minister-mio Skrevet 6. mars 2016 #4061 Skrevet 6. mars 2016 Ingen har fått brukeren knyttet til ekte navn og adresse. 1
Fotballflue Skrevet 6. mars 2016 #4062 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Nei, men du startet et innlegg som endte opp med å navngi en bruker her som gjør at man vet både fornavn, etternavn og adresse.. Du skreiv også "high-five" til andre brukere når de bidro til "avsløringen" så det fremstår som om innlegget ble laget FOR at andre skulle gjette seg frem til hvem dette var. Synes du selv dette er kult og helt greit? I alle dager! Det ble ikke nevnt hvem det var. Verken navn, brukernavn eller adresse. Uansett var alt bare oppspinn. 2
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #4063 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Klart det var tull. 👍
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4064 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Nei, men du startet et innlegg som endte opp med å navngi en bruker her som gjør at man vet både fornavn, etternavn og adresse.. Du skreiv også "high-five" til andre brukere når de bidro til "avsløringen" så det fremstår som om innlegget ble laget FOR at andre skulle gjette seg frem til hvem dette var. Synes du selv dette er kult og helt greit? Nå må du faktisk gi deg. Hvilken bruker var det som ble navngitt? Fornavn, etternavn og adresse?? Hva er det du snakker om? Hva andre skriver har jeg som sagt ingen oversikt eller innflytelse over. Finn noen andre å bedrive heksejakt på.
Summers Skrevet 6. mars 2016 #4065 Skrevet 6. mars 2016 9 minutter siden, mini-mio skrev: Historie kanskje.. Det kan jeg ikke så mye om @Summers hvor langt er du i studiet ditt? Er på mastergraden. @mini-mio Skal du løpe Holmenkollstafetten i år?
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #4066 Skrevet 6. mars 2016 @incognita Synes du det er sinnsykt teit at visse brukere skal lage en slik enorm stor sak ut av noe som ikke var ment seriøst og bare lage drama ut av det? @Fotballflue Er du redd for fluer?
minister-mio Skrevet 6. mars 2016 #4067 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Er på mastergraden. @mini-mio Skal du løpe Holmenkollstafetten i år? Hadde ingen plan om det, jeg har egentlig aldri løpt noe løp. Løper bare for meg selv. @Summers hvor ofte trener du?
Fotballflue Skrevet 6. mars 2016 #4068 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: @incognita Synes du det er sinnsykt teit at visse brukere skal lage en slik enorm stor sak ut av noe som ikke var ment seriøst og bare lage drama ut av det? @Fotballflue Er du redd for fluer? Nei, da måtte jeg jo vært redd for meg selv @ElizabethTaylor hva er ditt favorittgodteri?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4069 Skrevet 6. mars 2016 57 minutter siden, incognita skrev: Ja, egentlig. Selv om det ikke var 100% oppspinn heller da. 8 minutter siden, incognita skrev: Klart det var tull. Herlighet Anonymkode: 9184c...7fe 2
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4070 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Herlighet Anonymkode: 9184c...7fe Var det noe du lurte på?
minister-mio Skrevet 6. mars 2016 #4071 Skrevet 6. mars 2016 @Jacklost hvordan var det å ha pause fra kg? Er det noe du anbefaler?
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #4072 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Nå må du faktisk gi deg. Hvilken bruker var det som ble navngitt? Fornavn, etternavn og adresse?? Hva er det du snakker om? Hva andre skriver har jeg som sagt ingen oversikt eller innflytelse over. Finn noen andre å bedrive heksejakt på. "Heksejakt" ..? Tråden ble jo stengt.. Var det stuerent det som ble skrevet igårkveld ville vel ikke det skjedd..? Isåfall driver Moderatorer "heksejakt" også da eller? Men uansett, det var jo bare tull og oppspinn, så da er det vel ikke noe problem.. I leave you to it..
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4073 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: "Heksejakt" ..? Tråden ble jo stengt.. Var det stuerent det som ble skrevet igårkveld ville vel ikke det skjedd..? Isåfall driver Moderatorer "heksejakt" også da eller? Men uansett, det var jo bare tull og oppspinn, så da er det vel ikke noe problem.. I leave you to it.. Tråden ble stengt, men du fortsetter jo jakten. Ha en fin dag!
minister-mio Skrevet 6. mars 2016 #4074 Skrevet 6. mars 2016 Det er faktisk jeg som er statsminister, men jeg tilgir dere outingen 1
Fotballflue Skrevet 6. mars 2016 #4075 Skrevet 6. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, cheshirecat skrev: "Heksejakt" ..? Tråden ble jo stengt.. Var det stuerent det som ble skrevet igårkveld ville vel ikke det skjedd..? Isåfall driver Moderatorer "heksejakt" også da eller? Men uansett, det var jo bare tull og oppspinn, så da er det vel ikke noe problem.. I leave you to it.. Tråden ble vel heller stengt, fordi det var ekstremt mye drittslenging der.. Endret 6. mars 2016 av Fotballflue 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4076 Skrevet 6. mars 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Var det noe du lurte på? Syns du at du er morsom? Anonymkode: 9184c...7fe 1
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4077 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Syns du at du er morsom? Anonymkode: 9184c...7fe Tidvis.
Summers Skrevet 6. mars 2016 #4078 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, mini-mio skrev: Hadde ingen plan om det, jeg har egentlig aldri løpt noe løp. Løper bare for meg selv. @Summers hvor ofte trener du? Jogger sporadisk. Er ikke en treningsperson, men rolig jogging hvor man kan prate med personen man jogger med synes jeg er ganske greit. @mini-mio Tenker du over hva du skal ha på deg til hverdags?
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #4079 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Tråden ble stengt, men du fortsetter jo jakten. Ha en fin dag! Fordi jeg synes ikke det som skjedde igår var greit. Ærlig talt opplevdes det som bedritent å sitte å lese i tråden som ble opprettet igår.. Hadde vedkommende faktisk møtt opp og satt i ettertid å leste dette kan det neppe være en kul opplevelse, da vedkommende ble navngitt som bruker av dette forumet, altså privatperson. Synes det var drygt. Men ettersom det bare var tull er det vel ikke noe mer å snakke om.
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4080 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, cheshirecat skrev: Fordi jeg synes ikke det som skjedde igår var greit. Ærlig talt opplevdes det som bedritent å sitte å lese i tråden som ble opprettet igår.. Hadde vedkommende faktisk møtt opp og satt i ettertid å leste dette kan det neppe være en kul opplevelse, da vedkommende ble navngitt som bruker av dette forumet, altså privatperson. Synes det var drygt. Men ettersom det bare var tull er det vel ikke noe mer å snakke om. Ro ned reka nå da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå