Summers Skrevet 26. februar 2016 #3261 Skrevet 26. februar 2016 (endret) 6 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Er du politisk aktiv Nei, er ikke interessert i å diskutere politikk eller å prøve å påvirke folk til å endre mening. @ekkoet Siste bok du leste? Endret 26. februar 2016 av Summers
Summers Skrevet 26. februar 2016 #3262 Skrevet 26. februar 2016 (endret) Den 2/24/2016 at 17.49, ElizabethTaylor skrev: @Summers Hvilke humorprogram på tven hater du mest? Vet egentlig ikke hva som går på TV, har ikke tv, netflix, hbo eller noe som helst. @ElizabethTaylor Hva har du bestilt oftest på restaurant? Endret 26. februar 2016 av Summers
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. februar 2016 #3263 Skrevet 26. februar 2016 @Lady Hvordan ser du ut? @incognita Vasker du hver uke?
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #3264 Skrevet 26. februar 2016 @incognita Hvis du skulle ha opprettet en vlogg, hva ville du ha blogget om? @Fox Mulder Hva skal du ha til middag i dag? @LadyHar du et godt forhold til familien din?
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3265 Skrevet 26. februar 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @Lady Hvordan ser du ut? @incognita Vasker du hver uke? Mørk blond, litt gylne farger selvom jeg er norsk, grønne øyne, ganske smalt ansikt... Vet ikke hvordan jeg skal beskrive trekkene mine @Fox Mulder Hva med deg?
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3266 Skrevet 26. februar 2016 5 timer siden, Dark Angelina skrev: Nei, liker bedre hjemmefest. Jeg kjenner ikke noe her inne så veldig godt, men da kan jeg skrive om deg @incognita. Du virker interessant, kunnskapsrik og ærlig Tøfler Blir 21 i mars @Lady Hva spiste du til frokost idag? @incognita Hva har du til venstre for deg nå? @mini-mio Favoritt beauty produkt? @ElizabethTaylor Hva jobber du med? En skyr yoghurt og en brødskive med kyllingpålegg og salat. @Dark Angelina Hvor landet bor du? 6 timer siden, ekkoet skrev: Det var det. Jeg har vært litt lenge borte her, så beklager, ikke så real-time svar her. Jeg følger ikke dette nøye, men jeg tror det blir Trump/Clinton og håper i tilfelle at de republikanerne som har litt vett enten holder seg unna urnene eller skifter side for anledningen. Men amerikanere altså... Av og til siden føler man seg veldig lik som dem, andre ganger lurer man på om de er fra samme planet. Vanlig, fornuftig, stabil (høres jammen gøy ut). @ElizabethTaylor Blir det fredagstaco? @Summers Er du politisk aktiv? @Lady Hvis du er med i et quiz-show: Hva ville være dine favoritt- og hat-kategorier? @incognita Har du noen gang stjålet noe? Haha Favoritt kategorier ville vært musikk, politikk, språk.. Hat kategorier ville vært historie, sport, geografi .. @ekkoet Hva interesserer deg?
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3267 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, Sheelagh skrev: @incognita Hvis du skulle ha opprettet en vlogg, hva ville du ha blogget om? @Fox Mulder Hva skal du ha til middag i dag? @LadyHar du et godt forhold til familien din? Ikke alle dessverre. @Sheelagh Har du?
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3268 Skrevet 26. februar 2016 14 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Vanskelig spørsmål Av de seriene jeg ser på akkurat nå er nok Modern Family favoritten. Men "all time" favoritten må nok bli Pride and prejudice, en miniserie fra 1995. Samme som Kardashian-Klanen Har flere, men liker kanskje best Sia med Cheap thrills. Forestiller meg jeg er på en skikkelig jentekveld med vors og bytur når jeg hører sangen. Ikke sånn veldig, han er jo litt diva. Men liker flere av sangene hans Ååå, takk det samme! Dere er gode @bailey Hva savner du mest fra barndommen? @mini-mio Kveldens dypeste spørsmål: Cola eller pepsi?(Evt zero eller max?) @Dark Angelina Hvor gammel er du? @Lady Hva var det siste du bekymret deg over? @incognita Skulle du ønske det fantes en kg-app, slik at man kunne bruke enda mer av dagen på kg? At jeg aldri kommer til å bli lykkelig. @ElizabethTaylor Hva er det mest spesielle du har opplevd fra hotellgjester i resepsjonen?
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. februar 2016 #3269 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: @incognita Hvis du skulle ha opprettet en vlogg, hva ville du ha blogget om? @Fox Mulder Hva skal du ha til middag i dag? @LadyHar du et godt forhold til familien din? Pizza tror jeg Et øyeblikk siden, Lady skrev: Mørk blond, litt gylne farger selvom jeg er norsk, grønne øyne, ganske smalt ansikt... Vet ikke hvordan jeg skal beskrive trekkene mine @Fox Mulder Hva med deg? Mørkt hår, 185, 3 dagersskjegg, Sier som deg selv på slutten
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3270 Skrevet 26. februar 2016 16 timer siden, mini-mio skrev: Den alle vet hvem er, men ingen egentlig kjenner @Lady Hva syntes du veier mest av følelser og fornuft når du tar avgjørelser? Fornuft. @mini-mio Hva er din livrett?
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #3271 Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Ikke alle dessverre. @Sheelagh Har du? Nei, kun et fåtall. @LadyTV eller PC?
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3272 Skrevet 26. februar 2016 4 minutter siden, Sheelagh skrev: Nei, kun et fåtall. @LadyTV eller PC? Pc @Sheelagh Fortell tre ting om deg selv
Miss/usikker Skrevet 26. februar 2016 #3273 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, incognita skrev: Haha, tjaaa jeg vet ikke. Sikkert like greit at det ikke finnes. Godt svar. Veldig enig med deg. Det hender jeg har taco og at det tilfeldigvis lander på en fredag. Hmm. Det tror jeg ikke. Så utrolig hyggelig å lese. Det varmet virkelig. Til venstre for meg står det en rykende varm kaffekopp. @ElizabethTaylor Skal du noe morsomt i helgen? @Miss/usikker Hvilke sosiale medier er du aktiv på? @ekkoet Gratis reise i ett år, eller gratis klær resten av livet? @Dark Angelina Må man elske seg selv for å kunne bli elsket av noen andre? Facebook og instagram. Ikke superaktiv, men er nå der. @incognita hva er favorittfargen din?
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #3274 Skrevet 26. februar 2016 44 minutter siden, Lady skrev: Pc @Sheelagh Fortell tre ting om deg selv Veldig glad i dyr, litt for interessert i politikk og glad i alkohol ;-) @Lady Ville du ha bodd i Spania eller Portugal?
minister-mio Skrevet 26. februar 2016 #3275 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Lady skrev: Fornuft. @mini-mio Hva er din livrett? Pizza 7 timer siden, Dark Angelina skrev: Nei, liker bedre hjemmefest. Jeg kjenner ikke noe her inne så veldig godt, men da kan jeg skrive om deg @incognita. Du virker interessant, kunnskapsrik og ærlig Tøfler Blir 21 i mars @Lady Hva spiste du til frokost idag? @incognita Hva har du til venstre for deg nå? @mini-mio Favoritt beauty produkt? @ElizabethTaylor Hva jobber du med? Har ingen favoritt 5 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @mini-mio Ønsker du deg en stor familie? Jeg er veldig fornøyd med den familien jeg har 2 timer siden, Summers skrev: @mini-mio Har du frukt i kjøleskapet? Ja @Lady skriver du av og til som AB? @Dark Angelina Hva skal du i kveld? @Elizabeth Taylor Kommer du godt overens med familien din? @Summers hva er korrekt oppbevaring av frukt?
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3276 Skrevet 26. februar 2016 3 timer siden, Sheelagh skrev: Veldig glad i dyr, litt for interessert i politikk og glad i alkohol ;-) @Lady Ville du ha bodd i Spania eller Portugal? Hmm, Spania muligens. Så kunne jeg bodd i Barcelona. Liker meg i Barcelona 💕 @Sheelagh Har du bodd i utlandet før? 2 timer siden, mini-mio skrev: Pizza Har ingen favoritt Jeg er veldig fornøyd med den familien jeg har Ja @Lady skriver du av og til som AB? @Dark Angelina Hva skal du i kveld? @Elizabeth Taylor Kommer du godt overens med familien din? @Summers hva er korrekt oppbevaring av frukt? Ja, men det er ikke ofte. @mini-mio Har du spist pizza fra pizza pancetta?
minister-mio Skrevet 26. februar 2016 #3277 Skrevet 26. februar 2016 8 minutter siden, Lady skrev: Hmm, Spania muligens. Så kunne jeg bodd i Barcelona. Liker meg i Barcelona 💕 @Sheelagh Har du bodd i utlandet før? Ja, men det er ikke ofte. @mini-mio Har du spist pizza fra pizza pancetta? Nope, men jeg har gått forbi @Lady spiser du ofte ute?
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3278 Skrevet 26. februar 2016 4 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Har jobbhelg, så er ikke så mye som skjer. Skal på jobbfest på søndag da @incognita Enn du? Slappe av, formen er ikke 100% så jeg tar det litt rolig denne helgen tror jeg. 4 timer siden, Fox Mulder skrev: @Lady Hvordan ser du ut? @incognita Vasker du hver uke? Jeg vasker noe hver uke. 4 timer siden, Sheelagh skrev: @incognita Hvis du skulle ha opprettet en vlogg, hva ville du ha blogget om? Gjærbakst. 3 timer siden, Miss/usikker skrev: @incognita hva er favorittfargen din? Grå eller lys dus blå. @ElizabethTaylor Hvor opplever du at størsteparten av de utenlandske gjestene på hotellet ditt kommer fra? @Fox Mulder Hva skjer hos deg i kveld? @Sheelagh Leser du noen blogger fast, isåfall hvilke? @Miss/usikker Hva befinner seg på stuebordet ditt i skrivende stund?
Lady Skrevet 26. februar 2016 #3279 Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, mini-mio skrev: Nope, men jeg har gått forbi @Lady spiser du ofte ute? Nei, ikke ofte, men iblant. Viktig å kose seg litt. @mini-mio Hvilken restaurant i Olso anbefaler du?
minister-mio Skrevet 26. februar 2016 #3280 Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Nei, ikke ofte, men iblant. Viktig å kose seg litt. @mini-mio Hvilken restaurant i Olso anbefaler du? Dinner @Lady hvor lenge har du bodd i Oslo?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå