Lady Skrevet 3. mars 2016 #3781 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, Sheelagh skrev: Det er veldig innafor. @Lady hvilken hårfarge har du? Blond. @Sheelagh Har du noen gode støttespillere rundt deg eller føler du at det er noe du mangler? 1
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #3782 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, ekkoet skrev: Hadde samme karakter i flere fag, men beste var nok matte. @Dark Angelina Hva var ditt beste fag på vgs? Av real fagene var det naturfag jeg hadde best karakter, men programfagene til helse og sosial klarte jeg meg veldig bra i @ekkoet Har du noen gøye planer for helgen?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3783 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Blond. @Sheelagh Har du noen gode støttespillere rundt deg eller føler du at det er noe du mangler? Har noen veldig gode venninner @Lady har du stor omgangskrets?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3784 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, Sheelagh skrev: Har noen veldig gode venninner @Lady har du stor omgangskrets? Nei, men de jeg har er veldig gode @Sheelagh Har du hoppet i fallskjerm? 1
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3785 Skrevet 3. mars 2016 7 minutter siden, Lady skrev: Nei, men de jeg har er veldig gode @Sheelagh Har du hoppet i fallskjerm? Nei. @Lady driver du med idrett?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3786 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Nei. @Lady driver du med idrett? Nei @Sheelagh Har du barn?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3787 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei @Sheelagh Har du barn? Nei @Lady ser du på nyhetene hver dag?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3788 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Nei @Lady ser du på nyhetene hver dag? Nei.. @Sheelagh faller du lett for playere?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3789 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Nei.. @Sheelagh faller du lett for playere? Ja.. @Lady ønsker du å gifte deg?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3790 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, Sheelagh skrev: Ja.. @Lady ønsker du å gifte deg? Jaa, det drømmer jeg om! Drømmer mye mer om å gifte meg og være lykkelig med en herlig mann, enn å få barn faktisk. @Sheelagh du da?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3791 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Jaa, det drømmer jeg om! Drømmer mye mer om å gifte meg og være lykkelig med en herlig mann, enn å få barn faktisk. @Sheelagh du da? Helt enig! Haha, vi er ganske like @Lady vurdere du å selge dine brukte truser (JF tråden på seksualitetsforumet)?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3792 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, Sheelagh skrev: Helt enig! Haha, vi er ganske like @Lady vurdere du å selge dine brukte truser (JF tråden på seksualitetsforumet)? 😊 Haha, blir lett fristet av sånt, men når det kommer til å faktisk gjøre det feiger jeg ut Men så deilig det hadde vært med ekstra penger! @Sheelagh Kunne du gjort det om du var 100% anonym?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3793 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: 😊 Haha, blir lett fristet av sånt, men når det kommer til å faktisk gjøre det feiger jeg ut Men så deilig det hadde vært med ekstra penger! @Sheelagh Kunne du gjort det om du var 100% anonym? Ja. @Lady syns du vi burde innføre livstidsstraff her i Norge?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3794 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Ja. @Lady syns du vi burde innføre livstidsstraff her i Norge? Ja @Sheelagh Synes du Anders Behring Breivik fått dødsstraff? 1
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3795 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Ja @Sheelagh Synes du Anders Behring Breivik fått dødsstraff? Nje, usikker. @Lady for eller imot aktiv dødshjelp?
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3796 Skrevet 3. mars 2016 19 minutter siden, Dark Angelina skrev: Av real fagene var det naturfag jeg hadde best karakter, men programfagene til helse og sosial klarte jeg meg veldig bra i @ekkoet Har du noen gøye planer for helgen? Skal en dag på hytten til mine foreldre for å åpne opp for sesongen, ellers kan det se ut som det blir et familiebesøk den andre dagen. @Dark Angelina 5000 kr idag eller 10 000 kr om 6 mnd?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3797 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Nje, usikker. @Lady for eller imot aktiv dødshjelp? For, sett at situasjonen er uhelbredelig. Synes en som fks ligger inne på et rom å venter på døden bør få slippe tidligere, om vedkommende ønsker det. @Sheelagh hva mener du?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3798 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: For, sett at situasjonen er uhelbredelig. Synes en som fks ligger inne på et rom å venter på døden bør få slippe tidligere, om vedkommende ønsker det. @Sheelagh hva mener du? For, men er mer liberal enn deg. Et sterkt ønske om å få dø er nok i min bok. @Lady hva har du lært av kg?
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #3799 Skrevet 3. mars 2016 7 minutter siden, ekkoet skrev: Skal en dag på hytten til mine foreldre for å åpne opp for sesongen, ellers kan det se ut som det blir et familiebesøk den andre dagen. @Dark Angelina 5000 kr idag eller 10 000 kr om 6 mnd? 5000kr idag, så kunne jeg tatt meg skikkelig ut i helgen @ekkoet Spiser du middag i sofaen eller ved spisebordet?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3800 Skrevet 3. mars 2016 13 minutter siden, Sheelagh skrev: For, men er mer liberal enn deg. Et sterkt ønske om å få dø er nok i min bok. @Lady hva har du lært av kg? At ikke bare jeg tenker mye rart. @Sheelagh du da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå