Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3661 Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, Fox Mulder skrev: Heldigvis ikke! @incognita Favorittsted? @Sheelagh Favorittted? Hellas. @Fox Mulder hva med deg?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3662 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Favorittsted? Din kant av landet. Vakreste stedet på jord. @Fox Mulder Hvilken bokstav begynner fornavnet ditt på?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3663 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Hellas. @Fox Mulder hva med deg? Butikken Et øyeblikk siden, incognita skrev: Din kant av landet. Vakreste stedet på jord. @Fox Mulder Hvilken bokstav begynner fornavnet ditt på? Ikke abcdeftyrepded
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3664 Skrevet 2. mars 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Finner ikke noe når jeg blar gjennom engang.. Haha nei, veldig lenge siden jeg har hatt bruk for sjekketriks. @Dark Angelina Kan du spørre på nytt? @Sheelagh Hva er det kleineste sjekketrikset en gutt noen gang har brukt på deg? Lyst å hilse på den bolede meitemarken min? needless to say, takket nei til han gitt.. @incognita hva med deg?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3665 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Lyst å hilse på den bolede meitemarken min? needless to say, takket nei til han gitt.. @incognita hva med deg? Haha eeeew den var bare ekkel Nei, jeg har blitt utsatt for noen klassikere da. En som hviska i øra mi en gang "håper du har full kasko, for du laget nettopp en heftig bulk i buksa mi" @Sheelagh Hva slags gutter faller du for?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3666 Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Haha eeeew den var bare ekkel Nei, jeg har blitt utsatt for noen klassikere da. En som hviska i øra mi en gang "håper du har full kasko, for du laget nettopp en heftig bulk i buksa mi" @Sheelagh Hva slags gutter faller du for? Nerdene @incognita syns typen din at du er sjarmerende i fylla?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3667 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nerdene @incognita syns typen din at du er sjarmerende i fylla? Nei.... @Sheelagh Drikker du deg litt for full når du først er i gang?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3668 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Nei.... @Sheelagh Drikker du deg litt for full når du først er i gang? Det har hendt ja.. @incognita Skal du feire St. Patricksday?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3669 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Det har hendt ja.. @incognita Skal du feire St. Patricksday? Hmm tjaaa det er jo en anledning til å ta på seg noe grønt og gå ut på byen en tur @Sheelagh feirer du alt som feires kan?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3670 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Hmm tjaaa det er jo en anledning til å ta på seg noe grønt og gå ut på byen en tur @Sheelagh feirer du alt som feires kan? Nei, er ikke spesielt glad i feiringer. Men pleier å gå i paraden i Oslo på St.Paddys day og det er veldig koselig @incognita beste norske artist?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3671 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Nei, er ikke spesielt glad i feiringer. Men pleier å gå i paraden i Oslo på St.Paddys day og det er veldig koselig @incognita beste norske artist? Synes Astrid S har helt rå stemme. Får frysninger av henne. @Sheelagh Er du opptatt av å fronte norsk musikk?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3672 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Synes Astrid S har helt rå stemme. Får frysninger av henne. @Sheelagh Er du opptatt av å fronte norsk musikk? Nei, syns det er mye dårlig.. @incognita kunne du tenkt deg en bilferie i et fredlig Midtøsten?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3673 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nei, syns det er mye dårlig.. @incognita kunne du tenkt deg en bilferie i et fredlig Midtøsten? Nei. Kjedelig topografi. @Sheelagh Hvor er det lengste du har vært fra norge med bil?
Gjest Rossin Skrevet 2. mars 2016 #3674 Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, bailey skrev: @Rossin Fortell om din beste matopplevelse. Hvor var du, hva spiste du og hvem var du med? Det var første gang jeg spiste gatekjøkkenpizza. Jeg gikk vel i fjerde eller femte klasse. Jeg og noen venner fant en femtilapp. De var et år eldre enn meg og hakket "tøffere", så de foreslo at vi skulle dra og kjøpe pizza. Det var rart for meg å "dra på restaurant" sånn helt alene, men de overbeviste meg om at det var ufarlig. Vi fikk mast oss til en femtilapp til fra en av foreldrene våre, så vi hadde akkurat nok. Pizzaen var en eksplosjon i munnen min. Jeg husker bare at det var ekstremt salt, fett og deilig. Vi var vel fire-fem personer på pizzaen, så det var ganske lite mat. Jeg fikk bare et eller to stykker, så fikk aldri spist meg mett. Det bidrar nok til å forherlige minnet om smaksopplevelsen. De fleste store opplevelsene jeg har hatt, er i grunn som barn - stort sett fordi jeg sjelden opplever helt nye ting som voksen. @Klopp Er det ikke kjipt for laget ditt at du sitter på KG samtidig som de spiller en så viktig kamp? @bailey beskriv kroppen din med et av disse begrepene: slank, atletisk slank, vanlig, fhm-chubby, bbw. @Fox Mulder hvilke av kroppsfasongene over liker du best?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3675 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Nei. Kjedelig topografi. @Sheelagh Hvor er det lengste du har vært fra norge med bil? Nederland. @incognita hva med deg?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3676 Skrevet 2. mars 2016 (endret) 3 minutter siden, Rossin skrev: @bailey beskriv kroppen din med et av disse begrepene: slank, atletisk slank, vanlig, fhm-chubby, bbw. @Fox Mulder hvilke av kroppsfasongene over liker du best? 1. FHM-chubby! 2. Slank 3. Vanlig @incognita Hvilken Miley Cyrus-sang har jeg hørt mye på i det siste? Endret 2. mars 2016 av Fox Mulder ombestemte meg
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3677 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nederland. @incognita hva med deg? Hmmm.. italia. Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: 1. FHM-chubby! 2. Slank 3. Atletisk slank @incognita Hvilken Miley Cyrus-sang har jeg hørt mye på i det siste? hmm do my thang? @Sheelagh Hvor gammel er drømmemannen? @Fox Mulder Danser du når du er ute?
Gjest Sheelagh Skrevet 2. mars 2016 #3678 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hmmm.. italia. hmm do my thang? @Sheelagh Hvor gammel er drømmemannen? @Fox Mulder Danser du når du er ute? Rundt 30. @incognita for eller mot nynorsk?
Gjest incognita Skrevet 2. mars 2016 #3679 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Rundt 30. @incognita for eller mot nynorsk? Mot. @Sheelagh Røyker du?
Gjest Fox Mulder Skrevet 2. mars 2016 #3680 Skrevet 2. mars 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Hmmm.. italia. hmm do my thang? @Sheelagh Hvor gammel er drømmemannen? @Fox Mulder Danser du når du er ute? I came in like a wrecking ball Gjorde det når jeg gikk utenfor døren for 3 minutter siden i hvert fall @Sheelagh Pizza eller Lasagne? @Rossin Favorittmåltid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå