bailey Skrevet 2. mars 2016 #3641 Skrevet 2. mars 2016 26 minutter siden, Dark Angelina skrev: @bailey Hvor mange kjoler har du? Hmm, kanskje rundt 50? 10 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Hmm, er flere jeg syns er fine. Er glad i norske tradisjonelle navn. Hvis jeg må velge ett må det være Sonja. @bailey Hvor mange barn ønsker du deg i fremtiden? Artig Jeg nevnte faktisk for samboeren min i går at jeg hadde fått øynene opp for navnet Sonja, og det gikk rett inn på topp tre listen min over navn jeg likte veldig godt. To er fint @ElizabethTaylorMøtt noen fra kg?@SummersEr du glad i barn? @Fox Mulder Hvilket norsk, politisk parti synes du er mest useriøse?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3642 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Ikke akkurat nå, men tror det endrer seg @incognita hvor mange vesker har du? Oi. Jeg aner ikke. Men fikk en ny i samlingen i sta. (Fordi jeg fortjener det ) @Sheelagh Har du mange?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3643 Skrevet 2. mars 2016 13 minutter siden, Klopp skrev: Bare lurer. Et helt vanlig spørsmål. Ingen grunn til at jeg vil vite det. Bare nytt brukernavn. @Sheelagh hotteste mann du vet om? Petter Northug. @Klopp beste minne fra 2015?
Summers Skrevet 2. mars 2016 #3644 Skrevet 2. mars 2016 12 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Tok du pengene ut eller spilte du videre for dem? Spilte dem bort over tid, spiller fordi jeg synes det er gøy og lever greit med at jeg taper litt over tid. 56 minutter siden, bailey skrev: @Summers Du skal på første date, hva tar du på deg? En OK bukse og en OK genser samt passer på at klærne er rene. Pent nok til å komme inn på utesteder, men ikke noen penere enn det. @ekkoet Er du komfortabel med presentasjoner? @bailey Ser du på Last Week Tonight med John Oliver?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3645 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Oi. Jeg aner ikke. Men fikk en ny i samlingen i sta. (Fordi jeg fortjener det ) @Sheelagh Har du mange? Rundt ti, akkurat passe @incognita handler du ofte på kreditt?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3646 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Rundt ti, akkurat passe @incognita handler du ofte på kreditt? Aldri til vanlig, men når jeg kjøper flybilletter, reise osv. @Sheelagh Blir du også litt svett når du får en purring, eller enda verre.. et inkassovarsel ?
Summers Skrevet 2. mars 2016 #3647 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, bailey skrev: @SummersEr du glad i barn? Sånn middels, har jobbet i barnehage og likte det rimelig godt. @bailey Hvilken kjent person tror du er kulest å ha som venn?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3648 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Aldri til vanlig, men når jeg kjøper flybilletter, reise osv. @Sheelagh Blir du også litt svett når du får en purring, eller enda verre.. et inkassovarsel ? Oh yes! @incognita er du 100% hetero?
minister-mio Skrevet 2. mars 2016 #3649 Skrevet 2. mars 2016 20 minutter siden, Summers skrev: Kommer an på, jeg er ikke noe glad i å være kald og våt, men ellers synes jeg friluftsliv er greit. Hadde en ukes telttur i sommer, vært på min første småviltjakt(fikk ingenting) og prøvd å lære meg å fluefiske. @mini-mio Kan du fluefiske og tatt jegerprøven? Nei @Summers hva er favorittmusikken din?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3650 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Sheelagh skrev: Oh yes! @incognita er du 100% hetero? Haha ummmm... Jaaa, men jeg har da tanker som alle andre ... @Sheelagh Hva med deg?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3651 Skrevet 2. mars 2016 8 minutter siden, Sheelagh skrev: Sopp. @Fox Mulder hva med deg? Pepperoni, forstår ikke hvorfor noen liker det på pizza! 7 minutter siden, bailey skrev: @Fox Mulder Hvilket norsk, politisk parti synes du er mest useriøse? MPG. 14 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Fox Mulder Syns du den nyeste sesongen til The Big Bang Theory har tatt seg opp? Nei, særlig Sheldon var en klengete bitch de første episodene. Forstår heller ikke hvorfor bestemoren til Sheldon kom på gjestevisitt!? Hva var det godt for?, hva har forfatterne tenkt her? Hun har bare blitt nevnt tidligere i dialogene, slik som Magda ble i Karl og Co. Fungerer mye bedre.
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3652 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Haha ummmm... Jaaa, men jeg har da tanker som alle andre ... @Sheelagh Hva med deg? Njæææ, litt usikker.. @incognita har du noengang hatt bruker på en nettdatingstjeneste?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3653 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Haha ummmm... Jaaa, men jeg har da tanker som alle andre ...
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3654 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Njæææ, litt usikker.. @incognita har du noengang hatt bruker på en nettdatingstjeneste? Ja, men det er snart 10 år siden. Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @Sheelagh Har du? @Fox Mulder Har du noen gang sovnet i en høyst upassende situasjon?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3655 Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Ja, men det er snart 10 år siden. @Sheelagh Har du? @Fox Mulder Har du noen gang sovnet i en høyst upassende situasjon? Aldri. @incognita syns du jeg burde få ræva i gir og få meg en type?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3656 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Aldri. @incognita syns du jeg burde få ræva i gir og få meg en type? Hmm jeg synes ikke type er noe man skal "skaffe" seg. Du kan jo gjøre deg litt tilgjengelig, og se hva som skjer? @Sheelagh Har du vurdert tinder?
Dark Angelina Skrevet 2. mars 2016 #3657 Skrevet 2. mars 2016 Har du gått glipp av spørsmålet mitt @incognita?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3658 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hmm jeg synes ikke type er noe man skal "skaffe" seg. Du kan jo gjøre deg litt tilgjengelig, og se hva som skjer? @Sheelagh Har du vurdert tinder? Har kommet fram til at tinder mest sannsynlig ikke vil funke. @incognita har du noen sjekketriks på lager?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3659 Skrevet 2. mars 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Ja, men det er snart 10 år siden. @Sheelagh Har du? @Fox Mulder Har du noen gang sovnet i en høyst upassende situasjon? Heldigvis ikke! @incognita Favorittsted? @Sheelagh Favorittted?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3660 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Dark Angelina skrev: Har du gått glipp av spørsmålet mitt @incognita? Finner ikke noe når jeg blar gjennom engang.. 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Har kommet fram til at tinder mest sannsynlig ikke vil funke. @incognita har du noen sjekketriks på lager? Haha nei, veldig lenge siden jeg har hatt bruk for sjekketriks. @Dark Angelina Kan du spørre på nytt? @Sheelagh Hva er det kleineste sjekketrikset en gutt noen gang har brukt på deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå