fra osv. Men bortsett fra det så vet jeg rett og slett ikke. 1 time siden, Rossin skrev: Hun har glimt i øyet og har former, gjerne stor rumpe og/eller store pupper. Jeg liker alle hårfarger. Jeg faller ofte for spesielt utseende. Høy panne, tette øyne, rare tenner - karakter er viktig! Og så må hun lukte godt. @bailey er du drømmedama? Nja, jeg tror vel egentlig ikke det.. Jeg har jo noe av det du lister opp her, men jeg tror allikevel ikke jeg er drømmen, nei @RossinBlir du fort betatt? Vært betatt av noen på kg før? @ElizabethTaylor Hvordan er drømmebryllupet? @Summers Har du noen fobier?
Gjest bruker83924 Skrevet 18. mars 2016 #4370 Skrevet 18. mars 2016 59 minutter siden, bailey skrev: Ditto! Jeg tror jeg hadde likt deg skikkelig godt Ikke noe koselig å at du har blitt mobbet og utestengt i barndommen, og jeg håper du "finner" deg selv. Men du høres ut som en veldig ålreit jente, og jeg har fått et veldig godt inntrykk av deg Jeg har faktisk ikke gjort meg opp noen tanker om et eventuelt frieri. Jeg er ikke så fryktelig romantisk av meg, og er mer opptatt av at ting skal være typisk oss, så det kunne gjerne skjedd på et sted vi har gode minner fra osv. Men bortsett fra det så vet jeg rett og slett ikke. @ElizabethTaylor Hvordan er drømmebryllupet? Du er god Det er nok de frieriene som blir mest vellykket. De som passer bra til personligheten til paret Jeg og kjæresten har jo snakket mye om slik, da jeg alltid har hatt stor interesse for bryllup. (Har hatt bryllupsblogg, og hatt/har lyst å bli bryllupsplanlegger) Vi har lenge hatt lyst til å gifte oss på enten Thorsskog eller Losby, men aller mest Thorsskog. Passet derfor godt at Pilotfrue giftet seg der nylig, slik at vi fikk sett hvordan det ser ut med et bryllup der ute. Vi vil ha hele familien der. Med spekemat kvelden før, og bryllupsmiddag med fri bar dagen etter. Jeg skal så klart ha kjole fra enten Pronovias eller Berta Bridal Planene er altså klare, og mangler bare et frieri Et frieri som jeg har litt troa på skal komme til vinteren i år eller neste år. Spørs når han får seg jobb. @bailey Har du noen gang gjort noe du egentlig ikke har hatt noe særlig lyst til å gjøre, men som har føltes godt ut etter på?
Gjest Jacklost Skrevet 18. mars 2016 #4371 Skrevet 18. mars 2016 10 timer siden, bailey skrev: @Jacklost Hvilken artist/band vil du aller helst se live? Coldplay 8 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Hehe, det går fint! Ja, har hatt og har vel enda... @Jacklost Hva er favorittsnopet ditt? Da kan jeg svare. Viktig å få med seg Paradise først Du høres ut som en hyggelig jente, som jeg har lyst å bli kjent med Jeg syns det er litt vanskelig å beskrive personligheten min. Som barn hadde jeg litt lite sosiale antenner, og pratet non stop. Var veldig sosial, ukonsentrert, voldsom, og glad i å leke. Rett og slett veldig umoden. Før, i slutten av tenårene, var jeg også svært sosial. Elsket å feste, trene, og latet som jeg hadde svært god selvtillit. Jeg elsket å få oppmerksomhet, og da helst av gutter. Kunne være stor i kjeften, og fikk lett uvenner ettersom jeg tok mye plass. Heldigvis har jeg lagt fra meg dette med årene, og det var nok en kompensering for dårlig selvtillit pga mye mobbing og utestenging i barndommen. De siste årene har jeg mistet meg selv litt, og vet egentlig ikke helt hvem jeg er. Jeg står liksom i et skille mellom hvem jeg har blitt, siden jeg slitt litt de siste årene, og hvem jeg ønsker å bli. Det jeg kan beskrive med personligheten min, er at jeg er en drømmer. Jeg er dårlig til å leve i nuet, og tenker konstant på det neste som skal skje. Jeg stresser svært fort, krisemaksimerer den minste ting, og tenker alltid på det verste som kan skje. Jeg prater enda mye, men har blitt veldig redd for at andre ikke slipper til når jeg prater, og derfor tror jeg mange ser på meg som litt sær og rar. Jeg syns det er vanskelig å finne ting å prate om med nye personer, som gjør at jeg kan si mye tilfeldig og sært. Som også gjør at folk tenker jeg er rar. Jeg er også ganske så kontrollfreak, og hater når ting ikke blir gjort på min måte. Men er ikke perfeksjonist, det er jeg for lat til. Jeg tenker og bekymrer meg mye. Så hvis kjæresten, venner eller et familiemedlem sitter på et fly, så sitter jeg konstant å sjekker nettaviser og ankomstlisten til flyplassen for å se at alt går bra. Jeg har sterke meninger, men ikke redd for å si de høyt. Men samtidig respekterer jeg at andre kan ha andre meninger. Jeg kan bli fort sur, høylytt, og engasjert, men heldigvis er jeg ikke langsur(bare mellomsur) Trist å høre at du også har dårlig selvtillit /: Jeg har selv dårlig selvtillit, enda verre enn noensinne nå slik at jeg blir irritert bare av å se meg i speilet eller å se bilde av meg... Jeg synes du er en av de vakreste på kg og jeg synes du virker som en fantastisk kvinne Du er snill mot meg og alle andre og det setter jeg veldig stor pris på @ElizabethTaylor Gruer du deg til du fyller 30? Det er jo ikke mange årene igjen før de fleste av oss her på kg er over 30 O: @bailey Hvem er det på profilbildet ditt?
Gjest Rossin Skrevet 18. mars 2016 #4372 Skrevet 18. mars 2016 6 timer siden, bailey skrev: @RossinBlir du fort betatt? Vært betatt av noen på kg før? Ja, og ja, absolutt (men jeg har dame da, så det holder med litt småflørting, bare) @bailey hvilke av drømmedamepunktene var "deg"? @Jacklost har du møtt noen fra kg? @ekkoet kjøper du LED eller vanlig lyspærer (hallogen osv.)? Begrunn svaret.
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #4373 Skrevet 18. mars 2016 17 timer siden, bailey skrev: @ekkoet Hva slags type antrekk føler du deg mest vel i? Det kommer jo an på setting, men generelt noe som gjør at jeg ikke stikker meg ut. Å være under- eller overdressed trives jeg dårlig med. Men om jeg står helt fritt så er det en varm vårdag i ecco-sko, dongeri, t-skjorte og varmejakke. Jeg vet ikke om det engang kan kalles et antrekk, men det er klær jeg liker å ha på meg. 15 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Hvordan møtte du din kone? Var vel 21. Jeg hadde (har) en venninne (bare venninne) som jeg skulle på byn med, bare vi to, ingen andre kjente. Hun fikset et vorspiel med noen tidligere kolleger hun hadde jobbet i en klesbutikk med. Jeg hadde ingen planer om å treffe noen, men ble sittende mer og mer og prate med hun ene (som jeg først syntes virket overlegen) og på slutten av kvelden var det bare oss to. Neste dag tok jeg mot til meg og sendte henne en melding om at jeg ville treffe henne igjen (noe som er/var ulikt meg å gjøre) og derfra gikk det veien. 16 timer siden, FruPotter skrev: @ekkoet Er det noe du har veldig lyst til å oppnå før du dør? Nei. Tenker ikke så langt. Jeg kommer nok til å sitte som 90-åring og tenke at jeg skulle ha.... 13 timer siden, Summers skrev: Er du på Civita? Så samme spørsmålet der i dag. Tror det avhenger fra person til person, hva slags livssituasjon man er i, osv. Tror også man føler press fra samfunnet når man er over 25. Tror man da forventes å oppføre seg som en voksen person. Nei, det er tilfeldig. Civita, det er noe sånn tenketank-greier det? Jeg har hørt om det, men tilvanlig når en eller annen stiller opp på TV for å mene noe om noe (Kristin Clemet?). Har aldri helt skjønt konseptet. @Summers Hvordan vil du forklare civita? Sitat @ekkoet Om du skulle vært med i en realityserie, hvilken ville det vært? Måtte vært en uten så mye drama. 71grader nord, men jeg er egentlig ikke i form eller turvant nok til å stille i den vanlige mot topptrente friluftsfolk. Kanskje kjendisversjonen :-) Robinson kunne vært interessant. Det måtte være noe hvor det lå ferdigheter i bunn, men hvor man ikke trengte å være spisset i en retning. Har ikke så god oversikt over realities at jeg kommer på noen. 6 timer siden, Jacklost skrev: @ElizabethTaylor Gruer du deg til du fyller 30? Det er jo ikke mange årene igjen før de fleste av oss her på kg er over 30 O: (Selv om denne ikke var til meg: *Hvisker* "Det er ikke ille") 6 timer siden, Rossin skrev: @ekkoet kjøper du LED eller vanlig lyspærer (hallogen osv.)? Begrunn svaret. Herlig nerdete spm, hvordan kom du på det? Jeg har veldig få vanlige sokkelpærer, men disse har vel led stort sett. Viktigste grunnen er at lampen det gjelder er vanskelig å skifte pære i og det sitter 3 pærer i den. Led varer lengre og derfor har jeg det der. Spottene er hallogen. Når en pære ryker kjøper jeg en lik for å få lik varme i lyset. Har kjøpt led noen steder hvor vibrasjon gjør at andre pærer ryker (kjøkkenvifte og speilskap på bad). Liker ikke fargen på lyset (kaldt lys på badet), men det er bedre enn ingen lys. Så vet du det! @Jacklost Sett the 100? @Rossin Hva ville du valgt: Få grått hår fra du er 25 eller miste håret fra du er 40? @bailey Hva var det siste du handlet på nett? @FruPotterPlaner for helgen? @ElizabethTaylor Du ser paradise? Hva er det egentlig som fenger der? Hadde du hatt "det som kreves" for å være med? (tenker da personlighet).
Gjest Rossin Skrevet 18. mars 2016 #4374 Skrevet 18. mars 2016 2 timer siden, ekkoet skrev: Herlig nerdete spm, hvordan kom du på det? @Rossin Hva ville du valgt: Få grått hår fra du er 25 eller miste håret fra du er 40? Jeg er litt sånn nerdete. Absolutt grått hår som 25-åring! Grått hår ruler. Jeg har fått litt grått hår (og skjegg) og gleder meg over det. Håper på mer snart. @ekkoet hadde du gått fra kjæresten om du hørte hun hadde klint med noen i beruset tilstand?
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4375 Skrevet 18. mars 2016 2 timer siden, ekkoet skrev: Nei. Tenker ikke så langt. Jeg kommer nok til å sitte som 90-åring og tenke at jeg skulle ha.... @FruPotterPlaner for helgen? Kanskje greit å ikke overtenke! Jeg vet ikke hva jeg vil i livet, så jeg tar det som det kommer jeg og. I helga skal jeg bare slappe av; kanskje spille litt ps4, ta meg en øl, se film. Får se! 18 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Hehe Det hadde vært kjekt hvis du kunne, i hvert fall nå som jeg har bestilt tur! Litt sjokkert over meg selv, ikke akkurat typisk meg det her Hmm, jeg har tre ting som jeg husker veldig godt. 1. Jeg og søsteren min var på et kjøpesenter i Chile. Jeg var 15 år. Søsteren min skulle prøve noen klær, og jeg skulle betale for noen. Da begynte en mann å følge etter meg i butikken. Det var helt forferdelig. Det første jeg la merke til, var at han sto bak meg og pusta meg i nakken. Når jeg hadde betalt, så fulgte han etter over alt jeg var. Husker blant annet jeg prøvde å løpe vekk fra han. Han forsvant ikke før en butikkansatt la merke til det. Da løp han sin vei, og jeg så han heldigvis ikke igjen. 2. Det var i Thailand under Tsunamien i 2004. Under selve bølgen, så visste man jo ikke helt hva som hadde skjedd, alt gikk så fort. Der vi var, i Ao Nang, gjorde heldigvis ikke bølgen like stor skade. Jeg husker det som mye verre tiden etter. Husker spesielt godt på kvelden, enten var det samme dag eller dagen etter, at jeg og mamma skulle ta pedikyr for å roe meg ned litt. Plutselig begynte folk å løpe oppover gaten og rope: "It's a new wave comming!". Da løp vi alle ut av salongen, og oppover gatene. Da var jeg helt ufattelig redd. Heldigvis var det falskalarm, satt i gang av pøbler som ville på røvertukt. 3. Denne siste hendelsen er egentlig litt morsom, selv om jeg var pisseredd når det skjedde: Vi hadde akkurat kommet oss inn på hotellrommet, etter flyturen til Chile. Vi bodde i 13 etg i et 16 etg hotell, i Santiago. Jeg var akkurat ferdig i dusjen, og satte den ene foten ned på gulvet, da jeg følte rommet veiva. Jeg går ut av badet, og spør søsteren min om hun merker det. Neida, hun følte det ikke. Så begynte det å veive/riste kraftigere, jeg hiver på meg klærne, og vi begge løper ut. Der møter vi på mamma og pappa. Alle 4 springer ned alle etg ned til resepsjonen, der vi møter en resepsjonist som ser rart på oss I Chile må du skjønne, er dette daglig kost. Må også legge til at de første 24 timene, opplevde vi hele 3 jordskjelv. @FruPotter Spør det samme tilbake Artig å være spontan i blant! Håper virkelig jeg kan, er bare litt vanskelig mtp jobb, siden jeg er helt ny og bare er ringevikar. Dårlig lønn.. Men jeg gir beskjed hvis jeg kan! :D Herregud! :o Jeg har opplevd omtrent det samme som nr 1! Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært! Har sett alle dokumentarene om det. Det er godt det gikk bra med dere! What?? Jeg skal aldri flytte til Chile da, hahaa! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Hadde sikkert tisset meg ut eller noe. Har så sensitiv blære... Gikk inn på matbutikken for å handle. Tok en handlevogn, gikk forbi en mann som smilte veldig til meg. Litt creepy, men tenkte ikke over det. Han sa hei i bakgrunnen, men jeg visste ikke om det var til meg. Jeg gikk videre, og etterhvert la jeg merke til at han fulgte etter meg - uansett hvor jeg gikk, var han bak meg. Plutselig kom han rundt en sving og begynte å spørre meg ut - hva jeg het, hvor jeg bodde, osv. Jeg fortalte han så lite som mulig, og ga beskjed om at jeg ikke var interessert. Han sa nemlig at han ville lage meg en middag fra hans hjemland, at han ville ta meg med hjem, osv. Jeg sa nei, at jeg hadde kjæreste, jeg var ikke interessert. Han fortsatte å følge etter meg, kommenterte at rumpa mi så bra ut i buksa mi... Og så forsvant han. Gikk til kassa, betalte og da jeg skulle gå ut døra sto han der og ventet på meg... Jeg gikk bare rett forbi han og hjemover, mens han stirret etter meg... Et par måneder etterpå: Gikk og handlet på butikken (som jeg alltid handlet på). Jeg sto med kroppen og fjeset vendt mot en vegg med varer... Plutselig hører jeg en stemme i bakgrunnen som sier: "Hei, *navn*"... Jeg stivnet helt, av skrekk. Og kom meg raskt ut av butikken. Det var samme mannen... Har en til, men orker ikke å skrive. Kort sagt - ble fulgt etter av en hvit varebil, hele veien hjem. Hadde det ikke vært for at den kjørte sakte etter meg, hele veien hjem til meg og sto utenfor, så hadde jeg ikke blitt så redd. Men det var jo åpenbart at de fulgte etter... :/ Var 16 da det skjedde. @ElizabethTaylor @ekkoet Samme spørsmål til begge to: Hva er de beste filmene dere har sett, og hva er grunnen til at de er så bra?
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4376 Skrevet 18. mars 2016 (endret) 19 timer siden, bailey skrev: Ser ikke så ofte på tv, men hender jeg setter på Helt perfekt, Tid for hjem eller Typisk deg (Om det fortsatt heter det?) @FruPotter Er det noe dine nærmeste venner ikke vet om deg? En interesse du ikke har fortalt om, en uvane du skjuler godt osv. Hm, det vet jeg ikke! Vi har tv, men ikke kanaler. De fleste vet ikke at jeg har en YouTube-kanal. Mine nærmeste familiemedlemmer vet det, men ellers er det få. Er ganske fersk, og har ikke ordentlig utstyr enda, så orker ikke si det til noen. Venter heller til videoene blir bedre! @bailey Spør det samme som deg! Endret 18. mars 2016 av FruPotter
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #4377 Skrevet 18. mars 2016 (endret) 3 timer siden, Rossin skrev: @ekkoet hadde du gått fra kjæresten om du hørte hun hadde klint med noen i beruset tilstand? Konen. Og hørt? Hvis hun sa nei, så nei. Da skulle jeg hatt mer bevis. Hadde jeg sett det vet jeg ikke hva som hadde skjedd videre, men det kommer nok an på endel omliggende ting, som hvem, hvordan osv. Men jeg tviler på at jeg hadde valgt å bli 50% far pga det, selv om det på ingen måte var greit for meg. 2 timer siden, FruPotter skrev: Kanskje greit å ikke overtenke! Jeg vet ikke hva jeg vil i livet, så jeg tar det som det kommer jeg og. I helga skal jeg bare slappe av; kanskje spille litt ps4, ta meg en øl, se film. Får se! @ekkoet Samme spørsmål til begge to: Hva er de beste filmene dere har sett, og hva er grunnen til at de er så bra? The Usual suspects (De mistenkte) Hvorfor? Det er en actionfilm av typen jeg liker, gode karakterer spennende historie osv. Om du ikke har sett den vil jeg ikke beskrive så mye mer. Når jeg ser den igjen ser den gammel ut, men da jeg så den var den så bra som de kom. Ikke se mer enn 1 minutt av traileren om du vurderer å se filmen snart. @Rossin Sett De mistenkte? @FruPotter ps4 og øl ja, det høres egentlig ut som det jeg vil gjøre i helgen det. Hva spiller du? Endret 18. mars 2016 av ekkoet
Gjest FruPotter Skrevet 18. mars 2016 #4378 Skrevet 18. mars 2016 5 minutter siden, ekkoet skrev: The Usual suspects (De mistenkte) Hvorfor? Det er en actionfilm av typen jeg liker, gode karakterer spennende historie osv. Om du ikke har sett den vil jeg ikke beskrive så mye mer. Når jeg ser den igjen ser den gammel ut, men da jeg så den var den så bra som de kom. Ikke se mer enn 1 minutt av traileren om du vurderer å se filmen snart. @FruPotter ps4 og øl ja, det høres egentlig ut som det jeg vil gjøre i helgen det. Hva spiller du? Den ser bra ut! Kanskje jeg ser den i helga! Ja, det er koselig og avslappende! Blir nok Assassin's Creed. Skal øve og bli bedre... Er så mange forskjellige angrep, så blir fort litt surr. @ekkoet Hva spiller du da?
Gjest Rossin Skrevet 18. mars 2016 #4379 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, ekkoet skrev: @Rossin Sett De mistenkte? Ja. @FruPotter hva synes du om barter som denne?
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #4380 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, FruPotter skrev: Ja, det er koselig og avslappende! Blir nok Assassin's Creed. Skal øve og bli bedre... Er så mange forskjellige angrep, så blir fort litt surr. @ekkoet Hva spiller du da? Har spilt assassins tidligere på xbox 360, kult konsept, men skjønner hva du mener. Mitt problem er at jeg av og til får pauser som gjør at det er lenge mellom hver gang jeg spiller, så de trekkene som satt i fingrene er borte. Når man da er kommet litt ut i spillet på litt vanskeligere nivå, så er det for hardt å begynne igjen. Kjøpte ps4 før jul, så jeg har kun fallout 4, var egentlig grunnen til at jeg kjøpte boksen. Neste spill ville være fifa. @FruPotterDrikker du øl alene? (hvilken type)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå