Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

@FruPotter Hvem er din favoritt karakter i Harry Potter?

@ElizabethTaylor Blir du irritert når du ser uskyldige brukere bli angrepet av andre brukere? (Begynner å gå tomt for ting å spørre her :P)

@Cartman Liker du South Park?

@Chibi Hvilket årstall er du født på? Bare nysgjerrig, om du ikke føler noe for å svare på det så går det greit :)

Endret av Jacklost
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, FruPotter skrev:

Ja :biggrin: hadde valgt det samme selv!

En stor drage på ryggen! 

@ekkoet Hva er det første du ville gjort dersom du våknet opp i en zombie apokalypse? :) hehe

Angret på at jeg ikke hadde sett flere zombieserier. Så gått på KG og startet en tråd om zombier slik at man fikk noen tips og krysset fingrene for at ikke den hadde sporet av i en krangel om invandrere, barnevernet eller om man bør dumpe kjæresten hvis man finner ut at han er en zombie..

@incognita "Irriterer" du deg over grammatiske feil? 

@bailey Hva er din favorittbil?

@Summers Hvis noen hadde laget en bruker som het "Winters", som ikke gjorde annet enn å krangle med deg i alle tråder, hadde du sett humoren i det?

@ElizabethTaylor Hvilken reklame ser du her på forumet akkurat nå, og hva synes du om den?

Skrevet

@FruPotter  

Med hensyn på id-tyveri og bruk av personlige opplysninger - gjør du noe med papirer/kort før du hiver dem, eller bare går det rett i søppla? (Klipper/river/fordeler)

Skrevet
3 timer siden, Jacklost skrev:

@Chibi Hvilket årstall er du født på? Bare nysgjerrig, om du ikke føler noe for å svare på det så går det greit :)

'88 :) 

Gjest bruker83924
Skrevet
14 timer siden, minister-mio skrev:

@ElizabethTaylor Hva gjør du i kveld?

I går kveld jobbet jeg. Det skal jeg i kveld og :/

@minister-mio Hva starter navnet ditt på?

6 timer siden, FruPotter skrev:

@ElizabethTaylor Hva er din aller verste frykt og vet du hvorfor? 

Hehe, like så greit :fnise:

Alt som innebærer edderkopper :icon_frown: Vet ikke hvorfor, har alltid vært livredd.

@FruPotter hvis du hadde fått tre ønsker av ånden i lampen, hva hadde du ønsket det?

4 timer siden, Jacklost skrev:

@ElizabethTaylor Blir du irritert når du ser uskyldige brukere bli angrepet av andre brukere? (Begynner å gå tomt for ting å spørre her :P)

Ja, syns det er unødvendig.  

@Jacklost Hvorfor valgte du det brukernavnet?

3 timer siden, ekkoet skrev:

@ElizabethTaylor Hvilken reklame ser du her på forumet akkurat nå, og hva synes du om den?

Wasa. Legger så vidt merke til reklamene på forumet egentlig,  så vet ikke hva jeg syns. 

@ekkoet blir du påvirket av reklame?

Gjest Jacklost
Skrevet
56 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Ja, syns det er unødvendig.  

@Jacklost Hvorfor valgte du det brukernavnet?

Det er en lang historie hehe :)

I 2008 så lagde jeg meg en bruker på Second Life fordi jeg så at der var en virtuel øy basert på øya fra serien Lost serien :) Da kalte jeg meg for Jacklost fordi det er en blanding av karakteren Jack og navnet på serien :) Siden da så har det blitt et navn jeg bruker på alle spill og noen plasser på nettet :)

15 timer siden, minister-mio skrev:

Ja, det er jeg

Kliss like. Det hadde vært moro om vi kunne være uenige om noe av og til..  :laugh:

Selvsagt å avklare hva slags sosiale sammenkomster som egner seg for en minister.. Jeg vil da ha spesielt fokus på lørdag kveld.

@Jacklost Setter du deg nøye inn i de ulike partiprogrammene før du stemmer ved valg?

@Summers Hva ser du etter i en kjæreste?

@ElizabethTaylor Hva gjør du i kveld?

Jeg stemmer ikke

@waco Hva er opphavet til brukernavnet ditt?

@ElizabethTaylor Har du hørt om/eventuelt prøvd Second Life før?

Skrevet
1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

@ekkoet blir du påvirket av reklame?

Akkurat reklamen her er Pierre Robert og shape up. De påvirker meg ikke særlig.

Annen reklame er jeg litt usikker på. Jeg tror ikke jeg blir påvirket fordi reklamen overtaler meg til at "dette trenger du og dette har du lyst på", men jeg tror jeg blir påvirket i den grad at om jeg er på jakt etter en ny dings og ser reklame for en dings av den typen, så klikker jeg meg inn og leser om den og kanskje ender opp med den.

Tilbudsaviser påvirker meg nok på samme måte, de kan gjerne få meg til å kjøpe ting jeg ikke trenger så veldig.

@ElizabethTaylor Kan du ramse opp tittelen på 5 Queen-låter fra hukommelsen?

Gjest Jacklost
Skrevet

@Cartman Mener du karakteren Cartman eller deg? Begge er kule synes jeg :)

@Cartman Er du og Sheelagh kjærester? Skal si det er mange på kg som blir par, kjenner jeg blir misunnelig :P Men jeg er glad på dine vegne at du har funnet noen :)

@Lafemmemauvaise Hva er det yngste og eldste du kunne ha datet?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Cartman skrev:

@Jacklost Jeg liker South Park, men jeg liker @Sheelagh bedre :rodmer:

7 minutter siden, Sheelagh skrev:

:rodmer::hjerte:

0753283c7f0a3d0b35201733feedc9e3eb445df5

Anonymkode: 53d9a...cd0

Gjest Sheelagh
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

0753283c7f0a3d0b35201733feedc9e3eb445df5

Anonymkode: 53d9a...cd0

@Cartman har vært en slem gutt :pisk:

Skrevet (endret)
20 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@Summers Kommer du noen gang til å legge ut bilde i bildetråden?

Nei. Merker jo på forumet at enkelte mener jeg er kvinnehater, det er jo ikke et stempel jeg ønsker å ha i virkeligheten. Ikke mange utenom deg som har sagt at jeg virker så voksen så takker for den:-)

20 timer siden, minister-mio skrev:

@Summers Hva ser du etter i en kjæreste?

En som er ganske lik meg personlighetsmessig.

9 timer siden, ekkoet skrev:

@Summers Hvis noen hadde laget en bruker som het "Winters", som ikke gjorde annet enn å krangle med deg i alle tråder, hadde du sett humoren i det?

Tror ikke jeg hadde forstått spøken. Har ikke tenkt over at Summers kan tolkes som somre, valgte det fordi det er etternavnet til tidligere finansminister Larry Summers.

@ekkoet Hvor ofte bytter du ut hverdagsskoene dine?

@minister-mio Har du det kjølig på soverommet om vinteren?

@ElizabethTaylor Hvor lenge var du redd for ting som spøkelser, hekser, osv?

Endret av Summers
Gjest incognita
Skrevet
21 timer siden, Jacklost skrev:

@incognita Hva er din favoritt by?

I verden? Hmm.. tror jeg må si Genoa i Italia. :hjerte: 

9 timer siden, ekkoet skrev:

@incognita "Irriterer" du deg over grammatiske feil? 

Nja, ikke hvis det åpenbart er en glipp liksom, jeg irriterer meg mer over konsekvent feilstaving/feilbruk av godt brukte ord og uttrykk slik som "forsovet" (for så vidt/forsåvidt) eller "hjerneteppe" (jernteppe). 

@Jacklost I hvilket måned har du bursdag?

@ekkoet Hva er ditt favorittsnop? Dersom du ikke er glad i "snop", hva spiser du når du skal kose deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...