Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Cartman
Skrevet
2 minutter siden, Fox Mulder skrev:

@Cartman Liker du melk?

Tåler ikke melk pga for mye magesyre.

Liker du Dana Scully:rodmer:`?

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

@incognita

Viktig jobb du har!

Jeg kan stirre folk inn i øynene i mange minutter uten å blunke. Vet ikke om det går innunder kategorien "kule partytriks", men det er jævla gøy :laugh: Er god til å se gal ut, hvis jeg vil.

Hva hadde du sagt/tenkt om jeg brukte mitt "partytriks" på en fest?

Jeg ville tenkt "uæææææææææ".  Jeg kan gjøre en ølboks flat ved å klemme den mot panna (classy, i know :fnise: ), flytte kneskålen og krølle tungen rimelig heftig. :opplyser: 

@Cartman Ville jeg imponert deg med noen av triksene mine?

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Sheelagh skrev:

Du kan få et sort-hvitt bilde :) 

@incognita Har du sett mange brukere her inne på PM? 

Jaaa, takk :danse:   og nei, egentlig ikke...... :) 

@Sheelagh Tar du deg best ut i sort/hvitt?

Gjest Sheelagh
Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Jaaa, takk :danse:   og nei, egentlig ikke...... :) 

@Sheelagh Tar du deg best ut i sort/hvitt?

Hah, uten tvil! 

@incognita Bruker du kollektiv for å komme deg til jobb? 

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev:

Hah, uten tvil! 

@incognita Bruker du kollektiv for å komme deg til jobb? 

Nope. Skulle gjerne gjort det altså.. men jeg... gidder ikke. :flau:  Jeg kjører. :engel: 

@Sheelagh Hvor blir det av bildet mitt?

Gjest Sheelagh
Skrevet

Nope. Skulle gjerne gjort det altså.. men jeg... gidder ikke. :flau:  Jeg kjører. :engel: 

@Sheelagh Hvor blir det av bildet mitt?

Det er sendt. 

@incognita Hvis du ser et bilde av et veldig stygt menneske, hadd du jugd å kalt personen pen bare for å være snill? 

Gjest incognita
Skrevet

Det er sendt. 

@incognita Hvis du ser et bilde av et veldig stygt menneske, hadd du jugd å kalt personen pen bare for å være snill? 

(Takk! :danse: )

Hmmm neei. Jeg hadde nok sagt noe slikt som "du ser jo skikkelig snill og god ut! :) " eller noe lignende. Jeg ville aldri direkte jugd liksom, men jeg ville ikke sagt noe negativt heller.

@Sheelagh Hva med deg, ville du sagt det som det er?

Gjest Cartman
Skrevet

Jeg ville tenkt "uæææææææææ".  Jeg kan gjøre en ølboks flat ved å klemme den mot panna (classy, i know :fnise: ), flytte kneskålen og krølle tungen rimelig heftig. :opplyser: 

@Cartman Ville jeg imponert deg med noen av triksene mine?

Jeg ville blitt litt skuffa. Den ølboksen kunne jeg panta. Jeg klemmer ølbokser flate ved å stirre på dem. Kneskålen og tunga derimot hadde imponert meg! Blir alltid fascinert av den slags.

Hvis du hadde valget mellom himmelen, helvete eller Cartmania, hva hadde du valgt og hvorfor?

Skrevet
23 timer siden, Summers skrev:

Nei, har egentlig aldri deltatt i demonstrasjonstog. Har angret litt i ettertid på at jeg aldri sjekket ut Blitz.

@mini-mio Ser du på Last Week Tonight med John Oliver?

Nei

13 timer siden, ekkoet skrev:

Nei. Jeg har en fartsbot som highscore på min kriminelle bane.

Sokker og boxer fra dressmann, levis, tskjorte med noe skrift på og genser fra zara. 

@mini-mio Om du fikk tilbud om å reise til månen og det ville ta 6mnd fra du dro til du var tilbake. Ville du takket ja?

Akkurat nå er det mennesker jeg ikke vil være borte fra så lenge, men jeg er i utgangspunktet ikke negativ til det! :opplyser:

@Summers Hva er din største interesse?

@ekkoet spiller du noe instrument?

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cartman skrev:

Jeg ville blitt litt skuffa. Den ølboksen kunne jeg panta. Jeg klemmer ølbokser flate ved å stirre på dem. Kneskålen og tunga derimot hadde imponert meg! Blir alltid fascinert av den slags.

Hvis du hadde valget mellom himmelen, helvete eller Cartmania, hva hadde du valgt og hvorfor?

:sjokkert: ...er du serr? Ølboksen er beste trikset mitt jo! :grine: 

Jeg ville valgt himmelen, fordi det er jo der engler hører til. :engel: 

@Cartman Tror du jeg er en typisk good girl?

Gjest Sheelagh
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

(Takk! :danse: )

Hmmm neei. Jeg hadde nok sagt noe slikt som "du ser jo skikkelig snill og god ut! :) " eller noe lignende. Jeg ville aldri direkte jugd liksom, men jeg ville ikke sagt noe negativt heller.

@Sheelagh Hva med deg, ville du sagt det som det er?

Jeg tenker at det finnes noe pent ved alle mennesker, så jeg hadde trukket fram det :) 

@incognita hvilken bunad har du? 

Gjest incognita
Skrevet

Jeg tenker at det finnes noe pent ved alle mennesker, så jeg hadde trukket fram det :) 

@incognita hvilken bunad har du? 

Det vil jeg ikke si. :ninja:

@Sheelagh Er du god på smalltalk?

Skrevet
14 minutter siden, incognita skrev:

@ekkoet Hva synes du om triksene til min kjære mor?

Den minner om reglen jeg bruker. Man lengter frem til sommeren om våren og tilbake til sommeren om høsten.

@incognita Har din mor flere lure triks?

10 minutter siden, Sheelagh skrev:

Det aller diggeste på menn er synlige blodårer! Da er jeg solgt.. Ellers liker jeg at de er høye, normalvektige, mørke og litt skjegg. Nays er sterk overvekt og dårlig hygiene. Så tror jeg går for en mannemann. 

@ekkoet Har du en vaffeljakke? 

Hehe, det har jeg hørt før, hadde en venninne/bekjent som hadde en greie for blodårer på underarmene.

Nei, ingen vaffeljakke. Tenker det er forbeholdt de som jakter rev eller skulle ønske de gjorde det.

@Sheelagh Hva er tanken bak brukernavnet ditt?

1 minutt siden, mini-mio skrev:

@ekkoet spiller du noe instrument?

Gitar, men ble aldri så fryktelig flink og er i tillegg litt rusten.

@mini-mio Jeg tenker hele tiden "mio-min-mio" når jeg skriver brukernavnet ditt. Husker du hva det er? 

Gjest Cartman
Skrevet

@incognita Min erfaring tilsier at det ikke finnes gode og dårlige mennesker. Mennesker er et resultat av de verdiene man har fått hjemmefra. Selv den med gode verdier hjemmefra gjør dumme ting. Jeg vet at du er en empatisk og snill person. Når det er sagt, så har du sikkert gjort ting du angrer på. Livet dreier seg om gode og dårlige valg. Vi må skille mellom empati og valg vi foretar oss. Du er empatisk og snill. Den grunnleggende delen av din personlighet er bra.

Nå skal du få en vanskelig en. Hva tror du folk flest sier om meg IRL?

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, ekkoet skrev:

Den minner om reglen jeg bruker. Man lengter frem til sommeren om våren og tilbake til sommeren om høsten.

@incognita Har din mor flere lure triks?

Hun har mange lure triks :opplyser: (kommer ikke på flere akkurat nå.. :sjenert: )

@ekkoet Hvis du kunne velge, ville du helst hatt én mill på konto i morgen - eller 20 000 hver mnd i 20 år?

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Cartman skrev:

@incognita Min erfaring tilsier at det ikke finnes gode og dårlige mennesker. Mennesker er et resultat av de verdiene man har fått hjemmefra. Selv den med gode verdier hjemmefra gjør dumme ting. Jeg vet at du er en empatisk og snill person. Når det er sagt, så har du sikkert gjort ting du angrer på. Livet dreier seg om gode og dårlige valg. Vi må skille mellom empati og valg vi foretar oss. Du er empatisk og snill. Den grunnleggende delen av din personlighet er bra.

Nå skal du få en vanskelig en. Hva tror du folk flest sier om meg IRL?

Jeg mente ikke om jeg var god eller dårlig da, bare om jeg er en typisk "flink pike" :engel: 

Jeg tror folk sier du er filosoferende, litt ubesluttsom, snill, lav, og litt for glad i snop. 

@Cartman Traff jeg bra? 

Skrevet
Den 29.2.2016 at 18.03, Summers skrev:

@bailey Flink til å danse?

Det spørs jo litt på hva slags dans det er snakk om, men sånn jevnt over er jeg relativt flink. 

Den 29.2.2016 at 18.10, Sheelagh skrev:

@bailey Har du sett frustrerte fruer? Hvis ja, likte du serien? 

Jeg startet å se på Frustrerte fruer da det startet å gå på tv2, og jeg så faktisk hele sesongen. Jeg sier faktisk, for jeg led meg gjennom de siste sesongene. Om det var fordi jeg ble eldre eller serien tapte seg vet jeg ikke,(var sikkert en kombinasjon) men jeg var veldig happy da den endelig var ferdig. 

Den 29.2.2016 at 18.57, Dark Angelina skrev:

@bailey Hva er du mest fornøyd med når det gjelder ditt eget interiør? 

Tror det må bli den ene lampen. Langt i fra dyr, men jeg digger den! 

Den 29.2.2016 at 21.31, ekkoet skrev:

@bailey Hva synes du om serier av typen komiserier hvor det er så pinlig å se på at man sitter og vrir seg (helt perfekt, klovn, hjerte til hjerte osv.)

I løw it! Har dog enda ikke fått surret meg til å se Klovn, men det står på listen min! 

23 timer siden, Rossin skrev:

@bailey nevn en mannlig og en kvinnelig KG-bruker som du tror er hot, men som du ikke har sett bilde av.

Hmm, @Herr Heftig kan jo ikke være noe annet enn heftig, også tror jeg @Lady er ganske hot! 

58 minutter siden, incognita skrev:

@bailey Kjekkeste kjendis?

Tror jeg må si Matt Bomer. 

@ekkoetHva slags type serie/film liker du å se?
@Sheelagh Tror du på kjærlighet ved første blikk? 
@incognitaHva irriterer deg mest ved kjæresten? 
@Fox Mulder Hva drikker du helst på fest? 

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, bailey skrev:

@incognitaHva irriterer deg mest ved kjæresten? 

At han er altfor rolig og diplomatisk uansett situasjon. Noen ganger skulle jeg ønske han bare var litt urettferdig og sur (ikke rettet mot meg såklart :fnise: ). Han er aldri det.  :sur: 

@bailey Synes du det er vanskelig å finne menn som ser bra ut OG har veldig bra personlighet? 

Gjest Cartman
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Jeg mente ikke om jeg var god eller dårlig da, bare om jeg er en typisk "flink pike" :engel: 

Jeg tror folk sier du er filosoferende, litt ubesluttsom, snill, lav, og litt for glad i snop. 

@Cartman Traff jeg bra? 

Aha. Om du er "flink pike". Jeg ser for meg at du er pliktoppfyllende og at du derfor får den merkelappen. Flink pike syndrom henger litt sammen med innlegget mitt over. Du er snill og god og kan derfor få den merkelappen.

Jeg er filosoferende. Folk ser på meg som veldig besluttsom, da jeg har svar på alt og gir litt faen. Snill hører jeg ofte. Lav, ja kanskje. Har mange veldig høye kompiser, så med mine 180+ cm blir jeg lav. I tillegg er den litt bredskuldra typen, noe som får meg til å se lavere ut enn jeg egentlig er. Jeg liker godteri, men kan ikke spise det pga vektløfting. Så alt i alt traff du ganske bra. Litt synsk eller?

Hva synes du er de viktigste egenskapene til en mann?

Skrevet
14 timer siden, ekkoet skrev:

@Summers Hva er største summen du har vunnet i noe?

Rundt 10 000. 

10 minutter siden, mini-mio skrev:

@Summers Hva er din største interesse?

Bruker mye tid på Fifa både med venner, men også å prøve å bli bedre.

@ekkoet Klarte du noe mer enn saksehopp dag du prøvde på høydehopp i gymtimene?

@mini-mio Har du spilt Pokemon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...