Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3861 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Summers skrev: Hadde hørt at den den ville gi Leo Oscar, visuelt pen og at historien var så som så. Vil si filmen levde opp til det. @incognita Er det ditt inntrykk av filmen også? Jupp. @Summers gleder du deg til noe? @mini-mio er folk altfor opptatte av været?
Summers Skrevet 3. mars 2016 #3862 Skrevet 3. mars 2016 10 minutter siden, incognita skrev: @Summers gleder du deg til noe? Skal på Karpe Diem-konsert med noen venner på lørdag. @incognita Brukte du mye penger på sengen din?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3863 Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, Fox Mulder skrev: Neida @Sheelagh Hva er din favorittepisode av Friends? Liker godt den episoden hvor Emma blir født @Fox Mulder hva med deg?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3864 Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, Lady skrev: Nei @Sheelagh Hva er det mest skremmende du har opplevd? Når mamma ble diagnostisert med kreft. @Lady har du noen spesielle mål for 2016?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3865 Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, incognita skrev: Jeg ler av skikkelig tørr humor. @Sheelagh Tror du det er lette for folk å forstå hva en "byregjering" gjør, kontra hva et "byråd" gjør - og at dette er relevant for navnebyttet? I utgangspunktet nei, men i og med at såpass mange av Oslos borgere har stemt MDG, så innser jeg at ordet "byråd" muligens er et fremmedord for noen. @incognita hvor mange puter har du senga?
minister-mio Skrevet 3. mars 2016 #3866 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Summers skrev: Ja, har sånn minnebrikke slik jeg kan piratkopiere spill. Fikk mye glede ut av den brikken. @mini-mio Har du en sånn brikke? Finnes forresten til 3ds også. Det har jeg @Summershvorfor har du de ti bud hengende på veggen?
minister-mio Skrevet 3. mars 2016 #3867 Skrevet 3. mars 2016 50 minutter siden, incognita skrev: Jupp. @Summers gleder du deg til noe? @mini-mio er folk altfor opptatte av været? Ja! @incognita hva er ditt beste small talk-tema?
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #3868 Skrevet 3. mars 2016 7 timer siden, Summers skrev: @Leonardo Ønsker du å gifte deg? Usikker. Kanskje om 10-15 år.
Gjest Fox Mulder Skrevet 3. mars 2016 #3869 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Sheelagh skrev: Liker godt den episoden hvor Emma blir født @Fox Mulder hva med deg? Første!
Summers Skrevet 3. mars 2016 #3870 Skrevet 3. mars 2016 (endret) 1 time siden, mini-mio skrev: Det har jeg @Summershvorfor har du de ti bud hengende på veggen? Synes de er fine å bli minnet på pluss at jeg har hatt plakaten hele livet. Fikk av mormor da jeg var liten. @mini-mio Har du spilt mario & luigi rpgene på DS? Synes selv de var ganske kule. Endret 3. mars 2016 av Summers
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #3871 Skrevet 3. mars 2016 Jeg stiller ikke spørsmål, men er villig til å svare på det meste om noen er nysgjerrig på noe.
Summers Skrevet 3. mars 2016 #3872 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Leonardo skrev: Usikker. Kanskje om 10-15 år. Hvorfor signerer du alle innleggene dine med smileyen?
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #3873 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Hvorfor signerer du alle innleggene dine med smileyen? Når jeg er indignert eller skriver om noe trist, hender det at jeg utelater den, så det finnes unntak, men smileyen har vel blitt en signatur som jeg føler er karakteristisk for meg og mitt syn på livet. Kanskje noen også synes den er provoserende? Og det er jo gøy.
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3874 Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, Summers skrev: @incognita Brukte du mye penger på sengen din? Ikke 70k liksom, men valgte å legge litt penger i en god seng ja. 2 timer siden, Sheelagh skrev: @incognita hvor mange puter har du senga? 4, men 2 av de er bare sånne "hotellputer" som er mest til pynt egentlig. 2 vanlige puter. 2 timer siden, mini-mio skrev: Ja! @incognita hva er ditt beste small talk-tema? Jeg speiler personen litt og prøver å treffe med noe jeg tror kan slå godt an der og da. @Summers Bruker du touch-teknikk når du skriver på data? @Sheelagh Bruker du flere enn 1 pute når du sover? @mini-mio Hva liker du best, sjokolade eller lakris?
Gjest Fox Mulder Skrevet 3. mars 2016 #3875 Skrevet 3. mars 2016 @incognita Did you hear about the Mexican train killer?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3876 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @incognita Did you hear about the Mexican train killer? Yep. He had locomotives. @Fox Mulder Har du flere??
Gjest Fox Mulder Skrevet 3. mars 2016 #3877 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Yep. He had locomotives. @Fox Mulder Har du flere?? F***, du tok han! Why can’t a bike stand on its own? It’s two tired..
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3878 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: F***, du tok han! Why can’t a bike stand on its own? It’s two tired.. haha den var ganske søt da. @Fox Mulder How does Jesus make tea?
Gjest Fox Mulder Skrevet 3. mars 2016 #3879 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: haha den var ganske søt da. @Fox Mulder How does Jesus make tea? Vet ikke, fortell!
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3880 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Vet ikke, fortell! Hebrews it...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå