Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Sheelagh
Skrevet
13 minutter siden, incognita skrev:

Det vil jeg ikke si. :ninja:

@Sheelagh Er du god på smalltalk?

Nei. 

@incognita Driver du med frivillig arbeid på fritiden? 

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

Aha. Om du er "flink pike". Jeg ser for meg at du er pliktoppfyllende og at du derfor får den merkelappen. Flink pike syndrom henger litt sammen med innlegget mitt over. Du er snill og god og kan derfor få den merkelappen.

Jeg er filosoferende. Folk ser på meg som veldig besluttsom, da jeg har svar på alt og gir litt faen. Snill hører jeg ofte. Lav, ja kanskje. Har mange veldig høye kompiser, så med mine 180+ cm blir jeg lav. I tillegg er den litt bredskuldra typen, noe som får meg til å se lavere ut enn jeg egentlig er. Jeg liker godteri, men kan ikke spise det pga vektløfting. Så alt i alt traff du ganske bra. Litt synsk eller?

Hva synes du er de viktigste egenskapene til en mann?

Synes egentlig ikke jeg traff så bra. :fnise: 

De viktigste egenskapene for meg er at han er familieorientert, omsorgsfull, intelligent, snill og morsom. :) 

@Cartman viktigste hos en jente da? 

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Sheelagh skrev:

Nei. 

@incognita Driver du med frivillig arbeid på fritiden? 

Jeg gjorde det frem til i fjor. Ble for mye dessverre. Skal plukke opp igjen den tråden senere i livet når ting er litt roligere rundt meg. :) 

@Sheelagh Kunne du jobbet som frivillig på et barnehjem et eller annet sted i verden?

Skrevet
13 minutter siden, ekkoet skrev:

@mini-mio Jeg tenker hele tiden "mio-min-mio" når jeg skriver brukernavnet ditt. Husker du hva det er? 

Ja, klart det, boka av Astrid Lindgren. Nicket mitt er oppkalt etter et kosedyr i barnehagen jeg jobbet i tidligere

2 minutter siden, Summers skrev:

@mini-mio Har du spilt Pokemon?

Jepp

@ekkoet hva var den siste skjønnlitterære boka du leste?

@Summers hva er ditt beste spill fra barndommen?

Gjest Sheelagh
Skrevet
13 minutter siden, ekkoet skrev:

Den minner om reglen jeg bruker. Man lengter frem til sommeren om våren og tilbake til sommeren om høsten.

@incognita Har din mor flere lure triks?

Hehe, det har jeg hørt før, hadde en venninne/bekjent som hadde en greie for blodårer på underarmene.

Nei, ingen vaffeljakke. Tenker det er forbeholdt de som jakter rev eller skulle ønske de gjorde det.

@Sheelagh Hva er tanken bak brukernavnet ditt?

Gitar, men ble aldri så fryktelig flink og er i tillegg litt rusten.

@mini-mio Jeg tenker hele tiden "mio-min-mio" når jeg skriver brukernavnet ditt. Husker du hva det er? 

Kom over navnet i en irsk historiebok jeg leste engang. 

@ekkoet Hvilken farge på rosene liker du best? 

7 minutter siden, bailey skrev:

Det spørs jo litt på hva slags dans det er snakk om, men sånn jevnt over er jeg relativt flink. 

Jeg startet å se på Frustrerte fruer da det startet å gå på tv2, og jeg så faktisk hele sesongen. Jeg sier faktisk, for jeg led meg gjennom de siste sesongene. Om det var fordi jeg ble eldre eller serien tapte seg vet jeg ikke,(var sikkert en kombinasjon) men jeg var veldig happy da den endelig var ferdig. 

Tror det må bli den ene lampen. Langt i fra dyr, men jeg digger den! 

I løw it! Har dog enda ikke fått surret meg til å se Klovn, men det står på listen min! 

Hmm, @Herr Heftig kan jo ikke være noe annet enn heftig, også tror jeg @Lady er ganske hot! 

Tror jeg må si Matt Bomer. 

@ekkoetHva slags type serie/film liker du å se?
@Sheelagh Tror du på kjærlighet ved første blikk? 
@incognitaHva irriterer deg mest ved kjæresten? 
@Fox Mulder Hva drikker du helst på fest? 

Ja:rodmer:

@bailey Hvilken type kaffe foretrekker du? 

Gjest Cartman
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Synes egentlig ikke jeg traff så bra. :fnise: 

De viktigste egenskapene for meg er at han er familieorientert, omsorgsfull, intelligent, snill og morsom. :) 

@Cartman viktigste hos en jente da? 

At hun er stille, rolig, lite drama og fungerer godt med familien min. Ganske lik meg selv og min familie. Enkelt og greit.

Hvis du kunne velge mellom  å være gutt eller jente. Hva hadde du valgt og hvorfor?

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

At hun er stille, rolig, lite drama og fungerer godt med familien min. Ganske lik meg selv og min familie. Enkelt og greit.

Hvis du kunne velge mellom  å være gutt eller jente. Hva hadde du valgt og hvorfor?

Jeg ville valgt jente. Føler vi har det lettere enn dere på veldig mange områder. :) 

@Cartman Tror du også det, at det er lettere for jenter?

@Sheelagh Er du litt dårlig på å ta imot komplimenter?

Gjest Sheelagh
Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Jeg gjorde det frem til i fjor. Ble for mye dessverre. Skal plukke opp igjen den tråden senere i livet når ting er litt roligere rundt meg. :) 

@Sheelagh Kunne du jobbet som frivillig på et barnehjem et eller annet sted i verden?

Nei, barn er ikke helt min greie. Foretrekker dyr :) 

@incognita Dine beste tips for å stresse minst mulig i hverdagen? 

Skrevet
11 minutter siden, incognita skrev:

Hun har mange lure triks :opplyser: (kommer ikke på flere akkurat nå.. :sjenert: )

@ekkoet Hvis du kunne velge, ville du helst hatt én mill på konto i morgen - eller 20 000 hver mnd i 20 år?

En million i morgen eller 1/4 million i året i 20 år? Jeg hadde nok gått for siste ja. Hadde jeg vært garantert 20 000 kr/mnd kunne jeg lånt den millionen i morgen og fremdeles hatt penger til overs (om jeg ville, det hadde jeg nok ikke gjort).

7 minutter siden, bailey skrev:

@ekkoetHva slags type serie/film liker du å se?

Action og drama. Serier nå er Game of thrones, House of cards, better call saul, the 100.

Neste filmen jeg skal se er siste bond, den har jeg ikke kommet meg til å se enda.

1 minutt siden, Summers skrev:

@ekkoet Klarte du noe mer enn saksehopp dag du prøvde på høydehopp i gymtimene?

Jeg husker ikke. Jeg tror jeg greide å hoppe baklengs og, men tror jeg hoppet høyere med saksehopp.

1 minutt siden, mini-mio skrev:

@ekkoet hva var den siste skjønnlitterære boka du leste?

Sønnen - jo  nesbø i julen

2 minutter siden, Sheelagh skrev:

@ekkoet Hvilken farge på rosene liker du best? 

Tror jeg ville gått for røde.

@Summers Var du god i gym?

@incognita Du kan avgjøre valget i USA. Trump tilbyr deg penger for seieren. Hvor mye skulle du hatt?

@bailey Hva er din signaturrett? (hva ville du laget om du skulle laget det beste du kan lage)

@mini-mio Når var du sist på macdonalds?

@Sheelagh Er du litt anlgo/irsko-fil?

Gjest Sheelagh
Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Jeg ville valgt jente. Føler vi har det lettere enn dere på veldig mange områder. :) 

@Cartman Tror du også det, at det er lettere for jenter?

@Sheelagh Er du litt dårlig på å ta imot komplimenter?

Hmm, kanskje? Jeg tenker at de som gir meg komplimenter gjør det fordi de synes synd på meg og er glade for at de ikke ser ut som meg. Og jeg har ikke så veldig mye til overs for den type veldedighet. 

@incognita Smører du noenganger litt tykt på komplimentene dine? 

Skrevet
19 minutter siden, incognita skrev:

@bailey Synes du det er vanskelig å finne menn som ser bra ut OG har veldig bra personlighet? 

Nei, egentlig ikke. Jeg synes det er masse bra mannfolk der ute som både ser bra ut og oppfører seg ordentlig. 

@incognita Foretrekker du menn med eller uten hår på brystkassa? 
@mini-mio Hvem var du på ungdomsskolen? 

Skrevet
1 minutt siden, mini-mio skrev:

@Summers hva er ditt beste spill fra barndommen?

FIFA/PES, men likte også godt alle selskapsspill som Smash Bros,/Mario Kart, osv

• Liker 1
Gjest Sheelagh
Skrevet
1 minutt siden, ekkoet skrev:

En million i morgen eller 1/4 million i året i 20 år? Jeg hadde nok gått for siste ja. Hadde jeg vært garantert 20 000 kr/mnd kunne jeg lånt den millionen i morgen og fremdeles hatt penger til overs (om jeg ville, det hadde jeg nok ikke gjort).

Action og drama. Serier nå er Game of thrones, House of cards, better call saul, the 100.

Neste filmen jeg skal se er siste bond, den har jeg ikke kommet meg til å se enda.

Jeg husker ikke. Jeg tror jeg greide å hoppe baklengs og, men tror jeg hoppet høyere med saksehopp.

Sønnen - jo  nesbø i julen

Tror jeg ville gått for røde.

@incognita Du kan avgjøre valget i USA. Trump tilbyr deg penger for seieren. Hvor mye skulle du hatt?

@bailey Hva er din signaturrett? (hva ville du laget om du skulle laget det beste du kan lage)

@Sheelagh Er du litt anlgo/irsko-fil?

Nja, er nok litt Irland-nerd. Men syns ikke det er så rart :) 

@ekkoet dine nerdete sider? 

Skrevet
16 minutter siden, Sheelagh skrev:

@bailey Hvilken type kaffe foretrekker du? 

Te :fnise:

@Sheelagh Hvilken bok leste du sist? 

Gjest Sheelagh
Skrevet
1 minutt siden, bailey skrev:

Te :fnise:

@Sheelagh Hvilken bok leste du sist? 

Tror den het "en siste vals i Wien". 

@bailey leser du mye bøker? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, ekkoet skrev:

Ett par år siden

1 minutt siden, bailey skrev:

@mini-mio Hvem var du på ungdomsskolen? 

Den snille av de trøblete

@ekkoet favoritt mat?

@bailey Hvem er du i søskenflokken?

Skrevet

Jeg var middels i fotball, men gjorde det bra i alt annet og fikk 6 i alt man ble testet i.

@ekkoet Tar du med deg tenkemåten du bruker i yrket ditt med deg hjem fra jobb?

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, Sheelagh skrev:

@incognita Dine beste tips for å stresse minst mulig i hverdagen? 

Å avslutte dagen med et deilig varmt bad og rolig musikk. :) 

Jeg er litt delt her. Det ville jo unektelig vært god humor å se Trump styre junaiten i grøfta. Men nei, egentlig finnes det ikke nok penger i verden. 

Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev:

@incognita Smører du noenganger litt tykt på komplimentene dine? 

Nei. 

Et øyeblikk siden, bailey skrev:

@incognita Foretrekker du menn med eller uten hår på brystkassa? 

Hmm uten. Litt er til nøds OK, men jeg synes ikke hår på brystet er spesielt hot nei.

@Sheelagh Jeg har et tips til hva du kan gjøre for å få opp selvtilliten din. Legg ut bilde i "Hvordan ser folk ut her inne". Du ville druknet i komplimenter.

@ekkoet Hvor fin er sangstemmen din, på en skala fra 1 til 10?

@bailey Burde menn barbere seg ...ehm.. rundt utstyret?

Gjest Sheelagh
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Å avslutte dagen med et deilig varmt bad og rolig musikk. :) 

Jeg er litt delt her. Det ville jo unektelig vært god humor å se Trump styre junaiten i grøfta. Men nei, egentlig finnes det ikke nok penger i verden. 

Nei. 

Hmm uten. Litt er til nøds OK, men jeg synes ikke hår på brystet er spesielt hot nei.

@Sheelagh Jeg har et tips til hva du kan gjøre for å få opp selvtilliten din. Legg ut bilde i "Hvordan ser folk ut her inne". Du ville druknet i komplimenter.

@ekkoet Hvor fin er sangstemmen din, på en skala fra 1 til 10?

@bailey Burde menn barbere seg ...ehm.. rundt utstyret?

Haha, ellers takk :P 

@incognita Lange eller korte hverdagskjoler? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...