Gjest Fox Mulder Skrevet 3. mars 2016 #3821 Skrevet 3. mars 2016 3 timer siden, Lady skrev: Ja, jeg prøver 😊 @Fox Mulder Når tror du man har sin beste tid? Videregående, hadde i hvert fall jeg. @Lady Tror du @incognita har fått fartsbot i Norge? Med tanke på at hun litt lengre oppe i tråden innrømmer råkjøring i statene.
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3822 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Fyr i ovnen, en avslått tv og en særs stygg sofa. @incognita tror du vi stemmer på samme parti? Ja, det er godt mulig. @Sheelagh Hva er det beste du vet (mat)?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3823 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ja, det er godt mulig. @Sheelagh Hva er det beste du vet (mat)? Jeg er veldig glad i mousakka, taco og det meste med pesto i. @incognita hadde du en fin oppvekst?
Summers Skrevet 3. mars 2016 #3824 Skrevet 3. mars 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Ikke noe mål om det, nei. @Summers Beste konsertopplevelsen du har hatt? Synes det er mer gøy med drikkingen med venner før og etter konserten enn selve konserten. Steller meg som regel lengst unna scenen for å slippe å bli dyttet på. @incognita Har du drevet med hest?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3825 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, Sheelagh skrev: @incognita hadde du en fin oppvekst? Nei. 1 minutt siden, Summers skrev: @incognita Har du drevet med hest? Nei. @Sheelagh Skal du følge med på paradise hotel når det begynner? @Summers Hva er det mest eksotiske dyret du har vært i kontakt med?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3826 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Nei. Nei. @Sheelagh Skal du følge med på paradise hotel når det begynner? @Summers Hva er det mest eksotiske dyret du har vært i kontakt med? Nei. @incognita ser du på Dr. Phil?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3827 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nei. @incognita ser du på Dr. Phil? Haha, det hender, hvis jeg har fri på dagen og tilfeldigvis kommer over en episode på tv. @Sheelagh Hvilket realityprogram kunne du deltatt i?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3828 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Haha, det hender, hvis jeg har fri på dagen og tilfeldigvis kommer over en episode på tv. @Sheelagh Hvilket realityprogram kunne du deltatt i? Tror jeg hadde meldt på familien min på Dr. Phil @incognita hva lager du når du skal lage en skikkelig god og sunn lunsj?
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3829 Skrevet 3. mars 2016 29 minutter siden, incognita skrev: Det var på motorvei i USA, men når jeg skulle sjekke det nå (miles to km converter) ser jeg at jeg har bommet litt, det var nok mer som 170. Beklager det. @ekkoet Snakker du noen ganger engelsk i jobbsammenheng? Fort nok. Tror du slår meg :-) Ja. Har gjerne satt med kunder og snakket engelsk hele dagen eller vært i utlandet og jobbet flere uker i strekk. 23 minutter siden, Summers skrev: @ekkoet Tar du sol? Jeg har gjort det en gang for ca 15 år siden. Nå bryr jeg meg lite om brunfarge, smører meg med høy faktor gjennom hele sydenferien. @incognita Kan du stå på hender/hodet? @Summers Tar du sol?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3830 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, Sheelagh skrev: Tror jeg hadde meldt på familien min på Dr. Phil @incognita hva lager du når du skal lage en skikkelig god og sunn lunsj? (samme her!) Hmm. Salat. 3 minutter siden, ekkoet skrev: @incognita Kan du stå på hender/hodet? Jeg var ganske god på å stå på hender i min ungdom, men nå har jeg ikke prøvd på noen år. @Sheelagh Har du rot i systemet eller system i rotet? @ekkoet Hvem har hovedansvaret for økonomien i familien, du eller kona?
Summers Skrevet 3. mars 2016 #3831 Skrevet 3. mars 2016 11 minutter siden, incognita skrev: @Summers Hva er det mest eksotiske dyret du har vært i kontakt med? Klappet en elefant på sirkus da jeg gikk i barnehagen. @incognita Så du House da det gikk? 3 minutter siden, ekkoet skrev: @Summers Tar du sol? Ikke nå, men gjorde det for noen år siden. @ekkoet Kan du navnet på hun som ble første kvinnelige høyesterettsjustitiarius nå nylig?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3832 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Summers skrev: @incognita Så du House da det gikk? Ja. @Summers Har du vært på kino den siste måneden?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3833 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: (samme her!) Hmm. Salat. Jeg var ganske god på å stå på hender i min ungdom, men nå har jeg ikke prøvd på noen år. @Sheelagh Har du rot i systemet eller system i rotet? @ekkoet Hvem har hovedansvaret for økonomien i familien, du eller kona? Rot i systemet. @incognita tar du jevnlig manikyr og pedikyr?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3834 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Rot i systemet. @incognita tar du jevnlig manikyr og pedikyr? Nei. Jeg synes sånne lange negler med hvit tupp er omtrent det mest trashy som finnes. Jeg filer neglene helt ned og passer på å smøre neglebånd osv. Liker det rent og enkelt. @Sheelagh fornærmet jeg deg nå?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3835 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Nei. Jeg synes sånne lange negler med hvit tupp er omtrent det mest trashy som finnes. Jeg filer neglene helt ned og passer på å smøre neglebånd osv. Liker det rent og enkelt. @Sheelagh fornærmet jeg deg nå? Nei, du sørget for enda et pluss i boka @incognita er du noenganger litt for ærlig?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3836 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Sheelagh skrev: Jaaa. @Lady klarer du å gå med høye hæler? Ja, til en viss høyde. Ikke de veeeldig høy helene. @Sheelagh Har du en serie å anbefale når man liker serier som frustrerte fruer, mistresses og the client list? 30 minutter siden, Fox Mulder skrev: Videregående, hadde i hvert fall jeg. @Lady Tror du @incognita har fått fartsbot i Norge? Med tanke på at hun litt lengre oppe i tråden innrømmer råkjøring i statene. Hmm, ja 1 time siden, incognita skrev: Nope. Nei. Jeg trives faktisk med mørket, synes det hele har en slags deilig "ro" over seg. ap.no, db.no, vg.no, bt.no, rb.no, dt.no, smp.no, e24.no Jeg kan skrive baklengs (funker best på tavle med kritt) 190km/t En fra Victorinox. @Lady Bruker du briller/kontakslinser? @ElizabethTaylor Hvor gamle er foreldrene dine? @Sheelagh Hvilke aviser leser du hver dag da? @Dark Angelina Har du fått hjelp av foreldrene dine til kjøp av bolig? @ekkoet Hvilket land drømmer du om å besøke? @Summers Er du flink til å filitere fisk? Jaa 🤓 @incognita Hadde jeg rett i spørsmålet til Fox Mulder?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3837 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nei, du sørget for enda et pluss i boka @incognita er du noenganger litt for ærlig? Ja, ofte. Men har blitt flinkere med årene. @Sheelagh Hvem er du lei av å lese om i norske aviser?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3838 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: @incognita Hadde jeg rett i spørsmålet til Fox Mulder? Ja. Men det var ikke akkurat råkjøring da.. 72 i 60-sone. Fikk 2900 i bot og 2 prikker. Helt sykt. @Lady synes du ikke det var litt voldsomt for 72 i 60-sone?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3839 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Ja, til en viss høyde. Ikke de veeeldig høy helene. @Sheelagh Har du en serie å anbefale når man liker serier som frustrerte fruer, mistresses og the client list? Hmm, ja Jaa 🤓 @incognita Hadde jeg rett i spørsmålet til Fox Mulder? Har hørt at pretty little liars er i samme gate, men ikke sett serien selv. @Lady skal du se fifty shades når den kommer ut neste år?
Summers Skrevet 3. mars 2016 #3840 Skrevet 3. mars 2016 (endret) 11 minutter siden, incognita skrev: @Summers Har du vært på kino den siste måneden? Ja, så The Revenant. @incognita Er det å å leve på avokado vanlig for jenter i din omgangskrets? Endret 3. mars 2016 av Summers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå