FlyBabe Skrevet 2. mars 2016 #3621 Skrevet 2. mars 2016 Wow.. dette er en avansert asl... flørtetråd?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3622 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Nei, det tror jeg ikke. Ingen av delene. Hus. @Fox Mulder Hva er du opptatt av når du kjøper PC? @Sheelagh Hvilken farge er trusa di i dag? Aha. Grå @incognita pleier du å matche bh og truse til hverdags?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3623 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Aha. Grå @incognita pleier du å matche bh og truse til hverdags? Nei, overhode ikke. @Sheelagh Er du lykkelig?
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3624 Skrevet 2. mars 2016 18 minutter siden, bailey skrev: @Dark Angelina Fineste kompliment du noen gang har fått? Det er vanskelig, men ble veldig glad hin dagen da en venninne som vanligvis ikke pleier å gi komplimenter til noen sa til meg at jeg var veldig flink å uttrykke meg skriftlig. Også blir jeg kjempe varm inni meg vær gang noen sier jeg har fine øyne.. 16 minutter siden, incognita skrev: @Dark Angelina Når var sist du fikk blomster av noen? Fikk en orkidè for en uke siden @bailey Hvor mange kjoler har du? @incognita Er du glad i sterk mat?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3625 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Nei, det tror jeg ikke. Ingen av delene. Hus. @Fox Mulder Hva er du opptatt av når du kjøper PC? @Sheelagh Hvilken farge er trusa di i dag? Billigst mulig med cd-rom. @Sheelagh Du bestiller pizza på den lokale bensinstasjonen, hvilken ingrediens vil du ikke ha på pizzaen?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3626 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: @incognita Er du glad i sterk mat? Ja. @Dark Angelina Tenker du noe over holdningen din? Altså at du er rett i ryggen osv?
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3627 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ja. @Dark Angelina Tenker du noe over holdningen din? Altså at du er rett i ryggen osv? Ikke med mindre det er snakk om det.. @incognita Når har du bursdag?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3628 Skrevet 2. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: Ikke med mindre det er snakk om det.. @incognita Når har du bursdag? Det vil jeg ikke dele, for det er jo veldig avslørende informasjon. @Dark Angelina Hvor gammel er du? Endret 2. mars 2016 av incognita
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3629 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Det vil jeg ikke dele, for det er jo veldig avslørende informasjon. @Dark Angelina Hvor gammel er du? Blir 21 denne måneden @incognita Hva er din værste uvane?
Gjest Klopp Skrevet 2. mars 2016 #3630 Skrevet 2. mars 2016 28 minutter siden, Dark Angelina skrev: Hvorfor lurer du på det? Hvorfor skulle du ha interesse av å vite når vi hadde sex sist? Bare lurer. Et helt vanlig spørsmål. Ingen grunn til at jeg vil vite det. 21 minutter siden, incognita skrev: Sort. Jeg har IKKE grønne fingre. @Klopp er du ny eller bare nytt brukernavn? (du virker litt for varm i trøya til å være helt ny ) @Dark Angelina Når var sist du fikk blomster av noen? Bare nytt brukernavn. @Sheelagh hotteste mann du vet om?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3631 Skrevet 2. mars 2016 14 minutter siden, FlyBabe skrev: Wow.. dette er en avansert asl... flørtetråd? "asl"? Har ikke sett noen skrive det i fullt alvor på mange mange år 2 minutter siden, Dark Angelina skrev: Blir 21 denne måneden @incognita Hva er din værste uvane? Yay, hurra for deg. Min verste uvane er at jeg grubler når jeg skal legge meg. Får aldri sove....... @Dark Angelina Hvem ser du opp til?
FlyBabe Skrevet 2. mars 2016 #3632 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: "asl"? Har ikke sett noen skrive det i fullt alvor på mange mange år Det var vel kanskje litt av grunnen til at jeg skrev det
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3633 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, FlyBabe skrev: Det var vel kanskje litt av grunnen til at jeg skrev det Okei " "
Summers Skrevet 2. mars 2016 #3634 Skrevet 2. mars 2016 21 timer siden, mini-mio skrev: 6 kg. @Summers er du glad i friluftsliv? Kommer an på, jeg er ikke noe glad i å være kald og våt, men ellers synes jeg friluftsliv er greit. Hadde en ukes telttur i sommer, vært på min første småviltjakt(fikk ingenting) og prøvd å lære meg å fluefiske. @mini-mio Kan du fluefiske og tatt jegerprøven?
Gjest bruker83924 Skrevet 2. mars 2016 #3635 Skrevet 2. mars 2016 19 minutter siden, bailey skrev: @ElizabethTaylor Fineste jentenavnet? Hmm, er flere jeg syns er fine. Er glad i norske tradisjonelle navn. Hvis jeg må velge ett må det være Sonja. @bailey Hvor mange barn ønsker du deg i fremtiden? @incognita Blir kg-møte til helgen ditt første? @Fox Mulder Syns du den nyeste sesongen til The Big Bang Theory har tatt seg opp?
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3636 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: @Dark Angelina Hvem ser du opp til? En kollega/venninne av meg. @incognita Hvilken pc har du?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3637 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Blir kg-møte til helgen ditt første? ja.. Et øyeblikk siden, Dark Angelina skrev: @incognita Hvilken pc har du? Mac @ElizabethTaylor Sett opp et fantasy-kgtreff. Hvem er der? @Dark Angelina Ser du på Idol nå?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3638 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Nei, overhode ikke. @Sheelagh Er du lykkelig? Ikke akkurat nå, men tror det endrer seg @incognita hvor mange vesker har du?
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3639 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: @Dark Angelina Ser du på Idol nå? Jeg har ikke tv... flyttet inn i leiligheten for en måned siden, og har ikke fått rotet meg til å skaffe det enda. Klarer meg uten enn så lenge.. @incognita Hvilken butikk pleier du å handle på?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3640 Skrevet 2. mars 2016 21 minutter siden, Fox Mulder skrev: Billigst mulig med cd-rom. @Sheelagh Du bestiller pizza på den lokale bensinstasjonen, hvilken ingrediens vil du ikke ha på pizzaen? Sopp. @Fox Mulder hva med deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå