Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #3121 Skrevet 24. februar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Langt, men skal klippe det kortere @Fox Mulder Har du hund? Ingen dyr. @Summers Glad i pepperkaker?
minister-mio Skrevet 24. februar 2016 #3122 Skrevet 24. februar 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Nei, må dra dit asap! @mini-mio Beskriv hvordan du ser ut Jeg er litt lav og har blå øyne 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @mini-mio Har du vinterferie? Nei @Lady når var du sist på kino? @ElizabethTaylor Hvordan traff du kjæresten din?
minister-mio Skrevet 24. februar 2016 #3123 Skrevet 24. februar 2016 5 timer siden, incognita skrev: @mini-mio Føler du deg ofte rastløs? Tja, ikke sånn kjempeofte 2 timer siden, bailey skrev: Vg, db, facebook, kg, outlook og google. Jeg er ganske kjedelig når det kommer til pizza, så jeg foretrekker saus, ost og cherrytomat. Hvitt@Summers Hva skal være på burgeren? @ElizabethTaylor Har du hørt noe angående jobben du søkte på? @mini-mio Hvilket fag likte du best på skolen? @incognita Hva ville du bli da du var liten? Samfunnsfag, norsk og engelsk @incognita Hva slags sko hadde du på sist du hadde på sko? @bailey Liker du hunder?
Gjest bruker83924 Skrevet 24. februar 2016 #3124 Skrevet 24. februar 2016 6 minutter siden, mini-mio skrev: @ElizabethTaylor Hvordan traff du kjæresten din? Gjennom en fellesvenninne. Han var med henne på vors hos meg Fått vite i ettertid at han visste veldig godt hvem jeg var på forhånd, hadde viss nok sett meg på trening og snoka en del på facebooken min. Var derfor han ville bli med på vorset. Om 1 måned har vi vært sammen i 3 år 2 timer siden, Lady skrev: @ElizabethTaylor Hva med deg? Hva skal du i påsken?🐣 Høres herlig ut. Jeg skal til Tromsø for å besøke familien til kjæresten. @mini-mio Hvordan møtte du din? @Lady Skal du på Justin Bieber-konserten i september?
minister-mio Skrevet 24. februar 2016 #3125 Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @mini-mio Hvordan møtte du din? @Lady Skal du på Justin Bieber-konserten i september? Det er en fin historie, grattis med tre år! Jeg møtte min på jobb, ikke fullt så fin historie @ElizabethTaylor Hvor mange bor der du bor? @Fox Mulder skal du sitte oppe å se på Oscar-sendingen live?
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #3126 Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, mini-mio skrev: @Fox Mulder skal du sitte oppe å se på Oscar-sendingen live? Vurderer det @Lady Favoritt Bieber-låt?
Gjest bruker83924 Skrevet 24. februar 2016 #3127 Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, mini-mio skrev: Det er en fin historie, grattis med tre år! Jeg møtte min på jobb, ikke fullt så fin historie @ElizabethTaylor Hvor mange bor der du bor? @Fox Mulder skal du sitte oppe å se på Oscar-sendingen live? Jobbflørt altså. Lite profesjonelt av deg Hvis du mente byen min: 132 102 innbyggere i følge wikipedia. Hvis du mener huset jeg bor i: 3 stykk + 1 hund. @mini-mio Hvilke dyr er du mest glad i? Og har du kjæledyr? @Fox Mulder Hva ser du mest frem til i år?
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #3128 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: @Fox Mulder Hva ser du mest frem til i år? Når jeg forhåpentligvis flytter fra stedet hvor jeg bor nå @mini-mio Liker du navnet Alf?
Dark Angelina Skrevet 24. februar 2016 #3129 Skrevet 24. februar 2016 @Fox Mulder hvor ser du deg selv om fem år?
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #3130 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, Dark Angelina skrev: @Fox Mulder hvor ser du deg selv om fem år? Da håper jeg at jeg har fått solgt en spennende idé til utlandet, stabil jobb og alt det der pluss at jeg er så heldig å ha en nydelig dame i armene
Gjest haze Skrevet 25. februar 2016 #3131 Skrevet 25. februar 2016 7 timer siden, mini-mio skrev: Jeg hadde planer om en typisk påsketur med venner og familie med snøbrett og ski og sånn, men mine planer pleier å gå ad undas @mångata har du hatt O-fag på skolen? @incognita har du tatovering? hva er o-fag? 8 timer siden, Lady skrev: Jeg er mest glad i sommeren og vinteren, men må nok bli sommeren ️ @mångata Hva er det beste minnet fra barndommen din? denne er så vanskelig... må vel være kanskje de gangene jeg og broren min spilte fotball på plenen hos besteforeldrene våre. @Lady Hva er din favorittsang for tiden? (spotifylistene mine trenger en påfyll)
bailey Skrevet 25. februar 2016 #3132 Skrevet 25. februar 2016 4 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @bailey Gleder du deg til Paradise? Jeg regner med det da er snakk om paradise hotel det er snakk om og da blir svaret nei. Tror jeg aldri har sett en hel episode en gang.. 2 timer siden, mini-mio skrev: @bailey Liker du hunder? Jaa, jeg elsker hunder! Har kjempelyst på egen hund, men vi får ikke lov til å husdyr der vi bor nå @ElizabethTaylor Beste tvserie? @mångata Favoritt barne-tv som liten?
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2016 #3133 Skrevet 25. februar 2016 11 timer siden, Fox Mulder skrev: @Hoppetaujenta Hva er rekorden din med hoppetau? Ca en kilometer på en tørr og fin dag. Takk for at du spør, Mux Folder.
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #3134 Skrevet 25. februar 2016 13 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Jobbflørt altså. Lite profesjonelt av deg Hvis du mente byen min: 132 102 innbyggere i følge wikipedia. Hvis du mener huset jeg bor i: 3 stykk + 1 hund. @mini-mio Hvilke dyr er du mest glad i? Og har du kjæledyr? @Fox Mulder Hva ser du mest frem til i år? Kanskje katter.. Jeg har ingen dyr. 13 timer siden, Fox Mulder skrev: Når jeg forhåpentligvis flytter fra stedet hvor jeg bor nå @mini-mio Liker du navnet Alf? Ikke spesielt @ElizabethTaylor Hvilken bokstav begynner fornavnet ditt med? @Fox Mulder Heter du Alf? @DarkAngelina Hvorfor tok du det nicket?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. februar 2016 #3135 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, mini-mio skrev: @Fox Mulder Heter du Alf? Nei
Dark Angelina Skrevet 25. februar 2016 #3136 Skrevet 25. februar 2016 5 timer siden, mini-mio skrev: Kanskje katter.. Jeg har ingen dyr. Ikke spesielt @ElizabethTaylor Hvilken bokstav begynner fornavnet ditt med? @Fox Mulder Heter du Alf? @DarkAngelina Hvorfor tok du det nicket? Fordi jeg hadde dette nicket på en annen nettside tidligere, og jeg er ubrukelig når det gjelder å komme på nye brukernavn.. @mini-mio Hva er du aller mest fornøyd med å ha gjort idag? @ElizabethTaylor Hva er din favoritt sang akkurat nå?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3137 Skrevet 25. februar 2016 20 timer siden, Fox Mulder skrev: Vurderer det @Lady Favoritt Bieber-låt? Det vet jeg ikke. Hører ikke på JB @Fox Mulder Har du møtt noen fra kg ? 20 timer siden, mångata skrev: hva er o-fag? denne er så vanskelig... må vel være kanskje de gangene jeg og broren min spilte fotball på plenen hos besteforeldrene våre. @Lady Hva er din favorittsang for tiden? (spotifylistene mine trenger en påfyll) Donkeyboy - Lost har jeg har mange ganger denne uken Veldig fin! @mångata Hva synes du om Jonas Gahr Støre? 21 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Gjennom en fellesvenninne. Han var med henne på vors hos meg Fått vite i ettertid at han visste veldig godt hvem jeg var på forhånd, hadde viss nok sett meg på trening og snoka en del på facebooken min. Var derfor han ville bli med på vorset. Om 1 måned har vi vært sammen i 3 år Høres herlig ut. Jeg skal til Tromsø for å besøke familien til kjæresten. @mini-mio Hvordan møtte du din? @Lady Skal du på Justin Bieber-konserten i september? Nei @ElizabethTaylor Er du fan av Justin Bieber?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3138 Skrevet 25. februar 2016 21 timer siden, mini-mio skrev: Jeg er litt lav og har blå øyne Nei @Lady når var du sist på kino? @ElizabethTaylor Hvordan traff du kjæresten din? Oi, det er faktisk lenge siden når jeg tenker meg om! Tror det må ha vært da jeg så Fifty Shades @mini-mio Kino eller teater?
Gjest incognita Skrevet 25. februar 2016 #3139 Skrevet 25. februar 2016 Den 24.2.2016 at 20.29, Lady skrev: @incognita Så du fifty shades på kino? Hva synes du isåfall? Det gjorde jeg. Den var rimelig skuffende, jeg hadde forhåpninger om å føle meg litt pirret i det minste, men jeg var knusktørr der jeg satt. Hypet opp! Den 24.2.2016 at 21.20, Miss/usikker skrev: Vel.. Tror ikke frosker kan bli prinser så vanskelig å svare på @incognita er du barnslig? Er det så tydelig.. ? Jeg er barnslig når det er greit å være det, og voksen når det trengs. Den 24.2.2016 at 21.27, bailey skrev: @incognita Hva ville du bli da du var liten? Lege, iallefall etter jeg fylte 10. Før det var jeg mest opptatt av å få jobbe på en flyplass. 23 timer siden, Fox Mulder skrev: @incognita Nintendo eller Playstation? playstation 21 timer siden, mini-mio skrev: @incognita Hva slags sko hadde du på sist du hadde på sko? @bailey støvletter @Lady Hvor mange forskjellige BH'er bruker du i løpet av en uke? @Miss/usikker Hva er viktigst for deg (hos en mann), ansikt eller kropp? @bailey Hva synes du om å ha sånne quotes på veggen "home is where the heart is" osv? @Fox Mulder Er det mye sjekking på kg? @mini-mio Er du uthvilt om morgenen for tiden?
Lady Skrevet 25. februar 2016 #3140 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Det gjorde jeg. Den var rimelig skuffende, jeg hadde forhåpninger om å føle meg litt pirret i det minste, men jeg var knusktørr der jeg satt. Hypet opp! Er det så tydelig.. ? Jeg er barnslig når det er greit å være det, og voksen når det trengs. Lege, iallefall etter jeg fylte 10. Før det var jeg mest opptatt av å få jobbe på en flyplass. playstation støvletter @Lady Hvor mange forskjellige BH'er bruker du i løpet av en uke? @Miss/usikker Hva er viktigst for deg (hos en mann), ansikt eller kropp? @bailey Hva synes du om å ha sånne quotes på veggen "home is where the heart is" osv? @Fox Mulder Er det mye sjekking på kg? @mini-mio Er du uthvilt om morgenen for tiden? Har spesielt en BH som er favoritten. Vil helst gå med den hele tiden, men bytter på med de andre også.. Så ca tre iløpet av en uke..? Noe sånt. @incognita Har du vært på Victoria Secret butikken på Oslo City? Isåfall, synes du den var skuffende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå