Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3201 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Ikke sånn at jeg må ut og reise hvert ledige sekund liksom, men joda.. reising er fint det. Ja, eller de homsene. De skremte meg med den poseringen @Dark Angelina Hvor høy er du? @Fox Mulder Hvor høy er du? 185 hvis jeg ikke har krympet. @Lady Skal i helgen?
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3202 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: @Dark Angelina Hvor høy er du? 170cm @incognita Hva foretrekker du å gå med i selskap?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3203 Skrevet 25. februar 2016 (endret) 4 minutter siden, Lady skrev: Ja åh 😔 Har vært i Roma og Sicilia. Det var fantastisk, så tenkte jeg måtte oppleve Milano også. Så kjedelig @incognita Fineste landet du har vært i? Frankriket. Roma og Sicilia er vakre steder. Hvis du ikke har vært i Genoa så anbefaler jeg det. Der er det helt nydelig, som et postkort. Milano er som et evigvarende Alnabru liksom. @Lady Fineste stedet på jord? Endret 25. februar 2016 av incognita
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3204 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Dark Angelina skrev: 170cm @incognita Hva foretrekker du å gå med i selskap? Godt humør. @Dark Angelina hva er din favorittsmiley?
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3205 Skrevet 25. februar 2016 (endret) 1 minutt siden, Lady skrev: @Dark Angelina Hva er det mest urettferdige du har opplevd? Har ikke opplevd noe sånn kjempe urettferdig. Det eneste jeg kommer på er forskjellsbehandling i forhold til jobb, hvem som blir tilsnakket av sjefen fordi noe har gått gale.. @Lady Har du gjort noe pinlig i det siste? Hva? Endret 25. februar 2016 av Dark Angelina Glemte spørsmål
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3206 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Godt humør. @Dark Angelina hva er din favorittsmiley? Genialt svar.. En eller annen form for smiley som ler.. @incognita Siste konserten du var på?
Gjest supernova_87 Skrevet 25. februar 2016 #3207 Skrevet 25. februar 2016 55 minutter siden, incognita skrev: Første gangen jeg trodde jeg var forelsket var jeg 15. Første gangen jeg faktisk ble forelsket var jeg 27. O'vise incognita: Hva er forskjellen på da du trodde du var forelsket og da du faktisk var det? Setter stor pris på litt utfyllende svar. Hvordan kan du liksom vite at det som skjedde da du var 15, og gangene i mellom 15 og 27 bare var på fleip-forelska, mens 27 var for realzz? Hvordan er det nå når det er på ekte?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3208 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Dark Angelina skrev: Genialt svar.. En eller annen form for smiley som ler.. @incognita Siste konserten du var på? Hmm tror det var Avicii i sommer, fikk prata litt med ham og greier. @Dark Angelina samme spørsmål tilbake!
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3209 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Hmm tror det var Avicii i sommer, fikk prata litt med ham og greier. @Dark Angelina samme spørsmål tilbake! Iron Maiden når de var i Bergen for to år siden (?) @incognita Hva gleder du deg mest til dette året?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3210 Skrevet 25. februar 2016 22 minutter siden, Lady skrev: Jeg har ikke tinder. @Fox Mulder Har du sendt noen grisemeldinger på tinder? Vet ikke. Vil til Milano @mini-mio Har du vært i Milano? Nei 17 minutter siden, incognita skrev: @mini-mio er det som et kompliment å regne når AB vil ha trekant med deg? Det kan jeg umulig tenke meg 21 minutter siden, Dark Angelina skrev: @mini-mio Favoritt godteri? Sjokolade @Lady har du noengang vært på smart club? @incognita vil en AB ha trekant med deg og en tredjepart? @Dark Angelina hvilke andre forum er du på?
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3211 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, mini-mio skrev: @Dark Angelina hvilke andre forum er du på? Er kun her @mini-mio Hvis du fikk en valgfri gratis billett til hvor som helst, men du måtte reise imorgen, hvor hadde du reist?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3212 Skrevet 25. februar 2016 (endret) 56 minutter siden, Rainstorm skrev: O'vise incognita: Hva er forskjellen på da du trodde du var forelsket og da du faktisk var det? Setter stor pris på litt utfyllende svar. Hvordan kan du liksom vite at det som skjedde da du var 15, og gangene i mellom 15 og 27 bare var på fleip-forelska, mens 27 var for realzz? Hvordan er det nå når det er på ekte? Kjære fine Rainstorm, nå skal du høre Jeg har alltid tenkt at kjærligheten andre føler for meg kan jeg bruke som brensel for min egen kjærlighet til de tilbake, fordi den kanskje i utgangspunktet ikke er like sterk. Så møtte jeg min kjære, og jeg kjente at jeg - helt uavhengig av hans følelser- følte meg forelsket i ham. Det har jeg aldri følt før. Jeg har aldri bodd på ett sted over flere år noen gang i livet. Jeg har flyttet oftere enn folk flest skifter sengetøy. Dette har resultert i at jeg alltid har hatt en følelse av utilhørlighet og rotløshet. Jeg har aldri hørt til noe sted. Når jeg ligger inntil kjæresten min føler jeg meg bare hjemme. Det er en følelse jeg aldri har hatt før. Noensinne. Så skjønte jeg det, det er ikke hvor man er.. men hvem man er sammen med. Jeg er hjemme sammen med ham. Æsj, dette ble klissete. Poenget er - all tvil er borte. Man bare vet. Man ønsker ikke noe mer, tenker ikke på hva annet som finnes eller om man kunne hatt det bedre. Man er hjemme. Endret 26. februar 2016 av incognita
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3213 Skrevet 25. februar 2016 10 minutter siden, Fox Mulder skrev: 185 hvis jeg ikke har krympet. @Lady Skal i helgen? Vet ikke enda @Fox Mulder Du da ? 9 minutter siden, incognita skrev: Frankriket. Roma og Sicilia er vakre steder. Hvis du ikke har vært i Genoa så anbefaler jeg det. Der er det helt nydelig, som et postkort. Milano er som et evigvarende Alnabru liksom. @Lady Fineste stedet på jord? Ok, der ødela du den drømmen Takk for tips om Genoa ☺️ @incognita Hmm, Sicilia var utrolig nydelig. Fikk min første sommerflørt der også @incognita Hva tror du er årsaken til at noen blir voldelige? 13 minutter siden, Dark Angelina skrev: Har ikke opplevd noe sånn kjempe urettferdig. Det eneste jeg kommer på er forskjellsbehandling i forhold til jobb, hvem som blir tilsnakket av sjefen fordi noe har gått gale.. @Lady Har du gjort noe pinlig i det siste? Hva? Nei, ikke som jeg kommer på @Dark Angelina Er du glad i å dra på byen?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3214 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Kjære fine Rainstorm, nå skal du høre Jeg har alltid tenkt at kjærligheten andre føler for meg kan jeg bruke som brensel for min egen kjærlighet til de tilbake, fordi den kanskje i utgangspunktet ikke er like sterk. Så møtte jeg min kjære, og jeg kjente at jeg - helt uavhengig av hans følelser- følte meg forelsket i ham. Det har jeg aldri følt før. Jeg har aldri bodd på ett sted over flere år noen gang i livet. Jeg har flyttet oftere enn folk flest skifter sengetøy. Dette har resultert i at jeg alltid har hatt en følelse av utilhørlighet og rotløshet. Jeg har aldri hørt til noe sted. Når jeg ligger inntil kjæresten min føler jeg meg bare hjemme. Det er en følelse jeg aldri har hatt før. Noensinne. Så skjønte jeg det, det er ikke hvor man er.. men hvem man er sammen med. Jeg er hjemme sammen med han. Æsj, dette ble klissete. Poenget er - all tvil er borte. Man bare vet. Man ønsker ikke noe mer, tenker ikke på hva annet som finnes eller om man kunne hatt det bedre. Man er hjemme.
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3215 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Vet ikke enda @Fox Mulder Du da ? Kjøpe meg en stor pizza på en bensinstasjon @incognita Kjenner du Lady utenom forumet?
Gjest supernova_87 Skrevet 25. februar 2016 #3216 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Kjære fine Rainstorm, nå skal du høre Jeg har alltid tenkt at kjærligheten andre føler for meg kan jeg bruke som brensel for min egen kjærlighet til de tilbake, fordi den kanskje i utgangspunktet ikke er like sterk. Så møtte jeg min kjære, og jeg kjente at jeg - helt uavhengig av hans følelser- følte meg forelsket i ham. Det har jeg aldri følt før. Jeg har aldri bodd på ett sted over flere år noen gang i livet. Jeg har flyttet oftere enn folk flest skifter sengetøy. Dette har resultert i at jeg alltid har hatt en følelse av utilhørlighet og rotløshet. Jeg har aldri hørt til noe sted. Når jeg ligger inntil kjæresten min føler jeg meg bare hjemme. Det er en følelse jeg aldri har hatt før. Noensinne. Så skjønte jeg det, det er ikke hvor man er.. men hvem man er sammen med. Jeg er hjemme sammen med han. Æsj, dette ble klissete. Poenget er - all tvil er borte. Man bare vet. Man ønsker ikke noe mer, tenker ikke på hva annet som finnes eller om man kunne hatt det bedre. Man er hjemme. Tusen takk for svaret. Det var et fint, og godt, svar. Det er liksom bare at det kjennes rett, og som at man er der man skal være, og er ment å være.
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3217 Skrevet 25. februar 2016 10 minutter siden, mini-mio skrev: Nei Det kan jeg umulig tenke meg Sjokolade @Lady har du noengang vært på smart club? @incognita vil en AB ha trekant med deg og en tredjepart? @Dark Angelina hvilke andre forum er du på? Nei. @mini-mio Hvilken restaurant i Oslo har best pizza?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3218 Skrevet 25. februar 2016 12 minutter siden, Dark Angelina skrev: Iron Maiden når de var i Bergen for to år siden (?) @incognita Hva gleder du deg mest til dette året? Sommeren. 8 minutter siden, mini-mio skrev: @incognita vil en AB ha trekant med deg og en tredjepart? Ja, visstnok. 2 minutter siden, Lady skrev: @incognita Hva tror du er årsaken til at noen blir voldelige? Mangel på selvkontroll. Alle 3: Skriv 3 fine ting om en annen bruker på KG.
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3219 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, Rainstorm skrev: Tusen takk for svaret. Det var et fint, og godt, svar. Det er liksom bare at det kjennes rett, og som at man er der man skal være, og er ment å være. Nettopp.
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3220 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Kjenner du Lady utenom forumet? Nei, men skulle ønske jeg gjorde det. @Fox Mulder når var du sist forelsket?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå