Gjest Rossin Skrevet 29. februar 2016 #3381 Skrevet 29. februar 2016 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit, så harsh. Anonymkode: 66355...063 Men når alt det er sagt, så savner jeg deg littegrann. 5 timer siden, sweety pie skrev: @Rossin Gjær hadde jeg tatt sånn ca 25g tenker jeg, fersk. Mel, sånn ca 8 dl, hahah. Vann, la meg se, sånn ca 4-5 dl. Og en teskje salt. Det brødet blir nok ikke så verst. Litt lite salt, kanskje. Og litt mye vann @Sheelagh Hvor mange meter må du være foran en annen person, før det er frekt å la være å holde oppe døra hvis du skal inn samme sted? @sweety pie: Hva hadde du valgt: Å måtte kjøre rundt i en red bull-bil i et år, eller å kline med et tilfeldig valgt medlem fra Soldiers of Odin i ett og et halvt minutt hver måned i et år? Vedlegg: Endret 29. februar 2016 av Rossin
Gjest Rossin Skrevet 29. februar 2016 #3382 Skrevet 29. februar 2016 15 timer siden, incognita skrev: @Rossin Spist på Maaemo enda eller? Nope. Har du? Blir vel helt vilt der nå som de har fått enda en stjerne. @ekkoet ranger disse (fra viktig til uviktig) egenskapene hos en kvinne: Fine hender Morsom Store pupper Pent smil Hårfri vulva
ekkoet Skrevet 29. februar 2016 #3383 Skrevet 29. februar 2016 Et øyeblikk siden, Rossin skrev: @ekkoet ranger disse (fra viktig til uviktig) egenskapene hos en kvinne: Fine hender Morsom Store pupper Pent smil Hårfri vulva Da regner jeg med du mener viktig for meg om jeg skal være tiltrukket. 1. Smil (det er fordi jeg generelt synes jenter som smiler er pene. Har hun ikke pent smil, så er hun ikke tiltrekkende) 2. Morsom. Eller om hun ikke er morsom så må hun ha god humor, slik at ikke mine morsomheter faller på steingrunn. 3. Store pupper (jeg liker bedre små enn for store). Ikke misforstå, jeg liker pupper, men jo større jo bedre er ikke for meg, så denne kan være negativ. 4. Hårfritt. Lite viktig for meg i den store sammenhengen. Frisert ser bedre ut enn busk, men i det store og det hele har det lite å si. Den med hendene vet jeg ikke hvor jeg skal plassere. Har liksom aldri tenkt at "oi, de hendene var fine!" @Rossin Hvem mener du er norges tøffeste kvinne?
Gjest Sheelagh Skrevet 29. februar 2016 #3384 Skrevet 29. februar 2016 42 minutter siden, Rossin skrev: Men når alt det er sagt, så savner jeg deg littegrann. Det brødet blir nok ikke så verst. Litt lite salt, kanskje @Sheelagh Hvor mange meter må du være foran en annen person, før det er frekt å la være å holde oppe døra hvis du skal inn samme sted? @sweety pie: Hva hadde du valgt: Å måtte kjøre rundt i en red bull-bil i et år, eller å kline med et tilfeldig valgt medlem fra Soldiers of Odin i ett og et halvt minutt hver måned i et år? Vedlegg: 1 meter. @RossinYrke?
Gjest Rossin Skrevet 29. februar 2016 #3385 Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: 1 meter. @RossinYrke? Lærer 'lagh: Har du stalka meg? Hvis ja, fant du noe spennende?
Gjest Rossin Skrevet 29. februar 2016 #3386 Skrevet 29. februar 2016 @Sheelagh en meter er lite, synes jeg. Først når vi nærmer oss fem meter, mener jeg det er innafor å bare gå. I verste fall må man strekke hånda bak seg og prøve å holde døra litt oppe, i det minste.
Gjest Sheelagh Skrevet 29. februar 2016 #3387 Skrevet 29. februar 2016 10 minutter siden, Rossin skrev: Lærer 'lagh: Har du stalka meg? Hvis ja, fant du noe spennende? Jeg begynte stalkingen i går, men ble ikke ferdig. Skal fortsette i kveld @Rossin Noe du har lyst til å fortelle meg før jeg fortsetter stalkingen? Forresten, 5 meter er drøyt. Holder lenge med 1.
Gjest Rossin Skrevet 29. februar 2016 #3388 Skrevet 29. februar 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Jeg begynte stalkingen i går, men ble ikke ferdig. Skal fortsette i kveld @Rossin Noe du har lyst til å fortelle meg før jeg fortsetter stalkingen? Forresten, 5 meter er drøyt. Holder lenge med 1. Bare at jeg fikk lyst til å stalke meg selv for å se hva jeg faktisk har prestert å skrive her. Men 1 meter er drøyt lite! Det vil si at du smeller døra i ansiktet til folk som går 2 meter bak deg. Det er jo uhøflig! Prøv det en dag, så måler du opp. Jeg tror ikke fem meter er så verst. Jeg har nok venta på folk som er enda lenger bak meg, men da må jeg slå av en small talk i samme slengen. 35 minutter siden, ekkoet skrev: @Rossin Hvem mener du er norges tøffeste kvinne? Det må bli Astrid Søgnen. Den dama er beinhard. Jeg er redd henne. Shee: Hvordan blir du når du drikker (alkohol)? @ekkoet Å leie dama på kjøpesenteret - ja eller nei?
Gjest Sheelagh Skrevet 29. februar 2016 #3389 Skrevet 29. februar 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: Bare at jeg fikk lyst til å stalke meg selv for å se hva jeg faktisk har prestert å skrive her. Men 1 meter er drøyt lite! Det vil si at du smeller døra i ansiktet til folk som går 2 meter bak deg. Det er jo uhøflig! Prøv det en dag, så måler du opp. Jeg tror ikke fem meter er så verst. Jeg har nok venta på folk som er enda lenger bak meg, men da må jeg slå av en small talk i samme slengen. Det må bli Astrid Søgnen. Den dama er beinhard. Jeg er redd henne. Shee: Hvordan blir du når du drikker (alkohol)? @ekkoet Å leie dama på kjøpesenteret - ja eller nei? Jeg tror vi kan konkluder med at jeg ikke fikk toppkarakter i matte.. Når jeg drikker blir jeg glad og veeeeeldig kjærlig. Så gråter jeg litt (av glede) før jeg sovner. @Rossin Drømmer du om barn og bryllup?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3390 Skrevet 29. februar 2016 1 time siden, Rossin skrev: Men når alt det er sagt, så savner jeg deg littegrann. Ditto. Anonymkode: 66355...063
Gjest Rossin Skrevet 29. februar 2016 #3391 Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Jeg tror vi kan konkluder med at jeg ikke fikk toppkarakter i matte.. Når jeg drikker blir jeg glad og veeeeeldig kjærlig. Så gråter jeg litt (av glede) før jeg sovner. @Rossin Drømmer du om barn og bryllup? Barn ja, bryllup njæ. Skuddårsdag i dag, så vi får se om jeg blir fridd til. Shee: ranger denne liste ut ifra hva du tror jeg ser etter i en kvinne, fra viktig til uviktig: Fine hender Morsom Store pupper Pent smil Hårfri vulva @Fox Mulder Du inviterer til fire stjerners middag: hva lager du (tre retter) og hva er underholdninga? @ekkoet hvilken sang hadde du sunget på idol-audition?
Gjest Sheelagh Skrevet 29. februar 2016 #3392 Skrevet 29. februar 2016 8 minutter siden, Rossin skrev: Barn ja, bryllup njæ. Skuddårsdag i dag, så vi får se om jeg blir fridd til. Shee: ranger denne liste ut ifra hva du tror jeg ser etter i en kvinne, fra viktig til uviktig: Fine hender Morsom Store pupper Pent smil Hårfri vulva @Fox Mulder Du inviterer til fire stjerners middag: hva lager du (tre retter) og hva er underholdninga? @ekkoet hvilken sang hadde du sunget på idol-audition? Store pupper, hårfri vulva, pent smil, morsom og fine hender. Riktig? @RossinHvorfor skriver du ikke hele brukernavnet mitt?
sweety pie Skrevet 29. februar 2016 #3393 Skrevet 29. februar 2016 1 time siden, Rossin skrev: Men når alt det er sagt, så savner jeg deg littegrann. Det brødet blir nok ikke så verst. Litt lite salt, kanskje. Og litt mye vann @Sheelagh Hvor mange meter må du være foran en annen person, før det er frekt å la være å holde oppe døra hvis du skal inn samme sted? @sweety pie: Hva hadde du valgt: Å måtte kjøre rundt i en red bull-bil i et år, eller å kline med et tilfeldig valgt medlem fra Soldiers of Odin i ett og et halvt minutt hver måned i et år? Vedlegg: @Rossin Jeg hadde helt klart kjørt bilen jeg 😂 Nå et spørsmål til deg. Nevn en kjendis som du har hatt crush på?
bailey Skrevet 29. februar 2016 #3394 Skrevet 29. februar 2016 16 timer siden, incognita skrev: DAMN! Du er rå! Ja, det var han jeg tenkte på. @bailey Drikker du kaffe? Nei? Haha, ikke dårlig! Nei, drikker ikke kaffe. Kan til nød drikke iskaffe, men da må det være tilsatt noe søtt som sjokolade eller karamell. 9 timer siden, Sheelagh skrev: @bailey Liker du best å ta buss eller tog? Tog. Jeg hater buss. 2 timer siden, ekkoet skrev: @bailey Hvor lenge siden er det du våknet en morgen og tenkte "Jeg skal aldri drikke så mye igjen". Hmm, det var vel i sommer en gang. Drakk litt for mye en kveld med noen venninner og hadde smått angst dagen etter @incognita Hvilken kjendis hadde du crush på da du var yngre? @ekkoet Hvilket parti stemte du på ved siste stortingsvalg? @Sheelagh Noe du gleder deg til?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3395 Skrevet 29. februar 2016 @incognita Hvilken tv-serie er din favoritt? @ekkoet Hvordan ser en perfekt første date ut? @Rossin tror du drømmedama finnes der ute? @Lady liker du sommer eller vinter best? Anonymkode: c33d1...bf1
Summers Skrevet 29. februar 2016 #3396 Skrevet 29. februar 2016 20 timer siden, bailey skrev: @Summers Dårligste filmen du har sett? Ser ikke ferdig filmene jeg ikke liker så vet ikke hvilken som er dårligst, sist film jeg ikke så ferdig var Mad Max. 18 timer siden, mini-mio skrev: @Summers hvilke språk behersker du? Norsk, engelsk og tysk. Følger med på tyske nyheter for å ikke glemme tysken. 3 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Norges morsomste kvinnelige komiker? Liker ingen kvinnelige komikere. Jeg er generelt ikke glad i koikikerhumor, liker når ting er litt mer spontant enn at en person fremfører et manus han har pugget. @bailey Flink til å danse? @mini-mio Har du gått i protesttog? Hvis ja, for hva? @ekkoet Liker du omeletten/eggerøren din lite eller mye stekt?
Gjest Fox Mulder Skrevet 29. februar 2016 #3397 Skrevet 29. februar 2016 10 timer siden, Sheelagh skrev: @Fox Mulder Kjøper du ofte merkeklær? Aldri, liker ikke merkeklær. 1 time siden, Rossin skrev: @Fox Mulder Du inviterer til fire stjerners middag: hva lager du (tre retter) og hva er underholdninga? Biff og gratinerte poteter. Underholdninga er så høy at vi ikke hører den forferdelig, teite fortellerstemma til Anders Hatlo! @Rossin Sheelagh sier ja til date, du skal stå for planlegginga. Hva blir opplegget?
Gjest Sheelagh Skrevet 29. februar 2016 #3398 Skrevet 29. februar 2016 1 time siden, bailey skrev: Nei? Haha, ikke dårlig! Nei, drikker ikke kaffe. Kan til nød drikke iskaffe, men da må det være tilsatt noe søtt som sjokolade eller karamell. Tog. Jeg hater buss. Hmm, det var vel i sommer en gang. Drakk litt for mye en kveld med noen venninner og hadde smått angst dagen etter @incognita Hvilken kjendis hadde du crush på da du var yngre? @ekkoet Hvilket parti stemte du på ved siste stortingsvalg? @Sheelagh Noe du gleder deg til? Gleder meg til neste mandag, da får vi nye møbler @bailey Har du sett frustrerte fruer? Hvis ja, likte du serien? @ekkoet Syns du folk gir opp ekteskap for lett idag? @Dr. Cid Noen mål for 2016?
Gjest Jacklost Skrevet 29. februar 2016 #3399 Skrevet 29. februar 2016 (endret) @Rossin Hva mente du med spørsmålet tidligere? @sweety pie Så du spørsmålet? @Aye Hvem er den mannen på bildet? Endret 29. februar 2016 av Dr. Cid
Dark Angelina Skrevet 29. februar 2016 #3400 Skrevet 29. februar 2016 21 timer siden, bailey skrev: @Dark Angelina Når du virkelig skal kose deg en kveld, hva gjør du og hva spiser du? Setter på en av favorittfilmene mine, tuller meg inn i et pledd, levende lys, og drikker pepsi max og spiser melkesjokolade 20 timer siden, Aye skrev: @Dark Angelina var du ute i helga? Ja 20 timer siden, Rossin skrev: @Dark Angelina Hvilket dyr som du ikke har sett i virkeligheten enda, ønsker du å se en gang i framtida? Delfin 18 timer siden, incognita skrev: @Dark Angelina Hvor viktig er høyde på gutter? Ikke så alt for viktig, men setter pris på hvis de er høyere enn meg @bailey Hva er du mest fornøyd med når det gjelder ditt eget interiør? @Aye Hva gjorde du fredagskveld? @Rossin Hvor mange land har du vært i? @incognita Hvilket klesplagg føler du deg mest vel i?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå