Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest cheshirecat
Skrevet
1 minutt siden, Fotballflue skrev:

Men gi deg da! Hvor mange ganger må vi si at det er tull? 

Ettersom det bare er tull ser jeg ikke problemet med at jeg gjenforteller en tulletråd ..?? Kanskje du som må gi deg? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

@incognita Tror du det hadde blitt kleint og ubehagelig om jeg var med på et av treffene?

@Hummels Vet ikke om du svarte når jeg spurte en annen gang, ligner du på Mats Hummels?

Lignende kropp og høyde. Han er bittelitt høyere enn meg. Lignende skjegg/bart stil. Jeg har mer brunt hår og litt lengre hår enn han. Så litt likhet finnes det, men ligner på en annen også. 

@Jacklost noen du ligner på?

Skrevet
Et øyeblikk siden, mini-mio skrev:

Ja, det føler jeg

@Summers jobber du med det du tar master i?

Nei, har jobb som ikke krever utdanning. Synes det egentlig er helt greit, trives rimelig godt i jobben jeg har nå.

@mini-mio Er du komfortabel med å snakke engelsk?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte outerne ror så hardt at armene holder på å falle av. Det var en spøk, det var ikke en spøk, det var en spøk, det var ikke en spøk.

Anonymkode: 9184c...7fe

Hvordan er noen outere? Er det ikke åpenbart at ikke Erna Solberg var på treffet? Eier dere ikke humor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er noen outere? Er det ikke åpenbart at ikke Erna Solberg var på treffet? Eier dere ikke humor?

Men var det en minister i det hele tatt med på treffet? Eller var ministeren på samme utested som treffet var på? 

Anonymkode: 611d5...c98

Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erna var opptatt i går, så brukerne løy til deg:

http://www.dagbladet.no/2016/03/06/sport/oslo2016/skiskyting/erna_solberg/politikk/43410228/

Anonymkode: 46be9...a3e

Jeg sa at det var en "kjendis" - aldri nevnt innenfor hvilket område. Blir bare mer og mer gjennomskuelig hvem disse "AB'ene" er.. - huff.. 

Endret av cheshirecat
Skrivefeil
Skrevet

Jeg skjønnet at det kanskje er litt flaut at man trodde på spøken, men skulle vi kanskje bare gjort som Elsa og la det gå?

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet

Jeg skjønnet at det kanskje er litt flaut at man trodde på spøken, men skulle vi kanskje bare gjort som Elsa og la det gå?

:fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk dere oppmerksomheten dere var så kåt på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, cheshirecat skrev:

Jeg sa at det var en "kjendis" - aldri nevnt innenfor hvilket område. Blir bare mer og mer gjennomskuelig hvem disse "AB'ene" er.. - huff.. 

Jeg forstår ikke helt, mener du at det ikke var snakk om Erna Solberg, men en annen kjendis?

Anonymkode: 46be9...a3e

Gjest cheshirecat
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk dere oppmerksomheten dere var så kåt på?

For å bruke deres egen retorikk; :fnise:  

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, cheshirecat skrev:

For å bruke deres egen retorikk; :fnise:  

Anbefaler deg å holde deg til ord og uttrykk du forstår

Anonymkode: aed4b...571

• Liker 2
Gjest bruker83924
Skrevet
45 minutter siden, Fotballflue skrev:

@ElizabethTaylor hva er ditt favorittgodteri? 

Jeg er en skikkelig godtegris. Spesielt smågodt. Det beste er Brynhilds smågodt, og da "rocket-cola" og peacemerker :hjerter:

@Fotballflue Har du drevet med en/eller flere idretter i barndommen? Hvilke?

Den ‎05‎.‎03‎.‎2016 at 13.09, Summers skrev:

@ElizabethTaylor Om du fikk en million kroner du måtte gi til et veldedig prosjekt, hvem hadde fått pengene?

Hmm... Hadde nok gitt en del til dyrevelferd, en del til et prosjekt for å øke rettighetene til kvinner i utsatte land,  og en del til en organisasjon som jobber for å gi eldre i Norge et verdig liv. Og en liten del til å hjelpe nordmenn som bor på gaten.

@Summers Hvor gammel er du?

23 timer siden, FruPotter skrev:

@ElizabethTaylor Som barn, var det noe du ønsket å bli som du nå synes er helt komisk? :)

MacGayver ja, han er kjekk enda!

Ja, ville jo bli sykkelreperatør på barneskolen. Siden jeg var så flink til å ta på sykkelskjede x)
På ungdomsskolen hadde jeg en periode jeg ville bli Lene Alexandra.

@FruPotter Hva drikker du på byen?

14 timer siden, incognita skrev:

@ElizabethTaylor Hva slags pålegg liker du?

Liker mye forskjellig, i forskjellige perioder. Akkurat nå er jeg veldig glad i advokado og egg, eller brunost og jordbærsyltetøy.

@incognita Var det gøy i går?

14 timer siden, bailey skrev:

@ElizabethTaylor Hvilke blogger leser du fast? 

Akkurat nå leser jeg Anna Beyer, Lene Orvik, og Pilotfrue. Er sporiadisk innom andre bloggere. Veldig mange har blitt så kjedelige :|

@bailey Enn du?

Den ‎05‎.‎03‎.‎2016 at 11.21, ekkoet skrev:

@ElizabethTaylor Hadde du playmo da du var liten?

Hadde litt Playmo, men var mer glad i lego.

@ekkoet Var det viktig for foreldrene dine som barn at du skulle leke både med jente- og gutteleker?

AnonymBruker
Skrevet

Men er det slik at det blir drevet med outing på slike treff og her inne på PM? 

Gjest bruker83924
Skrevet
21 minutter siden, mini-mio skrev:

:laugh:

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Selvsagt ikke.

Gjest bruker83924
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, visste du ikke det? Eneste grunnen til at brukere lager KG-treff er for å prøve å kartlegge alle brukerne her inne. Slik at vi videre kan finne ut hvem alle AB-ene er, sånn at vi til slutt kan avsløre trollene :opplyser:

Gjest cheshirecat
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å holde deg til ord og uttrykk du forstår

Anonymkode: aed4b...571

Sure... 

image.jpg

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke av noen statsråder i hvert fall. At det er en del på forumet som kunne funnet på å oute, tviler jeg derimot ikke på. KG er faen ingen søndagsskole.

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...