Summers Skrevet 28. februar 2016 #3321 Skrevet 28. februar 2016 13 timer siden, sweety pie skrev: @SummersHvem er den gamla dama i profilbildet ditt? Det er sentralbanksjefen i USA, Janet Yellen. @sweety pie Hvilken filmkarakter liker du best?
sweety pie Skrevet 28. februar 2016 #3322 Skrevet 28. februar 2016 54 minutter siden, Summers skrev: Det er sentralbanksjefen i USA, Janet Yellen. @sweety pie Hvilken filmkarakter liker du best? @Summers Liker Leonardo veldig godt.
Dark Angelina Skrevet 28. februar 2016 #3323 Skrevet 28. februar 2016 (endret) Den 26. februar 2016 at 13.17, ElizabethTaylor skrev: @Dark Angelina Studerer du? Nei, jobber Den 26. februar 2016 at 15.21, incognita skrev: @Dark Angelina Må man elske seg selv for å kunne bli elsket av noen andre? Både ja, og nei. Jeg mener at en person må kunne være glad i seg selv, for å kunne være glad i noen andre, men på en annen måte være villig til å sette andre foran seg selv, til en viss grad. Grunnen til at det forrige forholdet jeg var i ikke funket for meg var fordi jeg følte jeg mistet meg selv på veien, kjente ikke meg selv igjen og trengte tid for meg selv til å gjøre det jeg selv ønsket å gjøre uten at noen andre skulle "overkjøre" meg med sine behov. Jeg var rett og slett så lite glad i meg selv at jeg lot noen andre styre og bestemme meg, og det er ikke greit @ElizabethTaylor Hva er drømmejobben? @incognita Høydepunktet denne helgen? Endret 28. februar 2016 av Dark Angelina
bailey Skrevet 28. februar 2016 #3324 Skrevet 28. februar 2016 22 timer siden, Sheelagh skrev: @bailey Følger du med på vintersport på TV-en? Nei 21 timer siden, Summers skrev: @bailey Har du et kjæledyr? Nei, men har veldig lyst på hund. @Sheelagh Er du romantisk? @Summers Dårligste filmen du har sett? @Dark Angelina Når du virkelig skal kose deg en kveld, hva gjør du og hva spiser du?
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3325 Skrevet 28. februar 2016 17 minutter siden, bailey skrev: Nei Nei, men har veldig lyst på hund. @Sheelagh Er du romantisk? @Summers Dårligste filmen du har sett? @Dark Angelina Når du virkelig skal kose deg en kveld, hva gjør du og hva spiser du? Haha, nei @bailey Din favorittsmoothie?
Gjest Jacklost Skrevet 28. februar 2016 #3326 Skrevet 28. februar 2016 @Aye Hvilken bruker er du aktiv på nå? Slik jeg vet hvilken jeg skal stille spørsmål @sweety pie Hva er opphavet til navnet?
Gjest Aye Skrevet 28. februar 2016 #3327 Skrevet 28. februar 2016 12 minutter siden, Dr. Cid skrev: @Aye Hvilken bruker er du aktiv på nå? Slik jeg vet hvilken jeg skal stille spørsmål @sweety pie Hva er opphavet til navnet? Er aktiv på både Hummels brukeren og denne, men mest denne de siste dagene. @Dark Angelina var du ute i helga? @Dr. Cid var du ute i helga?
Gjest Rossin Skrevet 28. februar 2016 #3328 Skrevet 28. februar 2016 Den 2/15/2016 at 12.07, bailey skrev: @RossinHar du et skjult talent? Tja, skjult for allmennheten eller skjult for KG? Tror folk som kjenner meg ofte blir overraska over ting jeg har satt meg inn i. Jeg er en hobbymann som har passion for mye forskjellig, så noe skills får man jo. Men jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg har talent. Den 2/14/2016 at 0.40, ElizabethTaylor skrev: @Rossin fikk du blomster i dag? Det ble litt sent svar fra min side, men nei, jeg fikk ingen blomster på valentines day. @incognita beste bilsang i det du kjører inn på motorveien og gasser på? @Aye fortell om en gang du var nødt til å såre ei dame @bailey bruker du tanntråd før eller etter at du har pussa tennene? Begrunn svaret @Dark Angelina Hvilket dyr som du ikke har sett i virkeligheten enda, ønsker du å se en gang i framtida? @Summers Ser du ned på mennesker som sier sj istedenfor kj? @Dr. Cid Hvor mange meter må du være foran en annen person, før det er frekt å la være å holde oppe døra hvis du skal inn samme sted?
Summers Skrevet 28. februar 2016 #3329 Skrevet 28. februar 2016 4 minutter siden, Rossin skrev: @Summers Ser du ned på mennesker som sier sj istedenfor kj? Ser ikke ned på dem, men mister litt av respekten jeg hadde om jeg tidligere trodde de var smarte. @Rossin Hadde du fått 5/6 i matte om du tok matteeksamen fra VGS på nytt nå uten tid til å lese deg opp? 1
Gjest Rossin Skrevet 28. februar 2016 #3330 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, Summers skrev: Ser ikke ned på dem, men mister litt av respekten jeg hadde om jeg tidligere trodde de var smarte. @Rossin Hadde du fått 5/6 i matte om du tok matteeksamen fra VGS på nytt nå uten tid til å lese deg opp? Lurer i grunn litt hva som er forskjellen på det der og det å se ned på noen. Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei, det hadde jeg ikke klart. Jeg hadde kun et minimum med matte på vgs, selv om jeg alltid har likt det. Dessuten har læreplanene forandra seg - jeg kan så å si ingenting på excel for eksempel. Men om jeg hadde fått litt tid til å lese meg opp, så hadde jeg nok ace'a det @Sheelagh: Menn med synlig stor bul på buksa. Hot or not?
Summers Skrevet 28. februar 2016 #3331 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, Rossin skrev: Lurer i grunn litt hva som er forskjellen på det der og det å se ned på noen. Jeg ser ikke ned på noen bare fordi jeg ikke ser på dem som smarte. 1
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3332 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, Rossin skrev: Lurer i grunn litt hva som er forskjellen på det der og det å se ned på noen. Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei, det hadde jeg ikke klart. Jeg hadde kun et minimum med matte på vgs, selv om jeg alltid har likt det. Dessuten har læreplanene forandra seg - jeg kan så å si ingenting på excel for eksempel. Men om jeg hadde fått litt tid til å lese meg opp, så hadde jeg nok ace'a det @Sheelagh: Menn med synlig stor bul på buksa. Hot or not? Hot @Rossin Er du Mann eller dame?
sweety pie Skrevet 28. februar 2016 #3333 Skrevet 28. februar 2016 (endret) 21 timer siden, Aye skrev: Er vel litt begge deler men mest snill @sweety pie Hvordan kom du på brukernavnet ditt? @Aye og @Dr. Cid Haha, husker egentlig ikke. Bare fant på noe der og da, når jeg opprettet brukeren. Endret 28. februar 2016 av sweety pie
Gjest Rossin Skrevet 28. februar 2016 #3334 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Hot @Rossin Er du Mann eller dame? Jeg er en maleshe (det motsatte av shemale). @Sheelagh Har du lagt ut et bilde av deg selv på KG? Hvis nei, kommer du noen gang til å gjøre det, tror du? Hvis ja, var du fornøyd med responsen du fikk? @sweety pie Hvis du skulle ha skrevet en brødoppskrift helt uten referanse, hvor mye hadde du tatt av hver av disse ingrediensene: mel, vann, gjær, salt? Du har måleenhetene gram, liter, teskje og "dæsj" til rådighet.
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3335 Skrevet 28. februar 2016 5 minutter siden, Rossin skrev: Jeg er en maleshe (det motsatte av shemale). @Sheelagh Har du lagt ut et bilde av deg selv på KG? Hvis nei, kommer du noen gang til å gjøre det, tror du? Hvis ja, var du fornøyd med responsen du fikk? @sweety pie Hvis du skulle ha skrevet en brødoppskrift helt uten referanse, hvor mye hadde du tatt av hver av disse ingrediensene: mel, vann, gjær, salt? Du har måleenhetene gram, liter, teskje og "dæsj" til rådighet. Nei, det har jeg ikke. Er så mange pene jenter her inne, så tør ikke.. @Rossin Har du lagt ut bilde?
bailey Skrevet 28. februar 2016 #3336 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, Sheelagh skrev: @bailey Din favorittsmoothie? Har ingen favorittsmoothie og både lager og kjøper litt forskjellig. 35 minutter siden, Rossin skrev: @bailey bruker du tanntråd før eller etter at du har pussa tennene? Begrunn svaret Jeg pusser faktisk tennene mine både før og etter jeg bruker tanntråd.. Jeg har i flere år hatt en bitteliten tvangstanke der jeg må ha på tannkrem to ganger i løper av en "pusseøkt". Tidligere brukte jeg tanntråd etter disse to rundene, men jeg følte meg liksom ikke helt ren etterpå, følte ikke jeg hadde kommet ordentlig til med tannbørsten... Så da gjør jeg det midt i stedet. Funker som bare rakkern @Rossin Hva synes du om damer i snekkerbukse? @Sheelagh Hva slags klesstil foretrekker du på det motsatte kjønn?
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3337 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, bailey skrev: Har ingen favorittsmoothie og både lager og kjøper litt forskjellig. Jeg pusser faktisk tennene mine både før og etter jeg bruker tanntråd.. Jeg har i flere år hatt en bitteliten tvangstanke der jeg må ha på tannkrem to ganger i løper av en "pusseøkt". Tidligere brukte jeg tanntråd etter disse to rundene, men jeg følte meg liksom ikke helt ren etterpå, følte ikke jeg hadde kommet ordentlig til med tannbørsten... Så da gjør jeg det midt i stedet. Funker som bare rakkern @Rossin Hva synes du om damer i snekkerbukse? @Sheelagh Hva slags klesstil foretrekker du på det motsatte kjønn? Jeans/svart bukse, joggesko eller boots og marineblå genser @bailey Får du mange PM?
Gjest Rossin Skrevet 28. februar 2016 #3338 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nei, det har jeg ikke. Er så mange pene jenter her inne, så tør ikke.. @Rossin Har du lagt ut bilde? Ja, det har jeg. Flere ganger. En gang la jeg ut bilde av meg selv i trusa, til og med. Passe fornøyd med responsen. Men alt det der har jeg slutta med nå. Jeg kan sende på PM til spesielt interesserte, men av jobbmessige grunner så er det absolutt uaktuelt å legge ut på forumet. Litt synd, for det var litt spennende. 1 minutt siden, bailey skrev: @Rossin Hva synes du om damer i snekkerbukse? Hot! Så lenge jeg kan snike meg på bak, lukte på halsen og snike en hånd eller to innunder sidene på buksa. @bailey Du er på et bibliotek og ser en fremmed person sjekke "mine innlegg" på KG. Tør du å gå bort og si: "Hei, jeg er Bailey på KG, hvem er du?". Hvis nei, hadde du i det minste luska i hyllene bak, kanskje lata som du leste en gammel utgave illustrert vitenskap, og samtidig prøvd å se hvilke tråder personen var aktiv i? @Sheelagh: Beskriv utseendet ditt med tre ord. Beskriv personligheten din med to ord. Beskriv ryddigheten i huset ditt med ett siffer (husk å oppgi hva skalaen går til).
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3339 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, Rossin skrev: Ja, det har jeg. Flere ganger. En gang la jeg ut bilde av meg selv i trusa, til og med. Passe fornøyd med responsen. Men alt det der har jeg slutta med nå. Jeg kan sende på PM til spesielt interesserte, men av jobbmessige grunner så er det absolutt uaktuelt å legge ut på forumet. Litt synd, for det var litt spennende. Hot! Så lenge jeg kan snike meg på bak, lukte på halsen og snike en hånd eller to innunder sidene på buksa. @bailey Du er på et bibliotek og ser en fremmed person sjekke "mine innlegg" på KG. Tør du å gå bort og si: "Hei, jeg er Bailey på KG, hvem er du?". Hvis nei, hadde du i det minste luska i hyllene bak, kanskje lata som du leste en gammel utgave illustrert vitenskap, og samtidig prøvd å se hvilke tråder personen var aktiv i? @Sheelagh: Beskriv utseendet ditt med tre ord. Beskriv personligheten din med to ord. Beskriv ryddigheten i huset ditt med ett siffer (husk å oppgi hva skalaen går til). Jaha, såpass ja. Utseendet: halvlangt mørkeblondt hår, litt komisk ansikt og pene legger. Personlighet: selvironisk og omsorgsfull. Ryddighet: 3 (skala fra 1-5) @Rossin Alder?
minister-mio Skrevet 28. februar 2016 #3340 Skrevet 28. februar 2016 Den 26. februar 2016 at 21.24, Lady skrev: Samme jeg anbefaler! 👏 Hele livet. @mini-mio Hvor er du oppvokst? På Østlandet for det meste Den 26. februar 2016 at 22.47, Summers skrev: Det kommer an på hvilken frukt. Jeg er en som slår opp alt innen matlaging slik at jeg gjør det riktig. @mini-mio Hvor godt behersker du ditt tredjespråk? Hva regnes egentlig som tredjespråk? Det språket jeg hadde på videregående behersker jeg dårlig. Den 26. februar 2016 at 22.59, ElizabethTaylor skrev: Prøver å bestille forskjellige ting når jeg er ute. Men opp i opp har det nok gått mest av biff. Det blir du nok, bare vent. Man er nok mer lykkelig enn man tror Guuud, det er så mye. Jobbet jo som natt 1 år, i helger. Det kan være helt krise til tider. En av de morsomste må være hun som sovna som ei sjøstjerne i gangen utenfor rommet sitt, og han som kom 2 dager på rad i bare bokseren for han hadde låst seg ute Den mest spesielle der i mot, må være den guttegjengen fra bygda, der han ene av guttene spurte om jeg jobba der. Rettere sagt, han spurte om både navnet mitt og etternavnet mitt, og spurte om jeg kjente "meg". Jeg sa jo så klart at det var meg. Han ble superklein. Hadde aldri sett fyren før, og kjenner ingen fra stedet han bor hen. Han var fra et sted 1 1/2 t unna. Han sa han visste hvem jeg var gjennom nettby, fra sånn 2009 eller noe slik. Det jeg lurer på, er hvordan han i huleste visste hvor jeg jobba, for hadde da kun jobbet der i 1/2 år. Det var creepy. Det gjør jeg Nå jobber jo jeg i en by det er mye, alt for mye, forretningsreisende. Så er mange folk fra forskjellige land. Men merker om sommerene er det veldig mye sør-koreanere, japanesere, og kinesere. "how to I get to pulpitrock" @Summers foretrekker du å lage mat selv, eller dra ut å spise? @Lady Har du mange dumme kunder på din jobb? @mini-mio Husker ikke om jeg har spurt før, men hvor gammel er du? @incognita Hva er favorittfilmen din? Jeg er i slutten av tyveårene @Lady syntes du det er spennende med valget i USA? @Summers hvilke språk behersker du? @elizabeth taylor hvilken egenskap liker du best ved deg selv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå