Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #3461 Skrevet 1. mars 2016 5 minutter siden, ekkoet skrev: Hmm... Har 2 bekjente som har gjort dette. Hun ene hadde psykiske problemer som startet i spiseforstyrrelser og endte i overdose, han andre vet jeg ikke, han hadde såvidt jeg visste et bra liv, men hoppet fra en bro. Jeg vet heller ikke hva som stod i brevet, selv om jeg hørte det var ett. Alle har fått 1 liv og det er alt. Jeg har vanskelig for å skjønne at noen er så desperate at de vil kaste bort det ene loddet. Jeg har en tanke om at man på en eller måte skulle kunne nullstille seg og begynne på nytt et annet sted om det er så ille. Begynner man på 0 i Norge er man fremdeles langt bedre stilt enn mesteparten av verdens befolkning. Men det er lett å sitte og si uten å ha vært i en slik situasjon. Selv om alle er like inni er ingen like inni, alle har sin egen psyke og er man syk nok til å ta sitt eget liv, så hjelper det ikke med en velmenende "bare slutt å være lei deg og bli glad, så ordner det seg". Unntaket er de som lever med konstant fysisk smerte eller ser utgangen på livet og bare fremskynder det istedenfor å lide seg igjennom det. Moralen rundt det vil jeg ikke mene noe om, men jeg ser "fornuften" der. @Sheelagh Jeg kan stille spørsmålet i retur. Hva mener du? Jeg har full forståelse og respekt for det. Mange mener at det er egoistisk, og der er jeg totalt uenig. Man har ett liv og om man velger å leve det livet eller avslutte det, det får være opp til den personen det gjelder. Syns selvfølgelig det er trist med mennesker som gjør det som ikke har bedt om/fått hjelp, for dem kunne det kanskje vært en annen utgang. Ei jeg kjente hoppet foran toget bare 18 år gammel, og det er vanskelige å forstå, men jeg antar at hun hadde sine grunner og at de var gode nok. @ekkoet Når du møter venner og dere snakker om alt mellom himmel og jord, hender det da at du tar opp problemstillinger som du har lest her på KG? Og hvor du bruker samme argumenter som er i den tråden?
ekkoet Skrevet 1. mars 2016 #3462 Skrevet 1. mars 2016 42 minutter siden, Sheelagh skrev: @ekkoet Når du møter venner og dere snakker om alt mellom himmel og jord, hender det da at du tar opp problemstillinger som du har lest her på KG? Og hvor du bruker samme argumenter som er i den tråden? Sjeldent jeg tar opp tema herfra, mye av det som står her er ikke typen tema som typisk kameratgjengen min diskuterer. Hender jo man faller innom tema som er berørt her og kan da gjerne si at jeg leste en historie på et forum om sånn og sånn, men ikke noe mer. Man får og gjerne perspektiver på ting man ikke har tenkt igjennom før. Hva mener du med "Hvor bruker du samme argumenter".? @Sheelagh Er du en bekymret person?
Gjest bruker83924 Skrevet 1. mars 2016 #3463 Skrevet 1. mars 2016 (endret) 5 timer siden, Dr. Cid skrev: @ElizabethTaylor Er Elizabeth Taylor favoritt skuespilleren din? Nei @Dr. Cid Hvorfor slettet du deg sist gang? 3 timer siden, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Hvem er på avtaren din? Hvorfor det? Elsa Housk. Svensk vs-modell. Syns hun er veldig vakker @ekkoet Syns du likestillingen er gått for langt, og er du for eller i mot kjønnskvotering? Endret 1. mars 2016 av ElizabethTaylor
Gjest Jacklost Skrevet 1. mars 2016 #3464 Skrevet 1. mars 2016 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Nei @Dr. Cid Hvorfor slettet du deg sist gang? For å ta en pause noe som jeg endelig klarte, en hel måned faktisk @ekkoet Synes du det kan bli litt slitsomt når du får mange spørsmål av brukere her på kort tid?
ekkoet Skrevet 1. mars 2016 #3465 Skrevet 1. mars 2016 (endret) 20 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Syns du likestillingen er godt for langt, og er du for eller i mot kjønnskvotering? Noen områder har den kanskje gått lengre enn likestilt, andre områder henger den etter. Så lenge kjønnskvotering ikke går på bekostning av resultatet og så lenge den har en effekt er det greit. Jeg er for kvinner alle steder hvor kvinner kan gjøre en god jobb, men jeg er i mot å putte en kvinne i en jobb bare fordi "her skal det være en kvinne". Jeg synes likestilling bør innebære være like muligheter og rettigheter for alle, men er skeptisk til å si at alle er like og tvinge dem inn i en form. 15 minutter siden, Dr. Cid skrev: @ekkoet Synes du det kan bli litt slitsomt når du får mange spørsmål av brukere her på kort tid? Jeg legger litt opp til det selv når jeg svarer fort, så skal ikke klage. @Dr. Cid Hva gjør du på i formiddag? @ElizabethTaylor sitter du ofte på nett om natten? Endret 1. mars 2016 av ekkoet
Gjest bruker83924 Skrevet 1. mars 2016 #3466 Skrevet 1. mars 2016 20 minutter siden, ekkoet skrev: Noen områder har den kanskje gått lengre enn likestilt, andre områder henger den etter. Så lenge kjønnskvotering ikke går på bekostning av resultatet og så lenge den har en effekt er det greit. Jeg er for kvinner alle steder hvor kvinner kan gjøre en god jobb, men jeg er i mot å putte en kvinne i en jobb bare fordi "her skal det være en kvinne". Jeg synes likestilling bør innebære være like muligheter og rettigheter for alle, men er skeptisk til å si at alle er like og tvinge dem inn i en form. @ElizabethTaylor sitter du ofte på nett om natten? Skulle stå gått og ikke godt i spørsmålet. Men ja, er nokså enig med deg. Ja, dessverre. Har en dårlig rytme for tiden. @ekkoet har du gode rutiner i hverdagen?
Gjest Aye Skrevet 1. mars 2016 #3467 Skrevet 1. mars 2016 14 timer siden, Sheelagh skrev: Å drive med samfunnsfarmasi, spesielt få foreldre til å vaksinere barna sine. Det er hjertesaken min ❤️ @Aye Hvordan har du tenkt å nå drømmene dine? Det har jeg ikke tenkt på. Blir nok bare en drøm. Har en annen liten jobb så. 13 timer siden, Rossin skrev: @Aye: jeg har forstått det sånn at du har dametekke. Nå kan du gi oss dine tre beste cunnilingus-tips. Helt ærlig. Er bare meg selv, smiler, er ikke for påtrengende men flørter litt, og ser ok ut. Trent kropp men ikke for mye. 5 timer siden, Dr. Cid skrev: Å, vet ikke men jeg holder som oftest oppe døra om jeg vet noen kommer rett bak @Aye Ligner du på Mats Hummels? @ElizabethTaylor Er Elizabeth Taylor favoritt skuespilleren din? Nja. Litt kanskje. I smilet, og samme skjegg/bart stil. Dessuten har vi begge en outie. Men jeg har mer brunt hår, litt lengre hår. Ikke langt hår men lengre enn hans. Litt sintere øyner haha. Ser ivertfall sånn ut. Jeg ser mer ut som en skummel pirat. @Dr. Cid beskriv ditt utseende? @ElizabethTaylor Beskriv ditt utseende
ekkoet Skrevet 1. mars 2016 #3468 Skrevet 1. mars 2016 21 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet har du gode rutiner i hverdagen? Ingen som jeg greier å holde hver eneste dag, men: Jeg har begynt å komme meg tidligere i seng, ofte i seng til 23 (jeg er egentlig typen som sitter oppe til 01 når jeg skal være på jobb 07) Jeg tar tran Jeg gjør noen treningsøvelser før jeg legger meg @ElizabethTaylor Mener du sa at du angret på pengebruken din. Hva brukte du pengene på?
Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #3469 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, ekkoet skrev: Sjeldent jeg tar opp tema herfra, mye av det som står her er ikke typen tema som typisk kameratgjengen min diskuterer. Hender jo man faller innom tema som er berørt her og kan da gjerne si at jeg leste en historie på et forum om sånn og sånn, men ikke noe mer. Man får og gjerne perspektiver på ting man ikke har tenkt igjennom før. Hva mener du med "Hvor bruker du samme argumenter".? @Sheelagh Er du en bekymret person? Ja. Bekymrer meg altfor mye om små og store ting, og gjerne ting jeg ikke får gjort noe med.. @ekkoet Ser at jeg formulerte meg litt dårlig. Hvis du f.eks. er for vaksine og skal diskutere med noen kompiser som er imot, bruker du da argumenter som du har lest her inne?
ekkoet Skrevet 1. mars 2016 #3470 Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, Sheelagh skrev: @ekkoet Ser at jeg formulerte meg litt dårlig. Hvis du f.eks. er for vaksine og skal diskutere med noen kompiser som er imot, bruker du da argumenter som du har lest her inne? Jeg kan ikke huske at jeg har brukt argumenter herfra nei, det er veldig sjeldent jeg har endret syn på noe utfra en diskusjon her inne. Nå ligger jeg litt på siden og hiver meg sjeldent inn i opphetede diskusjoner. Jeg liker best faktabaserte diskusjoner, hvor det finnes et endelig svar, en fasit. @Sheelagh Når du åpner nettleser/brett/telefon og går inn på kvinngeguiden. Hva er rutinen din da? (hva sjekker du og hva gjør du?)
Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #3471 Skrevet 1. mars 2016 9 minutter siden, ekkoet skrev: Jeg kan ikke huske at jeg har brukt argumenter herfra nei, det er veldig sjeldent jeg har endret syn på noe utfra en diskusjon her inne. Nå ligger jeg litt på siden og hiver meg sjeldent inn i opphetede diskusjoner. Jeg liker best faktabaserte diskusjoner, hvor det finnes et endelig svar, en fasit. @Sheelagh Når du åpner nettleser/brett/telefon og går inn på kvinngeguiden. Hva er rutinen din da? (hva sjekker du og hva gjør du?) Først sjekker jeg meldinger og varsler. Deretter scroller jeg gjennom "siste innlegg". @ekkoet Vet din kone at du har bruker her inne?
ekkoet Skrevet 1. mars 2016 #3473 Skrevet 1. mars 2016 6 minutter siden, Sheelagh skrev: @ekkoet Vet din kone at du har bruker her inne? Jeg vet ikke, men tror ikke det. Men for alt jeg vet følger hun med på alt jeg skriver. @Sheelagh Burde hun vite det?
Gjest Sheelagh Skrevet 1. mars 2016 #3474 Skrevet 1. mars 2016 5 minutter siden, ekkoet skrev: Jeg vet ikke, men tror ikke det. Men for alt jeg vet følger hun med på alt jeg skriver. @Sheelagh Burde hun vite det? Ja. @ekkoet Driver du med jakt eller fiske?
Gjest Fox Mulder Skrevet 1. mars 2016 #3475 Skrevet 1. mars 2016 5 timer siden, Sheelagh skrev: @Fox Mulder fulgte du med på Oscarutdelingen? Jepp!
Gjest Aye Skrevet 1. mars 2016 #3476 Skrevet 1. mars 2016 2 timer siden, Rossin skrev: @Aye vet du hva cunnilingus er? Aner ikke @Rossin hva er cunnilingus?
Gjest Fox Mulder Skrevet 1. mars 2016 #3477 Skrevet 1. mars 2016 @incognita Har du noen gang kommet inn i et rom og sagt Ær'e hær'e er party?
Gjest incognita Skrevet 1. mars 2016 #3478 Skrevet 1. mars 2016 Den 29.2.2016 at 7.54, Sheelagh skrev: @incognita Skal du se "snømannen" når den kommer på kino? Kan jeg aldri tenke meg. Den 29.2.2016 at 14.16, ekkoet skrev: @incognita Hvilket forhold har du til 8. mars? Det er en dag som alle andre. Jeg har kvinnedag 365 dager i året, og trenger ikke noen egen merkedag på vegne av kjønnet mitt. Den 29.2.2016 at 17.08, bailey skrev: @incognita Hvilken kjendis hadde du crush på da du var yngre? David Beckham. Gikk aldri over. Den 29.2.2016 at 17.41, AnonymBruker skrev: @incognita Hvilken tv-serie er din favoritt? Anonymkode: c33d1...bf1 Akkurat nå, the bachelor Den 29.2.2016 at 18.57, Dark Angelina skrev: @incognita Hvilket klesplagg føler du deg mest vel i? Når sminken sitter, og håret er on point så føler jeg meg mest vel i pentøy såklart. Men jeg må innrømme at jeg føler meg ganske vel akkurat nå her jeg sitter i pysjbukse og singlet. 34 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Har du noen gang kommet inn i et rom og sagt Ær'e hær'e er party? Haha! Ja, mange ganger!! @Sheelagh Har du latt deg sjarmere av en mannlig bruker i denne tråden? @ekkoet I utgangspunktet kan skuddår deles på 4, men visste du at dersom årstallet også kan deles på 100 er det ikke skuddår, med mindre det også kan deles på 400? @bailey Kjekkeste kjendis? @Dark Angelina Beskriv drømmemannen... @Fox Mulder Hvem på kg tror du er mest konemateriale?
Dark Angelina Skrevet 1. mars 2016 #3479 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @Dark Angelina Beskriv drømmemannen... Han er ærlig, respekterer meg og vennene mine og familien min, han har styr på sitt eget liv, han er romantisk og liker og overraske meg, han har en stabil jobb og ønsker seg barn.. også er han good looking @incognita din tur å beskrive han! @Dr. Cid & Jacklost Liker du å lese?
ekkoet Skrevet 1. mars 2016 #3480 Skrevet 1. mars 2016 7 timer siden, Sheelagh skrev: . @ekkoet Driver du med jakt eller fiske? Ikke av typen friluftsliv og natur, men fiske av typen sol, sommer og hytte. @Sheelagh Hvorfor burde hun vite det? (kone, at jeg er her) 2 minutter siden, incognita skrev: @ekkoet I utgangspunktet kan skuddår deles på 4, men visste du at dersom årstallet også kan deles på 100 er det ikke skuddår, med mindre det også kan deles på 400? Ja, det visste jeg faktisk. @incognita Føler du deg litt happy med og stolt over at du har startet en så populær tråd? (Det ville jeg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå