Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #4041 Skrevet 6. mars 2016 @incognita Tror du det hadde blitt kleint og ubehagelig om jeg var med på et av treffene? @Hummels Vet ikke om du svarte når jeg spurte en annen gang, ligner du på Mats Hummels?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4042 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: @incognita Tror du det hadde blitt kleint og ubehagelig om jeg var med på et av treffene? Nei, hvorfor skulle det bli det? @Jacklost Hva likte du best å kle deg ut som da du var liten?
Gjest Sheelagh Skrevet 6. mars 2016 #4043 Skrevet 6. mars 2016 28 minutter siden, incognita skrev: Jeg ber henne stikke av. Fin! @bailey Er du sjalu av deg? @Sheelagh Hva skal du gjøre i dag? Vaske og male til møblene som kommer i morgen @incognita: overrasket over at noen gikk på ministerspøken din/deres?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4044 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, Sheelagh skrev: @incognita: overrasket over at noen gikk på ministerspøken din/deres? Ja, egentlig. Selv om det ikke var 100% oppspinn heller da. @Sheelagh Hvilke møbler har du bestilt?
Gjest Sheelagh Skrevet 6. mars 2016 #4045 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ja, egentlig. Selv om det ikke var 100% oppspinn heller da. @Sheelagh Hvilke møbler har du bestilt? Sofa, stuebord, klesskap til soverom og yttergang. @incognita hva tenker du om de som studerer helsefag i øst-Europa? Syns du de får litt mye pepper av noen som er utdannet i Norge?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4046 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sheelagh skrev: Sofa, stuebord, klesskap til soverom og yttergang. @incognita hva tenker du om de som studerer helsefag i øst-Europa? Syns du de får litt mye pepper av noen som er utdannet i Norge? Ja, det synes jeg. Utdanningene i øst-europa er vel så bra som i norge, og selv om karakterkravet er noe lavere er ikke studiet i seg selv noe lettere å gjennomføre. Det å bosette seg i et fremmed land og studere i en fremmed kultur i årevis krever en dedikasjon i seg selv. Jeg synes dessuten at utdanningene holder samme nivå som utdanningene her hjemme, selv om studieløpet er lagt opp noe annerledes. Nå tenker jeg spesielt på medisin kanskje. @Sheelagh Tror du folk flest er opptatte av hvor legen studerte?
Summers Skrevet 6. mars 2016 #4047 Skrevet 6. mars 2016 27 minutter siden, mini-mio skrev: Litt begge deler @Summers blir du med neste gang? Har lyst til å treffe KG-folk så er med om KG-treffet er samtidig som jeg er i Oslo. @mini-mio Hva skulle du ønske du kunne mer om?
Gjest Sheelagh Skrevet 6. mars 2016 #4048 Skrevet 6. mars 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Ja, det synes jeg. Utdanningene i øst-europa er vel så bra som i norge, og selv om karakterkravet er noe lavere er ikke studiet i seg selv noe lettere å gjennomføre. Det å bosette seg i et fremmed land og studere i en fremmed kultur i årevis krever en dedikasjon i seg selv. Jeg synes dessuten at utdanningene holder samme nivå som utdanningene her hjemme, selv om studieløpet er lagt opp noe annerledes. Nå tenker jeg spesielt på medisin kanskje. @Sheelagh Tror du folk flest er opptatte av hvor legen studerte? Nei, tviler på at folk flest er opptatt av det, det er nok mer en greie for norske (medisin)studenter. @incognita er mange på jobben din utdannet i utlandet?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4049 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Sheelagh skrev: Nei, tviler på at folk flest er opptatt av det, det er nok mer en greie for norske (medisin)studenter. @incognita er mange på jobben din utdannet i utlandet? Ja, noen er det. Jeg tror det er omtrent 50/50 blant de yngre, og 70/30 blant de eldre. @Sheelagh Kunne du tenkt deg å studere i utlandet?
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #4050 Skrevet 6. mars 2016 @incognita Du startet en tråd igår som endte opp med å navngi og "oute" en av brukerne her på forumet. Hva tenker du selv om det idag ?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4051 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: @incognita Du startet en tråd igår som endte opp med å navngi og "oute" en av brukerne her på forumet. Hva tenker du selv om det idag ? Hva er det du prater om? Hvem har blitt navngitt? Jeg har ikke outet noen i det hele tatt, hverken ved navn eller brukernavn.
Gjest Sheelagh Skrevet 6. mars 2016 #4052 Skrevet 6. mars 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Ja, noen er det. Jeg tror det er omtrent 50/50 blant de yngre, og 70/30 blant de eldre. @Sheelagh Kunne du tenkt deg å studere i utlandet? Det er planen å studere helsefag i øst-europa :-) @incognita har du mye smykker?
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #4053 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hva er det du prater om? Hvem har blitt navngitt? Jeg har ikke outet noen i det hele tatt, hverken ved navn eller brukernavn. Jeg sa ikke at du har det. Jeg sa "du startet en tråd igår som endte opp med".. - men dette er helt slettet fra din hukommelse, eller kanskje jeg bare hallusinerte..- Du har ingen erindringer fra tråden du starter igår som omhandlet hvem som møtte opp på KG- treffet?
ClosedParadise Skrevet 6. mars 2016 #4054 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Jeg sa ikke at du har det. Jeg sa "du startet en tråd igår som endte opp med".. - men dette er helt slettet fra din hukommelse, eller kanskje jeg bare hallusinerte..- Du har ingen erindringer fra tråden du starter igår som omhandlet hvem som møtte opp på KG- treffet? La det ligge, du 2
minister-mio Skrevet 6. mars 2016 #4055 Skrevet 6. mars 2016 Ingen deltagere på treffer i går har blitt navngitt 1
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4056 Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, cheshirecat skrev: Jeg sa ikke at du har det. Jeg sa "du startet en tråd igår som endte opp med".. - men dette er helt slettet fra din hukommelse, eller kanskje jeg bare hallusinerte..- Du har ingen erindringer fra tråden du starter igår som omhandlet hvem som møtte opp på KG- treffet? Hva andre skriver har jeg dessverre ingen kontroll over.
minister-mio Skrevet 6. mars 2016 #4057 Skrevet 6. mars 2016 32 minutter siden, Summers skrev: Har lyst til å treffe KG-folk så er med om KG-treffet er samtidig som jeg er i Oslo. @mini-mio Hva skulle du ønske du kunne mer om? Historie kanskje.. Det kan jeg ikke så mye om @Summers hvor langt er du i studiet ditt?
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #4058 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, ClosedParadise skrev: La det ligge, du Skal si du er flink til å fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke idag. Du vet, du bestemmer ikke over mine ytringer.. Og nei, har ikke tenkt å "la det ligge" - stemmer det hva som skjedde igår er det pill råttent gjort, og helt fair å faktisk adressere det. Har mista seriøst respekten for flere av brukerne her inne etter gårsdagens "slarv".. håpet på at noen skulle si det hele bare var tull, men til min forskrekkelse tyder mye på at det ikke var det..?? Trist. Faith in humanity FAIL! @incognita hadde håpet på at du skulle dementere gårsdagens innlegg som bare fleip.. Men, - det skjer ikke, eller hva?? 😳
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4059 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Skal si du er flink til å fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke idag. Du vet, du bestemmer ikke over mine ytringer.. Og nei, har ikke tenkt å "la det ligge" - stemmer det hva som skjedde igår er det pill råttent gjort, og helt fair å faktisk adressere det. Har mista seriøst respekten for flere av brukerne her inne etter gårsdagens "slarv".. håpet på at noen skulle si det hele bare var tull, men til min forskrekkelse tyder mye på at det ikke var det..?? Trist. Faith in humanity FAIL! @incognita hadde håpet på at du skulle dementere gårsdagens innlegg som bare fleip.. Men, - det skjer ikke, eller hva?? 😳 Klart det var tull.
Gjest cheshirecat Skrevet 6. mars 2016 #4060 Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Hva andre skriver har jeg dessverre ingen kontroll over. Nei, men du startet et innlegg som endte opp med å navngi en bruker her som gjør at man vet både fornavn, etternavn og adresse.. Du skreiv også "high-five" til andre brukere når de bidro til "avsløringen" så det fremstår som om innlegget ble laget FOR at andre skulle gjette seg frem til hvem dette var. Synes du selv dette er kult og helt greit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå