Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3601 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Pepsi max ... ( - I know) @Dark Angelina Hvilket år var det (hittil) beste i ditt liv, og hvorfor? Samme her.. 2014 - Jeg ble storesøster til en perfekt liten jente, besøkte Oslo for første gang, var russ med verdens beste gjeng, fikk lappen, kjørte til Sverige med knall rosa bil og jeg fikk min første jobb. @incognita Er du overtroisk?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3602 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, incognita skrev: @Fox Mulder Hvem av de som svarer i denne tråden tror du er flinkest til å lukeparkere? Summers, uten tvil @Sheelagh Hvilken reklame liker du best?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3603 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: @incognita Er du overtroisk? Jeg er sannsynligvis den minst overtroiske personen du noen gang vil komme over. @Dark Angelina Tror du på healing?
Gjest Klopp Skrevet 2. mars 2016 #3604 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Jeg svarer ikke på spørsmål av den art. Man har da litt klasse. Åh. Ok
Gjest Klopp Skrevet 2. mars 2016 #3605 Skrevet 2. mars 2016 @incognita hvilken farge har du på bh'en i dag?
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3606 Skrevet 2. mars 2016 6 minutter siden, Klopp skrev: @Dark Angelina Når hadde du sex sist? 4 minutter siden, bailey skrev: @Dark Angelina Du må oppholde deg på en øde øy i en måned, hvilken kg-bruker tar du med deg? Tar med meg @incognita Et øyeblikk siden, incognita skrev: Jeg er sannsynligvis den minst overtroiske personen du noen gang vil komme over. @Dark Angelina Tror du på healing? Nei @bailey Hva var det siste du lo av? @incognita Har du grønne fingre?
Gjest Klopp Skrevet 2. mars 2016 #3607 Skrevet 2. mars 2016 Hvorfor vil ingen svare på det? En helt normal ting?
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3608 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Klopp skrev: Hvorfor vil ingen svare på det? En helt normal ting? Hvorfor lurer du på det? Hvorfor skulle du ha interesse av å vite når vi hadde sex sist?
bailey Skrevet 2. mars 2016 #3609 Skrevet 2. mars 2016 18 minutter siden, Dark Angelina skrev: @bailey Hva var det siste du lo av? Da samboeren min nettopp sang på en skikkelig norsktoppar-sang mens han strøk meg på hånda.@Dark Angelina Fineste kompliment du noen gang har fått?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3610 Skrevet 2. mars 2016 29 minutter siden, incognita skrev: Lett... Dean Haha bare kjørt forbi Syngen i bilen, i dusjen, når jeg lager mat... men ikke på jobb gitt. Husker ikke. Alt jeg kjøper er nøye overveid @Fox Mulder Hvem av de som svarer i denne tråden tror du er flinkest til å lukeparkere? @Sheelagh Hva brukte du penger på sist? @ekkoet Hva gjør du helst etter jobb? @Dark Angelina Bruker du ofte sterke farger på leppene? Dyrlegen. @incognita Er det flest menn eller kvinner på din arbeidsplass?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3611 Skrevet 2. mars 2016 17 minutter siden, Klopp skrev: @incognita hvilken farge har du på bh'en i dag? Sort. 15 minutter siden, Dark Angelina skrev: Tar med meg @incognita @incognita Har du grønne fingre? Jeg har IKKE grønne fingre. @Klopp er du ny eller bare nytt brukernavn? (du virker litt for varm i trøya til å være helt ny ) @Dark Angelina Når var sist du fikk blomster av noen?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3612 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Dyrlegen. @incognita Er det flest menn eller kvinner på din arbeidsplass? Hmm. Det er flest kvinner på arbeidsplassen, men flest menn som jobber med det samme som meg. @Sheelagh Fulgte du drømmene dine (utdanningsmessig)?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3613 Skrevet 2. mars 2016 21 minutter siden, Fox Mulder skrev: Summers, uten tvil @Sheelagh Hvilken reklame liker du best? Tror det er Tine-reklamen, der hvor den geita synger @Fox Mulder hvilket parti stemte du på ved siste stortingsvalg?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3614 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hmm. Det er flest kvinner på arbeidsplassen, men flest menn som jobber med det samme som meg. @Sheelagh Fulgte du drømmene dine (utdanningsmessig)? Har ikke begynt på utdanningen min enda. @incognita Syns du bergensk eller trøndersk er penest?
Gjest bruker83924 Skrevet 2. mars 2016 #3615 Skrevet 2. mars 2016 Den 01.03.2016 at 13.22, Aye skrev: @ElizabethTaylor Beskriv ditt utseende Brunt hår, rundt ansikt, blå øyne, svart/mørkegrå vipper og bryn. Middels høyde, og vanlig kropp. Den 01.03.2016 at 13.43, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Mener du sa at du angret på pengebruken din. Hva brukte du pengene på? Mest mat egentlig. Skulle ønske de gikk mer på sparing eller klær. 24 minutter siden, bailey skrev: @ElizabethTaylor Det mest kriminelle du har gjort? Hmm, har alltid vært litt pinglete når det kommer til kriminelle ting. Må nok være at jeg brukte en del falsk legg på byen. @Aye Hva er farvorittserien din akkurat nå? @ekkoet Brukte du pappa-permisjonen? @bailey Hva er det mest kriminelle du har gjort?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3616 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Har ikke begynt på utdanningen min enda. @incognita Syns du bergensk eller trøndersk er penest? Trønder. Synes det kan være riktig så sjarmerende. @Sheelagh Hvilken dialekt er den fineste her til lands?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3617 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Tror det er Tine-reklamen, der hvor den geita synger @Fox Mulder hvilket parti stemte du på ved siste stortingsvalg? Ikke påpå Frp, Ap, Høyre eller Venstre @incognita Har du ødelagt en pc før?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3618 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Trønder. Synes det kan være riktig så sjarmerende. @Sheelagh Hvilken dialekt er den fineste her til lands? Oslo vest 🙈 @incognita bor du i leilighet eller rekkehus?
bailey Skrevet 2. mars 2016 #3619 Skrevet 2. mars 2016 11 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @bailey Hva er det mest kriminelle du har gjort? Jeg er nok like pysete som deg, så tror nok fake leg er det mest kriminelle jeg også har gjort. @ElizabethTaylor Fineste jentenavnet? @incognitaSpør på nytt, siden du ikke svarte på forrige innlegget Noe du alltid har hatt lyst til å gjøre, som du ikke har fått gjort enda?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3620 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, Fox Mulder skrev: Ikke påpå Frp, Ap, Høyre eller Venstre @incognita Har du ødelagt en pc før? Nei, det tror jeg ikke. Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Oslo vest 🙈 @incognita bor du i leilighet eller rekkehus? Ingen av delene. Hus. @Fox Mulder Hva er du opptatt av når du kjøper PC? @Sheelagh Hvilken farge er trusa di i dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå