Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3141 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: @incognita Har du vært på Victoria Secret butikken på Oslo City? Isåfall, synes du den var skuffende? Jeg har faktisk ikke vært der. Har aldri vært spesielt fan av undertøyet til VS, jeg synes riktig nok noen av trusene i PINK-kolleksjonen er søte, også har de digge koseklær. Men det er liksom ikke der jeg handler undertøy. @Lady Hva slags type BH foretrekker du, balconette, t-shirt, push-up osv?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3142 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Jeg har faktisk ikke vært der. Har aldri vært spesielt fan av undertøyet til VS, jeg synes riktig nok noen av trusene i PINK-kolleksjonen er søte, også har de digge koseklær. Men det er liksom ikke der jeg handler undertøy. @Lady Hva slags type BH foretrekker du, balconette, t-shirt, push-up osv? Push-up! @incognita Hvilken undertøysbutikk er din favoritt?
Miss/usikker Skrevet 25. februar 2016 #3143 Skrevet 25. februar 2016 13 minutter siden, incognita skrev: Det gjorde jeg. Den var rimelig skuffende, jeg hadde forhåpninger om å føle meg litt pirret i det minste, men jeg var knusktørr der jeg satt. Hypet opp! Er det så tydelig.. ? Jeg er barnslig når det er greit å være det, og voksen når det trengs. Lege, iallefall etter jeg fylte 10. Før det var jeg mest opptatt av å få jobbe på en flyplass. playstation støvletter @Lady Hvor mange forskjellige BH'er bruker du i løpet av en uke? @Miss/usikker Hva er viktigst for deg (hos en mann), ansikt eller kropp? @bailey Hva synes du om å ha sånne quotes på veggen "home is where the heart is" osv? @Fox Mulder Er det mye sjekking på kg? @mini-mio Er du uthvilt om morgenen for tiden? Ansikt. @incognita liker du å gå med høye hæler?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3144 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Push-up! @incognita Hvilken undertøysbutikk er din favoritt? Jeg liker la Senza @Lady Du a?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3145 Skrevet 25. februar 2016 22 minutter siden, Lady skrev: @Fox Mulder Har du møtt noen fra kg ? Det har jeg ikke. 5 minutter siden, incognita skrev: @Fox Mulder Er det mye sjekking på kg? Det er det dårlig med @Lady Har du vært utkledd som julenisse før? @incognita Bruker du både ketchup og sennep på pølsa? @Summers Liker du politikk?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3146 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Miss/usikker skrev: Ansikt. @incognita liker du å gå med høye hæler? Liker og liker... jeg synes det ser bra ut og gjør det derfor fra tid til annen. Jeg liker hvordan det får meg til å føle meg, men jeg kan ikke si at jeg liksom nyter selve opplevelsen. @Miss/usikker Hvilke type sko går du som oftest i?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3147 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @incognita Bruker du både ketchup og sennep på pølsa? Jeg spiser ikke pølse så ofte at jeg liksom har en måte jeg pleier å gjøre det på. Jeg tror jeg klarer meg med ketchup, men hvis du byr på sånn sennep på glass så takker jeg ikke nei. @Fox Mulder Hvilke 3 middagsretter går det mest i hos deg?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3148 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Jeg liker la Senza @Lady Du a? Change 💕 @incognito Hva er din favoritt truse? Hipster, string.. ? 4 minutter siden, Fox Mulder skrev: Det har jeg ikke. Det er det dårlig med @Lady Har du vært utkledd som julenisse før? @incognita Bruker du både ketchup og sennep på pølsa? @Summers Liker du politikk? Nei @Fox Mulder Vet noen du kjenner at du er på kg?
Miss/usikker Skrevet 25. februar 2016 #3149 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Liker og liker... jeg synes det ser bra ut og gjør det derfor fra tid til annen. Jeg liker hvordan det får meg til å føle meg, men jeg kan ikke si at jeg liksom nyter selve opplevelsen. @Miss/usikker Hvilke type sko går du som oftest i? Sneakers. @incognita kjole eller skjørt?
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3150 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, Dark Angelina skrev: @mini-mio Hva er du aller mest fornøyd med å ha gjort idag? Det blir delt førsteplass mellom trent og fylt billig bensin 34 minutter siden, Lady skrev: Oi, det er faktisk lenge siden når jeg tenker meg om! Tror det må ha vært da jeg så Fifty Shades @mini-mio Kino eller teater? Begge deler 20 minutter siden, incognita skrev: @mini-mio Er du uthvilt om morgenen for tiden? Jeg skulle gjerne sovet mer for tiden, men det er greit nok @Dark Angelina Er du glad i å være i skogen? @Lady hva har gjort deg glad i dag? @Incognita Visste du at KG-bestissen din syntes du er helt topp?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3151 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, mini-mio skrev: Det blir delt førsteplass mellom trent og fylt billig bensin Begge deler Jeg skulle gjerne sovet mer for tiden, men det er greit nok @Dark Angelina Er du glad i å være i skogen? @Lady hva har gjort deg glad i dag? @Incognita Visste du at KG-bestissen din syntes du er helt topp? At pakken jeg bestilte kom i dag @mini-mio Har du barn?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3152 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Change 💕 @incognito Hva er din favoritt truse? Hipster, string.. ? Mange av bh'ne mine er fra change. De har mye fint! Hvis du ikke har prøvd BH'n som heter florence patted så burde du det, får helt sykt bra kløft i den. Hmm.. jeg foretrekker hipster, men ikke den typen man drar heelt opp i rumpa. Mer sånn her: @Lady Hva med deg?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3153 Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Jeg spiser ikke pølse så ofte at jeg liksom har en måte jeg pleier å gjøre det på. Jeg tror jeg klarer meg med ketchup, men hvis du byr på sånn sennep på glass så takker jeg ikke nei. @Fox Mulder Hvilke 3 middagsretter går det mest i hos deg? Biff og gratinerte poteter, kylling og spagetti 6 minutter siden, Lady skrev: @Fox Mulder Vet noen du kjenner at du er på kg? Heldigvis ingen @Hummels Hva liker du å gjøre på i helgene?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3154 Skrevet 25. februar 2016 6 minutter siden, Miss/usikker skrev: Sneakers. @incognita kjole eller skjørt? Hmmm alt til sin tid? Pene sommerkjoler er greit nok, men jeg er ferdig med sånne nelly.com-kjoler liksom. Man er ikke tyve lenger! Bruker nok oftere skjørt enn kjole, men er ikke akkurat ofte det heller. 4 minutter siden, mini-mio skrev: @Incognita Visste du at KG-bestissen din syntes du er helt topp? Du er best !! @Miss/usikker Sminker du deg hver dag? @mini-mio Hvor gammel burde barn være før de får egen telefon?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3155 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Mange av bh'ne mine er fra change. De har mye fint! Hvis du ikke har prøvd BH'n som heter florence patted så burde du det, får helt sykt bra kløft i den. Hmm.. jeg foretrekker hipster, men ikke den typen man drar heelt opp i rumpa. Mer sånn her: @Lady Hva med deg? Den skal jeg sjekke ut String egentlig. @incognita Har du hund? Hvilken rase?
Miss/usikker Skrevet 25. februar 2016 #3156 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Hmmm alt til sin tid? Pene sommerkjoler er greit nok, men jeg er ferdig med sånne nelly.com-kjoler liksom. Man er ikke tyve lenger! Bruker nok oftere skjørt enn kjole, men er ikke akkurat ofte det heller. Du er best !! @Miss/usikker Sminker du deg hver dag? @mini-mio Hvor gammel burde barn være før de får egen telefon? Ja, det troor jeg (men kommer helt ann på hva jeg skal og hvor mye jeg varierer) Er en stor hobby 🎈 @incognita hva synes du om utsagnet "eyebrows on fleek"?
Gjest Hummels Skrevet 25. februar 2016 #3157 Skrevet 25. februar 2016 (endret) 9 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Hummels Hva liker du å gjøre på i helgene? Liker best å ha damebesøk eller gå til ei dame, og kose oss bare vi to. Ellers liker jeg å gå ut av og til og ta en fest. @Fox Mulder hva med deg? Endret 25. februar 2016 av Hummels
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3158 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, Hummels skrev: Liker best å ha damebesøk eller gå til ei dame, og kose oss bare vi to. Ellers liker jeg å gå ut av og til og ta en fest. @Fox Mulder hva med deg? Svaret ditt høres hyggelig ut, jeg tar det
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3159 Skrevet 25. februar 2016 10 minutter siden, Lady skrev: At pakken jeg bestilte kom i dag @mini-mio Har du barn? Ne 6 minutter siden, incognita skrev: @mini-mio Hvor gammel burde barn være før de får egen telefon? Det kommer helt an på, det er ingen grunn til å ha en nedre grense da barn kan ha glede av å fotografere og høre på lydbok på telefonen allerede fra de er bittesmå, men det krever ingen egen telefon. @Lady Hvilken smak på is liker du best? @incognita har du lest i en roman i dag? @Miss/usikker hvor mange kopper kaffe drikker du om dagen?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3160 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, Lady skrev: @incognita Har du hund? Hvilken rase? Har hos mamma og pappa, ei lita hissig frøken. Skriver rase til deg på pm jeg. 3 minutter siden, Miss/usikker skrev: @incognita hva synes du om utsagnet "eyebrows on fleek"? Hehe jeg synes det er litt morsomt hvordan noen skriver "eyebrows on fleek" når det overhode ikke er det. Men joda, beskrivende og flott uttrykk. @Lady og @Miss/usikker Har dere "eyebrows on fleek"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå