Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3181 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, mini-mio skrev: @Incognita Hvem snakket du sist med? Min fremtidige ektemann. 2 minutter siden, Lady skrev: @incognita Har du en hjemmebleking til tenner å anbefale? Man burde først sjekke at man har tenner av kaliber som tåler hjemmebleking, jeg fikk grønt lys av tannlegen og bruker dentway. Synes den fungerer fint. @mini-mio snakker du mye i tlf? @Lady Sender du mms?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3182 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Min fremtidige ektemann. Man burde først sjekke at man har tenner av kaliber som tåler hjemmebleking, jeg fikk grønt lys av tannlegen og bruker dentway. Synes den fungerer fint. @mini-mio snakker du mye i tlf? @Lady Sender du mms? Ja @incognita Synes du sushi er oppskrytt ?
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3183 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, mini-mio skrev: @Dark Angelina Er du glad i å være i skogen? Ja, jeg trives i skog og mark. Spesielt hvis det er litt snø, sol og et bål.. @mini-mio Hva trener du? @incognita Hvilket insekt liker du minst?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3184 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Ja @incognita Synes du sushi er oppskrytt ? Ja. Jeg skjønner ikke greia. 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: @incognita Hvilket insekt liker du minst? Alle med vinger. Jeg føler meg automatisk truet av arter som innehar egenskaper jeg selv mangler. @Lady Hva er din favoritt Indisk-rett? @Dark Angelina Hvilken superkraft ville du valgt, om du kunne velge?
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3185 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @Dark Angelina Hvilken superkraft ville du valgt, om du kunne velge? Den er vanskelig.. men tror hvis jeg må velge, rask helbredelse. @incognita Hvilken bok leste du sist?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3186 Skrevet 25. februar 2016 @Mann 42 Visste du at han som du har på avateren din har vært med på en episode av Seinfeld? @Lady Har du fått noen grisemeldinger på Tinder? @incognita Nrk3 har en morsom dokumenter akkurat nå, har du sett den før?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3187 Skrevet 25. februar 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Min fremtidige ektemann. Man burde først sjekke at man har tenner av kaliber som tåler hjemmebleking, jeg fikk grønt lys av tannlegen og bruker dentway. Synes den fungerer fint. @mini-mio snakker du mye i tlf? @Lady Sender du mms? Jeg gjør kanskje det.. Medium iaff 6 minutter siden, Dark Angelina skrev: Ja, jeg trives i skog og mark. Spesielt hvis det er litt snø, sol og et bål.. @mini-mio Hva trener du? @incognita Hvilket insekt liker du minst? Litt forskjellig. I dag løp jeg. 13 minutter siden, Lady skrev: @mini-mio Er du et a eller b menneske? B @incognita Syntes du det er stas med X-games i Oslo? @Dark Angelina Hvor bor du? @Lady Hvor skal du neste gang du skal på ferie?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3188 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Ja. Jeg skjønner ikke greia. Alle med vinger. Jeg føler meg automatisk truet av arter som innehar egenskaper jeg selv mangler. @Lady Hva er din favoritt Indisk-rett? @Dark Angelina Hvilken superkraft ville du valgt, om du kunne velge? Hmm, den blir for vanskelig. Er så mange. Indisk er noe av det beste jeg vet. @incognita Hvordan ser det ut hjemme hos deg? Hvilken stil?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3189 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Mann 42 Visste du at han som du har på avateren din har vært med på en episode av Seinfeld? @Lady Har du fått noen grisemeldinger på Tinder? @incognita Nrk3 har en morsom dokumenter akkurat nå, har du sett den før? Jeg har ikke tinder. @Fox Mulder Har du sendt noen grisemeldinger på tinder? 3 minutter siden, mini-mio skrev: Jeg gjør kanskje det.. Medium iaff Litt forskjellig. I dag løp jeg. B @incognita Syntes du det er stas med X-games i Oslo? @Dark Angelina Hvor bor du? @Lady Hvor skal du neste gang du skal på ferie? Vet ikke. Vil til Milano @mini-mio Har du vært i Milano?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3190 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Jeg har ikke tinder. @Fox Mulder Har du sendt noen grisemeldinger på tinder? Samme svar som deg
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3191 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, mini-mio skrev: @Dark Angelina Hvor bor du? Nord for Bergen, "på landet." @mini-mio Favoritt godteri? @Lady Favoritt drikke?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3192 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: Nord for Bergen, "på landet." @mini-mio Favoritt godteri? @Lady Favoritt drikke? Cola light i ukedagene og hvitvin/cosmopolitan på byen. @Dark Angelina Har du kjæledyr?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3193 Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, mini-mio skrev: @incognita Syntes du det er stas med X-games i Oslo? Kunne ikke interessert meg mindre om selve sporten, men alt som setter Oslo og Norge på verdenskartet er tipp-tipp! 10 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Mann 42 @incognita Nrk3 har en morsom dokumenter akkurat nå, har du sett den før? Spionerer du på meg? Jeg sitter og ser på. 11 minutter siden, Dark Angelina skrev: @incognita Hvilken bok leste du sist? Husker ikke. Sikkert faglit. @mini-mio er det som et kompliment å regne når AB vil ha trekant med deg? @Fox Mulder hva synes du om dokumentaren? @Dark Angelina leser du mye bøker?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3194 Skrevet 25. februar 2016 9 minutter siden, Lady skrev: Hmm, den blir for vanskelig. Er så mange. Indisk er noe av det beste jeg vet. @incognita Hvordan ser det ut hjemme hos deg? Hvilken stil? Misset denne, sorry. Hmm det er .......ganske nøytralt vil jeg tro? Litt sånn småromantisk kanskje. Haha, jeg aner ikke. @Lady Blir du skuffa hvis jeg forteller deg at Milano er dørgende kjedelig, og den dessuten den styggeste byen i Italia?
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3195 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: @Dark Angelina Har du kjæledyr? Nei 1 minutt siden, incognita skrev: @Dark Angelina leser du mye bøker? Periodevis, nå er jeg i en periode der jeg ikke leser i det hele tatt. Men jeg er glad i bøker.. de er fin å ha i hylla når jeg ikke leser dem
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3196 Skrevet 25. februar 2016 Glemte spørsmål til dere.. ops.. @Lady Hører du mye på musikk? @incognita Liker du å reise?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3197 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Kunne ikke interessert meg mindre om selve sporten, men alt som setter Oslo og Norge på verdenskartet er tipp-tipp! Spionerer du på meg? Jeg sitter og ser på. @Fox Mulder hva synes du om dokumentaren? Smått komisk og ekkelt med han som hadde en hundefetisj!
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3198 Skrevet 25. februar 2016 (endret) 3 minutter siden, incognita skrev: Misset denne, sorry. Hmm det er .......ganske nøytralt vil jeg tro? Litt sånn småromantisk kanskje. Haha, jeg aner ikke. @Lady Blir du skuffa hvis jeg forteller deg at Milano er dørgende kjedelig, og den dessuten den styggeste byen i Italia? Ja åh 😔 Har vært i Roma og Sicilia. Det var fantastisk, så tenkte jeg måtte oppleve Milano også. Så kjedelig @incognita Fineste landet du har vært i? Endret 25. februar 2016 av Lady
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3199 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Dark Angelina skrev: @incognita Liker du å reise? Ikke sånn at jeg må ut og reise hvert ledige sekund liksom, men joda.. reising er fint det. Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Smått komisk og ekkelt med han som hadde en hundefetisj! Ja, eller de homsene. De skremte meg med den poseringen @Dark Angelina Hvor høy er du? @Fox Mulder Hvor høy er du?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3200 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, Dark Angelina skrev: Glemte spørsmål til dere.. ops.. @Lady Hører du mye på musikk? @incognita Liker du å reise? Ganske. Hører på litt musikk hver dag @Dark Angelina Hva er det mest urettferdige du har opplevd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå