Gjest Nordavind Skrevet 20. februar 2016 #3041 Skrevet 20. februar 2016 Den Thursday, February 18, 2016 at 23.08, sweety pie skrev: @Nordavind en vakker dag Hvordan tror du jeg ser ut da? Tipper du er ganske høy, har blondt hår i en flette og grønne øyne. Neida. Jeg vet du ikke ser sånn ut @Summers hva gjør du en typisk lørdag?
Gjest Nordavind Skrevet 20. februar 2016 #3042 Skrevet 20. februar 2016 Den Friday, February 19, 2016 at 9.07, Løkky skrev: @Nordavind Hvor er du om 5 år tror du? Godt spørsmål. Og vanskelig. Har virkelig ikke peiling. @Løkky jeg må nesten spørre deg det samme
Summers Skrevet 20. februar 2016 #3043 Skrevet 20. februar 2016 2 timer siden, Nordavind skrev: @Summers hva gjør du en typisk lørdag? Som oftest slapper jeg bare av på KG og spiller litt fifa med naboene. @Nordavind Hvilke grener skal du se på når OL starter?
Gjest haze Skrevet 22. februar 2016 #3045 Skrevet 22. februar 2016 slenger meg på denne tråden nå! @incognita liker du sånne freia påskeegg i lilla kartong?
Gjest incognita Skrevet 22. februar 2016 #3046 Skrevet 22. februar 2016 6 timer siden, mångata skrev: slenger meg på denne tråden nå! @incognita liker du sånne freia påskeegg i lilla kartong? Liker ... ja. Men synes de er helt vanvittig ufreshe, så unner meg nok ikke slike. @mångata Tror du at de fleste som har kasta seg på palmeoljehysteriet først og fremst tror det handler om hensyn til helse fremfor miljø? @sweety pie Hvor gammel trodde du at jeg var før du så bilde av meg?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3047 Skrevet 23. februar 2016 @incognita Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten? Anonymkode: 0d05b...a56
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2016 #3048 Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: @incognita Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten? Anonymkode: 0d05b...a56 Hvorfor spør du om det som AB?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3049 Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hvorfor spør du om det som AB? @Summers Hvem er det på avateren din? Anonymkode: 0d05b...a56
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3050 Skrevet 23. februar 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 0d05b...a56 Er du Jacklost? Anonymkode: 9bf03...edf
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3051 Skrevet 23. februar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du Jacklost? Anonymkode: 9bf03...edf Nope Anonymkode: 0d05b...a56
Summers Skrevet 23. februar 2016 #3052 Skrevet 23. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: @Summers Hvem er det på avateren din? Anonymkode: 0d05b...a56 Sentralbanksjefen i USA: Yanet Jellen. @AnonymBruker Hvem er du og hvorfor bruker du AB-funskjonen?
sweety pie Skrevet 23. februar 2016 #3053 Skrevet 23. februar 2016 5 timer siden, incognita skrev: Liker ... ja. Men synes de er helt vanvittig ufreshe, så unner meg nok ikke slike. @mångata Tror du at de fleste som har kasta seg på palmeoljehysteriet først og fremst tror det handler om hensyn til helse fremfor miljø? @sweety pie Hvor gammel trodde du at jeg var før du så bilde av meg? @incognita Haha, litt sånn 27-30.
Gjest haze Skrevet 23. februar 2016 #3054 Skrevet 23. februar 2016 (endret) 11 timer siden, incognita skrev: Liker ... ja. Men synes de er helt vanvittig ufreshe, så unner meg nok ikke slike. @mångata Tror du at de fleste som har kasta seg på palmeoljehysteriet først og fremst tror det handler om hensyn til helse fremfor miljø? @sweety pie Hvor gammel trodde du at jeg var før du så bilde av meg? Jeg har faktisk ikke tenkt over det på den måten, men kanskje du sier noe der!@incognita foretrekker du samsung eller iphone? @Nordavindhvor gammel er du? Endret 23. februar 2016 av haze
Gjest Nordavind Skrevet 23. februar 2016 #3055 Skrevet 23. februar 2016 3 timer siden, mångata skrev: @Nordavindhvor gammel er du? Jeg er 37 @mångata hva me deg?
Lady Skrevet 23. februar 2016 #3056 Skrevet 23. februar 2016 Den 15. februar 2016 at 23.27, incognita skrev: Daglig: foundation, bronzer, blush, brynsminke, eyeliner og mascara. Brukte alltid frisørshampoo før, men etter at herbal essences kom tilbake har jeg ikke klart å dy meg. Den lukter jo såå godt. @ElizabethTaylor Er du solbrun året rundt? @bailey Hvordan er din morgenrutine? @Lady Beskriv favorittgenseren din Den er litt lenger bak enn foran, og blandet med cashmere og silke. 💕 @incognita Når i døgnet har du størst søtsug?
Lady Skrevet 23. februar 2016 #3057 Skrevet 23. februar 2016 Den 16. februar 2016 at 10.47, ElizabethTaylor skrev: Ja, har ofte det. Har dårlig samvittighet for meg selv at jeg ikke har gjort så mye skolearbeid som jeg burde, og har dårlig samvittighet for kjæresten at jeg er elendig til å spare. Nei Er kun solbrun i slutten av sommeren. Ellers er jeg meget bleik. Tar litt selvbruning hvis jeg skal noe spesielt. @Lady Hvem betyr mest for deg i livet ditt? @bailey er du religiøs? Og i så fall hva? @incognita Er du katte- eller hundemenneske? Hmm, må bli ene forelderen min. @ElizabethTaylor Hvor i landet bor du? Den 18. februar 2016 at 14.53, Pompom skrev: Har ikke planlagt noe løp, løper mer for moro skyld Nope, jeg har hatt samme brukernavn (og samme avatar) siden jeg registrerte meg. @Lady Hvilken is-smak liker du best? Pompom 😃 Lenge siden jeg har "sett" noe til deg her inne Vanlige med cookie eller sjokolade. @Pompom Hvilken drink er din favoritt?
Lady Skrevet 23. februar 2016 #3058 Skrevet 23. februar 2016 Den 18. februar 2016 at 8.36, ekkoet skrev: Jeg vinner ihvertfall ikke! Det kommer litt an på hvem man møter. Var det en internt på jobben kunne jeg jo funnet på noe som gjorde at jeg ikke tapte, men hadde det vært norske talenter hadde jeg ikke hatt noe der å gjøre. Jeg kan noen ting litt (sjonglere, synge, spille gitar etc.), men jeg er ikke "talent-flink". Jeg tror jeg måtte tatt gitaren og sunget noe. Kommer så veldig an på hvem det er som spør. Utfra svaret ditt overlapper ikke våre smaker i det hele tatt :-) Har du sett Entourage? Tilsvarende master i IT. Nei. Jeg husker jeg sjekket hvor mange ulike typer det var for noen år siden og ble overrasket over hvor mange det var. Jeg tipper jeg har smakt ca. halvparten. @Summers Uten å google - hvor mange ulike grandiosatyper er det? @Lady Hva synes du om trekløveret fra radioresepsjonen? @ElizabethTaylor Hvilke oppgaver gjør du i hjemmet fordi det er du som gjør dem best? @bailey Aldri mer spise fisk eller aldri mer spise svin (koteletter, ribbe, bacon osv)? Nei, den har jeg ikke sett. Skal ta en titt Hmm, vet egentlig ikke hvem de er. @ekkoet Beksriv deg selve med tre ord
Gjest Nordavind Skrevet 23. februar 2016 #3059 Skrevet 23. februar 2016 Den Saturday, February 20, 2016 at 15.28, Summers skrev: Som oftest slapper jeg bare av på KG og spiller litt fifa med naboene. @Nordavind Hvilke grener skal du se på når OL starter? Hmm godt spm. Når OL starter for fullt så kan jeg egentlig begynne å følge med på alt mulig. @sweety pie får vi se bilde av deg denne uken?
Gjest incognita Skrevet 23. februar 2016 #3060 Skrevet 23. februar 2016 15 timer siden, sweety pie skrev: @incognita Haha, litt sånn 27-30. Hihi, jeg er jo det. 9 timer siden, mångata skrev: Jeg har faktisk ikke tenkt over det på den måten, men kanskje du sier noe der!@incognita foretrekker du samsung eller iphone? @Nordavindhvor gammel er du? Ingen av de. 5 timer siden, Lady skrev: Den er litt lenger bak enn foran, og blandet med cashmere og silke. 💕 @incognita Når i døgnet har du størst søtsug? kvelden. @mångata Hva betyr brukernavnet ditt? @Lady Når er du mest ensom, når du er blant mange eller når du er alene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå