Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Jeg synes dere skal passe dere litt nå! Ingen av de jeg har kontakt med på forumet ville gjort noe slikt iallefall. 

sssh, ikke bry deg om de anonyme som liker å plage folk med snakket sitt. Ikke glem at dette her er svært ensomme mennesker som føler seg utestengt mennesker de selv beundrer og derfor blir redde for å selv være ekskludert.

Man må nesten bare føle medynk og forståelse for disse ensomme stakkarene. Det er jo mest på synd på dem. De forstår ikke at kvinneguiden er et virtuelt sted og alle selv bestemme hva en vil legge opp i det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Summers skrev:

Nei, mente jeg vet om flere brukere som har blitt utsatt for det samme. 

Tragisk at det er så vanlig. Lurer på om moddene kan gjøre noe men det er sikkert mange som er redde for å sladre.

Anonymkode: 9184c...7fe

Gjest Fox Mulder
Skrevet

28 minutter siden, waco skrev:

Ikke glem at dette her er svært ensomme mennesker som føler seg utestengt mennesker de selv beundrer og derfor blir redde for å selv være ekskludert.

Man må nesten bare føle medynk og forståelse for disse ensomme stakkarene. Det er jo mest på synd på dem. 

:danse:

Gjest Jacklost
Skrevet

@minister-mio Til spørsmålet ditt, ja det var godt og jeg anbefaler alle å ta en pause i ny og ne :) Er du interessert i politikk?

@incognita Hva er din favoritt by?

Skrevet
3 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@Summers Hvor gammel er du?

Er i 20-årene.

@ElizabethTaylor Har du "alltid" hatt vennene du har nå eller er du en som får nye venner regelmessig. 

1 time siden, minister-mio skrev:

@Summers glad i språk?

Nei, men det er litt fordi jeg har slitt en del med språk. Slitt med lesing, skriving, lære språk. 

@minister-mio Du og kjæresten, er det like barn leker best eller motsetninger tiltrekker hverandre? 

Skrevet

@Leonardo Hvor lenge har du vært såpass frempå med sjekkingen din og føler du at det har gitt resultater?

Gjest bruker83924
Skrevet
27 minutter siden, Summers skrev:

Er i 20-årene.

@ElizabethTaylor Har du "alltid" hatt vennene du har nå eller er du en som får nye venner regelmessig. 

Har faktisk alltid tenkt du var eldre. Du virker så voksen!

Både ja og nei. De nærmeste venninne mine har jeg hatt siden videregående og første året på universitetet. Uheldigvis har disse flyttet, eller bor så pass langt unna at jeg ser de sjeldent. Har derfor de siste årene fått nye venner.

@Summers Kommer du noen gang til å legge ut bilde i bildetråden?

@minister-mio Hva blir ditt første oppdrag som minister?

Gjest Leonardo
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Chansey skrev:

@Leonardo Hvor lenge har du vært såpass frempå med sjekkingen din og føler du at det har gitt resultater?

Hvorfor lurer du? Er du interessert? ; )

Ute på byen har jeg nok vært frempå ganske lenge nå, men det er vel først de siste tre årene jeg har vært mer frempå i hverdagen. Jeg er ikke SÅ frempå heller, men trolig mer enn en gjennomsnittlig nordmann. Jeg er så absolutt fornøyd med resultatene, men det er definitivt ikke slik at jeg alltid kommer i mål og det er heller ikke poenget.
:)  

Endret av Leonardo
Skrevet
47 minutter siden, Jacklost skrev:

@minister-mio Til spørsmålet ditt, ja det var godt og jeg anbefaler alle å ta en pause i ny og ne :) Er du interessert i politikk?

Ja, det er jeg

35 minutter siden, Summers skrev:

@minister-mio Du og kjæresten, er det like barn leker best eller motsetninger tiltrekker hverandre? 

Kliss like. Det hadde vært moro om vi kunne være uenige om noe av og til..  :laugh:

5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

@minister-mio Hva blir ditt første oppdrag som minister?

Selvsagt å avklare hva slags sosiale sammenkomster som egner seg for en minister.. Jeg vil da ha spesielt fokus på lørdag kveld.

@Jacklost Setter du deg nøye inn i de ulike partiprogrammene før du stemmer ved valg?

@Summers Hva ser du etter i en kjæreste?

@ElizabethTaylor Hva gjør du i kveld?

Skrevet
Den 3. mars 2016 at 0.21, incognita skrev:

@Dark Angelina Har du vært i et helekopter før?

Det har jeg faktisk, til tross for høydeskrekk.

Skrevet
31 minutter siden, Leonardo skrev:

Hvorfor lurer du? Er du interessert? ; )

Ute på byen har jeg nok vært frempå ganske lenge nå, men det er vel først de siste tre årene jeg har vært mer frempå i hverdagen. Jeg er ikke SÅ frempå heller, men trolig mer enn en gjennomsnittlig nordmann. Jeg er så absolutt fornøyd med resultatene, men det er definitivt ikke slik at jeg alltid kommer i mål og det er heller ikke poenget.

Liker tanken på at menn sjekker opp kvinner på andre steder enn byen. Derfor synes jeg det er litt spennende å lese dine innlegg.:)

@Leonardo Er du utadvendt av natur siden du klarer å snakke med så mange? Vet at jeg hadde slitt selv om jeg kvinnet meg opp og gikk bort til en fyr. Hadde kommet til "hei, et kompliment også hadde samtalen dødd om han ikke var utadvendt.

@Lady Beste du liker med din jobb/studier?

Gjest Leonardo
Skrevet
34 minutter siden, Lady skrev:

@Leonardo Hvor lenge varte ditt lengste forhold? :) 

Er DU også interessert? Wow. Det begynner å ta seg opp nå. :laugh:

Kan svare på det privat om du virkelig lurer.

21 minutter siden, Chansey skrev:

@Leonardo Er du utadvendt av natur siden du klarer å snakke med så mange? Vet at jeg hadde slitt selv om jeg kvinnet meg opp og gikk bort til en fyr. Hadde kommet til "hei, et kompliment også hadde samtalen dødd om han ikke var utadvendt.

Her kunne jeg skrevet et veldig langt svar og utredet for hva som egentlig er natur og hva som egentlig er sosialt lært, men det mellomkorte svaret er at jeg ikke tror på statiske definisjoner som introvert, utadvendt, lav selvtillit, høy selvtillit, og så videre. Jeg tror folk kan være mer eller mindre akkurat slik de selv ønsker å være, skjønt det gjerne kan kreve innsats å endre slike ting og i tillegg føles ekstremt ukomfortabelt når man skal utfordre etablerte mønster. Personlig er jeg introvert på den måten at jeg gjerne liker å jobbe alene og uavhengig og liker å tilbringe tid for meg selv, men samtidig er jeg veldig utadvendt som en konsekvens av høy selvtillit og lav sjenanse. Kommer veldig lett i kontakt med nye folk, men ønsker ikke nødvendigvis noe dypere enn nettopp det som skjer der og da. Men jeg har definitivt ikke alltid vært slik. Det er mye på grunn av et bevisst valg om hvordan jeg ønsker å være som person og hvordan jeg ønsker å leve livet mitt. Så har jeg tatt de stegene som har vært nødvendige for å komme dit.

Ellers er ikke min tilnærming nødvendigvis et kompliment, men det kan gjerne være et hei. Foretrekker en naturlig innfallsvinkel når det er mulig, men av og til kan et direkte kompliment også fungere. Man må bare ta det situasjonen tilbyr. Det aller beste er når det føles veldig naturlig og som om man bare begynner å snakke.

Skrevet
31 minutter siden, Chansey skrev:

Liker tanken på at menn sjekker opp kvinner på andre steder enn byen. Derfor synes jeg det er litt spennende å lese dine innlegg.:)

@Lady Beste du liker med din jobb/studier?

Kollegaene mine :)

@Chansey Yndlingsfargen?

4 minutter siden, Leonardo skrev:

Er DU også interessert? Wow. Det begynner å ta seg opp nå. :laugh:

Kan svare på det privat om du virkelig lurer.

Her kunne jeg skrevet et veldig langt svar og utredet for hva som egentlig er natur og hva som egentlig er sosialt lært, men det mellomkorte svaret er at jeg ikke tror på statiske definisjoner som introvert, utadvendt, lav selvtillit, høy selvtillit, og så videre. Jeg tror folk kan være mer eller mindre akkurat slik de selv ønsker å være, skjønt det gjerne kan kreve innsats å endre slike ting og i tillegg føles ekstremt ukomfortabelt når man skal utfordre etablerte mønster. Personlig er jeg introvert på den måten at jeg gjerne liker å jobbe alene og uavhengig og liker å tilbringe tid for meg selv, men samtidig er jeg veldig utadvendt som en konsekvens av høy selvtillit og lav sjenanse. Kommer veldig lett i kontakt med nye folk, men ønsker ikke nødvendigvis noe dypere enn nettopp det som skjer der og da. Men jeg har definitivt ikke alltid vært slik. Det er mye på grunn av et bevisst valg om hvordan jeg ønsker å være som person og hvordan jeg ønsker å leve livet mitt. Så har jeg tatt de stegene som har vært nødvendige for å komme dit.

Ellers er ikke min tilnærming nødvendigvis et kompliment, men det kan gjerne være et hei. Foretrekker en naturlig innfallsvinkel når det er mulig, men av og til kan et direkte kompliment også fungere. Man må bare ta det situasjonen tilbyr. Det aller beste er når det føles veldig naturlig og som om man bare begynner å snakke.

Jeg er bare nysgjerrig, jeg :)

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Leonardo skrev:

Bra svar! Liker også innstillingen med å prøve å bli personen man ønsker å være.:) 

7 minutter siden, Lady skrev:

Kollegaene mine :)

@Chansey Yndlingsfargen?

Liker rosa best:P

@Lady Tror du Trump kan bli president?

@Fox Mulder Kuleste filmkarakter?

Endret av Chansey
Gjest Fox Mulder
Skrevet
1 time siden, Chansey skrev:

@Fox Mulder Kuleste filmkarakter?

Må være Alan fra Hangover tror jeg.

@Leonardo Blitt mange PM på deg i kveld?

Skrevet (endret)
22 timer siden, incognita skrev:

@ekkoet Hva har du gjort i kveld?

Lagt unger, brettet klær, ordnet på kjøkkenet, sett en episode av The 100, hjulpet min mor med iphonen og styrt med noen andre PC-ting.

22 timer siden, bailey skrev:

@ekkoet Drømmebilen? 

Svarte på det tidligere en gang her i tråden, men var gjerne ikke til deg.

Mercedes E500 stasjonsvogn 4matic eller GLE 6,3 AMG

20 timer siden, Summers skrev:

@ekkoet Nevn en kjent kvinne du ser opp til?

Igjen, den "ser opp til" biten, der har jeg egentlig ingen kvinner eller menn, men Vibeke Skofterud er det første navnet som detter inn. 

7 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@ekkoet Var det viktig for foreldrene dine som barn at du skulle leke både med jente- og gutteleker?

Nei. Jeg tror ikke de la noen føringer der og jeg kan aldri huske å ha lekt med jenteleker. Det eneste jeg husker er at de var skeptisk med våpen/lekepistoler, typen med knall i. Jeg fikk en slik til bursdagen av en i klassen og det var lang diskusjon på om jeg skulle få beholde.

Tror jeg får komme med spørsmålene i morgen.

Endret av ekkoet
Gjest Leonardo
Skrevet
7 minutter siden, Fox Mulder skrev:

@Leonardo Blitt mange PM på deg i kveld?

Ganske stille.

Gjest FruPotter
Skrevet
12 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

MacGayver ja, han er kjekk enda!

Ja, ville jo bli sykkelreperatør på barneskolen. Siden jeg var så flink til å ta på sykkelskjede x)
På ungdomsskolen hadde jeg en periode jeg ville bli Lene Alexandra.

@FruPotter Hva drikker du på byen?

Haha åå :) Jeg ville bli skuespiller, men så innså jeg på en mørk dag at jeg jo faktisk var livredd for kritikk og flauser og da gikk drømmen i søpla. Mhm.

Jeg drikker øl på byen + andre tilfeldige drikker folk jeg kjenner kommer med! hehe

@ElizabethTaylor Hva er din aller verste frykt og vet du hvorfor? 

Gjest FruPotter
Skrevet
Den 5.3.2016 at 0.25, ekkoet skrev:

Er det lov å si pizza? Ikke fordi det er det beste jeg vet, men jeg tenker det er den enkelttingen som måtte kunne varieres mest.

@FruPotter Tattovering: Et lite lyn i pannen eller en stor drage på ryggen?

Ja :biggrin: hadde valgt det samme selv!

En stor drage på ryggen! 

@ekkoet Hva er det første du ville gjort dersom du våknet opp i en zombie apokalypse? :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...