Gjest bruker83924 Skrevet 26. februar 2016 #3241 Skrevet 26. februar 2016 23 timer siden, bailey skrev: @ElizabethTaylor Beste tvserie? Vanskelig spørsmål Av de seriene jeg ser på akkurat nå er nok Modern Family favoritten. Men "all time" favoritten må nok bli Pride and prejudice, en miniserie fra 1995. 11 timer siden, mini-mio skrev: @ElizabethTaylor Hvilken bokstav begynner fornavnet ditt med? Samme som Kardashian-Klanen 5 timer siden, Dark Angelina skrev: @ElizabethTaylor Hva er din favoritt sang akkurat nå? Har flere, men liker kanskje best Sia med Cheap thrills. Forestiller meg jeg er på en skikkelig jentekveld med vors og bytur når jeg hører sangen. 4 timer siden, Lady skrev: @ElizabethTaylor Er du fan av Justin Bieber? Ikke sånn veldig, han er jo litt diva. Men liker flere av sangene hans 1 time siden, Lady skrev: @ElizabethTaylor Snill, pen og lett å like ☺️ 1 time siden, incognita skrev: SÅ enig!! Ååå, takk det samme! Dere er gode @bailey Hva savner du mest fra barndommen? @mini-mio Kveldens dypeste spørsmål: Cola eller pepsi?(Evt zero eller max?) @Dark Angelina Hvor gammel er du? @Lady Hva var det siste du bekymret deg over? @incognita Skulle du ønske det fantes en kg-app, slik at man kunne bruke enda mer av dagen på kg?
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. februar 2016 #3242 Skrevet 26. februar 2016 @Fox Mulder Hvordan er det å være så tøff?
minister-mio Skrevet 26. februar 2016 #3243 Skrevet 26. februar 2016 5 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Vanskelig spørsmål Av de seriene jeg ser på akkurat nå er nok Modern Family favoritten. Men "all time" favoritten må nok bli Pride and prejudice, en miniserie fra 1995. Samme som Kardashian-Klanen Har flere, men liker kanskje best Sia med Cheap thrills. Forestiller meg jeg er på en skikkelig jentekveld med vors og bytur når jeg hører sangen. Ikke sånn veldig, han er jo litt diva. Men liker flere av sangene hans Ååå, takk det samme! Dere er gode @bailey Hva savner du mest fra barndommen? @mini-mio Kveldens dypeste spørsmål: Cola eller pepsi?(Evt zero eller max?) @Dark Angelina Hvor gammel er du? @Lady Hva var det siste du bekymret deg over? @incognita Skulle du ønske det fantes en kg-app, slik at man kunne bruke enda mer av dagen på kg? Helst ingen av delene, jeg er ikke noe glad i brus, men om jeg må svare Cola. Pepsi Max og zero er iallefall rimelig ubrukelig om målet er å få i seg noe. @ElizabethTaylor hvor mange søsken har du? @Fox Mulder ble du skuffa da de i tråden la seg i natt og det ble stille?
Miss/usikker Skrevet 26. februar 2016 #3244 Skrevet 26. februar 2016 7 timer siden, Fox Mulder skrev: Ja @Miss/usikker Hva liker du å gjøre i helgene? Jeg liker å være ute, stå litt på ski, slappe av med netflix, leke, bake, lage mat etc @Fox Mulder hva er den beste tv-serien du har sett?
Miss/usikker Skrevet 26. februar 2016 #3245 Skrevet 26. februar 2016 8 timer siden, incognita skrev: Ikke nødvendigvis bloggerne alene, men det er kanskje de som har størst stemme til å nå ut til "rette" (les:mest sårbare) målgruppen, så det er kanskje her det er mest å hente, tiltaksmessig. @Miss/usikker Hvilke tiltak ville vært gode for å forebygge (usunt) kroppsfokus? Synes det burde vært aldersgrense på sosiale medier bla. Er fader meg ikke rart folk blir syke når absolutt alt handler om å være perfekt. @incognita pleier du å ha fredagstaco?
ekkoet Skrevet 26. februar 2016 #3246 Skrevet 26. februar 2016 Den 19.2.2016 at 0.46, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Er det storm der du bor? Det var det. Jeg har vært litt lenge borte her, så beklager, ikke så real-time svar her. Den 20.2.2016 at 10.39, Summers skrev: @ekkoet Tror du Donald Trump/ Bernie Sanders kan vinne presidentvalget? Jeg følger ikke dette nøye, men jeg tror det blir Trump/Clinton og håper i tilfelle at de republikanerne som har litt vett enten holder seg unna urnene eller skifter side for anledningen. Men amerikanere altså... Av og til siden føler man seg veldig lik som dem, andre ganger lurer man på om de er fra samme planet. Den 23.2.2016 at 16.07, Lady skrev: @ekkoet Beksriv deg selve med tre ord Vanlig, fornuftig, stabil (høres jammen gøy ut). @ElizabethTaylor Blir det fredagstaco? @Summers Er du politisk aktiv? @Lady Hvis du er med i et quiz-show: Hva ville være dine favoritt- og hat-kategorier? @incognita Har du noen gang stjålet noe?
Gjest anonym2233 Skrevet 26. februar 2016 #3247 Skrevet 26. februar 2016 Den 23.2.2016 at 0.58, sweety pie skrev: @Nordavind Hihi, får litt lyst å legge ut. Også blir jeg feig igjen. Kanskje kanskje 😊 @Nordavind Er du glad i sport? @incognita @Pjokkeline Kjenner du mange pakistanere? *Får ikke til å endre bort de andre taggene -.- * Svar: Nei, det gjør jeg ikke, i allefall ikke noen jeg har kontakt med @sweety pie Hvor lenge har du vært på KG? @Nordavind Hva velger du? En helg med masse god drikke, eller en fjelltur med flott landskap? @Pompom Hvis du skulle være en deltaker i et realitysprogram, ville det ha vært Paradise Hotel eller Jersey Shore?
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #3248 Skrevet 26. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold @O.G. Jeg ser at du svarer i ca "alle" trådene her inne. Hvordan har du tid til det? Anonymkode: a502b...339 Hvordan har du tid til å finne ut av at jeg svarer i alle trådene her?
Dark Angelina Skrevet 26. februar 2016 #3249 Skrevet 26. februar 2016 10 timer siden, Lady skrev: @Dark Angelina Er du glad i å dra på byen? Nei, liker bedre hjemmefest. 10 timer siden, incognita skrev: Alle 3: Skriv 3 fine ting om en annen bruker på KG. Jeg kjenner ikke noe her inne så veldig godt, men da kan jeg skrive om deg @incognita. Du virker interessant, kunnskapsrik og ærlig 10 timer siden, mini-mio skrev: @Dark Angelina hva har du på beina nå? Tøfler 8 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Dark Angelina Hvor gammel er du? Blir 21 i mars @Lady Hva spiste du til frokost idag? @incognita Hva har du til venstre for deg nå? @mini-mio Favoritt beauty produkt? @ElizabethTaylor Hva jobber du med?
sweety pie Skrevet 26. februar 2016 #3250 Skrevet 26. februar 2016 @Pjokkeline Jeg har vært her siden 2012.
Gjest bruker83924 Skrevet 26. februar 2016 #3251 Skrevet 26. februar 2016 5 timer siden, mini-mio skrev: Helst ingen av delene, jeg er ikke noe glad i brus, men om jeg må svare Cola. Pepsi Max og zero er iallefall rimelig ubrukelig om målet er å få i seg noe. @ElizabethTaylor hvor mange søsken har du? Vann og melk er best (men zero til en god middag) Jeg har 1 hel søster, og 2 halve. Alle er eldre enn meg. 2 timer siden, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Blir det fredagstaco? Hmm, vi tenkte å lage en indisk rett. Men nå når du nevner taco, så frista det egentlig veldig. Vi får se 1 time siden, Dark Angelina skrev: @ElizabethTaylor Hva jobber du med? Jeg er klatreinstruktør og resepsjonist @Dark Angelina Studerer du? @ekkoet Er fredagstacoen hellig for deg? @mini-mio Ønsker du deg en stor familie?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3252 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Hvordan har du tid til å finne ut av at jeg svarer i alle trådene her? Det tok vel to minutter å oppdage det. Du svarte på alle trådene på forsiden, så jeg ble nysgjerrig og tittet på profilen din og så ser jeg at du har over 11 000 innlegg. Jeg ble litt fascinert og lurer på hvordan du har tid til det. Anonymkode: a502b...339
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #3253 Skrevet 26. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tok vel to minutter å oppdage det. Du svarte på alle trådene på forsiden, så jeg ble nysgjerrig og tittet på profilen din og så ser jeg at du har over 11 000 innlegg. Jeg ble litt fascinert og lurer på hvordan du har tid til det. Anonymkode: a502b...339 Fordi det gjorde du da ja.
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3254 Skrevet 26. februar 2016 12 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Skulle du ønske det fantes en kg-app, slik at man kunne bruke enda mer av dagen på kg? Haha, tjaaa jeg vet ikke. Sikkert like greit at det ikke finnes. 6 timer siden, Miss/usikker skrev: Synes det burde vært aldersgrense på sosiale medier bla. Er fader meg ikke rart folk blir syke når absolutt alt handler om å være perfekt. @incognita pleier du å ha fredagstaco? Godt svar. Veldig enig med deg. Det hender jeg har taco og at det tilfeldigvis lander på en fredag. 5 timer siden, ekkoet skrev: @incognita Har du noen gang stjålet noe? Hmm. Det tror jeg ikke. 3 timer siden, Dark Angelina skrev: Jeg kjenner ikke noe her inne så veldig godt, men da kan jeg skrive om deg @incognita. Du virker interessant, kunnskapsrik og ærlig @incognita Hva har du til venstre for deg nå? Så utrolig hyggelig å lese. Det varmet virkelig. Til venstre for meg står det en rykende varm kaffekopp. @ElizabethTaylor Skal du noe morsomt i helgen? @Miss/usikker Hvilke sosiale medier er du aktiv på? @ekkoet Gratis reise i ett år, eller gratis klær resten av livet? @Dark Angelina Må man elske seg selv for å kunne bli elsket av noen andre?
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. februar 2016 #3255 Skrevet 26. februar 2016 7 timer siden, mini-mio skrev: @Fox Mulder ble du skuffa da de i tråden la seg i natt og det ble stille? På ingen måte 6 timer siden, Miss/usikker skrev: @Fox Mulder hva er den beste tv-serien du har sett? Criminal Minds!
ekkoet Skrevet 26. februar 2016 #3256 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Er fredagstacoen hellig for deg? Den trenger ikke være på fredagen, men utenom det så går det sjeldent en uke uten. Men den smaker egentlig best når det er en stund siden sist. 10 minutter siden, incognita skrev: @ekkoet Gratis reise i ett år, eller gratis klær resten av livet? Gratis klær resten av livet er jo veldig praktisk. Reise i et år er jo veldig utfordrende praktisk. Men kan jeg se bort fra det hadde jeg nok valgt reise. Jeg er såpass uinteressert i klær at det er både relativt rimelig og kjedelig. @ElizabethTaylor Sitter du ofte oppe på nett om nettene? Ukedager og helg? @incognita Om du kunne spist/drukket så mye du ville av en ting uten å tenke på konsekvenser (helse), hva ville det vært?
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3257 Skrevet 26. februar 2016 2 minutter siden, ekkoet skrev: @incognita Om du kunne spist/drukket så mye du ville av en ting uten å tenke på konsekvenser (helse), hva ville det vært? Hmm tror jeg må svare avokado. Vet at det ikke er usunt akkurat, men det er ganske mange kalorier i avokado, og jeg spiser sikkert én om dagen i snitt. Tror knapt jeg ville spist annet om det var ingen konsekvenser. @ekkoet Det var en morsomt spørsmål, jeg stiller det samme tilbake.
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. februar 2016 #3258 Skrevet 26. februar 2016 @baremei Hvilken treningsform liker du best?
Summers Skrevet 26. februar 2016 #3259 Skrevet 26. februar 2016 (endret) Den 2/24/2016 at 21.27, bailey skrev: @Summers Hva skal være på burgeren? BBQ-saus og smeltet cheddar. Den 2/24/2016 at 23.13, Fox Mulder skrev: @Summers Glad i pepperkaker? Ja, i hvert fall sånne billigpepperkake man får kjøpt i butikken. Spiser boksen opp på en kveld og hadde mange pepperkakekvelder i jula. 18 timer siden, Fox Mulder skrev: @Summers Liker du politikk? Ja, men ikke interessert i å diskutere politikk. Er ikke interessert i hva andre mener og har ikke noe behov for at andre skal vite hva jeg mener. 17 timer siden, mini-mio skrev: @Summers Hva var det siste du skrev for hånd? Julekort til besteforeldrene mine. @mini-mio Har du frukt i kjøleskapet? @Fox Mulder Kan du spille Bridge? @bailey Hvor mange ganger har du stått på langrenn i år? Endret 26. februar 2016 av Summers
Gjest bruker83924 Skrevet 26. februar 2016 #3260 Skrevet 26. februar 2016 (endret) 1 time siden, incognita skrev: Haha, tjaaa jeg vet ikke. Sikkert like greit at det ikke finnes. @ElizabethTaylor Skal du noe morsomt i helgen? Har jobbhelg, så er ikke så mye som skjer. Skal på jobbfest på søndag da @incognita Enn du? 53 minutter siden, ekkoet skrev: @ElizabethTaylor Sitter du ofte oppe på nett om nettene? Ukedager og helg? Ja, ganske så ofte. Pleier å legge meg i 2 tiden, med mindre jeg skal på jobb kl. 7. @ekkoet Må du få med deg alle fotballkampene som går på tv? Endret 26. februar 2016 av ElizabethTaylor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå