Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3361 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, bailey skrev: Nei, si det? Det kan jo være så mangt... @Fox Mulder Hører du mye på klassisk musikk? @Sheelagh Du er på vei hjem fra en fuktig kveld på byen, hvor stopper du for å kjøpe nattmat? McDonalds. @bailey Favorittdrink?
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3362 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, Rossin skrev: Det der er meg, da, bare i omvendt rekkefølge. Tror det spøker for vintreffet. Assa, det der er et spørsmål jeg kan like. Dere andre må lære litt av 'lagh. Mitt viktigste prinsipp er: Ikke for fæncy. Det måkke bli kleint. Believe me, jeg kan noen tricks på kjøkkenet - men om jeg viser dem på første date? No way. Jeg tror jeg hadde diska opp en chana masala med nan til. Vente med skalldyrene og den ordentlige sexy maten til man har blitt litt bedre kjent. Det betyr ikke at jeg hadde takka nei til å masalae chanaen hennes ved første date, heller, altså. Jeg er ikke prippen. Selvfølgelig flørter, jeg! Det er jo åpenbart. Ja, det innafor, men du må forstå at jeg har kommet meg videre. Haha, herlig
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. februar 2016 #3363 Skrevet 28. februar 2016 6 minutter siden, bailey skrev: @Fox Mulder Hører du mye på klassisk musikk? Vivaldi - Four seasons Av og til. @Sheelagh Har du hatt en crush på en lærer noen gang?
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3364 Skrevet 28. februar 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gir bort Rossin! Følger reglene: Sheelagh, er du gæren? Anonymkode: 66355...063 Jupp. Endret 29. februar 2016 av Tekola
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3365 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Vivaldi - Four seasons Av og til. @Sheelagh Har du hatt en crush på en lærer noen gang? To stk på videregående. Fy faen, de var digge @Fox Mulder Planer for påsken?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. februar 2016 #3366 Skrevet 28. februar 2016 20 minutter siden, Sheelagh skrev: Kvikk lunsj, helnøtt, melkesjokolade, banansjokolade og masse smågodt. Nå ble jeg godtesjuk.. @Fox Mulder Hvorfor lagde du deg bruker her inne? Kjedet meg. 3 minutter siden, Sheelagh skrev: To stk på videregående. Fy faen, de var digge @Fox Mulder Planer for påsken? Kjøpe et STORT påskeegg. Så skal jeg selvfølgelig spise det opp alt for raskt og få mageknipe
Gjest incognita Skrevet 28. februar 2016 #3367 Skrevet 28. februar 2016 Den 26.2.2016 at 23.18, Sheelagh skrev: @incognita er du i et forhold/samboer/forlovet/gift? Yup. Den 26.2.2016 at 23.48, ElizabethTaylor skrev: @incognita Kommer du til å poste bilde i bildetråden igjen? Det tror jeg ikke. Man kan jo bli høy på pæra av sånt. Den 26.2.2016 at 0.04, Miss/usikker skrev: @incognita har du vippe extension? Nei. Har ikke hatt siden i høst, og jeg savner det ikke. Den 26.2.2016 at 0.34, ekkoet skrev: @incognita Har du aktivitetsklokke? Nei. Hadde fitbit, men den røyk like før jul. Skulle egentlig kjøpe ny, men på en aller annen måte endte jeg opp med smartklokke istedenfor. Den 27.2.2016 at 18.09, bailey skrev: @incognita Noen skuespillere du ikke liker? Ja, men husker ikke hva han het. Norsk mann, litt sånn vulgær type med bohemstil. Vært med på 4-stjerners middag ørten ganger. Dobbeltnavn tror jeg. aaargh husker ikke 4 timer siden, Dark Angelina skrev: @incognita Høydepunktet denne helgen? Har vært dårlig med høydepunkt denne helgen egentlig. 1 time siden, Rossin skrev: @incognita beste bilsang i det du kjører inn på motorveien og gasser på? Hørte på Holy Grail på motorveien for 30 min siden, og da slo det meg at det er en finfin kjøresang. 23 minutter siden, Rossin skrev: @incognita Burde ikke denne tråden streng tatt hete "Spør en bruker 3.0?" Som hyllest til stakkaren som lagde 2.0. Haha! Jo, strengt tatt så burde den kanskje det. @Sheelagh Kan du noen kule partytriks? @Miss/usikker Hva mener du er beste teknikk for å påføre mascara? @ekkoet Hva er det beste ved å være gift? @bailey Skjønner du hvilken skuespiller jeg mener? @Dark Angelina Hvor viktig er høyde på gutter? @Rossin Spist på Maaemo enda eller?
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #3368 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Yup. Det tror jeg ikke. Man kan jo bli høy på pæra av sånt. Nei. Har ikke hatt siden i høst, og jeg savner det ikke. Nei. Hadde fitbit, men den røyk like før jul. Skulle egentlig kjøpe ny, men på en aller annen måte endte jeg opp med smartklokke istedenfor. Ja, men husker ikke hva han het. Norsk mann, litt sånn vulgær type med bohemstil. Vært med på 4-stjerners middag ørten ganger. Dobbeltnavn tror jeg. aaargh husker ikke Har vært dårlig med høydepunkt denne helgen egentlig. Hørte på Holy Grail på motorveien for 30 min siden, og da slo det meg at det er en finfin kjøresang. Haha! Jo, strengt tatt så burde den kanskje det. @Sheelagh Kan du noen kule partytriks? @Miss/usikker Hva mener du er beste teknikk for å påføre mascara? @ekkoet Hva er det beste ved å være gift? @bailey Skjønner du hvilken skuespiller jeg mener? @Dark Angelina Hvor viktig er høyde på gutter? @Rossin Spist på Maaemo enda eller? Vitser og dansing er min ting, trenger ikke flere "triks" enn det @incognita Hvilken tråd her på KG husker du best?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. februar 2016 #3369 Skrevet 28. februar 2016 @incognita Hvilken norsk sang tror du jeg prøver å nynne på her? Dadada dadadadadadadaaaaaa
Gjest incognita Skrevet 28. februar 2016 #3370 Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Vitser og dansing er min ting, trenger ikke flere "triks" enn det @incognita Hvilken tråd her på KG husker du best? Hmmmm. Nå spør du godt. Jeg tror godtesnop-tråden tar kaka for min del. Husker at jeg lo godt av den Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @incognita Hvilken norsk sang tror du jeg prøver å nynne på her? Dadada dadadadadadadaaaaaa Nå har jeg nynnet i gode 3 min her, kommer ikke frem til noe! Hvilken da?? @Sheelagh Passer du på å ha på deg pent undertøy når du skal på byen, just in case? @Fox Mulder Hvor dyrkes norges beste jordbær? (best du svarer rett her ass, hvis ikke blir jeg skuffa. )
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. februar 2016 #3371 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Hmmmm. Nå spør du godt. Jeg tror godtesnop-tråden tar kaka for min del. Husker at jeg lo godt av den Nå har jeg nynnet i gode 3 min her, kommer ikke frem til noe! Hvilken da?? @Sheelagh Passer du på å ha på deg pent undertøy når du skal på byen, just in case? @Fox Mulder Hvor dyrkes norges beste jordbær? (best du svarer rett her ass, hvis ikke blir jeg skuffa. ) Prøvde meg på Bjelleklang, Hyttetur Valldal! @Sheelagh Har du søsken?
Gjest incognita Skrevet 28. februar 2016 #3372 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Prøvde meg på Bjelleklang, Hyttetur Valldal! @Sheelagh Har du søsken? burde tatt den!!! 10 poeng for Valldal btw
bailey Skrevet 28. februar 2016 #3373 Skrevet 28. februar 2016 29 minutter siden, Sheelagh skrev: @bailey Favorittdrink? Drinken jeg aldri går lei er mojito, men jeg sier heller ikke nei til en strawberry-eller mango daquiri. Vanskelig å velge kun én. 16 minutter siden, incognita skrev: @bailey Skjønner du hvilken skuespiller jeg mener? Hmm, kan det være Stig Henrik Hoff? @Sheelagh Drikker du deg ofte full?@incognita Var det han du tenkte på? @Rossin Beste restaurant i Oslo?
Gjest incognita Skrevet 28. februar 2016 #3374 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, bailey skrev: Hmm, kan det være Stig Henrik Hoff? @incognita Var det han du tenkte på? DAMN! Du er rå! Ja, det var han jeg tenkte på. @bailey Drikker du kaffe?
Gjest Aye Skrevet 28. februar 2016 #3375 Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, Rossin skrev: Tja, skjult for allmennheten eller skjult for KG? Tror folk som kjenner meg ofte blir overraska over ting jeg har satt meg inn i. Jeg er en hobbymann som har passion for mye forskjellig, så noe skills får man jo. Men jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg har talent. Det ble litt sent svar fra min side, men nei, jeg fikk ingen blomster på valentines day. @incognita beste bilsang i det du kjører inn på motorveien og gasser på? @Aye fortell om en gang du var nødt til å såre ei dame @bailey bruker du tanntråd før eller etter at du har pussa tennene? Begrunn svaret @Dark Angelina Hvilket dyr som du ikke har sett i virkeligheten enda, ønsker du å se en gang i framtida? @Summers Ser du ned på mennesker som sier sj istedenfor kj? @Dr. Cid Hvor mange meter må du være foran en annen person, før det er frekt å la være å holde oppe døra hvis du skal inn samme sted? Har måttet såre ei som var ei pulevenn og hun ville noe seriøst og var blitt forelsket i meg. Hun ble så lei seg og truet med hevn og alt mulig.. Aldri moro å såre noen. @Rossin Har du måttet såre noen?
Gjest Sheelagh Skrevet 29. februar 2016 #3376 Skrevet 29. februar 2016 7 timer siden, incognita skrev: Hmmmm. Nå spør du godt. Jeg tror godtesnop-tråden tar kaka for min del. Husker at jeg lo godt av den Nå har jeg nynnet i gode 3 min her, kommer ikke frem til noe! Hvilken da?? @Sheelagh Passer du på å ha på deg pent undertøy når du skal på byen, just in case? @Fox Mulder Hvor dyrkes norges beste jordbær? (best du svarer rett her ass, hvis ikke blir jeg skuffa. ) Ja, men mest for å føle meg vel, ikke pga et evt ons. 7 timer siden, Fox Mulder skrev: Prøvde meg på Bjelleklang, Hyttetur Valldal! @Sheelagh Har du søsken? Ja, en storebror. 7 timer siden, bailey skrev: Drinken jeg aldri går lei er mojito, men jeg sier heller ikke nei til en strawberry-eller mango daquiri. Vanskelig å velge kun én. Hmm, kan det være Stig Henrik Hoff? @Sheelagh Drikker du deg ofte full?@incognita Var det han du tenkte på? @Rossin Beste restaurant i Oslo? Nei, er ikke sånn superglad i å miste kontrollen. @incognita Skal du se "snømannen" når den kommer på kino? @Fox Mulder Kjøper du ofte merkeklær? @bailey Liker du best å ta buss eller tog?
Gjest Tekola Skrevet 29. februar 2016 #3377 Skrevet 29. februar 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tekola, admin.
Gjest Jacklost Skrevet 29. februar 2016 #3378 Skrevet 29. februar 2016 10 timer siden, Rossin skrev: Tja, skjult for allmennheten eller skjult for KG? Tror folk som kjenner meg ofte blir overraska over ting jeg har satt meg inn i. Jeg er en hobbymann som har passion for mye forskjellig, så noe skills får man jo. Men jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg har talent. Det ble litt sent svar fra min side, men nei, jeg fikk ingen blomster på valentines day. @incognita beste bilsang i det du kjører inn på motorveien og gasser på? @Aye fortell om en gang du var nødt til å såre ei dame @bailey bruker du tanntråd før eller etter at du har pussa tennene? Begrunn svaret @Dark Angelina Hvilket dyr som du ikke har sett i virkeligheten enda, ønsker du å se en gang i framtida? @Summers Ser du ned på mennesker som sier sj istedenfor kj? @Dr. Cid Hvor mange meter må du være foran en annen person, før det er frekt å la være å holde oppe døra hvis du skal inn samme sted? Jeg skjønner ikke spørsmålet Har ingen spørsmål å komme med til noen nå. Kan oppdatere senere
sweety pie Skrevet 29. februar 2016 #3379 Skrevet 29. februar 2016 @Rossin Gjær hadde jeg tatt sånn ca 25g tenker jeg, fersk. Mel, sånn ca 8 dl, hahah. Vann, la meg se, sånn ca 4-5 dl. Og en teskje salt.
ekkoet Skrevet 29. februar 2016 #3380 Skrevet 29. februar 2016 Den 27.2.2016 at 12.44, Summers skrev: @ekkoet Har du levende planter inne hos deg? Hjemme? Er vel bare en urteplante i kjøkkenvinduet akkurat nå. Sjelden vi har så mye planter, jeg er ikke så opptatt av planter og konen har grønne fingre som Tsjernobyl. Skal man holde liv i noe er det jeg som må gjøre det. Den 27.2.2016 at 18.09, bailey skrev: @ekkoet Hva er de beste kvalitetene til konen din? Tror det må være at hun er snill og prøver å strekke seg langt for å gjøre alle fornøyd. Så liker hun meg, det ser jeg og på som en god kvalitet. Den 27.2.2016 at 20.59, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Hvilke øl er din favoritt? Generelt er det Heineken. Ellers liker jeg godt IPA, har ikke noen favoritt på merket der. 13 timer siden, incognita skrev: @ekkoet Hva er det beste ved å være gift? At man aldri er alene og man har en trygghet på det. Det kan høres litt kjedelig ut, men det slår ut på mange områder. Alt fra å ikke komme hjem til et tomt hus til at man strekker seg så langt man kan for hverandre. Om en av oss skulle knekke foten i morgen bærer den andre resten av lasset. Man har et fellesskap i alle problemer en møter - jobb og hverdag. Samtidig er det ikke noe som man trenger å bekymre seg over at forsvinner. Når det er sagt, så er det ikke slik at når man har fått stempelet "gift" så er det penger i banken. Man må fremdeles fortsette å jobbe for forholdet. Det å få barn sammen er en langt større forpliktelse enn å gifte seg, å gifte seg blir som en formalitet i forhold. @Summers Norges morsomste kvinnelige komiker? @incognita Hvilket forhold har du til 8. mars? @ElizabethTaylor Øl eller vin? @bailey Hvor lenge siden er det du våknet en morgen og tenkte "Jeg skal aldri drikke så mye igjen".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå