ekkoet Skrevet 2. mars 2016 #3721 Skrevet 2. mars 2016 7 minutter siden, incognita skrev: hmmm 178 kanskje? @ekkoet er du av oppfatning at det nødvendigvis er en korrelasjon mellom vekt og høyde? Det er det jo. Jeg ser vanskelig hvordan noen kan mene noe annet. Men om du spør meg om man skal stole blindt på f.eks. BMI, så mener jeg ikke det. Et øyeblikk siden, Summers skrev: @ekkoet Ser du opp til de som er flinke i yrket ditt? Jeg vil ikke si jeg ser opp til dem, men jeg er imponert over alle som er flinke i yrket sitt. @incognita Forslag til hva jeg kan lage til middag i morgen? @Summers Liker du sushi?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3722 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, ekkoet skrev: @incognita Forslag til hva jeg kan lage til middag i morgen? Jeg lot meg akkurat inspirere selv, og skal lage squshpasta (strimlet squash) i avokadokrem og laks. @ekkoet Hvem er flinkest på kjøkkenet, deg eller fruen?
Lady Skrevet 2. mars 2016 #3723 Skrevet 2. mars 2016 Den 1. mars 2016 at 0.22, Fox Mulder skrev: Hun er fin! Kald Corona. @Lady Spiser du ofte kveldsmat sent? @bailey Er du glad i rusbrus? I dag gjorde jeg det. Spiste kveldsmat for en times tid siden @Fox Mulder hvor landet bor du? Den 1. mars 2016 at 9.27, Sheelagh skrev: Rundt kl 7. @Fox Mulder fulgte du med på Oscarutdelingen? Nei, sjeldent mer enn en tusenlapp i måneden. @Lady Tyr du ofte til paracet ved smerter/ubehag? Nei, bruker det sjeldent @Sheelagh Er du fornøyd med utseende ditt? Den 29. februar 2016 at 0.31, ElizabethTaylor skrev: Har aldri hatt en dukke eller bamse som jeg var veldig nær. Men lekte mye, og lekte vel med lego, dukker og bamser til jeg var 12. Da følte jeg måtte slutte, siden alle vennene mine syns det var teit. @Summers Hvilke film gleder du deg mest til å se i år? Drive et eget firma innen naturbasert reiseliv Og bryllupsplanlegger på hobbybasis. @Dark Angelina Hva ønsker du å jobbe med? At jeg er snill @mini-mio Hva er dine 3 beste egenskaper? Takk! Tja, har nok gjort litt av hvert opp igjennom årene. Ikke ting jeg vil dele på et forum. Så av det jeg føler jeg kan dele er vel at jeg var veldig "hekkanunge" på vgs. Drakk ofte og mye, og dro ut med falsk legg. Ikke veldig populært hos foreldrene mine. @Rossin Hva skal du i påsken? Hvitvin @ekkoet Hadde du og din kone et stort eller lite og intimt bryllup? Klatring eller styrke @Lady Syns du dagene går for fort, og at du ikke får tid til å leve? I noen perioder synes jeg det. @ElizabethTaylor Har du flest kompiser eller venninner?
Lady Skrevet 2. mars 2016 #3724 Skrevet 2. mars 2016 @incognita Hva ville du gjort om du kunne vært en mann for en dag?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3725 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: @incognita Hva ville du gjort om du kunne vært en mann for en dag? Da ville jeg mest sannsynlig utforsket den nye kroppen min. @Lady Hatt en fin dag?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3726 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Lady skrev: @Fox Mulder hvor landet bor du? For tiden vestlandet et sted, satser på forandring før sommeren! @Lady Syns du han som spiller hovedrollen i Caslte er kjekk?
Summers Skrevet 2. mars 2016 #3727 Skrevet 2. mars 2016 10 minutter siden, ekkoet skrev: @Summers Liker du sushi? Ja, spiser det rundt en gang i uka. @ekkoet Har du klokke på armen?
Lady Skrevet 2. mars 2016 #3728 Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Da ville jeg mest sannsynlig utforsket den nye kroppen min. @Lady Hatt en fin dag? Ja, sett borti fra stripene @incognita Går du mest med svarte og hvite klær? 1 minutt siden, Fox Mulder skrev: For tiden vestlandet et sted, satser på forandring før sommeren! @Lady Syns du han som spiller hovedrollen i Caslte er kjekk? Jeg ser ikke på Castle @Fox Mulder Liker du å svømme? 1
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3729 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Ja, sett borti fra stripene @incognita Går du mest med svarte og hvite klær? Du får kjøpe deg blåsjampo! går ikke så mye med hvitt egentlig, men blir gjerne litt svart da.. @Lady er du religiøs?
Lady Skrevet 2. mars 2016 #3730 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Du får kjøpe deg blåsjampo! går ikke så mye med hvitt egentlig, men blir gjerne litt svart da.. @Lady er du religiøs? Har det fra før Nei @incognita Synes du religion er tull? 1
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3731 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Har det fra før Nei @incognita Synes du religion er tull? Ikke "tull" akkurat, men jeg synes kanskje det fører til mye tull. @Lady Retter du håret hver dag?
Lady Skrevet 2. mars 2016 #3732 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ikke "tull" akkurat, men jeg synes kanskje det fører til mye tull. @Lady Retter du håret hver dag? Nei, kunne nesten ikke hatt mer rett hør naturlig.. Jeg krøller det iblant da @incognita Er du flink til å gjøre noe med håret? 1
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3733 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei, kunne nesten ikke hatt mer rett hør naturlig.. Jeg krøller det iblant da @incognita Er du flink til å gjøre noe med håret? Nja jeg tror egentlig det. Jeg gjør nesten alltid noe med håret. @Lady er det leggetid snart?
Lady Skrevet 2. mars 2016 #3734 Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Nja jeg tror egentlig det. Jeg gjør nesten alltid noe med håret. @Lady er det leggetid snart? Ja @incognita Hvprdan har du det nå? 1
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3735 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Ja @incognita Hvprdan har du det nå? Medium. Kunne egentlig hatt det bedre. @Lady favorittserien din som går på tv for tiden?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3736 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Medium. Kunne egentlig hatt det bedre. @Lady favorittserien din som går på tv for tiden? Bare å sende pm om du vil. Følger ikke med på noen serie på TV nå :/ @incognita Har du sett unge lovende? Hva synes du? 1
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3737 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Bare å sende pm om du vil. Følger ikke med på noen serie på TV nå :/ @incognita Har du sett unge lovende? Hva synes du? Takk for det søta. Ja, har sett 2 episoder tror jeg. Synes ikke det var så veldig bra egentlig... @Lady Har du vært utenlands i 2016?
minister-mio Skrevet 3. mars 2016 #3738 Skrevet 3. mars 2016 38 minutter siden, Summers skrev: @mini-mio Er du for elller imot EØS-avtalen? Tja.. Jeg syntes det blir litt dumt når vi ikke skal være med i EU så blir vi det på en måte allikevel pga EØS.. Men den gjør jo ting enklere.. @Summers Hva henger på veggene på rommet ditt?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3739 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Takk for det søta. Ja, har sett 2 episoder tror jeg. Synes ikke det var så veldig bra egentlig... @Lady Har du vært utenlands i 2016? Nei @incognita Har du? Isåfall, hvor? 1
Gjest Klopp Skrevet 3. mars 2016 #3740 Skrevet 3. mars 2016 3 timer siden, Sheelagh skrev: Petter Northug. @Klopp beste minne fra 2015? En deilig natt under stjernehimmelen. Langt borte fra alt lys så nattehimmelen viste så godt. Så nydelig! 2 timer siden, Rossin skrev: Det var første gang jeg spiste gatekjøkkenpizza. Jeg gikk vel i fjerde eller femte klasse. Jeg og noen venner fant en femtilapp. De var et år eldre enn meg og hakket "tøffere", så de foreslo at vi skulle dra og kjøpe pizza. Det var rart for meg å "dra på restaurant" sånn helt alene, men de overbeviste meg om at det var ufarlig. Vi fikk mast oss til en femtilapp til fra en av foreldrene våre, så vi hadde akkurat nok. Pizzaen var en eksplosjon i munnen min. Jeg husker bare at det var ekstremt salt, fett og deilig. Vi var vel fire-fem personer på pizzaen, så det var ganske lite mat. Jeg fikk bare et eller to stykker, så fikk aldri spist meg mett. Det bidrar nok til å forherlige minnet om smaksopplevelsen. De fleste store opplevelsene jeg har hatt, er i grunn som barn - stort sett fordi jeg sjelden opplever helt nye ting som voksen. @Klopp Er det ikke kjipt for laget ditt at du sitter på KG samtidig som de spiller en så viktig kamp? @bailey beskriv kroppen din med et av disse begrepene: slank, atletisk slank, vanlig, fhm-chubby, bbw. @Fox Mulder hvilke av kroppsfasongene over liker du best? Neida de godtar at jeg stikker innom kg. Går så fint så. De er vant med det. @Rossin Liverpool fan?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå