Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3801 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: At ikke bare jeg tenker mye rart. @Sheelagh du da? At jeg er bitter og sjalu på fotballfrue @Lady fryser du lett?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3802 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: At jeg er bitter og sjalu på fotballfrue @Lady fryser du lett? Så mye dritt andre på lire fra seg... Jaa 😔 @Sheelagh Har du noengang trengt en advokat?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3803 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Så mye dritt andre på lire fra seg... Jaa 😔 @Sheelagh Har du noengang trengt en advokat? Ja, opptil flere ganger. @Lady hva med deg?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3804 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, Sheelagh skrev: Ja, opptil flere ganger. @Lady hva med deg? Ja, flere ganger her også @Sheelagh drikker du for mye lettbrus?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3805 Skrevet 3. mars 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Ja, flere ganger her også @Sheelagh drikker du for mye lettbrus? Nei, drikker jeg først brus så drikker jeg ordentlig cola. @Lady favorittsjokolade?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3806 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Nei, drikker jeg først brus så drikker jeg ordentlig cola. @Lady favorittsjokolade? Freia premium fylt karamell @Sheelagh din da?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3807 Skrevet 3. mars 2016 6 minutter siden, Lady skrev: Freia premium fylt karamell @Sheelagh din da? Helnøtt @Lady hva spiser du på julaften?
Lady Skrevet 3. mars 2016 #3808 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Helnøtt @Lady hva spiser du på julaften? Helst ribbe, men noen ganger blir det kalkun eller pinnekjøtt. @Sheelagh Savner du julebrus?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3809 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Helst ribbe, men noen ganger blir det kalkun eller pinnekjøtt. @Sheelagh Savner du julebrus? Jaaa. @Lady klarer du å gå med høye hæler?
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3810 Skrevet 3. mars 2016 48 minutter siden, Dark Angelina skrev: 5000kr idag, så kunne jeg tatt meg skikkelig ut i helgen @ekkoet Spiser du middag i sofaen eller ved spisebordet? 50-50. Helgen, inkl fredag, er i sofaen, hverdagene på kjøkkenet. Spisestuebordet, bare når vi har besøk. @Dark Angelina peppes eller dolly
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3811 Skrevet 3. mars 2016 14 timer siden, Lady skrev: Nei @incognita Har du? Isåfall, hvor? Nope. 12 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Blir du fort vinterdeprimert? Nei. Jeg trives faktisk med mørket, synes det hele har en slags deilig "ro" over seg. 5 timer siden, Sheelagh skrev: 164cm lav. @incognita Hvilke aviser leser du hver dag? ap.no, db.no, vg.no, bt.no, rb.no, dt.no, smp.no, e24.no 4 timer siden, Dark Angelina skrev: @incognita Har du et talent? Jeg kan skrive baklengs (funker best på tavle med kritt) 3 timer siden, ekkoet skrev: @incognita Hva er det forteste du har kjørt i bil (som du har ført)? 190km/t 3 timer siden, Summers skrev: @incognita Din beste kjøkkenkniv? En fra Victorinox. @Lady Bruker du briller/kontakslinser? @ElizabethTaylor Hvor gamle er foreldrene dine? @Sheelagh Hvilke aviser leser du hver dag da? @Dark Angelina Har du fått hjelp av foreldrene dine til kjøp av bolig? @ekkoet Hvilket land drømmer du om å besøke? @Summers Er du flink til å filitere fisk?
ekkoet Skrevet 3. mars 2016 #3812 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, incognita skrev: @ekkoet Hvilket land drømmer du om å besøke? Jeg har vært i USA, men kunne tenkt meg å sett mer av det. Ellers kunne jeg tenkt meg en ferie på et slikt sted av typen man ser med bungalower utover i vannet. Seychellene eller maldivene. Jeg har egentlig lite behov for å se store ting som murer, pyramider eller tilsvarende. @incognita Hvor og hvordan foregikk den bilturen?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3813 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, ekkoet skrev: Jeg har vært i USA, men kunne tenkt meg å sett mer av det. Ellers kunne jeg tenkt meg en ferie på et slikt sted av typen man ser med bungalower utover i vannet. Seychellene eller maldivene. Jeg har egentlig lite behov for å se store ting som murer, pyramider eller tilsvarende. @incognita Hvor og hvordan foregikk den bilturen? Det var på motorvei i USA, men når jeg skulle sjekke det nå (miles to km converter) ser jeg at jeg har bommet litt, det var nok mer som 170. Beklager det. (I bilen jeg hadde i usa viste speedometeret både km og miles, så jeg trodde jeg husket at det var 190, men det var det ikke). @ekkoet Snakker du noen ganger engelsk i jobbsammenheng?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3814 Skrevet 3. mars 2016 16 minutter siden, incognita skrev: Nope. Nei. Jeg trives faktisk med mørket, synes det hele har en slags deilig "ro" over seg. ap.no, db.no, vg.no, bt.no, rb.no, dt.no, smp.no, e24.no Jeg kan skrive baklengs (funker best på tavle med kritt) 190km/t En fra Victorinox. @Lady Bruker du briller/kontakslinser? @ElizabethTaylor Hvor gamle er foreldrene dine? @Sheelagh Hvilke aviser leser du hver dag da? @Dark Angelina Har du fått hjelp av foreldrene dine til kjøp av bolig? Dagbladet, VG, aftenposten, NRK og the daily news. @incognita Har du stemt ved alle valg etter du ble myndig?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3815 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Dagbladet, VG, aftenposten, NRK og the daily news. @incognita Har du stemt ved alle valg etter du ble myndig? Med unntak av ett hvor jeg ikke hadde mulighet, ja. Får du ofte en følelse av at du er bittelitt smartere enn folk flest?
Summers Skrevet 3. mars 2016 #3816 Skrevet 3. mars 2016 5 timer siden, Rossin skrev: @Summers Hvilke sko bruker du til vanlig? Legg ut bilde (det holder med link til en skoside) https://www.google.no/search?q=adidas+munchen&espv=2&biw=1218&bih=615&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiA5_XB3aTLAhVhG5oKHdEZAAYQ_AUIBigB#imgrc=aYHKQGy_K4zl8M%3A 3 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Er du flink til å lukeparkere? Godt over middels. 12 minutter siden, incognita skrev: @Summers Er du flink til å filitere fisk? Er OK på filetering, men på sløying tror jeg jeg tar de fleste som ikke har hatt det som jobb. @incognita Har du mål om å lese et visst antall sakprosabøker i året? @ekkoet Tar du sol? @Rossin Har du stor respekt for regler?
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3817 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Med unntak av ett hvor jeg ikke hadde mulighet, ja. Får du ofte en følelse av at du er bittelitt smartere enn folk flest? Noen ganger. Siden mange i min omgangskrets stemmer SV og AP, så blir det liksom sånn. @incognita hva med deg?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3818 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Summers skrev: @incognita Har du mål om å lese et visst antall sakprosabøker i året? Ikke noe mål om det, nei. @Summers Beste konsertopplevelsen du har hatt?
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #3819 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Noen ganger. Siden mange i min omgangskrets stemmer SV og AP, så blir det liksom sånn. @incognita hva med deg? Jeg digger deg! Ja, ..man kjenner jo på følelsen innimellom @Sheelagh Beskriv omgivelsene dine akkurat nuh
Gjest Sheelagh Skrevet 3. mars 2016 #3820 Skrevet 3. mars 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Jeg digger deg! Ja, ..man kjenner jo på følelsen innimellom @Sheelagh Beskriv omgivelsene dine akkurat nuh Fyr i ovnen, en avslått tv og en særs stygg sofa. @incognita tror du vi stemmer på samme parti?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå