Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Sheelagh skrev:

@ekkoet Ville du hatt hytte ved sjøen eller på fjellet? 

Hadde nok gått for sjøen om jeg bare fikk velge en. Sjøen ville bli mer brukt, så kunne man heller leid de gangene man skulle på fjellet.

@Sheelagh Hvilke verktøy eier du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sheelagh
Skrevet
35 minutter siden, ekkoet skrev:

Hadde nok gått for sjøen om jeg bare fikk velge en. Sjøen ville bli mer brukt, så kunne man heller leid de gangene man skulle på fjellet.

@Sheelagh Hvilke verktøy eier du?

Har ikke noe verktøy :flau:

@ekkoet Har du en sånn "ti ting jeg skal gjøre før jeg dør"- liste? 

Skrevet
4 minutter siden, Sheelagh skrev:

Har ikke noe verktøy :flau:

@ekkoet Har du en sånn "ti ting jeg skal gjøre før jeg dør"- liste? 

Nei. Jeg har kanskje noen ting jeg kunne puttet på en slik liste, men jeg er litt tiltaksløs når det kommer til slikt.

@Sheelagh Jeg henger meg litt opp i kjønnsrollene jeg, du får si om det er for boring. Hva med økonomi? Skal mannen styre den?

Gjest Sheelagh
Skrevet
11 minutter siden, ekkoet skrev:

Nei. Jeg har kanskje noen ting jeg kunne puttet på en slik liste, men jeg er litt tiltaksløs når det kommer til slikt.

@Sheelagh Jeg henger meg litt opp i kjønnsrollene jeg, du får si om det er for boring. Hva med økonomi? Skal mannen styre den?

Jeg ønsker to felleskontoer: en til faste utgifter og en til sparing. Her setter vi inn et fastsatt beløp etter hvor mye vi tjener. Resten av lønna sparer vi selv og bruker etter eget godtbefinnende. 

@ekkoet Syns du jeg virker gammeldags? 

Skrevet
27 minutter siden, Sheelagh skrev:

Jeg ønsker to felleskontoer: en til faste utgifter og en til sparing. Her setter vi inn et fastsatt beløp etter hvor mye vi tjener. Resten av lønna sparer vi selv og bruker etter eget godtbefinnende. 

@ekkoet Syns du jeg virker gammeldags? 

Nei. Så lenge du vet hva du vil og får det slik, så er det bare "tilfeldig" at det er slik det tradisjonelt har vært. Gammeldags hadde vært at du føyde deg inn i en rolle fordi det er slik det alltid har vært og det er slik det er forventet av deg.

@Sheelagh Hvis du fikk deg en mann (har du en forresten?) som tjente så godt at du ikke trengte jobbe, ville du jobbet da eller vært husmor?

Gjest Sheelagh
Skrevet
19 minutter siden, ekkoet skrev:

Nei. Så lenge du vet hva du vil og får det slik, så er det bare "tilfeldig" at det er slik det tradisjonelt har vært. Gammeldags hadde vært at du føyde deg inn i en rolle fordi det er slik det alltid har vært og det er slik det er forventet av deg.

@Sheelagh Hvis du fikk deg en mann (har du en forresten?) som tjente så godt at du ikke trengte jobbe, ville du jobbet da eller vært husmor?

Jeg er singel. Da hadde jeg nok jobbet 1-2 ganger i uken. Resten av tiden hadde jeg brukt på å åpne et hjem for hjemløse dyr hvor ungdom som har falt litt utenfor A4-normen kunne ha jobbet :) Det er min desidert største drøm. 

@ekkoet Hvis din kone ville sluttet i jobben og blitt husmor, hadde det vært greit for deg? 

Skrevet
27 minutter siden, Sheelagh skrev:

@ekkoet Hvis din kone ville sluttet i jobben og blitt husmor, hadde det vært greit for deg? 

Nei, ikke slik som det er nå. Jeg har "ofret" såpass mye for at hun skulle ta den utdannelsen hun tok, at om hun sa at "nå vil jeg være hjemme", så hadde jeg blitt lite fornøyd. Vi hadde greid oss på min inntekt, men ikke hatt samme friheten som vi har nå. Hadde jeg tjent dobbelte av det jeg gjør, kanskje. 

@Sheelagh Tror du på overnaturlige ting?

Gjest Sheelagh
Skrevet
15 minutter siden, ekkoet skrev:

Nei, ikke slik som det er nå. Jeg har "ofret" såpass mye for at hun skulle ta den utdannelsen hun tok, at om hun sa at "nå vil jeg være hjemme", så hadde jeg blitt lite fornøyd. Vi hadde greid oss på min inntekt, men ikke hatt samme friheten som vi har nå. Hadde jeg tjent dobbelte av det jeg gjør, kanskje. 

@Sheelagh Tror du på overnaturlige ting?

Ja. Bor i et gammelt hus og er overbevist om at det er en eller flere som går igjen her.. 

@ekkoet Har du dyr? Hvis ja; hvilke? 

Gjest Rossin
Skrevet

@ekkoet: kan du bæsje mens kona er på badet og pusser tenner (ev. står i dusjen)?

@Fox Mulder du får 280 000 øremerka til ny bil. Hvilken kjøper du? Legg ved link til finn-annonse.

Gjest Fox Mulder
Skrevet
9 minutter siden, Rossin skrev:

@Fox Mulder du får 280 000 øremerka til ny bil. Hvilken kjøper du? Legg ved link til finn-annonse.

Hadde kjøpt samme bil som Dean kjører rundt med i Supernatural, 1967 Chevrolet Impala

Skrevet
1 time siden, Sheelagh skrev:

Ja. Bor i et gammelt hus og er overbevist om at det er en eller flere som går igjen her.. 

@ekkoet Har du dyr? Hvis ja; hvilke? 

Ingen.

1 time siden, Rossin skrev:

@ekkoet: kan du bæsje mens kona er på badet og pusser tenner (ev. står i dusjen)?

Det har vel hendt, men siden vi nå har 2 doer er det ikke et problem.

@Sheelagh Har du katt?

@Rossin Nevn en ting kvinner er bedre til enn menn.

Gjest Sheelagh
Skrevet
16 minutter siden, ekkoet skrev:

Ingen.

Det har vel hendt, men siden vi nå har 2 doer er det ikke et problem.

@Sheelagh Har du katt?

@Rossin Nevn en ting kvinner er bedre til enn menn.

Ja. 

@ekkoet Følger du med på ski touren i Canada? 

Skrevet
21 timer siden, incognita skrev:

Hmm. Han er intelligent, morsom, spontan, trygg, stabil, positiv, ambisiøs, omsorgsfull, munnrapp, sosialt anlagt, sunn&frisk og ser såklart dødsbra ut. Og best av alt, jeg har alt funnet ham. :nigo: 

@Dark Angelina Når var du sist forelsket?

Helt ærlig så husker jeg ikke. Det er ikke så lenge siden jeg kom ut av et langt forhold, men kan ikke huske når jeg var forelsket. Hatt litt skylapper på og har liksom ikke sett "virkeligheten" før jeg kom ut av forholdet og tenkt, "har jeg vært i koma de siste årene, eller hva skjedde?" :fnise:

@incognita Hva er ditt siste bomkjøp? 

Gjest incognita
Skrevet
20 timer siden, Fox Mulder skrev:

@incognita Dean eller Sam? (Supernatural seff)

Lett... Dean :lur: 

11 timer siden, Sheelagh skrev:

@incognita har du noengang vært på Montebello camping? 

Haha bare kjørt forbi :fnise: 

11 timer siden, ekkoet skrev:

@incognita  Synger du for deg selv? Synger du på jobb?

Syngen i bilen, i dusjen, når jeg lager mat... men ikke på jobb gitt. :) 

51 minutter siden, Dark Angelina skrev:

@incognita Hva er ditt siste bomkjøp? 

Husker ikke. Alt jeg kjøper er nøye overveid :nigo: 

@Fox Mulder Hvem av de som svarer i denne tråden tror du er flinkest til å lukeparkere?

@Sheelagh Hva brukte du penger på sist?

@ekkoet Hva gjør du helst etter jobb?

@Dark Angelina Bruker du ofte sterke farger på leppene?

Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

@Dark Angelina Bruker du ofte sterke farger på leppene?

Nei, svært sjeldent. Bruker lipsyl, that´s it :fnise:

@incognita Hva er det siste du hadde i munnen? 

@ekkoet Favoritt sang akkurat nå? 

Gjest incognita
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Dark Angelina skrev:

@incognita Hva er det siste du hadde i munnen? 

Pepsi max ... ( :nei:  - I know)

@Dark Angelina Hvilket år var det (hittil) beste i ditt liv, og hvorfor?

Endret av incognita
Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Klopp skrev:

@incognita Når hadde du sex sist?

Jeg svarer ikke på spørsmål av den art. Man har da litt klasse. :opplyser: 

Skrevet
20 timer siden, Summers skrev:

@bailey Klarte du å klatre opp til taket i gymtauet? 

Nei :( Jeg kom halvveis på en god dag. 

20 timer siden, incognita skrev:

@bailey Føler du deg fin når du er naken?

Nja, ikke noe speselielt. 

20 timer siden, mini-mio skrev:

@bailey Hva drikker du til taco?

Pepsi :) 

20 timer siden, Sheelagh skrev:

@bailey hva med deg? 

Ikke tror meg når jeg sier nei, men det er faktisk sant :fnise:

20 timer siden, Fox Mulder skrev:

@bailey Er du glad i rusbrus?

Jeg synes gul bacardi breezer kan være god en gang i mellom. Bortsett fra det, nei.

@Summers Du skal på første date, hva tar du på deg? 
@incognita Noe du alltid har hatt lyst til å gjøre, men aldri fått gjort? 
@Dark Angelina Du må oppholde deg på en øde øy i en måned, hvilken kg-bruker tar du med deg? 
@ElizabethTaylor Det mest kriminelle du har gjort? 
@Rossin Fortell om din beste matopplevelse. Hvor var du, hva spiste du og hvem var du med? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...