Poppie Skrevet 11. mars 2016 #4261 Skrevet 11. mars 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: @Mysticgirl Hvem er det på profilbildet ditt? @Poppie Jeg lurer på det samme med deg Husker ikke navnet nå, men hun rødhårede som blir til vampyr i "True Blood"
Gjest Jacklost Skrevet 11. mars 2016 #4262 Skrevet 11. mars 2016 @Klopp Når ble du først medlem på kg? @Poppie Er dette første gangen du har fått spørsmål fra spørre tråden?
Gjest Klopp Skrevet 11. mars 2016 #4263 Skrevet 11. mars 2016 2 timer siden, Jacklost skrev: @Klopp Når ble du først medlem på kg? @Poppie Er dette første gangen du har fått spørsmål fra spørre tråden? Lurer på om det var i slutten av 2014. Dato og måned husker jeg ikke. @Jacklost hva med deg?
Summers Skrevet 11. mars 2016 #4264 Skrevet 11. mars 2016 8 timer siden, ekkoet skrev: Alt er relativt. Jeg ser nok mer enn gjennomsnittsnordmannen, men ikke MYE. @Summers har du et youtubeklipp til meg du anbefaler? Om alt er relativt så er utsagnet alt er relativt relativt:-) Lyshastigheten er ikke relativ. Nei, liker ikke å anbefale ting. Synes det er kjipt når man anbefaler noe andre viser seg å ikke like. @ekkoet Er det du som lager julemiddagen hos dere?
Gjest Jacklost Skrevet 11. mars 2016 #4265 Skrevet 11. mars 2016 2 timer siden, Klopp skrev: Lurer på om det var i slutten av 2014. Dato og måned husker jeg ikke. @Jacklost hva med deg? Februar 11 2014 tror jeg det var Eller 9 februar det året @Klopp Hva synes du om slike hooligans folk? @Arabella Hadde du ville vært rektor hvis noen tilbød deg den jobben?
Gjest Fox Mulder Skrevet 11. mars 2016 #4266 Skrevet 11. mars 2016 15 timer siden, Jacklost skrev: @Fox Mulder Er David Duchovny favoritt skuespilleren din? Nei, har nok ikke noen, 10 timer siden, Lady skrev: Det fint, sentralt @Fox Mulder Hvor i landet bor du? Vestlandet Men håper på østlandet iløpet av året.
ekkoet Skrevet 12. mars 2016 #4267 Skrevet 12. mars 2016 4 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Er det du som lager julemiddagen hos dere? Den gangen vi har hatt julen hos oss var det jeg som stod for alt på kjøkkenet ja. @Summers Er likestilling at menn og kvinner er like?
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #4268 Skrevet 12. mars 2016 @Mysticgirl Har du sett spørsmålet? @The Silence Hvor gammel er du? Ingen spesiel grunn til at jeg spør, jeg er bare nysgjerrig
Hattivatti Skrevet 12. mars 2016 #4269 Skrevet 12. mars 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: @Mysticgirl Har du sett spørsmålet? @The Silence Hvor gammel er du? Ingen spesiel grunn til at jeg spør, jeg er bare nysgjerrig Jeg er nærmere 30 en 20
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #4270 Skrevet 12. mars 2016 (endret) @The Silence Har du hatt bruker på kg før? @Honeyblossom Liker du Pokémon? Endret 12. mars 2016 av Jacklost
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. mars 2016 #4271 Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: @The Silence Har du hatt bruker på kg før? Du virker litt kjent @Honeyblossom Liker du Pokémon? Jaa! Pokemon er best!
Gjest FruPotter Skrevet 13. mars 2016 #4272 Skrevet 13. mars 2016 Den 7.3.2016 at 12.11, ElizabethTaylor skrev: Alt som innebærer edderkopper Vet ikke hvorfor, har alltid vært livredd. @FruPotter hvis du hadde fått tre ønsker av ånden i lampen, hva hadde du ønsket det? Samme her! De er fæle!! Haha 1) Hadde ønsket at alle mennesker aksepterer hverandre og begynner å samarbeide mer. Hadde vært litt fint, det 2) At jeg finner drømmejobben og trives! 3) At usunn mat blir sunt! Heheheeeee @ElizabethTaylor ... Om du måtte velge mellom å drepe deg selv og dermed redde tusen andre mennesker, eller leve, men la alle disse menneskene dø... Hva hadde du gjort? (Nå blir det dypt altså, haha!) Den 7.3.2016 at 7.42, Jacklost skrev: @FruPotter Hvem er din favoritt karakter i Harry Potter? Sett bort i fra Harry selv blir det nok... Ron Weasley. Han er så herlig, man blir bare glad i han! @Jacklost Hva er den verste (mest kjedelige/dårlige) filmen du har sett, og hva gjorde den så dårlig? Den 7.3.2016 at 9.16, ekkoet skrev: @FruPotter Med hensyn på id-tyveri og bruk av personlige opplysninger - gjør du noe med papirer/kort før du hiver dem, eller bare går det rett i søppla? (Klipper/river/fordeler) Kanskje det er derfor jeg fikk en regning og purring på 1000 kroner fra en gaming-nettside jeg aldri hadde sett før. *smack in the face* Så, eh, tydeligvis er svaret ingenting... Men kaster svært lite brev med personlig info på da. Jeg samler de i en mappe! @ekkoet Hvis du var så heldig å få muligheten, ville du valgt å kunne bli usynlig, å fly eller å lese tanker? Og hvorfor? Jeg er tom for spørsmål her, hehe!
Gjest Fox Mulder Skrevet 13. mars 2016 #4273 Skrevet 13. mars 2016 @Honeyblossom Vet du hva Ros til Rannveig tråden handler om? Jeg vet ikke, så derfor jeg spør. Ser den på forumet innimellom. @Lady Liker du is?
Gjest Jacklost Skrevet 13. mars 2016 #4274 Skrevet 13. mars 2016 4 timer siden, FruPotter skrev: Sett bort i fra Harry selv blir det nok... Ron Weasley. Han er så herlig, man blir bare glad i han! @Jacklost Hva er den verste (mest kjedelige/dårlige) filmen du har sett, og hva gjorde den så dårlig? The Jungle Book: Mowgli's Story. Det skjer nesten ingenting i filmen, bare en masse dyr og han Mowgli o.O Holdt på å sovne mens jeg så den @FruPotter Hvem er det på profilbildet ditt? Kommer ikke på flere spørsmål nå
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. mars 2016 #4275 Skrevet 13. mars 2016 20 timer siden, Jacklost skrev: @Mysticgirl Har du sett spørsmålet? @The Silence Hvor gammel er du? Ingen spesiel grunn til at jeg spør, jeg er bare nysgjerrig Det er ei tegning av Emma Frost
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. mars 2016 #4276 Skrevet 13. mars 2016 (endret) 11 timer siden, Fox Mulder skrev: @Honeyblossom Vet du hva Ros til Rannveig tråden handler om? Jeg vet ikke, så derfor jeg spør. Ser den på forumet innimellom. @Lady Liker du is? Aldri besøkt den, men jeg regner med at det er tråd hvor man bare skriver positive ting om henne. I motsetning til tråden rannveigheitmann hvor det fort kan bli en del kritikk. Rannveig Heitmann er forresten en toppblogger om ikke du visste det. Endret 13. mars 2016 av Honeyblossom
Gjest FruPotter Skrevet 13. mars 2016 #4277 Skrevet 13. mars 2016 6 timer siden, Jacklost skrev: The Jungle Book: Mowgli's Story. Det skjer nesten ingenting i filmen, bare en masse dyr og han Mowgli o.O Holdt på å sovne mens jeg så den @FruPotter Hvem er det på profilbildet ditt? Kommer ikke på flere spørsmål nå Haha, må si det samme. Prøver å finne noe interessant, men når jeg først skal spørre blir det tomt. Det er meg på profilbildet! @Jacklost Hva er det flaueste du har opplevd?
Gjest Jacklost Skrevet 13. mars 2016 #4278 Skrevet 13. mars 2016 21 minutter siden, FruPotter skrev: Haha, må si det samme. Prøver å finne noe interessant, men når jeg først skal spørre blir det tomt. Det er meg på profilbildet! @Jacklost Hva er det flaueste du har opplevd? Du ser fin ut og jeg digger det lyn merket på panna di Det vet jeg faktisk ikke @FruPotter Skal du se den nye forfølgeren til Harry Potter? @incognita Har du en såpe serie som liker? Da mener jeg en dagligdags en og som er skuespill
Gjest Fox Mulder Skrevet 13. mars 2016 #4279 Skrevet 13. mars 2016 @Fox Mulder Hvorfor har du Hello Kitty som avatar?
Summers Skrevet 13. mars 2016 #4280 Skrevet 13. mars 2016 Den 3/12/2016 at 1.36, ekkoet skrev: Den gangen vi har hatt julen hos oss var det jeg som stod for alt på kjøkkenet ja. @Summers Er likestilling at menn og kvinner er like? Tenkt litt over det og er ikke helt sikker på hva jeg mener. Jeg synes ikke likestillingsspørsmål er så lette. @ekkoet Er du perfeksjonist?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå