Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3161 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, mini-mio skrev: @incognita har du lest i en roman i dag? Det har jeg ikke. @mini-mio Tror du flyktningsstrømmen ville avtatt her til lands dersom alle flyktningene måtte delta på "allsang på grensen" på vei inn for å få midlertidig opphold?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3162 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, mini-mio skrev: Ne Det kommer helt an på, det er ingen grunn til å ha en nedre grense da barn kan ha glede av å fotografere og høre på lydbok på telefonen allerede fra de er bittesmå, men det krever ingen egen telefon. @Lady Hvilken smak på is liker du best? @incognita har du lest i en roman i dag? @Miss/usikker hvor mange kopper kaffe drikker du om dagen? Vanilje med cookie eller sjokolade. Pistasje er også veldig godt da! Jeg elsker is @mini-mio Hva kjøper du av godt når du skal kose deg? 5 minutter siden, incognita skrev: Har hos mamma og pappa, ei lita hissig frøken. Skriver rase til deg på pm jeg. Hehe jeg synes det er litt morsomt hvordan noen skriver "eyebrows on fleek" når det overhode ikke er det. Men joda, beskrivende og flott uttrykk. @Lady og @Miss/usikker Har dere "eyebrows on fleek"? Hva er det ?
Miss/usikker Skrevet 25. februar 2016 #3163 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Har hos mamma og pappa, ei lita hissig frøken. Skriver rase til deg på pm jeg. Hehe jeg synes det er litt morsomt hvordan noen skriver "eyebrows on fleek" når det overhode ikke er det. Men joda, beskrivende og flott uttrykk. @Lady og @Miss/usikker Har dere "eyebrows on fleek"? Nei. Jeg jobber med å spare ut mine så de er så lite "fleek" som man kan få de akkurat nå 😂 @incognita er alle minner en del av livets historie, eller burde det gått an å brukt viskelær?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3164 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Det har jeg ikke. @mini-mio Tror du flyktningsstrømmen ville avtatt her til lands dersom alle flyktningene måtte delta på "allsang på grensen" på vei inn for å få midlertidig opphold? Ja! Hvis de er noe som meg HATER de allsang på grensen! Og etter en lang flukt og all nød må det være det siste de ønsker. @incognita har du noengang vært folkevalgt (eller bare sagt ja til å stå på en liste)? Et øyeblikk siden, Lady skrev: Vanilje med cookie eller sjokolade. Pistasje er også veldig godt da! Jeg elsker is @mini-mio Hva kjøper du av godt når du skal kose deg? Vin og sjokolade eller is @Lady Hva stod det på den siste sms'en du mottok?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3165 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, mini-mio skrev: Ja! Hvis de er noe som meg HATER de allsang på grensen! Og etter en lang flukt og all nød må det være det siste de ønsker. @incognita har du noengang vært folkevalgt (eller bare sagt ja til å stå på en liste)? Vin og sjokolade eller is @Lady Hva stod det på den siste sms'en du mottok? Ringer deg etter jobb. @mini-mio Hvor er du oppvokst?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3166 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, Miss/usikker skrev: @incognita er alle minner en del av livets historie, eller burde det gått an å brukt viskelær? Viskelær er en fin ting. 4 minutter siden, mini-mio skrev: @incognita har du noengang vært folkevalgt (eller bare sagt ja til å stå på en liste)? Hmmmm altså JA! Det har jeg faktisk. Men for hva, det er så pinlig at jeg tør ikke fortelle engang. @Miss/usikker Hvilken mascara mener du er den beste? @Lady Beste komedien du noen gang har sett? @mini-mio Hva ser du for deg at jeg kunne vært folkevalgt som?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3167 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Viskelær er en fin ting. Hmmmm altså JA! Det har jeg faktisk. Men for hva, det er så pinlig at jeg tør ikke fortelle engang. @Miss/usikker Hvilken mascara mener du er den beste? @Lady Beste komedien du noen gang har sett? @mini-mio Hva ser du for deg at jeg kunne vært folkevalgt som? Hmm, vet faktisk ikke. @incognita Hvor gammel var du første gangen du ble forelsket ?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3168 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Ringer deg etter jobb. @mini-mio Hvor er du oppvokst? Norge 2 minutter siden, incognita skrev: @mini-mio Hva ser du for deg at jeg kunne vært folkevalgt som? Hmmm... Jeg utelukker at du har stått på listene til Rødt/RV og KrF. Siden du er flau kunne det kanskje vært FrP, men nei... Du har vært medlem i Unge Høyre og latt deg overtale av det bittelille lokallaget der du bodde om å stå på lista. Du fikk flere personstemmer, blandt annet fra din mor og din far. (Det samme kan ha skjedd bare du bytter ut Høyre med Venstre). Eller du har vært i 17. Mai komité, her også som medlem i unge høyre (eventuellt venstre). @Lady Hvor er du oppvokst? @Incognita Traff jeg?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3169 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Hmm, vet faktisk ikke. @incognita Hvor gammel var du første gangen du ble forelsket ? Første gangen jeg trodde jeg var forelsket var jeg 15. Første gangen jeg faktisk ble forelsket var jeg 27. 1 minutt siden, mini-mio skrev: Norge Hmmm... Jeg utelukker at du har stått på listene til Rødt/RV og KrF. Siden du er flau kunne det kanskje vært FrP, men nei... Du har vært medlem i Unge Høyre og latt deg overtale av det bittelille lokallaget der du bodde om å stå på lista. Du fikk flere personstemmer, blandt annet fra din mor og din far. (Det samme kan ha skjedd bare du bytter ut Høyre med Venstre). Eller du har vært i 17. Mai komité, her også som medlem i unge høyre (eventuellt venstre). @Incognita Traff jeg? Hahaha Det er ikke snakk om politikk, så nei.. du traff ikke. @Lady Har du noen gang stolt 100% på noen? @mini-mio Kan du egentlig se for deg meg som politiker?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3170 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Første gangen jeg trodde jeg var forelsket var jeg 15. Første gangen jeg faktisk ble forelsket var jeg 27. Hahaha Det er ikke snakk om politikk, så nei.. du traff ikke. @Lady Har du noen gang stolt 100% på noen? @mini-mio Kan du egentlig se for deg meg som politiker? Ja! @Incognita Får Jeg for forsøket?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3171 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, mini-mio skrev: Norge Hmmm... Jeg utelukker at du har stått på listene til Rødt/RV og KrF. Siden du er flau kunne det kanskje vært FrP, men nei... Du har vært medlem i Unge Høyre og latt deg overtale av det bittelille lokallaget der du bodde om å stå på lista. Du fikk flere personstemmer, blandt annet fra din mor og din far. (Det samme kan ha skjedd bare du bytter ut Høyre med Venstre). Eller du har vært i 17. Mai komité, her også som medlem i unge høyre (eventuellt venstre). @Lady Hvor er du oppvokst? @Incognita Traff jeg? I Norge @mini-mio Er du gift? 1 minutt siden, incognita skrev: Første gangen jeg trodde jeg var forelsket var jeg 15. Første gangen jeg faktisk ble forelsket var jeg 27. Hahaha Det er ikke snakk om politikk, så nei.. du traff ikke. @Lady Har du noen gang stolt 100% på noen? @mini-mio Kan du egentlig se for deg meg som politiker? Nei.. 😔 @incognita Hva synes du om Tone Damli?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3172 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: I Norge @mini-mio Er du gift? Ja @Lady Hva er din sivilstatus?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3173 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, mini-mio skrev: Ja @Lady Hva er din sivilstatus? Singel. @mini-mio solarium eller selvbruning?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3174 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Singel. @mini-mio solarium eller selvbruning? Selvbruning. Å være ute i sola er jo best da @Lady Hva skal du i helgen?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3175 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, mini-mio skrev: Selvbruning. Å være ute i sola er jo best da @Lady Hva skal du i helgen? Vet ikke enda. @mini-mio Hva skal du? 😊
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3176 Skrevet 25. februar 2016 6 minutter siden, mini-mio skrev: Ja! @Incognita Får Jeg for forsøket? Haha, ja søta, du får for forsøket. 5 minutter siden, Lady skrev: @incognita Hva synes du om Tone Damli? Kjenner henne ikke. Sikkert snill hun. 4 minutter siden, mini-mio skrev: Ja @mini-mio Gratis reise i ett år eller gratis klær resten av livet? @Lady Male hele leiligheten svart innvendig, eller ha 30grader innendørs til enhver tid de neste 10 årene?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3177 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Haha, ja søta, du får for forsøket. Kjenner henne ikke. Sikkert snill hun. @mini-mio Gratis reise i ett år eller gratis klær resten av livet? @Lady Male hele leiligheten svart innvendig, eller ha 30grader innendørs til enhver tid de neste 10 årene? Må bli å male hele leiligheten svart. @incognita Er du oppvokst i Oslo?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3178 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Må bli å male hele leiligheten svart. @incognita Er du oppvokst i Oslo? Nei. @Lady Bleker du tennene?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3179 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Vet ikke enda. @mini-mio Hva skal du? 😊 På ski på en topp og en bursdagfest iallefall 1 minutt siden, incognita skrev: Haha, ja søta, du får for forsøket. Nedlatende Jeg ser på meg selv mest som tøff men ok... 2 minutter siden, incognita skrev: @mini-mio Gratis reise i ett år eller gratis klær resten av livet? I utgangspunktet ville jeg valgt opplevelser framfor ting, men jeg liker klær da.. Og jeg orker ikke reise i ett år.. Så gratis klær resten av livet takk @Lady Hva var det siste du hadde i munnen? @Incognita Hvem snakket du sist med? @Summers Hva var det siste du skrev for hånd?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3180 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Nei. @Lady Bleker du tennene? Nei @incognita Har du en hjemmebleking til tenner å anbefale? 1 minutt siden, mini-mio skrev: På ski på en topp og en bursdagfest iallefall Nedlatende Jeg ser på meg selv mest som tøff men ok... I utgangspunktet ville jeg valgt opplevelser framfor ting, men jeg liker klær da.. Og jeg orker ikke reise i ett år.. Så gratis klær resten av livet takk @Lady Hva var det siste du hadde i munnen? @Incognita Hvem snakket du sist med? @Summers Hva var det siste du skrev for hånd? Appelsin @mini-mio Er du et a eller b menneske?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå