Gjest Zeitgeist Skrevet 8. mars 2016 #4201 Skrevet 8. mars 2016 12 minutter siden, bailey skrev: @Lafemmemauvaise Har du et forbilde? Hvis ja, hvem? Jeg har flere forbilder, alt ettersom hva jeg holder på med. Noen er ekte, andre er fiktive. Det eneste "arnestedet" hvor jeg ikke har andre forbilder enn meg selv, er hva utseendet mitt angår. Åkke som kommer jeg aldri til å se ut som Angelina Jolie og Co. @Jerry Lee: Vi skal spise middag - skikkelig stasmiddag. Hva spiser vi?
Gjest Klopp Skrevet 8. mars 2016 #4202 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, bailey skrev: Jepp Ja, men et gjelder stort sett nyere historie. Nei, ikke spesielt. Jeg leser ingen blogger fast, men er innom Trines matblogg i ny og ne. Ellers kan det være jeg titter innom en blogg om jeg har sniklest på rampelyset siden jeg ikke har helt oversikt over alle disse bloggerne Jeg har ikke litt peiling på bil en gang Måtte google bilene du nevnte da, for å si det sånn... Så jeg har nok ingen favorittbil, men hadde vært kult å hatt en boble! Av den gamle typen @incognitaEr du glad i å se dokumentarer? @ElizabethTaylor Du skal kose deg en kveld, hva spiser du? @ekkoet Hvilken historisk person fascineres du mest av?@Klopp Hva skulle du ønske du var flinkere til? @Jacklost Beste med kg? @Sheelagh Hvor mange venner har du på facebook? @Lafemmemauvaise Har du et forbilde? Hvis ja, hvem? Skulle ønske jeg var flinkere til å lage mat! @bailey Hva synes du at du er flinkest til?
Gjest bruker83924 Skrevet 8. mars 2016 #4203 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, bailey skrev: Jeg leser ingen blogger fast, men er innom Trines matblogg i ny og ne. Ellers kan det være jeg titter innom en blogg om jeg har sniklest på rampelyset siden jeg ikke har helt oversikt over alle disse bloggerne @ElizabethTaylor Du skal kose deg en kveld, hva spiser du? Gjør det sjæl. Blir så nysgjerrig! Tja, liker å lage litt forskjellig. Men er veldig glad i andebryst, biff, eller spekemat. @bailey Beskriv din personlighet. 3 timer siden, Lady skrev: Jeg er 23år. Hva tror du .. @ElizabethTaylor Hva er din ynslingsdessert? 🍰 Nommenomme. Har mange. Men veldig glad i ekte vaniljeis, eller sjokoladepudding♡ @Lady Hva er ditt favorittprodukt i ssminkepungen? 4 timer siden, Summers skrev: @ElizabethTaylor Er du aktivt med i noen organisasjoner? Da er det jo litt forståelig! 🙊 Ja, jeg ble medlem før jul i røde kors. Slik jeg kunne bli med i besøkstjenesten for eldre. Starter opp straks. @Summers Hvor mange seriøse forhold har du hatt? 5 timer siden, Fox Mulder skrev: @ElizabethTaylor Nickelback eller Green Day? Nickelback♡ @Fox Mulder Elvis eller The beatles? 5 timer siden, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Hvor mange armhevninger er rekord? Hmmm, usikker. Vet jeg klarte 6er kravet på skolen min på vgs, men det var på knærne. Det var vel 30 stk tror jeg, hvis jeg ikke husker feil. Vet jeg klarte før minst 10 ortentlige armhevinger, uten knær før. Men husker ikke hva maks antallet var. @ekkoet Hva slags treningsform foretrekker du å trene?
Summers Skrevet 8. mars 2016 #4204 Skrevet 8. mars 2016 (endret) 5 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Vil du bli en lik far som din far? "Vil" som i ønsker eller om jeg kommer til? Aner ikke hvordan jeg kommer til å bli eller om jeg kommer til å bli far, men ganske fornøyd med begge foreldrene mine. Begge prioriterte familien over jobb slik at de jobbet frivillig deltid da vi var mindre og var de på jobb så var vi ofte med dem. 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: Ja, jeg ble medlem før jul i røde kors. Slik jeg kunne bli med i besøkstjenesten for eldre. Starter opp straks. @Summers Hvor mange seriøse forhold har du hatt? Vært med på besøkstjeneste selv, de to jeg besøkte var rimelig kule og mamma er kjempegod venninne med sine. Nå bor jeg i en annen by, samme by som besteforeldrene mine og prioriterer dem i stedet. Aldri vært i noe seriøst forhold. @ElizabethTaylor Besøker foreldrene dine eldre eller var det noen andre som fikk deg til å bli medlem av Røde Kors? @ekkoet Når fant du ut at du ønsket barn? Endret 8. mars 2016 av Summers
Gjest Jacklost Skrevet 8. mars 2016 #4205 Skrevet 8. mars 2016 5 timer siden, Chibi skrev: Hvilke spill? Videospill Hehe Siden du nevnte i den tråden at du spilte det spillet på DOS (Som jeg aldri har skjønt hva er for noe ) Så jeg lurte på om du generelt er gaming interresert eller om deg bare var som barn 4 timer siden, bailey skrev: Jepp Ja, men et gjelder stort sett nyere historie. Nei, ikke spesielt. Jeg leser ingen blogger fast, men er innom Trines matblogg i ny og ne. Ellers kan det være jeg titter innom en blogg om jeg har sniklest på rampelyset siden jeg ikke har helt oversikt over alle disse bloggerne Jeg har ikke litt peiling på bil en gang Måtte google bilene du nevnte da, for å si det sånn... Så jeg har nok ingen favorittbil, men hadde vært kult å hatt en boble! Av den gamle typen @incognitaEr du glad i å se dokumentarer? @ElizabethTaylor Du skal kose deg en kveld, hva spiser du? @ekkoet Hvilken historisk person fascineres du mest av?@Klopp Hva skulle du ønske du var flinkere til? @Jacklost Beste med kg? @Sheelagh Hvor mange venner har du på facebook? @Lafemmemauvaise Har du et forbilde? Hvis ja, hvem? Dere hyggelige brukere såklart @Fox Mulder Ser du på Fuller House? @ElizabethTaylor Hva syntes du om Elizabeth Taylor? Var du fan av henne?
ekkoet Skrevet 8. mars 2016 #4206 Skrevet 8. mars 2016 8 timer siden, bailey skrev: @ekkoet Hvilken historisk person fascineres du mest av? Av typen man leser om i historiebøkene, så vet jeg ikke om det er noen. Oppfinnere kanskje, slik som Thomas Edison har vel fascinert meg litt. Og de som tidlig gjorde fysiske eksperimenter og motbeviste almenhetens tro (jorden er flat osv). Men jeg har ikke en favoritt. @bailey Markerer du agen idag eller er det bare enda en dag?
ekkoet Skrevet 8. mars 2016 #4207 Skrevet 8. mars 2016 6 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Hva slags treningsform foretrekker du å trene? Det gøyeste er fotball, men det blir ikke så ofte, for det er avhengig av mange folk. Og det er heller ikke den mest effektive treningen. Jogging er nok beste treningsformen i forhold til hvor enkelt det er, hvor raskt det går og utbyttet, men jeg er ikke uenig med de som synes det er kjedelig. Jeg har gått på noe høyintensitetstrening hvor man kjører full fart i en time. Jeg har det ganske fælt underveis, men det er godt etterpå. Og jeg synes det gir resultater. Litt dyrt, litt tiltak, men tror det er min favoritt nå. 6 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Når fant du ut at du ønsket barn? Hehe, det var et vanskelig spørsmål. Jeg er en veldig a4-person, så jeg har "alltid" skulle/ville ha barn, det var mer spm om når rette tiden var. Så det var egentlig når forholdene lå til rette for det. Jobb, forhold, hus osv. Jeg tror ikke jeg egentlig visste helt hva det innebar og hvordan det ville bli, bare at det var noe jeg ville. @Summers (Om jeg har skjønt det rett studerer du?) Hvilket yrke kunne du tenkt deg? @ElizabethTaylor Kan du være dobbeltmoralsk?
Chizue Skrevet 8. mars 2016 #4208 Skrevet 8. mars 2016 5 timer siden, Jacklost skrev: Videospill Hehe Siden du nevnte i den tråden at du spilte det spillet på DOS (Som jeg aldri har skjønt hva er for noe ) Så jeg lurte på om du generelt er gaming interresert eller om deg bare var som barn Hehe, joda. Jeg ser på meg selv som en gamer. Men, man jo ha ett liv utenfor gamingen også, kan ikke sitte foran skjermen 24/7 Jeg spiller litt forskjellig, mye fantasy-MMORPG, men kan spille "en-manns spill", liker simulatorer...Så har skjedd jeg har satt meg ned og spilt Theme Hospital, Theme Park World, The Sims -Den eldre versjonen... ^^ Dos spill er jo filer du kan laste ned til maskinen din. Du har en emulator som kjører disse filene. Altså-Du har ett program som kjører filene, slik at du kan bruke DOS-filene. Du kan egentlig velge å vrake mellom spill, men de fleste som gjør dette, har jo lyst å spille de gamle spillene fra Amiga, Commodore, Nintendo 64...ps1, gameboy osv
Gjest Jacklost Skrevet 8. mars 2016 #4209 Skrevet 8. mars 2016 4 minutter siden, Chibi skrev: Hehe, joda. Jeg ser på meg selv som en gamer. Men, man jo ha ett liv utenfor gamingen også, kan ikke sitte foran skjermen 24/7 Jeg spiller litt forskjellig, mye fantasy-MMORPG, men kan spille "en-manns spill", liker simulatorer...Så har skjedd jeg har satt meg ned og spilt Theme Hospital, Theme Park World, The Sims -Den eldre versjonen... ^^ Dos spill er jo filer du kan laste ned til maskinen din. Du har en emulator som kjører disse filene. Altså-Du har ett program som kjører filene, slik at du kan bruke DOS-filene. Du kan egentlig velge å vrake mellom spill, men de fleste som gjør dette, har jo lyst å spille de gamle spillene fra Amiga, Commodore, Nintendo 64...ps1, gameboy osv Ah Brukte å spille på emulator på pc før helt til jeg fikk mer lyst til å lete etter spillene på diverse konsoller (Utifra hvor spillene er tilgjengelige) Fordi det føltes kjekkere å spille det på en konsoll og hvor jef har kjøpt og betalt for spillet @Chibi Hva heter figuren på bildet ditt? @Fame Skal du kjøpe Final Fantasy 15?
Chizue Skrevet 8. mars 2016 #4210 Skrevet 8. mars 2016 5 minutter siden, Jacklost skrev: Ah Brukte å spille på emulator på pc før helt til jeg fikk mer lyst til å lete etter spillene på diverse konsoller (Utifra hvor spillene er tilgjengelige) Fordi det føltes kjekkere å spille det på en konsoll og hvor jef har kjøpt og betalt for spillet @Chibi Hva heter figuren på bildet ditt? Chibiterasu ^_^
Fame Skrevet 8. mars 2016 #4211 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Ah Brukte å spille på emulator på pc før helt til jeg fikk mer lyst til å lete etter spillene på diverse konsoller (Utifra hvor spillene er tilgjengelige) Fordi det føltes kjekkere å spille det på en konsoll og hvor jef har kjøpt og betalt for spillet @Chibi Hva heter figuren på bildet ditt? @Fame Skal du kjøpe Final Fantasy 15? Tenkte ikke det, nei
Tholmer Skrevet 8. mars 2016 #4212 Skrevet 8. mars 2016 @Kvinneguiden Burde jeg bli grov i deg? Jeg vurderer og grubler og analyserer.
Gjest bruker83924 Skrevet 8. mars 2016 #4213 Skrevet 8. mars 2016 5 timer siden, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Kan du være dobbeltmoralsk? Jeg håper og tror jeg ikke er det. Men vet aldri om andre oppfatter at jeg er det. Prøver i hvert fall og ikke være det. @ekkoet Er du et A eller B menneske? 9 timer siden, Jacklost skrev: @ElizabethTaylor Hva syntes du om Elizabeth Taylor? Var du fan av henne? Syns hun er en flink og talentfull skuespiller. Men kalte med ET etter SATC. @Jacklost Hva er det sprøeste du har gjort? 12 timer siden, Summers skrev: @ElizabethTaylor Besøker foreldrene dine eldre eller var det noen andre som fikk deg til å bli medlem av Røde Kors? Var bare meg selv. Jeg syns de eldre får for lite oppmerksomhet på både hjem og ellers, og vil derfor være med å gjøre en forskjell. @Summers Hva liker du best å bruke lørdagen på?
Gjest Fox Mulder Skrevet 8. mars 2016 #4214 Skrevet 8. mars 2016 13 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Fox Mulder Elvis eller The beatles? You ain't nothin' but a hound dog, Cryin' all the time 9 timer siden, Jacklost skrev: @Fox Mulder Ser du på Fuller House? Første episoden bare, den var dritbra! It`s hot in here, must be @Summers
Lady Skrevet 8. mars 2016 #4215 Skrevet 8. mars 2016 13 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Gjør det sjæl. Blir så nysgjerrig! Tja, liker å lage litt forskjellig. Men er veldig glad i andebryst, biff, eller spekemat. @bailey Beskriv din personlighet. Nommenomme. Har mange. Men veldig glad i ekte vaniljeis, eller sjokoladepudding♡ @Lady Hva er ditt favorittprodukt i ssminkepungen? Da er det jo litt forståelig! 🙊 Ja, jeg ble medlem før jul i røde kors. Slik jeg kunne bli med i besøkstjenesten for eldre. Starter opp straks. @Summers Hvor mange seriøse forhold har du hatt? Nickelback♡ @Fox Mulder Elvis eller The beatles? Hmmm, usikker. Vet jeg klarte 6er kravet på skolen min på vgs, men det var på knærne. Det var vel 30 stk tror jeg, hvis jeg ikke husker feil. Vet jeg klarte før minst 10 ortentlige armhevinger, uten knær før. Men husker ikke hva maks antallet var. @ekkoet Hva slags treningsform foretrekker du å trene? Foundation. ✨ @ElizabethTaylor Hva jobber kjæresten din med?
Lady Skrevet 8. mars 2016 #4216 Skrevet 8. mars 2016 14 timer siden, Klopp skrev: Jeg tror ikke du er @Lady Har alder noe å si da? Har du flere brukere her inne? 1
Gjest Jacklost Skrevet 8. mars 2016 #4217 Skrevet 8. mars 2016 7 timer siden, Perelandra skrev: Det er vanskelig å velge en spesifikk rett, men de siste årene har jeg fått stor sans for sushi. Hvis jeg skulle valgt noe mer tradisjonelt, må det bli komper, Sørlandets nasjonalrett, og vår variant av det andre kaller komle, raspeball eller klubb. @NonJuan Har du måttet måke snø de siste dagene? @Jacklost Hvordan havnet du på Kvinneguiden første gang? @Nietsoj Hva synes du om det nye designet på brunostpakkene? Svarer deg her siden jeg ikke vil være aktiv i mer enn en spørretråd Jeg kan svare deg på pm 7 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg håper og tror jeg ikke er det. Men vet aldri om andre oppfatter at jeg er det. Prøver i hvert fall og ikke være det. @ekkoet Er du et A eller B menneske? Syns hun er en flink og talentfull skuespiller. Men kalte med ET etter SATC. @Jacklost Hva er det sprøeste du har gjort? Var bare meg selv. Jeg syns de eldre får for lite oppmerksomhet på både hjem og ellers, og vil derfor være med å gjøre en forskjell. @Summers Hva liker du best å bruke lørdagen på? Å tenne på ting og hive det ut av vinduet når jeg var 15 @Insanomanical Er det Murdoc fra MacGyver på profilbildet ditt? @Perelandra Har du malt profilbildet ditt?
Summers Skrevet 8. mars 2016 #4218 Skrevet 8. mars 2016 (endret) 13 timer siden, ekkoet skrev: @Summers (Om jeg har skjønt det rett studerer du?) Hvilket yrke kunne du tenkt deg? Byråkrat i et departement er målet. 7 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Hva liker du best å bruke lørdagen på? Ligge i senga og se youtubevideoer og å sosialisere litt med kompiser. @ekkoet Skal du delta på Holmenkollstafetten? @ElizabethTaylor Jobber du fulltid? Endret 8. mars 2016 av Summers
Gjest Klopp Skrevet 9. mars 2016 #4219 Skrevet 9. mars 2016 9 timer siden, Lady skrev: Har du flere brukere her inne? Ja 2. Hva med deg? @Lady
Lady Skrevet 9. mars 2016 #4220 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, Klopp skrev: Ja 2. Hva med deg? @Lady Nei.. @Klopp Er du hummels?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå