Gjest incognita Skrevet 4. mars 2016 #3961 Skrevet 4. mars 2016 12 minutter siden, ekkoet skrev: @incognita Har du et bilde du har tatt selv hengende på veggen hjemme? Nei.. Jeg har veldig lite på veggene. Blir nesten svimmel av sånt. @ekkoet Har du alltid fri i helgene? @Fox Mulder Skjer det noe spennende denne helgen?
Gjest Fox Mulder Skrevet 4. mars 2016 #3962 Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Nei.. Jeg har veldig lite på veggene. Blir nesten svimmel av sånt. @ekkoet Har du alltid fri i helgene? @Fox Mulder Skjer det noe spennende denne helgen? I morgen skjer det noe på dagtid i hvert fall, og i kveld blir det pizza. Ellers liite, hva med deg? @ekkoet Syns om de nye vitsene jeg skrev til deg?
Gjest Sheelagh Skrevet 4. mars 2016 #3963 Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, incognita skrev: Jeg trives med å være den morsomme, men synes jo noen av vennenne mine er ganske morsomme også da. Men AB da... hvorfor denne stadige interessen i sexlivet mitt? Egentlig B, men jeg kan fungere godt som A hvis jeg må. Å slutte å sammenligne seg selv med andre. Jeg er ikke heeeelt der enda, men jobber hardt med saken. Også har jeg faktisk begynt å merke at jeg har blitt eldre, og at det faktisk stemmer at man blir tryggere på seg selv med årene. moto x 2nd gen. Elsker den @Summers Hvilke 5 stikkord beskriver deg best? @ElizabethTaylor Synes typen din at du får litt for mye smiger fra andre gutter på kg? @Sheelagh Hva har du komplekser for? @ekkoet Liker du å gå dine egne veier når du skal kjøpe f eks elekronikk, ved å lese haugevis med reviews og finne noe som passer akkurat dine behov, eller går du for produktene som er mest populære? Ansiktet, magen og lårene. @incognita hva med deg?
Gjest Sheelagh Skrevet 4. mars 2016 #3964 Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, ekkoet skrev: Det var litt fordi du ville ha et tall, men da er man over 25. Ingen fasit, men ved 25 så er man stort sett ferdig med studier og klar for jobb. Skal man ha et sosialt liv og begynne på sitt eget liv, så er det og greit å ha noe for seg selv. Det finnes grunner/unnskyldninger for å bli boende med foreldre, men som oftest er de borte da. @Sheelagh Hva er favorittappen din på telefonen? Enig. Satser på at jeg er ut av huset innen den tid. Hmm, tror det må bli snapchat. @ekkoet når barna dine blir eldre, kommer du til å kreve at de legger deg til som venn på FB da?
Summers Skrevet 4. mars 2016 #3965 Skrevet 4. mars 2016 8 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Har du hatt noen sære interesser som få andre har? Nei, er ganske kjedelig der. 7 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Hva ønsker du deg til neste bursdag? Ingenting, kjøper det jeg ønsker meg. @ElizabethTaylor Er det noen blader du pleier å lese? @ekkoet Er det noe fra yrket ditt du skulle ønske vanlige folk forstod/kunne?
Gjest bruker83924 Skrevet 4. mars 2016 #3966 Skrevet 4. mars 2016 7 timer siden, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Hva liker du, men er så dyrt at du unner deg det sjeldent? Det må nesten være en langvarig ferie. Typ 2-3 ukers i utlandet. Evt Spa og hudpleiebehandlinger, selv om jeg gjør det en gang i blant. 2 timer siden, incognita skrev: @ElizabethTaylor Synes typen din at du får litt for mye smiger fra andre gutter på kg? Nei det tror jeg ikke. Har ikke fått så mye. Men han syns at det er noen håpløse og frekke troll her inne da 14 minutter siden, Summers skrev: @ElizabethTaylor Er det noen blader du pleier å lese? Har ingen helt faste. Men kjøper som oftest Pondus, Kolektivet, Billy, et tilfeldig motemagasin, eller et interiørmagasin. @ekkoet Opplever du av og til at du kjenner igjen en lukt som tar deg rett til barndommen? @incognita Har du et stort klesskap? @Summers Hvilke filmsjanger liker du best?
Gjest Jacklost Skrevet 4. mars 2016 #3967 Skrevet 4. mars 2016 @FruPotter Er det deg på bildet? @Løkky Hvem er det på bildet?
Summers Skrevet 4. mars 2016 #3968 Skrevet 4. mars 2016 4 timer siden, incognita skrev: @Summers Hvilke 5 stikkord beskriver deg best? Lat Sjenert Godt likt Mer opptatt av mine egne tanker enn det rundt meg Oppegående @incognita Hvor punktlig er du på avtaler?
Summers Skrevet 4. mars 2016 #3969 Skrevet 4. mars 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Hvilke filmsjanger liker du best? Liker filmer som er løst basert på virkeligheten @ElizabethTaylor Ditt tips til et bedre liv?
Gjest Løkky Skrevet 4. mars 2016 #3970 Skrevet 4. mars 2016 11 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: @FruPotter Er det deg på bildet? @Løkky Hvem er det på bildet? Ebba Tove Elsa Nilsson@Summers favoritt årstid?
Summers Skrevet 4. mars 2016 #3971 Skrevet 4. mars 2016 9 minutter siden, Løkky skrev: @Summers favoritt årstid? Sommeren, liker å grille med venner. @Løkky Er du like tøff som profilbildet ditt gir inntrykk av?
Gjest FruPotter Skrevet 4. mars 2016 #3972 Skrevet 4. mars 2016 26 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: @FruPotter Er det deg på bildet? Ja!
Gjest Løkky Skrevet 4. mars 2016 #3973 Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Sommeren, liker å grille med venner. @Løkky Er du like tøff som profilbildet ditt gir inntrykk av? Jeg lever i troa, haha. Neida, er nok ikke så tøff i trynet @Summers hva mener du er det beste ved å være menneske?@Dr. Cid & Jacklost favoritthunderase og hvorfor?
bailey Skrevet 4. mars 2016 #3974 Skrevet 4. mars 2016 Den 3.3.2016 at 10.07, Sheelagh skrev: @bailey hva har du i tacoen din? Tubs, salsa, ost, kjøttdeig, salat, tomat, agurk, avokado og massemasse rømme på toppen. I riktig rekkefølge! Den 3.3.2016 at 10.16, Rossin skrev: Fhm-chubby er best! Stemmer for at du legger ut bilde Jeg er blitt for pysete for sånt Den 3.3.2016 at 10.58, Dark Angelina skrev: @bailey Favoritt måltid? Tror det må bli sushi jeg altså Den 3.3.2016 at 11.30, Rossin skrev: @bailey hvordan møttes du og mannen din? Nå er vi ikke gift da, men vi møttes på det o store internettet @Rossin Du får besøk av en fjern slektning som aldri har vært i Norge før. Dere har én dag til rådighet og du skal vise frem det beste av byen din. Hva gjør dere? @incognita Du er på vors, hvilken sang setter du på? @ekkoet Største forskjellen mellom deg og kona? @Lady Hva slags type utesteder liker du å gå på?
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2016 #3975 Skrevet 4. mars 2016 4 timer siden, Sheelagh skrev: Ansiktet, magen og lårene. @incognita hva med deg? Jeg har komplekser for ganske mye egentlig.. øynene mine er store og sitter litt langt fra hverandre, jeg har store nesebor, liker nesten ingenting ved kroppen min, og kanskje det største komplekset: jeg har verdens største panne, også på toppen av det hele har jeg widow's peak. Uff - dette hørtes virkelig ikke bra ut. 3 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Har du et stort klesskap? Ja det er ganske stort, men jeg må dele det med en viss person som har ganske stor garderobe 1 time siden, Summers skrev: @incognita Hvor punktlig er du på avtaler? Veldig. 32 minutter siden, bailey skrev: @incognita Du er på vors, hvilken sang setter du på? Jeg får sånn trang til å høre på Karpe når jeg drikker alkohol. Det er nesten pinlig. ..Når det er sagt lar jeg verten styre musikken, for jeg vet hvor irriterende det er å ha vors også skal absolutte alle spille sine låter.. @Sheelagh Hvilken planer har du for helgen? @ElizabethTaylor Sminker du huden hver dag? @Summers Er du ofte for sen til avtaler? @bailey Har du noen spillelister som er så pinlige at du ikke ville delt de med noen?
Summers Skrevet 4. mars 2016 #3976 Skrevet 4. mars 2016 59 minutter siden, Løkky skrev: @Summers hva mener du er det beste ved å være menneske? Det at vi kan reflektere over ting. 8 minutter siden, incognita skrev: @Summers Er du ofte for sen til avtaler? Nei, er sånn person som stiller klokken litt frem slik at jeg alltid kommer for tidlig til avtaler. @Løkky Hva skulle du ønske du kunne som du ikke kan? @incognita Er det lett å se når du er irritert?
bailey Skrevet 4. mars 2016 #3977 Skrevet 4. mars 2016 17 minutter siden, incognita skrev: @bailey Har du noen spillelister som er så pinlige at du ikke ville delt de med noen? Faktisk ikke. Jeg har nok ganske mye rart på spotify'en min, men jeg blir heldigvis ikke pinlig berørt av det @incognita Hvordan oppfører du deg når du er full? @Sheelagh Din stolteste øyeblikk så langt i 2016? @Løkky Har du noen spennende planer for helgen?
Gjest Løkky Skrevet 4. mars 2016 #3978 Skrevet 4. mars 2016 6 minutter siden, Summers skrev: Det at vi kan reflektere over ting. Nei, er sånn person som stiller klokken litt frem slik at jeg alltid kommer for tidlig til avtaler. @Løkky Hva skulle du ønske du kunne som du ikke kan? @incognita Er det lett å se når du er irritert? Spille piano og fiolin! 2 minutter siden, bailey skrev: Faktisk ikke. Jeg har nok ganske mye rart på spotify'en min, men jeg blir heldigvis ikke pinlig berørt av det @incognita Hvordan oppfører du deg når du er full? @Sheelagh Din stolteste øyeblikk så langt i 2016? @Løkky Har du noen spennende planer for helgen? Nei, denne helga her er nokså død. Kvelden nytes fremfor dataen(med serie) og noen glass vin @Summers favorittlåt?@bailey Din beste egenskap?
Gjest incognita Skrevet 4. mars 2016 #3979 Skrevet 4. mars 2016 11 minutter siden, Summers skrev: @incognita Er det lett å se når du er irritert? Ja, det tror jeg faktisk. 7 minutter siden, bailey skrev: @incognita Hvordan oppfører du deg når du er full? Det kan gå 2 veier.. 1. Jeg får altfor god selvtillit. Eller 2. Jeg mister absolutt all selvtillit. @Summers På hvor mange språk kan du si "hvordan står det til?"? @bailey Pleier du også å ta med deg touchup-sminke på byen som aldri blir brukt?
Gjest bruker83924 Skrevet 4. mars 2016 #3980 Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, Summers skrev: Liker filmer som er løst basert på virkeligheten @ElizabethTaylor Ditt tips til et bedre liv? Hmm, det vet jeg ikke. Kanskje gjøre minst en ting som gjør deg, eller noen andre glad hver dag. 36 minutter siden, incognita skrev: @ElizabethTaylor Sminker du huden hver dag? Nei, er utrolig lat med sminke for tiden. Har ikke hatt sminke på jobb, da i resepsjonsjobben, på lenge. @Summers Hva slags spørsmål om livet, universet osv. ønsker du å få besvart før du dør? @incognita Hvor handler du mest klær?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå