Lady Skrevet 23. februar 2016 #3061 Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Hihi, jeg er jo det. Ingen av de. kvelden. @mångata Hva betyr brukernavnet ditt? @Lady Når er du mest ensom, når du er blant mange eller når du er alene? Når jeg er alene @incognita beste sjampoen du har brukt mot irritert/tørr hodebunn?
Summers Skrevet 23. februar 2016 #3062 Skrevet 23. februar 2016 @Pompom Hvor lenge har du studert/har du igjen?
Gjest haze Skrevet 23. februar 2016 #3063 Skrevet 23. februar 2016 8 timer siden, Nordavind skrev: Jeg er 37 @mångata hva me deg? snart 19 @Nordavind hva liker du best av fisk og kjøtt? 2 timer siden, incognita skrev: Hihi, jeg er jo det. Ingen av de. kvelden. @mångata Hva betyr brukernavnet ditt? @Lady Når er du mest ensom, når du er blant mange eller når du er alene? vet ikke hva det betyr på norsk, men det er det gjenskinnet i havet når månen lyser. altså måneskinnet i havet haha, en månegate tror jeg?@incognita er du vegetarianer? hvis ikke; kunne du tenke deg til å bli det?
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2016 #3064 Skrevet 23. februar 2016 6 minutter siden, mångata skrev: @incognita er du vegetarianer? hvis ikke; kunne du tenke deg til å bli det? Overhode ikke. Mennesker er rovdyr, og rovdyr spiser kjøtt. @mångata Hva slags utdanning planlegger du? @Miss/usikker Hva er din guilty pleasure?
Gjest haze Skrevet 23. februar 2016 #3065 Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Overhode ikke. Mennesker er rovdyr, og rovdyr spiser kjøtt. @mångata Hva slags utdanning planlegger du? @Miss/usikker Hva er din guilty pleasure? Har søkt økonomistudier fra høsten av! Er veldig spent på hvor jeg havner siden jeg har søkt i 4 forskjellige byer! @incognita har du noen ganger vært i narkose, i så fall; hvorfor?@Lady hva synes du om innvandringspolitikken?
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2016 #3066 Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, mångata skrev: Har søkt økonomistudier fra høsten av! Er veldig spent på hvor jeg havner siden jeg har søkt i 4 forskjellige byer! @incognita har du noen ganger vært i narkose, i så fall; hvorfor? Som barn pga operasjon. Ikke noe alvorlig. @mångata Hvor håper du at du ender opp?
sweety pie Skrevet 23. februar 2016 #3067 Skrevet 23. februar 2016 5 timer siden, Nordavind skrev: Hmm godt spm. Når OL starter for fullt så kan jeg egentlig begynne å følge med på alt mulig. @sweety pie får vi se bilde av deg denne uken? @Nordavind Hihi, får litt lyst å legge ut. Også blir jeg feig igjen. Kanskje kanskje 😊 @Nordavind Er du glad i sport? @incognita Hvorfor valgte du akkurat incognita som nick? @Pjokkeline Kjenner du mange pakistanere?
Gjest incognita Skrevet 24. februar 2016 #3068 Skrevet 24. februar 2016 3 timer siden, Lady skrev: Når jeg er alene @incognita beste sjampoen du har brukt mot irritert/tørr hodebunn? Dette gikk meg hus forbi. Beklager det. Jeg har aldri hatt tørr eller irritert hodebunn, så det er ikke en problemstilling jeg har måttet forholde meg til. 43 minutter siden, sweety pie skrev: @incognita Hvorfor valgte du akkurat incognita som nick? Fordi jeg er inkognito. @Lady Hvis du skulle valgt ditt eget fornavn, hva skulle det vært? @sweety pie Hvor gammel er du?
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #3069 Skrevet 24. februar 2016 @incognita Hva synes du om denne tatoveringen?
Nanami Skrevet 24. februar 2016 #3070 Skrevet 24. februar 2016 (endret) 15 timer siden, Lady skrev: Hmm, må bli ene forelderen min. @ElizabethTaylor Hvor i landet bor du? Pompom 😃 Lenge siden jeg har "sett" noe til deg her inne Vanlige med cookie eller sjokolade. @Pompom Hvilken drink er din favoritt? Snoker rundt her en gang iblant. Mye som skjer for tiden Jeg drikker ikke så mye drinker, men en frisk Gin Tonic er alltid godt 9 timer siden, Summers skrev: @Pompom Hvor lenge har du studert/har du igjen? Jeg har to år igjen @mångata hvilken by vil du helst studere i av de du har søkt på? @Summers hva spiser du til frokost? @Lady trenger du kaffe om morgenen? (Det gjør jeg, absurd trøtt nå!) Endret 24. februar 2016 av Pompom
Miss/usikker Skrevet 24. februar 2016 #3071 Skrevet 24. februar 2016 (endret) 8 timer siden, incognita skrev: Overhode ikke. Mennesker er rovdyr, og rovdyr spiser kjøtt. @mångata Hva slags utdanning planlegger du? @Miss/usikker Hva er din guilty pleasure? Det må være tatoveringer.. Har masse 😱😜 @incognita Hva er den viktigeste egenskapen du ser i hos en mann? Endret 24. februar 2016 av Miss/usikker
Summers Skrevet 24. februar 2016 #3073 Skrevet 24. februar 2016 4 timer siden, Pompom skrev: @Summers hva spiser du til frokost? Jeg er ikke en frokostperson så spiser ingenting til frokost. @Pompom Synger du når andre hører deg?
Lady Skrevet 24. februar 2016 #3074 Skrevet 24. februar 2016 11 timer siden, mångata skrev: Har søkt økonomistudier fra høsten av! Er veldig spent på hvor jeg havner siden jeg har søkt i 4 forskjellige byer! @incognita har du noen ganger vært i narkose, i så fall; hvorfor?@Lady hva synes du om innvandringspolitikken? Hmm, tror ikke jeg vil uttale meg om det her. @mångata Er du lykkelig? 10 timer siden, incognita skrev: Dette gikk meg hus forbi. Beklager det. Jeg har aldri hatt tørr eller irritert hodebunn, så det er ikke en problemstilling jeg har måttet forholde meg til. Fordi jeg er inkognito. @Lady Hvis du skulle valgt ditt eget fornavn, hva skulle det vært? @sweety pie Hvor gammel er du? Pm @incognita liker du maten på Egon ? 4 timer siden, Pompom skrev: Snoker rundt her en gang iblant. Mye som skjer for tiden Jeg drikker ikke så mye drinker, men en frisk Gin Tonic er alltid godt Jeg har to år igjen @mångata hvilken by vil du helst studere i av de du har søkt på? @Summers hva spiser du til frokost? @Lady trenger du kaffe om morgenen? (Det gjør jeg, absurd trøtt nå!) Nei, faktisk ikke @Pompom trives du med studiet ditt?
Summers Skrevet 24. februar 2016 #3075 Skrevet 24. februar 2016 @mini-mio Få 8000 i kontanter eller full middag sammen med kjæresten din på Maaemo.
Summers Skrevet 24. februar 2016 #3076 Skrevet 24. februar 2016 @ElizabethTaylor Hvilken melkesjokoladeplate liker du best? Altså merke og om det er vanlig melkesjokolade, Kvikk Lunsj, Oreo,...
Gjest haze Skrevet 24. februar 2016 #3077 Skrevet 24. februar 2016 13 timer siden, incognita skrev: Som barn pga operasjon. Ikke noe alvorlig. @mångata Hvor håper du at du ender opp? Enten her i hjembyen eller i Oslo@incognita 6 timer siden, Pompom skrev: Snoker rundt her en gang iblant. Mye som skjer for tiden Jeg drikker ikke så mye drinker, men en frisk Gin Tonic er alltid godt Jeg har to år igjen @mångata hvilken by vil du helst studere i av de du har søkt på? @Summers hva spiser du til frokost? @Lady trenger du kaffe om morgenen? (Det gjør jeg, absurd trøtt nå!) svarer samme her som i spørsmålet over @Pompom hva er favorittmiddags-retten din? 1 time siden, Lady skrev: Hmm, tror ikke jeg vil uttale meg om det her. @mångata Er du lykkelig? Pm @incognita liker du maten på Egon ? Nei, faktisk ikke @Pompom trives du med studiet ditt? @Lady hva med deg? er du lykkelig da?
Lady Skrevet 24. februar 2016 #3078 Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, mångata skrev: Enten her i hjembyen eller i Oslo@incognita svarer samme her som i spørsmålet over @Pompom hva er favorittmiddags-retten din? @Lady hva med deg? er du lykkelig da? Du svarte ikke? Nei, lykkelig er jeg nok ikke. @mångata synes du det er deilig at det begynner å bli lysere ute? ☀️
minister-mio Skrevet 24. februar 2016 #3079 Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, Summers skrev: @mini-mio Få 8000 i kontanter eller full middag sammen med kjæresten din på Maaemo. Full middag på Maaemo med kjæresten @Summers @lady hvitvin eller rødvin?
Gjest haze Skrevet 24. februar 2016 #3080 Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, Lady skrev: Du svarte ikke? Nei, lykkelig er jeg nok ikke. @mångata synes du det er deilig at det begynner å bli lysere ute? ️ åj, jo jeg svarte men det forsvant! er ikke lykkelig nå nei, svarte jeg ja, elsker det! så solen for første gang på huset idag! fantastisk@Lady hvilken årstid er din favoritt? @mini-mio hva skal du gjøre i påsken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå