Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, incognita skrev:

 

@bailey Hvilken dato i året er mest spesiell for deg?

Det er nok ingen dag som er så spesiell for meg som 24.12. Jeg elsker virkelig julen, og det er lite som slår julaften. 

@incognita Hva gjør du aller helst en frihelg? 
@Summers Hvilken matbutikk handler du som regel på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sheerios
2 minutter siden, bailey skrev:

Jeg liker veldig mye forskjellig musikk, og spotify'en min er en god blanding av nytt og gammelt. 60-tallet har dog en spesiell plass hos meg, og jeg elsker mye av musikken som ble laget på denne tiden. 

Artister/band som kan nevnes, både gamle og nye, er: Otis Redding, Solomon Burke, Franki Vallie and the four seasons, The beach boys, Etta James, Queens, Van Morrison, Eva Cassidy, Amy Winehouse, Adele osv.. Jeg velger å stoppe der, ellers kunne jeg fortsatt en god stund :fnise: 

@Sheerios Hva med deg? 
 

Liker nightwish, guns n roses, forskjellig rock/metall musikk, ed sheeran selv om jeg er gutt/mann, han har bare digg musikk. Så liker jeg hiphop. Mange jeg også liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
1 time siden, bailey skrev:

  



@incognita Hvilken disneyfilm er din favoritt? 
@ElizabethTaylor Hva liker du best ved deg selv? 
@ekkoet Din dårligste egenskap? 
@Pompom Hvor gammel er du? 

@Nordavind Hvilken bruker liker du best på kg? 

Har faktisk skrevet innlegg i dag i "hvilken bruker liker du best" :) henviser dit så slipper jeg å tagge folk dobbelt;) så vidt jeg husker så var det 7 stk jeg nevnte. Liker sikkert flere men det var de jeg kom på aller først.

 

@bailey liker du baileys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, incognita skrev:

Det har forekommet. :ninja: 

Lion king

Hmm godt spørsmål. Jeg besøkte NASA en gang, det var veldig spennende. Ellers har egentlig hele 2015 vært rimelig spennende, uten at jeg skal gå noe mer inn på det. :) 

@Nordavind Når spiste du sist pannekaker?

@bailey Hvilken dato i året er mest spesiell for deg?

@Pompom  Hvilken bakst er din spesialitet?

Jeg kan ikke bake! Ingenting. Det har forekommet at jeg har laget 1-2-3 muffins og Toro vafler, men ut over det er bakekunnskapene mine lik null. Jeg lager en vanvittig god bolognese da, tells det?

@Sheerios hva er din beste egenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sheerios
1 time siden, Pompom skrev:

Jeg kan ikke bake! Ingenting. Det har forekommet at jeg har laget 1-2-3 muffins og Toro vafler, men ut over det er bakekunnskapene mine lik null. Jeg lager en vanvittig god bolognese da, tells det?

@Sheerios hva er din beste egenskap?

Det må være å bry meg om de som har det vondt.

@Pompom hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
1 time siden, bailey skrev:


@incognita Hva gjør du aller helst en frihelg? 

Sløver i senga flere timer etter jeg våkner med tv/iPad/kjærestekos :rodmer: , lager digg frokost til oss, går en lang tur og blir frisk og god i kinnene, kommer hjem og tar et varmt og godt bad sammen med kjæresten, før jeg begynner på middagen. Spiser en bedre middag og kryper sammen i sofaen med en god serie eller film. :rodmer:  

TLDR: nyter livet. :) 

@bailey Beskriv en perfekt søndag for deg?

@Sheerios Når var du bedugget sist?

@Løkky Er du lykkelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nordavind skrev:

Har faktisk skrevet innlegg i dag i "hvilken bruker liker du best" :) henviser dit så slipper jeg å tagge folk dobbelt;) så vidt jeg husker så var det 7 stk jeg nevnte. Liker sikkert flere men det var de jeg kom på aller først.

 

@bailey liker du baileys?

Da får jeg snike meg inn i den tråden og titte :)

Liker baileys ja, men da helst med isbiter i! 

27 minutter siden, incognita skrev:

 

@bailey Beskriv en perfekt søndag for deg?

En perfekt søndag er en dag uten en eneste plan. Ingen vekkerklokke, sløve lenge i senga og spise en sen frokost. En tur ned til byen for å tusle litt rundt, sette seg ned på en café og spille brettspill med gode venner. Deretter kjøper man med seg sushi på veien hjem som blir fortært i sofaen mens man ser tv-serie. 


@Løkky Beste tv-serie? 
@incognita Er du flink til å synge? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, incognita skrev:

@Løkky Er du lykkelig? 

Oi! Hmm... Sånn hvis jeg ser på livet generelt er jeg nok lykkelig ja. Har fantastiske venner og familie, trives på skolen ect. Kjærlighetslivet er vel mer en ulykkelig greie jevnt over.

@incognita Hva ser du frem til i dette året?
@Nordavind Hvor er du om 5 år tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, bailey skrev:


@ekkoet Din dårligste egenskap? 

Tror det må være at jeg overtenker ting mye. Har en tendens til å gjøre meg usikker.

 

15 timer siden, Summers skrev:

 

@ekkoet Ser du på Champions League?

 

Om det står på. Liker å se god fotball, setter meg gjerne ned og ser en kamp uten å holde med noen av lagene, men jeg er ikke den som setter av kvelden fordi det er CL. 

 

@Summers Dersom jorden gikk under i morgen og du var den eneste som visste det. Hva hadde du gjort i dag?

@bailey Hvilke nettsteder er du innom i løpet av en vanlig dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, incognita skrev:

 

@ekkoet Hvor lang tid bruker du på å løse en rubiks kube? 

Det har jeg aldri gjort. Jeg har sett det finnes videoer med fremgangsmåte og jeg har alltid tenkt at jeg skal sette meg ned og lære det, men den er fremdeles på TODO-listen min. Usikker på om jeg har en kube hjemme akkurat nå.

 

@incognita Hva ønsker du deg til bursdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
1 time siden, ekkoet skrev:

Det har jeg aldri gjort. Jeg har sett det finnes videoer med fremgangsmåte og jeg har alltid tenkt at jeg skal sette meg ned og lære det, men den er fremdeles på TODO-listen min. Usikker på om jeg har en kube hjemme akkurat nå.

 

@incognita Hva ønsker du deg til bursdagen?

Det burde du! Det er moro når man får det til, og enda mer moro når man slår sin egen rekord gang på gang. :)

Jeg ønsker meg ikke noe spesielt i form av gave, men en fin dag sammen med min kjære hadde vært fint. :)  Jeg begynner å bli så gammel at fødselsdag ikke er hva det engang var. :fnise: 

@ekkoet Hvilket år var du russ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, bailey skrev:


@Summers Hvilken matbutikk handler du som regel på? 

Meny, men ingen spesiell grunn til at jeg handler akkurat der. 

8 timer siden, ekkoet skrev:

 

@Summers Dersom jorden gikk under i morgen og du var den eneste som visste det. Hva hadde du gjort i dag?

Jeg hadde satt av litt tid til å google frem til et gjennomtenkt svar for jeg vet ikke selv hva som er lurt å gjøre i en slik situasjon. 

@bailey Hva liker du best på pizzaen?

@ekkoet Kunne du spist gåselever fra tvangsforet gjess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, incognita skrev:

 

@ekkoet Hvilket år var du russ?

I forrige årtusen. 

 

4 timer siden, Summers skrev:

@ekkoet Kunne du spist gåselever fra tvangsforet gjess?

Jeg har spist gåselever og aner ikke hvor den kom fra, så mulig jeg allerede har gjort det.

Når  det er sagt så synes jeg ikke det var den store opplevelsen så det hadde kostet meg lite å takke nei dersom jeg hadde en grunn.

@incognita Har du noen gang stjålet noe?

@Summers Har du noen gang blitt frastjålet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
Den 18.2.2016 at 1.49, incognita skrev:

 @ElizabethTaylor Ser du på nyhetssendinger på TV?

Av og til, leser mest nyheter på nett.

Den 18.2.2016 at 8.36, ekkoet skrev:

 

@ElizabethTaylor Hvilke oppgaver gjør du i hjemmet fordi det er du som gjør dem best? 

Matlaging :)

Den 18.2.2016 at 19.22, bailey skrev:

 

Jeg vil si jeg er troende, men ikke religiøs. Om det gir mening? Jeg anser meg selv som kristen, men jeg lever på helt vanlig vis
@ElizabethTaylor Hva liker du best ved deg selv? 

Forstår hva du mener! Er nok mange som har/er det slik :)
Hmm, må nok være at jeg er snill og engasjert.

@incognita Hvilke nyhetssak opptar deg mest akkurat nå?

@ekkoet Er det storm der du bor?

@bailey Hvilke farge er blokken/huset du bor i?


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ekkoet skrev:

 

@Summers Har du noen gang blitt frastjålet noe?

Ja, blitt frastjålet noen sykler samt har hatt "innbrudd", hvor narkomane har kommet inn fordi døren har stått ulåst. 

@ekkoet Tror du Donald Trump/ Bernie  Sanders kan vinne presidentvalget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...