minister-mio Skrevet 1. mars 2016 #3561 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Vært i poker. Ja, synes det er gøyere å bo sammen med kompiser enn alene. @ekkoet Har du brygget øl eller brent sprit? @mini-mio Største fisken du har fått? 6 kg. @Summers er du glad i friluftsliv?
Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #3562 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Jeg barberer. Synes voks er så kjipt fordi man liksom må vente til håret har blitt passe langt. Det gidder jeg ikke. @Sheelagh Hva synes du om at ungdomsskolejenter barberer leggene? greit eller ikke? Innafor. Begynte selv i den alderen. @incognita Har du mest gode eller dårlige minner fra ungdomsskolen?
Gjest Fox Mulder Skrevet 1. mars 2016 #3563 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Cartman skrev: Tåler ikke melk pga for mye magesyre. Liker du Dana Scully`? Hun er fin! 1 time siden, bailey skrev: @Fox Mulder Hva drikker du helst på fest? Kald Corona. @Lady Spiser du ofte kveldsmat sent? @bailey Er du glad i rusbrus?
Gjest incognita Skrevet 1. mars 2016 #3564 Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, Sheelagh skrev: Innafor. Begynte selv i den alderen. @incognita Har du mest gode eller dårlige minner fra ungdomsskolen? Gode. @Sheelagh hva med deg?
Gjest Fox Mulder Skrevet 1. mars 2016 #3565 Skrevet 1. mars 2016 @incognita Er du tilfreds med å være C-Kjendis?
Gjest incognita Skrevet 1. mars 2016 #3566 Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @incognita Er du tilfreds med å være C-Kjendis? Sånn passe Er du fornøyd med å være sosial?
Gjest Fox Mulder Skrevet 1. mars 2016 #3567 Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Sånn passe Er du fornøyd med å være sosial? Veldig, skulle gjerne vist den til et par slektninger @incognita Dean eller Sam? (Supernatural seff) @Summers Favoritt skuespiller? @ekkoet Liker du fotball? @Sheelagh Kunne du ha datet en transeksuell?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3569 Skrevet 2. mars 2016 17 minutter siden, mini-mio skrev: @Fox Mulder Do you want to believe? I do, I do want to believe
minister-mio Skrevet 2. mars 2016 #3570 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Fox Mulder skrev: I do, I do want to believe
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3571 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, mini-mio skrev: @mini-mio Do you believe? @FlyBabe Norwegian, SAS eller Widerøe?
minister-mio Skrevet 2. mars 2016 #3572 Skrevet 2. mars 2016 17 minutter siden, Fox Mulder skrev: @mini-mio Do you believe? @FlyBabe Norwegian, SAS eller Widerøe? No, but I want to! :D
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3573 Skrevet 2. mars 2016 (endret) @whoknew? Hva er ditt favorittspill og film? Endret 2. mars 2016 av Fox Mulder
FlyBabe Skrevet 2. mars 2016 #3574 Skrevet 2. mars 2016 5 timer siden, Fox Mulder skrev: @mini-mio Do you believe? @FlyBabe Norwegian, SAS eller Widerøe? My own wings.
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3575 Skrevet 2. mars 2016 8 timer siden, incognita skrev: Gode. @Sheelagh hva med deg? En salig blanding, men velger å huske de gode :-) @incognita har du noengang vært på Montebello camping?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3576 Skrevet 2. mars 2016 8 timer siden, Fox Mulder skrev: Veldig, skulle gjerne vist den til et par slektninger @incognita Dean eller Sam? (Supernatural seff) @Summers Favoritt skuespiller? @ekkoet Liker du fotball? @Sheelagh Kunne du ha datet en transeksuell? Usikker.. @Fox Mulder hva med deg?
ekkoet Skrevet 2. mars 2016 #3577 Skrevet 2. mars 2016 8 timer siden, incognita skrev: @ekkoet Synes du det hørtes ut som om jeg muligens kunne hatt god sangstemme, og kan man egentlig høre det på snakkestemmen (og kanskje spesielt hviskestemmen) til noen? Helt umulig å si noe om, siden du hvisket brukte du jo ikke stemmebåndene engang. Men tror ikke jeg kunne ment noe selv om du hadde pratet vanlig (med mindre du er helt stemmeskifteskeiv og jeg kunne sagt no way) 8 timer siden, mini-mio skrev: @ekkoet hva jobber du med? Kontorjobb, en mellomting av data og industri. 8 timer siden, Summers skrev: @ekkoet Har du brygget øl eller brent sprit? Nope 8 timer siden, Sheelagh skrev: Aner ikke hvem du sikter til Er til og med for lat til å Google. @ekkoet er folk flest litt for naive? Jeg tror jeg er litt for naiv selv, så ja, det tror jeg. Det var han her jeg tenkte på, connor mcgregor. ikke så høy eller mørk, men er vel mannemann. https://www.google.no/search?q=mma+mcgregor&espv=2&biw=1745&bih=977&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjloIrgxqHLAhUsb5oKHcgQD1YQ_AUIBigB#imgrc=nw-eJYH9p_gmLM%3A 8 timer siden, Fox Mulder skrev: @ekkoet Liker du fotball? Ja, men spiller heller enn å se på. @incognita Synger du for deg selv? Synger du på jobb? @mini-mio Var det en som het Mio i den barnehagen siden bamsen het minimio? @Sheelagh Om man hadde åpnet panseret på en bil (ikke EL), kunne du pekt og fortalt litt om hva de ulike tingene er? @Summers Tok du pengene ut eller spilte du videre for dem? @Fox Mulder Hvor ofte bytter du avatar?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3578 Skrevet 2. mars 2016 8 minutter siden, ekkoet skrev: Helt umulig å si noe om, siden du hvisket brukte du jo ikke stemmebåndene engang. Men tror ikke jeg kunne ment noe selv om du hadde pratet vanlig (med mindre du er helt stemmeskifteskeiv og jeg kunne sagt no way) Kontorjobb, en mellomting av data og industri. Nope Jeg tror jeg er litt for naiv selv, så ja, det tror jeg. Det var han her jeg tenkte på, connor mcgregor. ikke så høy eller mørk, men er vel mannemann. https://www.google.no/search?q=mma+mcgregor&espv=2&biw=1745&bih=977&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjloIrgxqHLAhUsb5oKHcgQD1YQ_AUIBigB#imgrc=nw-eJYH9p_gmLM%3A Ja, men spiller heller enn å se på. @incognita Synger du for deg selv? Synger du på jobb? @mini-mio Var det en som het Mio i den barnehagen siden bamsen het minimio? @Sheelagh Om man hadde åpnet panseret på en bil (ikke EL), kunne du pekt og fortalt litt om hva de ulike tingene er? @Summers Tok du pengene ut eller spilte du videre for dem? @Fox Mulder Hvor ofte bytter du avatar? Aha, kunne godt ha høvlet over han der ja. Haha, nei jeg vet at man kan skru opp en kork å helle spylevæske ett sted, men aner ikke hvor.. @ekkoet foretrekker du et samliv med de tradisjonelle kjønnsrollene?
ekkoet Skrevet 2. mars 2016 #3579 Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, Sheelagh skrev: @ekkoet foretrekker du et samliv med de tradisjonelle kjønnsrollene? Nei, ikke slik jeg forstår spørsmålet. Kvinner bør jobbe, menn bør ha samme ansvar for barn og hus som kvinner. Oppgavene bør fordeles likt etter hva man liker, gjør best og gir rettferdig fordeling. Som oftest vil det gi et litt tradisjonelt mønster, men far skal ikke sitte i sofaen med avisen mens mor lager middag. Jeg kunne sikkert blitt vant til å gå på jobb og bli oppvartet resten av dagen. Jeg kjenner en som har det, men det ville ikke være rettferdig. @Sheelagh Hvor tradisjonell er du i kjønnsroller? 1
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3580 Skrevet 2. mars 2016 54 minutter siden, ekkoet skrev: Nei, ikke slik jeg forstår spørsmålet. Kvinner bør jobbe, menn bør ha samme ansvar for barn og hus som kvinner. Oppgavene bør fordeles likt etter hva man liker, gjør best og gir rettferdig fordeling. Som oftest vil det gi et litt tradisjonelt mønster, men far skal ikke sitte i sofaen med avisen mens mor lager middag. Jeg kunne sikkert blitt vant til å gå på jobb og bli oppvartet resten av dagen. Jeg kjenner en som har det, men det ville ikke være rettferdig. @Sheelagh Hvor tradisjonell er du i kjønnsroller? Jeg er veldig konservativ og liker å stå for de tradisjonelle husmoroppgavene; matlaging, husarbeid osv. Har ingenting imot å få hjelp til disse oppgavene, men har ingen interesse av å lære meg gressklipperen, fikse bil, måle av strømmen osv. @ekkoet Ville du hatt hytte ved sjøen eller på fjellet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå