Summers Skrevet 5. mars 2016 #4001 Skrevet 5. mars 2016 14 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Hva slags spørsmål om livet, universet osv. ønsker du å få besvart før du dør? Kanskje ikke akkurat hva du spør om, men jeg er sikker på at Jesus er svaret på de spørsmålene og det får jeg jo bekreftet også når jeg dør. Om det er noe jeg lurer på og ønsker å få besvart så er det hvordan "jeget" i personligheten til folk har kommet til. 14 timer siden, incognita skrev: Ja, jeg gjør egentlig det. Er tilgjengelig på telefon døgnet rundt, og tenker mye på jobb osv. @Summers Leser du noen blogger? Nei. 11 timer siden, ekkoet skrev: Hele gjengen, hvem kunne vært venner: Favorittbit i twistposen? (Hold dere unna banan) Er ikke spesielt fan av twist, men lakris er digg. @ekkoet Tror du på Gud? @incognita Da du spilte fotball, hadde du da en kapteinsrolle(enten formelt eller uformelt). @ElizabethTaylor Om du fikk en million kroner du måtte gi til et veldedig prosjekt, hvem hadde fått pengene?
Gjest Løkky Skrevet 5. mars 2016 #4002 Skrevet 5. mars 2016 2 timer siden, ekkoet skrev: @Løkky Er du en hesteperson? Hmm.. Red fast noen ganger i uken i mine barne- og ungdomsår. De siste 7-8 årene har jeg dog ikke ridd nevneverdig. Men det er noe av de vakreste skapningene jeg vet (fotograferer tidvis mye hest), og en vakker dag, skal jeg forhåpentligvis ha meg en gammel og snill vallak 45 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: @Løkky Har du lyst å etablere en familie i framtiden, mann og barn? Tja, si det. Har jo lyst til å finne en kjæreste/samboer etter hvert, men om det blir noe giftemål og barn er jeg usikker på.@Dr. Cid & Jacklost hvilken quote/sitat føler du beskriver deg aller best som menneske/person?@ekkoet Favorittlåt?
Gjest Sheelagh Skrevet 5. mars 2016 #4003 Skrevet 5. mars 2016 2 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Jeg drømmer om å bli et vanlig sosialt menneske med en slank kropp og sunn livsstil og et eget hus med en egen familie som jeg selv har etablert. Dette er så stort som jeg kan drømme og det er høyst usannsynlig Australia @Løkky Har du lyst å etablere en familie i framtiden, mann og barn? @Sheelagh Har du møtt noen fra kg før? @AnonGangerTo Var dette din første bruker? Ja @Dr. Cid & Jacklost Drømmejobb?
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #4004 Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, Sheelagh skrev: Ja @Dr. Cid & Jacklost Drømmejobb? Å bli skuespiller eller jobbe med å lage spill Vanskelig å velge 2 timer siden, Løkky skrev: Hmm.. Red fast noen ganger i uken i mine barne- og ungdomsår. De siste 7-8 årene har jeg dog ikke ridd nevneverdig. Men det er noe av de vakreste skapningene jeg vet (fotograferer tidvis mye hest), og en vakker dag, skal jeg forhåpentligvis ha meg en gammel og snill vallak Tja, si det. Har jo lyst til å finne en kjæreste/samboer etter hvert, men om det blir noe giftemål og barn er jeg usikker på.@Dr. Cid & Jacklost hvilken quote/sitat føler du beskriver deg aller best som menneske/person?@ekkoet Favorittlåt? Prøver å tenke på en men finner ikke helt ut, skal oppdatere å legge til senere om jeg finner et @incognita Hvis du skulle blitt 10 år eldre eller 10 år yngre, hva ville du ha valgt? Og du hadde ingen mulighet til å nekte @Fame Er det en bakgrunn for brukernavnet ditt? Vet ikke om jeg har spurt dette før, i så fall begynner jeg å bli senil
Fame Skrevet 5. mars 2016 #4005 Skrevet 5. mars 2016 53 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Å bli skuespiller eller jobbe med å lage spill Vanskelig å velge Prøver å tenke på en men finner ikke helt ut, skal oppdatere å legge til senere om jeg finner et @incognita Hvis du skulle blitt 10 år eldre eller 10 år yngre, hva ville du ha valgt? Og du hadde ingen mulighet til å nekte @Fame Er det en bakgrunn for brukernavnet ditt? Vet ikke om jeg har spurt dette før, i så fall begynner jeg å bli senil Ikke egentlig. Jeg bare likte det
Gjest FruPotter Skrevet 5. mars 2016 #4006 Skrevet 5. mars 2016 5 timer siden, ekkoet skrev: @FruPotter Handler du på nett? Favorittbutikk? Ja, foretrekker å handle på nett! Det er nok komplett.no! @ekkoet Hvis du bare kunne spise EN matvare/matrett/snacks for resten av livet, hva ville det vært? 7 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @FruPotter Har du hatt en kjendiscrush? Jeg hadde skikkelig kjendiscrush på MacGyver da jeg var lita - så serien hver eneste dag etter skolen. Mest fordi han var kul da. Haha! @ElizabethTaylor Som barn, var det noe du ønsket å bli som du nå synes er helt komisk?
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #4007 Skrevet 5. mars 2016 @FruPotter Er du fan av Harry Potter? @Fame Hvem er fyren på det nye profilbildet?
Fame Skrevet 5. mars 2016 #4008 Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: @FruPotter Er du fan av Harry Potter? @Fame Hvem er fyren på det nye profilbildet? Ruvik fra Evil Within. Min favoritt villain at the moment
Gjest FruPotter Skrevet 5. mars 2016 #4009 Skrevet 5. mars 2016 3 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: @FruPotter Er du fan av Harry Potter? Elsker filmene! (har dessverre ikke lest bøkene; klarer aldri fullføre bøker) @Dr. Cid & Jacklost Har du noen hobbyer?
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #4010 Skrevet 5. mars 2016 2 timer siden, FruPotter skrev: Elsker filmene! (har dessverre ikke lest bøkene; klarer aldri fullføre bøker) @Dr. Cid & Jacklost Har du noen hobbyer? Nei @Cermet Hvem er det på bildet ditt? @Fireproof Har du katter?
Cermet Skrevet 5. mars 2016 #4011 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: @Cermet Hvem er det på bildet ditt? Cermet, as in me? Det er Kermit, hunden til Jenna Marbles. Muligens noe inspirert av denne videoen.
Gjest Belle âme Skrevet 5. mars 2016 #4012 Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Nei @Cermet Hvem er det på bildet ditt? @Fireproof Har du katter? Ja, det har eg Katter er verdens beste dyr.
ekkoet Skrevet 5. mars 2016 #4013 Skrevet 5. mars 2016 11 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Tror du på Gud? Nei. 10 timer siden, Løkky skrev: @ekkoet Favorittlåt? Brothers in arms 6 timer siden, FruPotter skrev: @ekkoet Hvis du bare kunne spise EN matvare/matrett/snacks for resten av livet, hva ville det vært? Er det lov å si pizza? Ikke fordi det er det beste jeg vet, men jeg tenker det er den enkelttingen som måtte kunne varieres mest. @Summers Jeg ser du skifter avatar "ofte". De 2 siste har vært damer med makt. Hva er tanken bak? Vil vi få se Hillary der? @Løkky Hva er din favorittlåt? @FruPotter Tattovering: Et lite lyn i pannen eller en stor drage på ryggen?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4015 Skrevet 6. mars 2016 15 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Er du svak for kaker? Og i så fall hvilke type? Er ikke det gitt. 14 timer siden, ekkoet skrev: @incognita Har du tatt vare på kosedyrene fra du var liten? Bare ett. Men aner ikke hvor det er i skrivende stund. 14 timer siden, Sheelagh skrev: @incognita har du noen dyr? Har hund hos foreldrene mine. 12 timer siden, Summers skrev: @incognita Da du spilte fotball, hadde du da en kapteinsrolle(enten formelt eller uformelt). Nei. Jeg spilte først på et lag hvor jeg var skikkelig god, så bytta jeg klubb og begynte å spille på et lag hvor jeg var nokså middelmådig. Aldri kaptein. 9 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: @incognita Hvis du skulle blitt 10 år eldre eller 10 år yngre, hva ville du ha valgt? Og du hadde ingen mulighet til å nekte 10 år yngre såklart. Skulle gjort mye annerledes da gitt. 30 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Er du til å e på? Fiffig ordspill. Men ja, det tror jeg da. @ElizabethTaylor Hva slags pålegg liker du? @ekkoet Hva har du gjort i kveld? @Sheelagh Har du spist sjokkis i dag? @Dr. Cid & Jacklost Hva lager du deg ofte til middag? @Fox Mulder Skal du se på paradise hotel når det begynner?
bailey Skrevet 6. mars 2016 #4016 Skrevet 6. mars 2016 Den 4.3.2016 at 21.57, Løkky skrev: @bailey Din beste egenskap? At jeg er snill og omsorgsfull Den 4.3.2016 at 22.02, incognita skrev: @bailey Pleier du også å ta med deg touchup-sminke på byen som aldri blir brukt? Ja, alltid Jeg tenker alltid jeg skal friske opp sminken litt, men tiden går så fort så glemmer jo helt av det... Den 5.3.2016 at 1.24, ekkoet skrev: Hele gjengen, hvem kunne vært venner: Favorittbit i twistposen? (Hold dere unna banan) Jeg er glad i den med sjokolade og toffee. Er det kanskje det den heter også? Sjokoalde toffee? Hmm.. Svart papir med rød og hvit skrift tror jeg. 14 timer siden, Sheelagh skrev: @bailey er du flink på å ta initiativ? Tenker du sånn i forhold til menn? Si så fall, nei Jeg er elendig til å ta initiativ, så det har aldri skjedd. @incognita Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen? @ElizabethTaylor Hvilke blogger leser du fast? @Løkky Liker du barn? @ekkoet Drømmebilen? @Sheelagh Introvert eller ekstrovert? @Dr. Cid & Jacklost Savner du noen? Hvis ja, hvem?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4017 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, bailey skrev: @incognita Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen? Litt over ett år. @bailey Når tror du jeg kan forvente at forelskelsen skal avta?
bailey Skrevet 6. mars 2016 #4018 Skrevet 6. mars 2016 13 minutter siden, incognita skrev: @bailey Når tror du jeg kan forvente at forelskelsen skal avta? Hmm, si det? Tenker du sånn stormende forelsket? For min del går det over etter en viss periode, så jeg er nok ikke så mye til hjelp der Men om dere er flinke til å "dyrke" kjærligheten så kan man sikkert holde på følelsen en god stund Jeg er jo fortsatt forelsket i kjæresten min, men det er ikke like "konstant" som det var i starten. Jeg får fortsatt sommerfugler i magen til tider, men nå har ikke vi vært sammen sånn voldsomt lenge vi heller da... @incognita Om kjæresten din hadde vært utro, hadde du klart å tilgi?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4019 Skrevet 6. mars 2016 8 minutter siden, bailey skrev: Hmm, si det? Tenker du sånn stormende forelsket? For min del går det over etter en viss periode, så jeg er nok ikke så mye til hjelp der Men om dere er flinke til å "dyrke" kjærligheten så kan man sikkert holde på følelsen en god stund Jeg er jo fortsatt forelsket i kjæresten min, men det er ikke like "konstant" som det var i starten. Jeg får fortsatt sommerfugler i magen til tider, men nå har ikke vi vært sammen sånn voldsomt lenge vi heller da... @incognita Om kjæresten din hadde vært utro, hadde du klart å tilgi? Jeg tror faktisk ikke det. @bailey Alle kan gjøre feil eller? Burde man kunne tilgi utroskap?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mars 2016 #4020 Skrevet 6. mars 2016 1 time siden, incognita skrev: @Fox Mulder Skal du se på paradise hotel når det begynner? Nei, ser heller på pantertanter @bailey Tror du incognita har meldt seg på paradise noen gang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå