Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, cheshirecat skrev:

Fordi jeg synes ikke det som skjedde igår var greit. Ærlig talt opplevdes det som bedritent å sitte å lese i tråden som ble opprettet igår.. Hadde vedkommende faktisk møtt opp og satt i ettertid å leste dette kan det neppe være en kul opplevelse, da vedkommende ble navngitt som bruker av dette forumet, altså privatperson. Synes det var drygt. Men ettersom det bare var tull er det vel ikke noe mer å snakke om. 

Takk for din omsorg for meg, men jeg har tilgitt de som outet meg. Nå ønsker jeg å skille rollene som forumrebell og Norges statsminister.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Ro ned reka nå da.

Jeg er rolig incognita. Men jeg sier ifra når jeg ser noe jeg synes er bedritent gjort. Var dette tull som du påstår skjønner jeg ikke hvorfor du ber meg "roe ned".. Da er det jo bare å le av det..  ... ...???

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen lage en liten summary av hva det er dere krangler om og hva tråden handlet om, uten å gi detaljer som identifiserer noen?

Anonymkode: 46be9...a3e

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

Tidvis.

Prater du dritt om og outer "forumvennene" dine på personlige meldinger til andre?

Anonymkode: 9184c...7fe

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Summers skrev:

Jogger sporadisk. Er ikke en treningsperson, men rolig jogging hvor man kan prate med personen man jogger med synes jeg er ganske greit.

@mini-mio Tenker du over hva du skal ha på deg til hverdags?

Jeg rekker ikke planlegge det liksom

@Summers favorittplagg?

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prater du dritt om og outer "forumvennene" dine på personlige meldinger til andre?

Nå gir jeg opp.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen lage en liten summary av hva det er dere krangler om og hva tråden handlet om, uten å gi detaljer som identifiserer noen?

Norges statsminister (jeg skal ikke nevne navn) var på KG-treff i går

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, mini-mio skrev:

Norges statsminister (jeg skal ikke nevne navn) var på KG-treff i går

Hva mener du? Krangler de om at Erna Solberg møtte opp på et kg-treff? Jeg antar at hun har viktigere ting å gjøre.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Krangler de om at Erna Solberg møtte opp på et kg-treff? Jeg antar at hun har viktigere ting å gjøre.

Det er fint for deg at du antar det. Det er forskrekkende mange som tror det er sant nemlig

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, mini-mio skrev:

Det er fint for deg at du antar det. Det er forskrekkende mange som tror det er sant nemlig

:ler: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, mini-mio skrev:

Jeg rekker ikke planlegge det liksom

@Summers favorittplagg?

Har en skinnjakke jeg bruker mye og har brukt lenge. Litt fordi jeg liker jakka og litt fordi jeg fikk den i gave.

@mini-mio Føler du jobben din gir deg mye?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, mini-mio skrev:

Så det folk krangler om her er at en person outet at Erna Solberg møtte opp på et KG-treff?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Summers skrev:

Har en skinnjakke jeg bruker mye og har brukt lenge. Litt fordi jeg liker jakka og litt fordi jeg fikk den i gave.

@mini-mio Føler du jobben din gir deg mye?

Ja, det føler jeg

@Summers jobber du med det du tar master i?

Gjest cheshirecat
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var KG treff i Oslo igår. (Jeg bor ikke i Oslo så vet kun om dette ut ifra innleggene her inne) etter midnatt ble det postet bilder og innlegg som bekrefter at det har vært ett treff. Det lages så en tråd som viser til at en av de som møtte opp er "kjendis" og detaljer blir gitt av de som var på treffet, som gjør at andre (som ikke var tilstedet) - klarer å identifisere hvem vedkommende var. Det er riktig at det ikke er noen direkte kobling mellom brukernavn og vedkommende, men hypotetisk betyr det at OM noen bekjente av vedkommende har lest ulike innlegg og kanskje forestilt seg at dette KUNNE være vedkommende - så er dette nå i større grad bekreftet med å identifisere at vedkommende er bruker her inne. Møter man også på et slikt treff tenker jeg at det er en selvfølge at alle som møter, holder identiteten til hverandre for segselv. Går man aktivt inn for at en enkeltperson skal bli identifisert som bruker her på forumet, kan man like gjerne slenge med sitt eget fulle navn og adresse, sånn at alle som kjenner det veit at du er en av de som skriver her inne... 

Skrevet
1 minutt siden, cheshirecat skrev:

Det var KG treff i Oslo igår. (Jeg bor ikke i Oslo så vet kun om dette ut ifra innleggene her inne) etter midnatt ble det postet bilder og innlegg som bekrefter at det har vært ett treff. Det lages så en tråd som viser til at en av de som møtte opp er "kjendis" og detaljer blir gitt av de som var på treffet, som gjør at andre (som ikke var tilstedet) - klarer å identifisere hvem vedkommende var. Det er riktig at det ikke er noen direkte kobling mellom brukernavn og vedkommende, men hypotetisk betyr det at OM noen bekjente av vedkommende har lest ulike innlegg og kanskje forestilt seg at dette KUNNE være vedkommende - så er dette nå i større grad bekreftet med å identifisere at vedkommende er bruker her inne. Møter man også på et slikt treff tenker jeg at det er en selvfølge at alle som møter, holder identiteten til hverandre for segselv. Går man aktivt inn for at en enkeltperson skal bli identifisert som bruker her på forumet, kan man like gjerne slenge med sitt eget fulle navn og adresse, sånn at alle som kjenner det veit at du er en av de som skriver her inne... 

Men gi deg da! Hvor mange ganger må vi si at det er tull? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og det var snakk om at denne personen var Erna Solberg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du glemte outerne ror så hardt at armene holder på å falle av. Det var en spøk, det var ikke en spøk, det var en spøk, det var ikke en spøk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Skrevet

Ja

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...