Lady Skrevet 26. februar 2016 #3281 Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, mini-mio skrev: Dinner @Lady hvor lenge har du bodd i Oslo? Samme jeg anbefaler! 👏 Hele livet. @mini-mio Hvor er du oppvokst?
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. februar 2016 #3282 Skrevet 26. februar 2016 36 minutter siden, incognita skrev: @Fox Mulder Hva skjer hos deg i kveld? Har akkurat vært med en venn å sett en film. Nå skal jeg titte litt på tv før jeg skal gå en tur. Dvs en rolig kveld denne fredagens. @incognita Hva med deg, typen har vel disket opp med biff?
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3283 Skrevet 26. februar 2016 20 minutter siden, Fox Mulder skrev: Har akkurat vært med en venn å sett en film. Nå skal jeg titte litt på tv før jeg skal gå en tur. Dvs en rolig kveld denne fredagens. @incognita Hva med deg, typen har vel disket opp med biff? Han ække hjemme @Fox Mulder Når du går tur, hører du på musikk da eller nyter du stillheten?
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. februar 2016 #3284 Skrevet 26. februar 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Han ække hjemme @Fox Mulder Når du går tur, hører du på musikk da eller nyter du stillheten? Haha Må vel bli nyte stillheten og telle sparte kalorier @Lady Hva er yndlingssangen?
Gjest baremei Skrevet 26. februar 2016 #3285 Skrevet 26. februar 2016 6 timer siden, Fox Mulder skrev: @baremei Hvilken treningsform liker du best? Styrke er utvilsomt favoritten!
Miss/usikker Skrevet 26. februar 2016 #3286 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, incognita skrev: Slappe av, formen er ikke 100% så jeg tar det litt rolig denne helgen tror jeg. Jeg vasker noe hver uke. Gjærbakst. Grå eller lys dus blå. @ElizabethTaylor Hvor opplever du at størsteparten av de utenlandske gjestene på hotellet ditt kommer fra? @Fox Mulder Hva skjer hos deg i kveld? @Sheelagh Leser du noen blogger fast, isåfall hvilke? @Miss/usikker Hva befinner seg på stuebordet ditt i skrivende stund? En lypsyl. @incognita liker du popcorn?
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3287 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, Miss/usikker skrev: En lypsyl. @incognita liker du popcorn? Nei, ikke spesielt. @Miss/usikker Hva spiser du som regel til frokost?
Summers Skrevet 26. februar 2016 #3288 Skrevet 26. februar 2016 3 timer siden, mini-mio skrev: @Summers hva er korrekt oppbevaring av frukt? Det kommer an på hvilken frukt. Jeg er en som slår opp alt innen matlaging slik at jeg gjør det riktig. @mini-mio Hvor godt behersker du ditt tredjespråk?
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #3289 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, incognita skrev: Slappe av, formen er ikke 100% så jeg tar det litt rolig denne helgen tror jeg. Jeg vasker noe hver uke. Gjærbakst. Grå eller lys dus blå. @ElizabethTaylor Hvor opplever du at størsteparten av de utenlandske gjestene på hotellet ditt kommer fra? @Fox Mulder Hva skjer hos deg i kveld? @Sheelagh Leser du noen blogger fast, isåfall hvilke? @Miss/usikker Hva befinner seg på stuebordet ditt i skrivende stund? Jupp! Leser fotballfrue (guilty pleasure nr.1) og endel utenlandsstudentblogger :-) @incognita Planer for sommeren?
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #3290 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, Lady skrev: Hmm, Spania muligens. Så kunne jeg bodd i Barcelona. Liker meg i Barcelona 💕 @Sheelagh Har du bodd i utlandet før? Ja, men det er ikke ofte. @mini-mio Har du spist pizza fra pizza pancetta? Nei desverre, håper på det en gang i framtiden @Lady Noen spennende planer for påsken?
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3291 Skrevet 26. februar 2016 2 minutter siden, Sheelagh skrev: @incognita Planer for sommeren? Jeg har store planer for sommeren, men utbrodering av disse vil kunne være avslørende med hensyn til min identitet. @Sheelagh Beskriv omgivelsene dine rundt deg i skrivende stund.
Gjest bruker83924 Skrevet 26. februar 2016 #3292 Skrevet 26. februar 2016 6 timer siden, Summers skrev: Vet egentlig ikke hva som går på TV, har ikke tv, netflix, hbo eller noe som helst. @ElizabethTaylor Hva har du bestilt oftest på restaurant? Prøver å bestille forskjellige ting når jeg er ute. Men opp i opp har det nok gått mest av biff. 5 timer siden, Lady skrev: At jeg aldri kommer til å bli lykkelig. @ElizabethTaylor Hva er det mest spesielle du har opplevd fra hotellgjester i resepsjonen? Det blir du nok, bare vent. Man er nok mer lykkelig enn man tror Guuud, det er så mye. Jobbet jo som natt 1 år, i helger. Det kan være helt krise til tider. En av de morsomste må være hun som sovna som ei sjøstjerne i gangen utenfor rommet sitt, og han som kom 2 dager på rad i bare bokseren for han hadde låst seg ute Den mest spesielle der i mot, må være den guttegjengen fra bygda, der han ene av guttene spurte om jeg jobba der. Rettere sagt, han spurte om både navnet mitt og etternavnet mitt, og spurte om jeg kjente "meg". Jeg sa jo så klart at det var meg. Han ble superklein. Hadde aldri sett fyren før, og kjenner ingen fra stedet han bor hen. Han var fra et sted 1 1/2 t unna. Han sa han visste hvem jeg var gjennom nettby, fra sånn 2009 eller noe slik. Det jeg lurer på, er hvordan han i huleste visste hvor jeg jobba, for hadde da kun jobbet der i 1/2 år. Det var creepy. 4 timer siden, mini-mio skrev: @Elizabeth Taylor Kommer du godt overens med familien din? Det gjør jeg 1 time siden, incognita skrev: @ElizabethTaylor Hvor opplever du at størsteparten av de utenlandske gjestene på hotellet ditt kommer fra? Nå jobber jo jeg i en by det er mye, alt for mye, forretningsreisende. Så er mange folk fra forskjellige land. Men merker om sommerene er det veldig mye sør-koreanere, japanesere, og kinesere. "how to I get to pulpitrock" @Summers foretrekker du å lage mat selv, eller dra ut å spise? @Lady Har du mange dumme kunder på din jobb? @mini-mio Husker ikke om jeg har spurt før, men hvor gammel er du? @incognita Hva er favorittfilmen din?
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3293 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: Nå jobber jo jeg i en by det er mye, alt for mye, forretningsreisende. Så er mange folk fra forskjellige land. Men merker om sommerene er det veldig mye sør-koreanere, japanesere, og kinesere. "how to I get to pulpitrock" @incognita Hva er favorittfilmen din? Var derfor jeg spurte. Favorittfilmen min kommer helt an på humøret, men jeg liker veldig godt the pursuit of happyness, seven pounds, pulp fiction, the notebook. Ja, der fikk vi omtrent dekket alle sjangre @ElizabethTaylor hva er din da?
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #3294 Skrevet 26. februar 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Jeg har store planer for sommeren, men utbrodering av disse vil kunne være avslørende med hensyn til min identitet. @Sheelagh Beskriv omgivelsene dine rundt deg i skrivende stund. Puter til venstre, hunden i senga og en vegg full av bilder til høyre @incognita Hva syns du om "trenden" at all matlaging skal ta så kort tid? Det er jo kjempeviktig å putte i oss (og barna våre) sunn mat, og å lage sunne retter med gode råvarer fra bunnen tar litt tid.
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2016 #3295 Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, Sheelagh skrev: @incognita Hva syns du om "trenden" at all matlaging skal ta så kort tid? Det er jo kjempeviktig å putte i oss (og barna våre) sunn mat, og å lage sunne retter med gode råvarer fra bunnen tar litt tid. Tjaaa i en travel hverdag ser jeg ikke noe problem med å optimalisere matlagingsprosessen Sunn mat kan også tilberedes på kort tid. @Sheelagh Hvilken rase er hunden din?
Gjest Sheelagh Skrevet 26. februar 2016 #3296 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Tjaaa i en travel hverdag ser jeg ikke noe problem med å optimalisere matlagingsprosessen Sunn mat kan også tilberedes på kort tid. @Sheelagh Hvilken rase er hunden din? Irsk ulvehund. @incognita er du i et forhold/samboer/forlovet/gift?
Summers Skrevet 26. februar 2016 #3297 Skrevet 26. februar 2016 8 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers foretrekker du å lage mat selv, eller dra ut å spise? Liker best å lage mat selv, men mye jeg ikke klarer å lage selv. @ElizabethTaylor Tar du deg nær av ting som er skrevet på KG?
Gjest bruker83924 Skrevet 26. februar 2016 #3298 Skrevet 26. februar 2016 39 minutter siden, incognita skrev: Var derfor jeg spurte. Favorittfilmen min kommer helt an på humøret, men jeg liker veldig godt the pursuit of happyness, seven pounds, pulp fiction, the notebook. Ja, der fikk vi omtrent dekket alle sjangre @ElizabethTaylor hva er din da? Åå, de 2 siste der er jeg veldig glad i Samme her, det er veldig forskjellig. Men den absolutte favoritten er egentlig en mini serie: Stolthet og fordom 1995. Har vært favoritten siden jeg var sånn 10 tror jeg. Er også veldig glad i Guardians of the galaxy, Love Actually, og Bridget Jones. 25 minutter siden, Summers skrev: Liker best å lage mat selv, men mye jeg ikke klarer å lage selv. @ElizabethTaylor Tar du deg nær av ting som er skrevet på KG? Enig! Ja, i hvert fall abere som går inn for å være slem. Har heldigvis ikke fått så stygge kommentarer som jeg ser andre har fått. @incognita Kommer du til å poste bilde i bildetråden igjen? @Summers Har du fått noen stygge ting tilbakemeldinger her inne?
Miss/usikker Skrevet 26. februar 2016 #3299 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, incognita skrev: Nei, ikke spesielt. @Miss/usikker Hva spiser du som regel til frokost? Jeg er veldig glad i knekkebrød med hvitost. @incognita har du vippe extension?
ekkoet Skrevet 26. februar 2016 #3300 Skrevet 26. februar 2016 8 timer siden, incognita skrev: @ekkoet Det var en morsomt spørsmål, jeg stiller det samme tilbake. Jeg har alltid tenkt det ville være Cola. Cola er såpass usunt både for vekt, helse og tenner, samtidig som det er noe jeg aldri har gått lei av. 7 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Må du få med deg alle fotballkampene som går på tv? Nei. Sjelden jeg setter meg ned for å se kamper, med unntak av EM/VM og de sjeldne gangene det går en Brann-kamp på tv. Jeg ser gjerne en champion leauge-kamp om den står på, men vil konen se tid for hjem, så får hun det, ikke så viktig. 7 timer siden, Summers skrev: Nei, er ikke interessert i å diskutere politikk eller å prøve å påvirke folk til å endre mening. @ekkoet Siste bok du leste? Jo Nesbø - Sønnen 7 timer siden, Lady skrev: @ekkoet Hva interesserer deg? Teknologi og musikk er vel de største interessene. @incognita Har du aktivitetsklokke? @ElizabethTaylor Eier du fotoapparat utover mobiltelefon? @Summers Lest Harry Hole -serien? Liker/liker ikke? @Lady Du hadde fått 150kr hver dag uten mobil. Hvor mange dager holder du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå