Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3761 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Engelen. @Sheelagh hva er ditt SOS produkt til fruktfattig/uttørket hud? Har en kjempefeit fuktighetskrem, men husker ikke navnet på den. @Lady beste restaurant i Oslo?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3762 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Har en kjempefeit fuktighetskrem, men husker ikke navnet på den. @Lady beste restaurant i Oslo? Hos Thea, Dinner, Nodee @Sheelagh Dine beste restauranter i Oslo? 1
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3763 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Hos Thea, Dinner, Nodee @Sheelagh Dine beste restauranter i Oslo? Restaurante espanol og vapiano @Lady er du aktiv på instagram?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3764 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Restaurante espanol og vapiano @Lady er du aktiv på instagram? Nei sløser bort nok tid på kg @Sheelagh Nevn en kjent person du synes bidrar til noe positivt 1
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3765 Skrevet 3. mars 2016 39 minutter siden, Dark Angelina skrev: @ekkoet Hvilke serier følger du med på? Better call saul, Game of thrones, the 100 er noen. @Dark Angelina Liker du foo fighters?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3766 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei sløser bort nok tid på kg @Sheelagh Nevn en kjent person du synes bidrar til noe positivt Leonardo Dicaprio- miljøet. @Lady syns du Cristiano Ronaldo er heit?
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #3767 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, ekkoet skrev: Better call saul, Game of thrones, the 100 er noen. @Dark Angelina Liker du foo fighters? Har ikke hørt så mye på dem at jeg kan si om jeg liker dem eller ikke. @ekkoet Hvilke ting må du alltid ha med deg når du forlater huset?
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3768 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dark Angelina skrev: Har ikke hørt så mye på dem at jeg kan si om jeg liker dem eller ikke. @ekkoet Hvilke ting må du alltid ha med deg når du forlater huset? Tror ikke det er noe spesielt utover hva alle har (klær, kort, mobil). @Dark Angelina Hva hører du på nå da?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3769 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Leonardo Dicaprio- miljøet. @Lady syns du Cristiano Ronaldo er heit? Nei 😛 @Sheelagh Hva synes du om at vinteren "er tilbake" ? 1
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3770 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei 😛 @Sheelagh Hva synes du om at vinteren "er tilbake" ? Helt forjævlig. Tryna på isen i dag, ligger nå rett ut med vondt i ryggen og hodet.. Vil ha sol! @Lady hva med deg?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3771 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Helt forjævlig. Tryna på isen i dag, ligger nå rett ut med vondt i ryggen og hodet.. Vil ha sol! @Lady hva med deg? Nei 😔 God bedring ✨ Er klar for sommer/sol selv! @Sheelagh Blir du redd når det ringer uventet på døren? 1
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #3772 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, ekkoet skrev: Tror ikke det er noe spesielt utover hva alle har (klær, kort, mobil). @Dark Angelina Hva hører du på nå da? Det som spilles i bilen på vei til jobb er kygo, sanger fra glee og country. @ekkoet Hvor mange speil har du der du bor?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3773 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei 😔 God bedring ✨ Er klar for sommer/sol selv! @Sheelagh Blir du redd når det ringer uventet på døren? Thank you! Ja Pleier som regel å hente en kniv, bare sånn i tilfelle.. @Lady er du på tinder?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3774 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Thank you! Ja Pleier som regel å hente en kniv, bare sånn i tilfelle.. @Lady er du på tinder? Nei, har aldri vært der heller. Synes det er skummelt å møte noen fra nettet. Foretrekker p møtes i virkeligheten, men hvem vet. Kanskje jeg skaffer meg tinder en vakker dag @Sheelagh Er du? Har du møtt noe reale menn derfra? 1
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3775 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dark Angelina skrev: Det som spilles i bilen på vei til jobb er kygo, sanger fra glee og country. @ekkoet Hvor mange speil har du der du bor? Jeg har speildører på garderobeskapene på soverommet. Har speildør på garderoben i gangen. Har et soverom til med speildører på garderoben. Og badet, seff. @Dark Angelina Prosentregning - går det greit?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3776 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei, har aldri vært der heller. Synes det er skummelt å møte noen fra nettet. Foretrekker p møtes i virkeligheten, men hvem vet. Kanskje jeg skaffer meg tinder en vakker dag @Sheelagh Er du? Har du møtt noe reale menn derfra? Nope, av samme grunn som deg. @Lady hva tenker du om å bli sjekket opp her på kg da?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3777 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nope, av samme grunn som deg. @Lady hva tenker du om å bli sjekket opp her på kg da? Er egentlig negativ til det også.. @Sheelagh Du da? 1
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #3778 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, ekkoet skrev: Jeg har speildører på garderobeskapene på soverommet. Har speildør på garderoben i gangen. Har et soverom til med speildører på garderoben. Og badet, seff. @Dark Angelina Prosentregning - går det greit? Joda.. det går. Jeg vil så klart påstå at jeg var flinkere til det da jeg hadde matte på skolen, nå er det veldig lett å bare finne fram kalkulatoren @ekkoet Hva var ditt sterkeste fag på vgs?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3779 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Er egentlig negativ til det også.. @Sheelagh Du da? Det er veldig innafor. @Lady hvilken hårfarge har du?
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3780 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: @ekkoet Hva var ditt sterkeste fag på vgs? Hadde samme karakter i flere fag, men beste var nok matte. @Dark Angelina Hva var ditt beste fag på vgs?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå