Gjest Klopp Skrevet 9. mars 2016 #4221 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei.. @Klopp Er du hummels? Hehe ja. Men shh ikke si det til noen! @Lady Hva er første bokstav i navnet ditt?
Lady Skrevet 9. mars 2016 #4222 Skrevet 9. mars 2016 Et øyeblikk siden, Klopp skrev: Hehe ja. Men shh ikke si det til noen! @Lady Hva er første bokstav i navnet ditt? H @Klopp Hvor i Oslo bor du?
ekkoet Skrevet 9. mars 2016 #4223 Skrevet 9. mars 2016 12 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Er du et A eller B menneske? Jeg har vært et B-menneske tidligere og er nok det innerst inne nå og. Jeg liker å være lenge oppe. Men jeg har begynt å få den uroligheten og dårlige samvittigheten om jeg ligger for lenge om morgenen. I tillegg gjør rutiner at jeg er oppe tidlig og fornuft gjør at jeg (som oftest) har begynt å legge meg tidlig og. @ElizabethTaylor Er du flink å tegne?
ekkoet Skrevet 9. mars 2016 #4224 Skrevet 9. mars 2016 9 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Skal du delta på Holmenkollstafetten? Nei. Holder ikke til på østlandet. Hadde jeg holdt til der, bedriften jeg jobbet i skulle være med og nivået på laget var lavt nok, så kunne jeg gjerne vært med. @Summers Hva synes du om MDG?
Gjest Jacklost Skrevet 9. mars 2016 #4225 Skrevet 9. mars 2016 @Klopp Hvorfor er du aktiv i samme tråder som de andre brukerne dine? Jeg har blitt fortalt av admin at det kan ende i utestengelse. Snakker av erfaring her @ekkoet Hva er bakgrunnen?
Gjest Klopp Skrevet 9. mars 2016 #4226 Skrevet 9. mars 2016 11 timer siden, Lady skrev: H @Klopp Hvor i Oslo bor du? Hvem har sagt jeg bor i oslo? 2 timer siden, Jacklost skrev: @Klopp Hvorfor er du aktiv i samme tråder som de andre brukerne dine? Jeg har blitt fortalt av admin at det kan ende i utestengelse. Snakker av erfaring her @ekkoet Hva er bakgrunnen? Det har aldri jeg hørt. Kan godt være. Trodde det var hvis man skrev med seg selv i samme tråd som var forbudt. Får holde meg til en bruker i denne tråden da.
Gjest incognita Skrevet 9. mars 2016 #4227 Skrevet 9. mars 2016 Den 7.3.2016 at 21.01, ekkoet skrev: @incognita Har du noen gang blitt så svimmel at du har kastet opp? Det har forekommet. Den 7.3.2016 at 21.30, Fox Mulder skrev: @incognita Følger du handlelisten på butikken fra topp til bunn? Ja, jeg er ganske god på sånt. Lar meg ikke friste Den 8.3.2016 at 1.02, bailey skrev: @incognitaEr du glad i å se dokumentarer? Jeg er veldig glad i å se dokumentarer, men gudhjelpemeg så mye dårlig som finnes der ute. @ekkoet Jeg synes du er så flink til å stille kreative spørsmål her i tråden, er du generelt en kreativ og oppfinnsom type? @Fox Mulder Spiser du sunt? @bailey Hva er den beste dokumentaren du noen gang har sett?
Gjest Fox Mulder Skrevet 9. mars 2016 #4228 Skrevet 9. mars 2016 39 minutter siden, incognita skrev: Ja, jeg er ganske god på sånt. Lar meg ikke friste Problemet blir riktignok hvis nummer 2 og 3 på lista står nærmest inngangen og 1 et helt annet sted i butikken 39 minutter siden, incognita skrev: @Fox Mulder Spiser du sunt? Prøver, men det blir ofte cheatday @Lady Hvordan er det å bo i Oslo?
Summers Skrevet 9. mars 2016 #4229 Skrevet 9. mars 2016 6 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Hva synes du om MDG? Jeg følger ikke med så mye på politiske partier, men jeg mener økonomisk vekst er viktig og at spørsmålet om global oppvarming må løses mest mulig effektivt. Generelt synes jeg at miljøpartiene ikke bryr seg om kostnad/nytte når det kommer til miljøspørsmål, alle miljøtiltak er bra uansett om de koster enormt og bare bidrar symbolsk. Når det kommer til lokalmiljø så er ikke det noe jeg har brydd meg så mye om. Jeg kan leve med med bilfritt sentrum og om det ikke blir noen endring. @ekkoet Hva skal du i påsken?
Gjest Fox Mulder Skrevet 9. mars 2016 #4230 Skrevet 9. mars 2016 (endret) @Jacklost Hvem tror du er flinkest til å vaske av brukerne her inne? @Summers Hvem er favoritten din her inne? Endret 9. mars 2016 av Fox Mulder
Gjest Jacklost Skrevet 10. mars 2016 #4231 Skrevet 10. mars 2016 9 timer siden, Fox Mulder skrev: @Jacklost Hvem tror du er flinkest til å vaske av brukerne her inne? @Summers Hvem er favoritten din her inne? Du? @incognita Hvem er på det nye bildet? @Fame Synes du det er plagsomt med alle spørsmålene til deg?
ekkoet Skrevet 10. mars 2016 #4232 Skrevet 10. mars 2016 23 timer siden, Jacklost skrev: @ekkoet Hva er bakgrunnen? @Jacklost Bakgrunnen til hva? Usikker på hva du mener. Denne? 20 timer siden, incognita skrev: @ekkoet Jeg synes du er så flink til å stille kreative spørsmål her i tråden, er du generelt en kreativ og oppfinnsom type? Takk for det. Det begynner vel å bli litt vanskelig å ikke gjenta seg selv. Så er man redd for å tråkke noen på føttene eller at man graver for dypt om man stiller oppfølgingsspørsmål. Uansett så er jeg vel det ja. Nå er jeg ikke rette personen til å svare selv, men jeg tror at om du hadde spurt andre som kjenner meg, så hadde de svart ja. 19 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Hva skal du i påsken? Fjellet. Litt bakke og litt bortover. @incognita Bildene på avataren din - regner med det er deg? Tar du dem selv eller hjelper noen deg? Kamera/telefon? (Eller så er det ikke deg og spørsmålet var helt bortkastet) @Summers Hva gjør du selv for miljøet?
Fame Skrevet 10. mars 2016 #4233 Skrevet 10. mars 2016 6 timer siden, Jacklost skrev: Du? @incognita Hvem er på det nye bildet? @Fame Synes du det er plagsomt med alle spørsmålene til deg? Litt
Gjest Jacklost Skrevet 10. mars 2016 #4234 Skrevet 10. mars 2016 10 minutter siden, Fame skrev: Litt Unnskyld. Skal ikke stille deg flere spørsmål @Yvonne Hvordan har det vært å være på kg i så mange år fra du var tenåring? Må ha vært litt av en reise Kommer ikke på flere spørsmål nå
Summers Skrevet 10. mars 2016 #4235 Skrevet 10. mars 2016 16 timer siden, Fox Mulder skrev: @Summers Hvem er favoritten din her inne? Liker ganske mange brukere her, vet ikke om jeg har noen absolutt favoritter. To jeg liker er Rainstorm og Ferny. Tror jeg ikke har tenkt at de de skrev var helt fjernt eller sett dem drive med personangrep. 4 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Hva gjør du selv for miljøet? Fint lite som bevisst valg, men jeg eier ikke bil. @Fox Mulder Er du en godtroende person? @ekkoet Er du god på ski?
Gjest incognita Skrevet 10. mars 2016 #4236 Skrevet 10. mars 2016 8 timer siden, Jacklost skrev: @incognita Hvem er på det nye bildet? Hun er incognita. 5 timer siden, ekkoet skrev: @Jacklost Takk for det. Det begynner vel å bli litt vanskelig å ikke gjenta seg selv. Så er man redd for å tråkke noen på føttene eller at man graver for dypt om man stiller oppfølgingsspørsmål. @incognita Bildene på avataren din - regner med det er deg? Tar du dem selv eller hjelper noen deg? Kamera/telefon? (Eller så er det ikke deg og spørsmålet var helt bortkastet) Vel, jeg synes iallefall du stiller de beste spørsmålene, også svarer du så fint og utfyllende også. Flink gutt haha! Bildene er ikke av meg, men hun er på en måte et bilde av personligheten min. Utseendemessig er jeg alt annet enn henne, jeg har blondt langt hår, er alt annet enn radmager, og kler meg ikke så dystert. @Jacklost Har du noen gang vært på bowling? Likte du det isåfall? @ekkoet Er du en utadvent person som lett kommer i kontakt med andre?
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. mars 2016 #4237 Skrevet 10. mars 2016 9 timer siden, Jacklost skrev: Du? Korrekt! 1 time siden, Summers skrev: @Fox Mulder Er du en godtroende person? Kommer an på tror jeg. 38 minutter siden, incognita skrev: Bildene er ikke av meg, men hun er på en måte et bilde av personligheten min. Utseendemessig er jeg alt annet enn henne, jeg har blondt langt hår, er alt annet enn radmager, og kler meg ikke så dystert. @incognita Pizza i ovnen, mens jeg venter tar jeg meg en Tine Rislunch. Smart trekk?
Gjest incognita Skrevet 10. mars 2016 #4238 Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @incognita Pizza i ovnen, mens jeg venter tar jeg meg en Tine Rislunch. Smart trekk? Hehe smart hvis det er mening å dekke et helt dagsbehov @Fox Mulder Synes du det er greit at snopet koster omtrent ingenting nå?
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. mars 2016 #4239 Skrevet 10. mars 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Hehe smart hvis det er mening å dekke et helt dagsbehov @Fox Mulder Synes du det er greit at snopet koster omtrent ingenting nå? Ja, helt greit ! @incognita Skal du se Batman vc Superman filmen på kino? @Jacklost Favorittspillet?
Gjest incognita Skrevet 10. mars 2016 #4240 Skrevet 10. mars 2016 7 minutter siden, Fox Mulder skrev: Ja, helt greit ! @incognita Skal du se Batman vc Superman filmen på kino? @Jacklost Favorittspillet? Jeg er faktisk ikke noe glad i å gå på kino. @Fox Mulder ønsker du deg barn og kone (full pakke)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå