bailey Skrevet 6. mars 2016 #4021 Skrevet 6. mars 2016 12 minutter siden, incognita skrev: Jeg tror faktisk ikke det. @bailey Alle kan gjøre feil eller? Burde man kunne tilgi utroskap? Nja, jeg synes ikke man "burde" noen ting, man bør gjøre det som selv føles rett. Jeg er usikker om jeg kunne tilgitt, det kommer veldig an på omstendighetene. Det er forskjell på å drite seg ut én gang og innrømme det, og det å gå bak ryggen på partneren over lang tid. Det avhenger også mye av hva personen som har vært utro er villig til å gjøre for at parforholdet skal funke på sikt. Så det må rett og slett være opp til hver enkelt.@incognita: Hva har du som regel på deg når du skal ut på byen?
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4022 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, bailey skrev: Nja, jeg synes ikke man "burde" noen ting, man bør gjøre det som selv føles rett. Jeg er usikker om jeg kunne tilgitt, det kommer veldig an på omstendighetene. Det er forskjell på å drite seg ut én gang og innrømme det, og det å gå bak ryggen på partneren over lang tid. Det avhenger også mye av hva personen som har vært utro er villig til å gjøre for at parforholdet skal funke på sikt. Så det må rett og slett være opp til hver enkelt.@incognita: Hva har du som regel på deg når du skal ut på byen? Enig! Jeg har på meg bukser + topp og pene sko, eller skjørt og topp + pene sko, eller kjole + pene sko. Alt etter vær og humør. @bailey du da?
bailey Skrevet 6. mars 2016 #4023 Skrevet 6. mars 2016 10 minutter siden, Fox Mulder skrev: @bailey Tror du incognita har meldt seg på paradise noen gang? Nei, det tror jeg ikke. Men tror hun har lekt med tanken! @Fox Mulder Hvilken film så du sist, og hvilket terningkast får den?
bailey Skrevet 6. mars 2016 #4024 Skrevet 6. mars 2016 10 minutter siden, incognita skrev: Enig! Jeg har på meg bukser + topp og pene sko, eller skjørt og topp + pene sko, eller kjole + pene sko. Alt etter vær og humør. @bailey du da? Samme her! Alt avhenger av vær og humør. Men liker godt å pynte meg, så jeg er aldri den som møter opp i sneakers. @incognita Det starter å brenne hjemme hos deg, du rekker å plukke med deg tre ting før du må forlate hjemmet; hva tar du med deg?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4025 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, bailey skrev: Nei, det tror jeg ikke. Men tror hun har lekt med tanken! @Fox Mulder Hvilken film så du sist, og hvilket terningkast får den? Passion of the Christ, den beste filmen innenfor sjangeren religion. gir den en sterk 4er @bailey Hvilken film så du sist? @incognita Hvilken film orker du bare å se en gang? @Lady Hatt en fin dag i dag? NB: Alle spørsmålene begynte med bokstaven h Anonymkode: 0d05b...a56
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mars 2016 #4026 Skrevet 6. mars 2016 (endret) 7 minutter siden, bailey skrev: Nei, det tror jeg ikke. Men tror hun har lekt med tanken! @Fox Mulder Hvilken film så du sist, og hvilket terningkast får den? Passion of the Christ, den beste filmen innenfor sjangeren religion. gir den en sterk 4er @bailey Hvilken film så du sist? @incognita Hvilken film orker du bare å se en gang? @Lady Hatt en fin dag i dag? NB: Alle spørsmålene begynte med bokstaven h Endret 6. mars 2016 av Fox Mulder hahaha
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4027 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, bailey skrev: Samme her! Alt avhenger av vær og humør. Men liker godt å pynte meg, så jeg er aldri den som møter opp i sneakers. @incognita Det starter å brenne hjemme hos deg, du rekker å plukke med deg tre ting før du må forlate hjemmet; hva tar du med deg? telefonen, lommeboka og kjæresten. I prioritert rekkefølge. (neida. ) @bailey når var du ordentlig full sist?
bailey Skrevet 6. mars 2016 #4028 Skrevet 6. mars 2016 12 minutter siden, Fox Mulder skrev: @bailey Hvilken film så du sist? Selma 11 minutter siden, incognita skrev: @bailey når var du ordentlig full sist? Det var i fjor sommer. Blir fortsatt helt flau når jeg tenker på det @Fox Mulder Hvor gammel er du? @incognita Du og kjæresten din er ute på byen sammen med felles venner, når du kommer tilbake til bordet etter å ha vært i baren sitter det en jente på fanget til kjæresten din. Du kjenner ikke jenta, og kjæresten din ser ukomfortabel ut. Hva gjør du?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mars 2016 #4029 Skrevet 6. mars 2016 (endret) 6 minutter siden, bailey skrev: @Fox Mulder Hvor gammel er du? Mellom 26-29 @bailey Får du mange pm? Endret 6. mars 2016 av Fox Mulder
bailey Skrevet 6. mars 2016 #4030 Skrevet 6. mars 2016 10 minutter siden, Fox Mulder skrev: @bailey Får du mange pm? Nope, svært få. @Fox Mulder Enn du?
Gjest Fox Mulder Skrevet 6. mars 2016 #4031 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, bailey skrev: Nope, svært få. @Fox Mulder Enn du? Få, sikkert like greit
Summers Skrevet 6. mars 2016 #4032 Skrevet 6. mars 2016 (endret) 3 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Jeg ser du skifter avatar "ofte". De 2 siste har vært damer med makt. Hva er tanken bak? Vil vi få se Hillary der? Jeg er litt feminist samt ser opp til kvinnene jeg har bilde av. Er ikke bare kvinner med makt, men faglig dyktige kvinner. Ja, klart Hillary kommer om hun vinner valget. @ekkoet Nevn en kjent kvinne du ser opp til? Endret 6. mars 2016 av Summers
Gjest Jacklost Skrevet 6. mars 2016 #4033 Skrevet 6. mars 2016 6 timer siden, incognita skrev: Er ikke det gitt. Bare ett. Men aner ikke hvor det er i skrivende stund. Har hund hos foreldrene mine. Nei. Jeg spilte først på et lag hvor jeg var skikkelig god, så bytta jeg klubb og begynte å spille på et lag hvor jeg var nokså middelmådig. Aldri kaptein. 10 år yngre såklart. Skulle gjort mye annerledes da gitt. Fiffig ordspill. Men ja, det tror jeg da. @ElizabethTaylor Hva slags pålegg liker du? @ekkoet Hva har du gjort i kveld? @Sheelagh Har du spist sjokkis i dag? @Dr. Cid & Jacklost Hva lager du deg ofte til middag? @Fox Mulder Skal du se på paradise hotel når det begynner? Kjøttdeig 6 timer siden, bailey skrev: At jeg er snill og omsorgsfull Ja, alltid Jeg tenker alltid jeg skal friske opp sminken litt, men tiden går så fort så glemmer jo helt av det... Jeg er glad i den med sjokolade og toffee. Er det kanskje det den heter også? Sjokoalde toffee? Hmm.. Svart papir med rød og hvit skrift tror jeg. Tenker du sånn i forhold til menn? Si så fall, nei Jeg er elendig til å ta initiativ, så det har aldri skjedd. @incognita Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen? @ElizabethTaylor Hvilke blogger leser du fast? @Løkky Liker du barn? @ekkoet Drømmebilen? @Sheelagh Introvert eller ekstrovert? @Dr. Cid & Jacklost Savner du noen? Hvis ja, hvem? Bestefaren min @bailey Liker du baileys @Fame Har du spilt Final Fantasy 12 før? Om så, hva syntes du om det?
Fame Skrevet 6. mars 2016 #4034 Skrevet 6. mars 2016 1 time siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Kjøttdeig Bestefaren min @bailey Liker du baileys @Fame Har du spilt Final Fantasy 12 før? Om så, hva syntes du om det? Ja. Likte det ikke
Summers Skrevet 6. mars 2016 #4035 Skrevet 6. mars 2016 @mini-mio Følte du at du kjente KG-folkene på festen eller var det som å møte helt fremmede?
Gjest Sheelagh Skrevet 6. mars 2016 #4036 Skrevet 6. mars 2016 10 timer siden, incognita skrev: Er ikke det gitt. Bare ett. Men aner ikke hvor det er i skrivende stund. Har hund hos foreldrene mine. Nei. Jeg spilte først på et lag hvor jeg var skikkelig god, så bytta jeg klubb og begynte å spille på et lag hvor jeg var nokså middelmådig. Aldri kaptein. 10 år yngre såklart. Skulle gjort mye annerledes da gitt. Fiffig ordspill. Men ja, det tror jeg da. @ElizabethTaylor Hva slags pålegg liker du? @ekkoet Hva har du gjort i kveld? @Sheelagh Har du spist sjokkis i dag? @Dr. Cid & Jacklost Hva lager du deg ofte til middag? @Fox Mulder Skal du se på paradise hotel når det begynner? Har spist tsjekkisk kjeks.. Men nå er det slutt, lover! @incognita hvordan er formen idag?
Gjest Sheelagh Skrevet 6. mars 2016 #4037 Skrevet 6. mars 2016 10 timer siden, bailey skrev: At jeg er snill og omsorgsfull Ja, alltid Jeg tenker alltid jeg skal friske opp sminken litt, men tiden går så fort så glemmer jo helt av det... Jeg er glad i den med sjokolade og toffee. Er det kanskje det den heter også? Sjokoalde toffee? Hmm.. Svart papir med rød og hvit skrift tror jeg. Tenker du sånn i forhold til menn? Si så fall, nei Jeg er elendig til å ta initiativ, så det har aldri skjedd. @incognita Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen? @ElizabethTaylor Hvilke blogger leser du fast? @Løkky Liker du barn? @ekkoet Drømmebilen? @Sheelagh Introvert eller ekstrovert? @Dr. Cid & Jacklost Savner du noen? Hvis ja, hvem? Introvert. @bailey er du over middels interessert i historie?
whoknew? Skrevet 6. mars 2016 #4038 Skrevet 6. mars 2016 Den 2.3.2016 at 2.45, Fox Mulder skrev: @whoknew? Hva er ditt favorittspill og film? minecraft og Ringenes herre ( kan ikke velge en av dem ) :D
Gjest incognita Skrevet 6. mars 2016 #4039 Skrevet 6. mars 2016 11 timer siden, bailey skrev: @incognita Du og kjæresten din er ute på byen sammen med felles venner, når du kommer tilbake til bordet etter å ha vært i baren sitter det en jente på fanget til kjæresten din. Du kjenner ikke jenta, og kjæresten din ser ukomfortabel ut. Hva gjør du? Jeg ber henne stikke av. 2 timer siden, Sheelagh skrev: @incognita hvordan er formen idag? Fin! @bailey Er du sjalu av deg? @Sheelagh Hva skal du gjøre i dag?
minister-mio Skrevet 6. mars 2016 #4040 Skrevet 6. mars 2016 3 timer siden, Summers skrev: @mini-mio Følte du at du kjente KG-folkene på festen eller var det som å møte helt fremmede? Litt begge deler @Summers blir du med neste gang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå